Asi ten kotouc jeste nikdo nezkousel. Zajima me jestli, poznam zlepseni brzdneho ucinku pokud bych tyto kotouce pouzil na brzdach Shimano XT? Mam xt kotouce (SM-RT77).
Asi ten kotouc jeste nikdo nezkousel. Zajima me jestli, poznam zlepseni brzdneho ucinku pokud bych tyto kotouce pouzil na brzdach Shimano XT? Mam xt kotouce (SM-RT77).
ja ten kotuc uz vyse mesiac jazdim
Prumer 180mm? A muzes porovnat s XT na CL?
pred tym som mal LX 180mm, medzi nimi rozdiel ziadny, akurat ten XTR je omnoho krajsi a samozrejme lahši – a o to mi islo. Keby tam aj bol rozdiel vo vykone povedzme 5%, stejne je mi to fuck, brzdny vykon sa da zvýšit hlavne vymenou dosticiek a nie vymenou kotuca 180 za 180. Asi mesiac som jazdil XT 160mm (cakal som, kym mi dojdu z nemecka nove XTR) a tam bol rozdiel znacny, pocitam ze aj takych 30%. Furt nechapem, jak moze niekto vozit v predu 160mm kotuc (ted sem si rejpnul :-)))
Ty mas ale xtr i trmen, myslis ze u xt bude ten rozdil taky tak velkej?
proč by neměl být? V podstatě by mohl být i větší. XT brzdí o něco líp už na 160mm, tak by ten rozdíl mohl být ještě větší.
Urcite. Docela me zarazi, jak vlk si na XT s malym kotoucem celkem stezoval, takze tady predpokladam vyrazny krok vpred
Jen aby nedošlo k omylu, já si neztěžoval ohledně brzdného výkonu(ten je pro mne dostatečný i s 160mm kotouči), ale ohledně vadnutí při dlouhém brždění se 160mm kotouči.
Jasne. Blbe jsem to napsal. Tohle by mohlo myslim prospet k chlazeni celkem podstatne.
proc si myslis ze by to melo brzdit lip?
No to je jenom muj dohad, nikdy jsem dlouhodobe nejezdil na kotouci o vetsim prumeru nez 160mm. Tak proto usuzuju ze by mel lip brzdit.
ale ty si nenapsal ze mas mensi kotouc. Pokud mas kotouc 160mm, pak samozřejmě 180mm bude brzdit líp, ale nezáleží jestli je to xtr…
sorac, jsem na to zapomel
ale xtr je kraasnej :-)
to jo, ale hope je jinde:)
cenove taky :-)
to je bohuzel pravda, ale touzim po nich:) takovej červenej unašeč
drzal som ich v ruke, ale mal som uz objednane XTR takze z toho nic nebolo, take pekne cervene :-)))
Urcite bude brzdit lip…
pokial viem podla testov, tak XT brzdy brzdia lepsie ako XTR, ale vies, ake su niektore testy „objektývne“
Ja som skusal XTR strmen + 160mm kotuc XT + 180mm kotuč LX + 180mm kotuč XTR
Dalej XT strmen + 160mm kotuč XT
jedine co mozem porovnat su XT a XTR strmene so 160mm XT kotucom, mne osobne príde, ze tie XTR strmene brzdia omnoho lepsie, ale potvrdit to na 100% mozem, az ked manzelke na xtčkach vymenim vpredu dosticky, mam totiz podozrenie, ze ked jej v servise odvzdusnovali brzdy, ze jej tie dosticky zacakali olejom a preto to tak nahov.. brzdi, ked tie XT brzdy boli nove, spominam si ze brzdili lepsie. Aj tak si myslim, ze XT a XTR brzdy su skoro rovnake, maju rovnake aj dosticky, tak by som to neriesil, ak to chces mat lahke(a kotuc je tiez rotujuca cast bajku, tak sa tam oplati setrit na vahe) tak kup XTR, ak ti ide skor o prachy a nie o vahu kup LX, brzdit to podla mna bude skoro nastejno.
na fotke luzifer po švihu, kua to blato ide z toho eloxu pekne naprd dole, cistil som ho take dobre 2 hodiny…
Já mám na svém NoSaintu stříbrný lesklý elox- a po ostříkání hadicí tak zůstávají někdy takové mapy, ale jinak bez problému.
Imho ja bych bral Hayes, pac se mi vic libi ;o)
no ten dry vepředu to musí bejt sranda v blátivejch sjezdech co?:) ale vidle super, ze?
vidle je eňo ňuňo – numero uno na XC, plašť je v pohode, drzi spolahlivo a to uz v zjazdoch zadnou ani pomaly nebrzdim, vsetko ide do prednej brzdy a zatial ma vzdy podrzal(naucil som sa uz flekovat aj s prednym kolesom), len sa dost lepi blatom, naproti tomu MUDko vzadu je bomba, ale zase ten valivy odpor je ocosi vacsi, ale je pravda, že na zaciatku sezony jazdim este opatrne, nexcem sa dolamat a skoncit v sadre v nemocnici :-)
Mam ho s LX brzdama, predtim jsem mel kotouc XT 160mm. Znat to urcite je, brzdi to lip a min brzdy vadnou. Jenom jak se mi nevraci pistky, tak vic skrta, protoze je sirsi (asi jenom jak je novej).