zajímalo by mě to,protože mě stále nebaví hledat příčinu špatného řazení,zkoušel to už někdo a jaký byl výsledek
zajímalo by mě to,protože mě stále nebaví hledat příčinu špatného řazení,zkoušel to už někdo a jaký byl výsledek
Vyledek je v pohode.Staci dve utesneny koncovky,par kapek oleje a celou sezonu na to nemusim sahnout.Mam to takto na 2 kolech a spokojenost.Akorat to neni moc esteticky,pokud neprovrtas navarky.
naštěstí duratec to má udělany durch a koncovky má vlastní výroby,takže každopádně spokojenost,dík za ověření spolehlivosti,za pokus nic nedám,ikdyby,tak budu mít bovden do zásoby:-)
Měl sem to tak originál z fabriky na kole, a taky naprosto v pohodě. Pokud to rám umožňuje ideální řešení jak se zbavit problémů a starostí.
Co k mech. kotouci dozadu? To by taky nemel bejt problem ne?
pokud pajšl pořádně mázneš tak v medu:-)
Asi takhle, nenajdes sjezdaka kde by to bylo jinak..
něž jsem měl hydru tak jsem to tak chvlíi měl a bylo to v pohodě, chce to jen pevnější bovden aby nepružil a řazení je naprosto přesně a bezproblémové…živosnost si netroufnu hodnotit, protože jsem to měl opravdu jen krátce, ale podle všech předpokladů, bude mnohem vyšší než u klasického řešení :)
už to tam mám a je to prostě bomba,konečne vidím jak vypadá solidní řazení na XT,absolutně se to již nedá srovnat s deore,krátký,tichý,přesný chod a minimální údržba,prokletí je zlomeno.-))))))))))))))))))))))
Předevčírem v pět jsi řešil co s tím a včera v půl devátý už to šlape jak hodinky. Tomu všemu rozumím, ale jak jsi stihnul zjistit, že to je s minimální udržbou, to mi není jasný. :o)
tak nějak to očekávám,páč když mi haprovalo řazení tak to bylo bordelem v bovdenu u šaltru,i přes těsnění,které to oddálilo,ale teď se domnívám že se nemá kudy dostat,tak víceméně doufám,ale fakt mi to teď chodí super:-))))))))