• sumecz

    Zdravím, po srážce s autem jsem musel sehnat provizorní přední ráfek a sehnal jsem nějaký hliník s Olpran Spider s kotoučem na 6 šroubů.. Problém je v tom že kotouč lítá do obou stran cca 0,5mm a dotýká se obou destiček takže nemůžu vůbec brzdit..

    Odšrouboval jsem ho abych se podíval jestli neni křivý kotouč ale je rovný.. Existuje nějaký způsob jak tohle opravit ?

    • druhý ráfek s dalšího olprana dělá úplně to samé..
    0 0
    • flyman  

      Kup si nové výplety vč náby.

      0 0
    • Výběr z produktů
      Přejít do shopu (Komponenty)
    • BigKarel2  

      Je to prostě ráfek z Olpranu…je to ten největší shit!…dej tam něco pořádnýho a máš po problémech…

      0 0
      • BigKarel2  

        A vyměň to celý, celý zapletený kolo za nějaký normální…

        0 0
      • sumecz  

        Osmice na tom ráfku není, to jen ten kotouč lítá na všechny strany..

        A jako chudý student nemám na pořádný ráfek tak bych potřeboval sehnat něco do 1000KČ aji s nábou a výpletem..

        0 0
        • antt  

          nejlevnější: sýkovky přes hadr a srovnat dle potřeby kotouč vyhýbáním. Nebo si udělat jednoduchý přípravek z pásoviny, do které uděláš ze šikma drážku tak, aby se dala nasadit na kotouč a pásovina fungovala jako páka. Ráfek ani náboj s tím nebudou mit nic společného. I nové kotouče většinou hážou

          0 0
        • BigKarel2  

          Já pochopil že si říkal že kotouč si měl sundaný a je rovný, jinak do 1000Kč vypleteš kolo který bude ok…kór když se koukneš po bazar dílech…

          0 0
    • kubad  

      potřebuješ rovnák na ohýbák :D

      ne jednoduše srovnat, aby neházel čímkoli co je po ruce

      0 0
    • flyman  

      V bazaru jsou teď výplety za 1500 oba

      0 0
    • ClAyD  

      Využiju téma.

      Mám brzdy Tektro Auriga Comp 160/160 vepředu přes IS/PM adaptér na Toře 302, náboje formula 6 děr.

      Prvního půl roku všechno v pohodě. Když mi škrtal kotouč, povolil jsem imbudy a vystředil třmen a zase to bylo v pohodě. Jenže teď mám kotouč skroucenej (taky tak 0,5mm). Tak jsem si vzal hasák a srovnal ho, vystředil třmen a nikde nic neškrtalo, kotouč rovnej. Tak OK, jdu se nahoru převléct a za 5 minut jsem dole a když jen tak protočím kolo (ani na něj nemusím sednout) už zase to háže! Už mě sere každou minutu zastavovat, vystřeďovat třmen a rovnat rukou kotouč jen proto, aby to za minutu zase škrtalo!

      Poraďte, je na to nějaká finta? Nebo jedině koupit kotouč s unašečem?

      0 0
      • jaski  

        nedovedu si predstavit rovnani kotouce hasakem kdyz to de normalne rukou

        0 0
        • se-se  

          Já bych to chtěl vidět a uvařil bych si k tomu kafe. Ono to jde čímkoli – v podstatě je to asi úplně jedno. Ale je fakt, že nejlepší ze všeho je to jen rukama.

          0 0
          • kubad  

            mno a čistit ho po tom ručním zásahu je taky fajn

            0 0
          • MlokCZ  

            Nejlepší to rukama určitě není, spíš nouzovka. Na rovnání kotoučů existuje rovnák, kterým to jde mnohem lépe než rukou. Rovnákem na kotouče se dá dobře korigovat jestli se rovná jen malý úsek lokální nebo delší úsek. Tohle rukou korigovat nejde v podstatě vůbec.

            0 0
            • se-se  

              jo ten mám, ale naštěstí jsem ho nikdy nemusel použít, takže ani nevím jak to s ním jde. Rukou jsem rovnal jemný celkový házení.

              0 0
          • ClAyD  

            Právě že hasákem to de dobře. Máš vetší páku a nebolí z tohoo ruce jak prase.

            0 0
      • xshreck  

        že hasákem :D:D:D:D

        jestli se to náhodou nevrátilo do původní polohy ohlého kotouče .-)

        0 0
    • se-se  

      Ber to z tý lepší stránky- děkuj osudu, že i po srážce s autem můžeš nadávat na nějaký zatracený ráfky Olpran.

      0 0
      • iron.hide  

        nejazdi na tych olpranoch! chces sa zabit?

        som si isty, ze sa tu najde nejaky dobrodinec, co by ti dal svoje stare kolesa (ja by som dal tiez, ale nechce sa mi riesit posta, balik atd..)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.