co je nej…na GX2 Hayes brzdy..? diky…
co je nej…na GX2 Hayes brzdy..? diky…
Hledej v hystorii a nezakládej zbytečný vlákno.Odpověď stejně neexistuje.
Už pár tobě podobných do „hystorie“ posílalo, ale ještě nikdo obstojně nevysvětlil, co ta ta vaše „hystorie“ je :(
Nejak nechapu otazku zkus trochu rozvest co vlaztne chces a na co se ptas :-(
jesli je centr lock…lepsi nez 6 sroub…a proc?
Presnej odpovede sa asi nedockas, su to rovnocenne systemy, aj ked kazdy ma svojich privrzencov a odporcov. Uz sa to tu rozoberalo vela x…
Je to podobna otazka ako sram/shimano :-)
ok jen ted jezdim..na 6 sroubu na 203 avid..a chtel jsem prejit na cetrer…jesli je to pohodlnejsi prehazovat kotouc…a jake to ma vlasnosti treba ten plovouci kotouc..pri jizde..atd..
a…mas…na.…to…i….kola?
jj..vidim ze je tady sama chytra hlava…hm..
prosim? jestli mas ted naboje na sestisroub, tak Ti muze byt jedno jaky jsou kotouce na centr-lock pokud se nechystas kupovat novy naboje/kola.
Ono je úplně jedno jaký systém uchycení kotoučů na kolo. Oba dva systémy jsou si hodně podobny a jsou 100% funkční. Jediná výhoda CL je rychlejší výměna kotouče a stačí stejný nástroj co je na kazetu.
Jinak plovoucí kotouč je lepší v tom, že díky svému uložení na unašeči, má kotouč jistou vůli a proto necinká při ohřátí intenzivním brzdění. Má i větší tuhost, opět vliv na cinkavost kotouče. A poslední pozitivum je že plovoucí kotouče se při brzdění dokáží sami centrovat, srovnat.
keď je pre teba priorita rýchlosť výmeny kotúča, tak by to malo byť rýchlejšie s CL. keď to vymieňaš tak často, že sa ti oplatí kúpiť nové náboje, dať prepliesť kolesá, nevadí ti menší výber kotúčov, nebojíš sa vôle v nitoch a na tisíchrane tak choď smelo do centerlocku.
ja kotúče mením len keď sú KO, času na výmenu mám dosť, tak vozím 6 dier.
btw CL neni automaticky plovoucí kotouč…
,,nebojíš sa vôle v nitoch a na tisíchrane" mám kotouče XTR a po 3 letech nic takovýho nepozoruji.
to je fajn 8o)
Souhlas a na CL neni tusim zadny plovouci kotouc
jasou to jen kotouce s AL unasecem natvrdo snytovane
A jak casto menis kotouce, ze chces kvuli tomu preplitat kola a vrazet do toho dalsi prachy? Osobne jsem za 6 der.
Funkcne je to v pohode oboji, na CL potrebujes spesl naboje
Není to spíš naopak? :-) CL + redukce a nemusím vůbec řešit co koupím za kotouč. Designově mně přijde CL mírně čistší i redukcí.
Ne :-)
na CL potrebujes spesl naboj, ale souhlas na ten pak jdou dat oba typy kotoucu
adapter:
Co ja s tim? :-)
…chtel jsem vymenit naboje…musim… tak nevim jesli zpet do 6…nebo rovnou do centr..
diky..moc…pujdu do CL..
Ještě jedna nevýhoda CL je menší výběr kotoučů.
která se dá řešit redukcí a použití kotoučů na 6 sroubu :-)
Jj, dalsi prachy, vyssi hmotnost a spojeni nevyhod obou systemu. Dobra volba:)
zmiňoval jsem jenom další možnost řešení.
Ale jo, moznost to je, ale neprilis dobra.
to nepopírám
jj..vim redukce..ale rovnou koupim…CLnaboje…a bude pokoj panove diky…za vycerpavajici…odpovedi..at to jezdi..
z hlediska tiché jízdy doporučuju jednoznačně CL.
na HT mi cinkají šestišroubové činely 180 i 160 podle frekvence nabíhání figur dezénu na povrch.
na fullu mám CL 180 i 160 a jezdí to absolutně bez muziky, jen pokud tam spadne mezi desku a činel kamínek, ozve se to.
Nj, ale v tvem pripade to vyresil kotouc s Al unasecem a ne centrlock. Pokud bys dal 6ti derove s nejakym unasecem, tak dosahnes stejneho vysledku.
Přesně tak, Al unašeč u mě vyřešil cinkání i na 6-ti děrových kotoučích.
takze kdyz koupim 6 z al.unasecem tak budu bez muziky …jezdim 203 predek zadek 180
Jaké kolo a jaká hmotnost, ře tak velké kotouče ? Já mám 89kg, XC a jezdím 180/160 a bohatě mě to pobere … :O)