Kool Stop D630 - nebrzdi po prehrati:-(

21 nepřečtených
  • hamec

    Zdar, koupil jsem si Kool Stop D630 misto original XTR TITANIUM M07TI RESIN, ktere jsem na zadnim kole sjel za cca 3000 tis Km (celou dobu OK, bezproblem). D630 na prvnich projizdkach OK (cca 100km). Ted jsem byl o vikendu na Sumave a kdyz jsem dal sjezd po kamenite cete cca 200m dolu na 2km, kde bylo potreba vic brzdit tak sem se dostal do stavu ze kolo se stale protacelo a zabrzdit neslo, jeste ze jsem mel na predni stale funkcni desticky XTR. Ta KS akorat pekene smrdela, ale nefungovala. Po vychladnutni opet funkce OK. Pri podobnem sjezdu se situace opakovala Jen jeste doplneni vazim drobne pres 100kg, takze to tomu moc neprida. Je to normalni? Setkali jste se s tim nekdo? Ma to nejake reseni? Jedine co mne napada vyhodit ty KS a koupit original XTR ktere se daji koupit za stejny peniz…

    0 0
    • thesecond96  

      Brzdit střídavě přední a zadní, prostě je třeba po 5s střídat, pokud to je možný.

      0 0
    • Zlatka  

      Nezamastil jsi si kotouč ?

      0 0
    •  

      Já myslím že je to normální, s tvojí váhou utavíš brzdy snadno. No a utavené nikdy nebrzdí.

      0 0
      • psot  

        mno já vážím taky rovný metrák, brzdím XT-čkama, na kterých mám najeto cca 2–2,5 t. km a žádné kolo se mi nikdy při brždění neprotáčelo…

        0 0
        •  

          Tak to si asi musíš solidně rozbít hubu kdykoli sáhneš na přední brzdu, když se ti hned blokne, ne? :)

          Jinak samozřejmě chápu, jestli ti nikdy brzdy totálně nezvadly, tak máš štěstí, dobře brzdíš, nebo prostě jen nejezdíš takové kopečky jako tazatel.

          0 0
      • Majan  

        No to bych se tedy divil. Jsem také něco „přescent“, ale brzdy mně nikdy nevadly. Ani na Šumavě, ani v Krkonoších a ani v Alpách. Měl jsem Sh, pak 2× Formule a kromě toho, že řvou tak brzdí ze sebevětšího kopce. Nejdřív bych to zkusil odmastit (je na to takový spray, v servisu to vystříkají i zadarmo) a pokud by to nepomohlo, tak bych je vyrazil. Přemýšlet v každém sjezdu jestli zastavím mně přijde šílené.

        0 0
    • roud  

      chce to min sintrovaný desky

      0 0
    • pepek  

      Řešením tvého problému, jak zde již bylo vícekrát řečeno, jsou desky Superstar.

      0 0
      • xshreck  

        Ze začátku jsem si myslel že superstary jsou v pohodě… ale :-)

        1. proti origo (mýám hayes) deskám a i A2Z co jsem koupil mají o dost

        slabší pružinku, takže špatně drží a vibrujou.

        1. nemají brzdný materiál až skoro ke kraji a je tam menší

        brzdná plocha

        1. sjel jsem je na úroveň měněných origo o dost dřív… a to jsem

        nejezdil ani v bordelu

        Nejhorší nejsou, ale radši bych se poohlédl jinde :-) i když to vyjde dráž :( možná by se to hodilo na blátivé závody, kde se sjedou a vyhodí …

        0 0
    • RendyD  

      Musíš dát brzdám možnost se ochladit. Destičky, které jsou přehřáté prostě ztrácejí účinnost. Změň techniku brzdění a využívej více přední brzdu, brzdi přerušovaně… A zadní se obecně přehřeje dřív, obzvlášť když máš třeba vzadu menší průměr kotouče.

      0 0
    • MlokCZ  

      Vyměnil jsi sintrované desky za organické, tak se nesmíš divit, že je dříve utavíš.

      Vždy jsou tu dva faktory. A to jak brzdíš. Utavit při špatném brždění se dá naprosto cokoliv (když pojedeš hodně dlouhý kopec a celou dobu budeš souvisle držet třeba jen zadní brzdu, tak s jistotou ji utavíš, je pouze otázka kdy).

      A druhý faktor, jestli pro daný styl jízdy, váhu jezdce a terén máš soustavu dostatečně dimenzovanou. To je právě typ desek (organické, sintrované, atd.) a pak ještě hlavně velikost kotoučů.

      Při tvojí váze a jestli máš ještě k tomu 160mm kotouč a ještě si brzdil převážně zadní brzdou (nebo dokonce jen zadní brzdou) a k tomu si tam dal organické desky, tak to ani jinak dopadnout nemohlo.

      I když 200m na 2km není žádný extrémní sjezd.

      0 0
      • HKou  

        Vyměnil organiku za organiku, nicméně originály se možná budou kvůli Ti plátku chladit líp (těžko říct, co je jen reklama).

        Kevlarové Superstary mají slušnou odolnost proti přehřátí, nicméně jejich XTR verze je o 1.5mm užší, takže nesjíždí celý kotouč.

        Nemusí to být nutně špatné brzdění (např –20% po klikaté šotolině ani jinak než souvisle zadní brzdou brzdit nejde).

        0 0
        • pepek  

          Řekl bych, že na pořádným kopci se šotolina neudrží.

          0 0
    • bromden  

      Mimochodem, ty základní SH destičky „polymer“, to je v tom rozdělení (organické/sin­trované) co? Sorry za blbé dotazy ale fakt nevím…

      0 0
    • hamec  

      Dik vsem za rady. Uz jsem si objenal ty originaly a budu tedy opet mit M07TI RESIN. Kdyz jsem s nima 3000Km problem nemel, preci nebudu menit techniku sveho brzdeni kvuli blbym destickam :-), i kdyz by se dala urcite optimalizovat. PS. Myslim ze M07TI RESIN jsou take organiky jako KS D630, ale holt kazda je jina. Dost lidi mi D630 doporucovalo, tak jsem je zkusil.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.