• jIrI___

    Máte někdo praktické zkušenosti s brzdovými kotouči, které nemají na brzdné ploše žádné otvory? Např. tyhle http://www.axit.cz/…160_mm-.html

    0 0
    • Mr.Duck  

      No prakticky muzou vyvolavat nevolnost, minimalne!

      0 0
    • TJK  

      mel bych strach ze budou mit horsi odvod tepla a vetsi tendence k prehrivani.. ale treba taky ne…

      0 0
      • Hrabex1  

        naopak – vetsi masa = vetsi absorbce tepla.

        Diry se delaji jen kvuli odlehceni.

        0 0
    • Tomáš  

      Jak píše TJK, myslím, že budou mít větší sklon k přehřívání, ale mohu se mýlit ;)

      0 0
    • Kouba_2005  

      Máte někdo praktické zkušenosti s brzdovými kotouči … ? … že má někdo potřebu se vyjadřovat naprosto ke všemu

      0 0
      • TJK  

        mno.. alespon k veci… za tvuj prispevek ma totalne nulovou hodnotu… a co ty na to? :-)

        0 0
    • metr-x  

      Taky by mě zajímalo, jak fungujou, líbí se mi hodně.

      0 0
    • Pilda  

      Já ne, mám stále „V“ systém.

      Ale vypadají zajímavě

      0 0
    • strtom  

      ty otvory tam jsou proto, aby se dostal pryč bordel co se utvoří mezi deskou a kotoučem. to je důvod proč to nebrat.

      0 0
      • TJK  

        rozhodne ne nutne :-D trosku to pomaha ale jinak to tak neni…

        0 0
        • Mr.Duck  

          No, vsichni vyrobci kotoucu teda pisou, ze to tak je, no :)

          0 0
          • TJK  

            tak vis jak :-D vsichni vyrobci si tam muzou napsat co budou chtit :-D

            0 0
            • Mr.Duck  

              Muzou, ale tohle maj i docela oduvodneny .

              0 0
              • TJK  

                high performance parts :) jako netvrdim ze to nefunguje to ne, ale u aut na normalni jezdeni je to hola znytecnost.

                0 0
                • Mr.Duck  

                  Jo u aut rozhodne, resp. mozna ne zbytecnost, ale ten prinos nebude pro babu co s tim jezdi do lidlu k nicemu. Mozna nakymu teenagerovi s golfem 1.4TDI by to semtam mohlo pomoct si nerozbit drzku.

                  Na kole ale nevidim jedinej duvod to nepouzit – na drazkovany kotouce na kole moc prostoru neni (kotouc je moc tenkej na smysluplnou drazku), a uplne hladkej kotouc je jedna hromadka nevyhod (vaha, voda, spina, nejaky ty plyny z desek po zahrati, a i to chlazeni desek). Na nejakyho krosaka to asi bude celkem jedno, ale na smysluplny XC uz to podle me smysl ma.

                  Ale hlavne, hlavne sou plny kotouce na kole kardinalne hnusny. Zejo.

                  0 0
                  • TJK  

                    plny kotouc na kole…to je hnusny jak prdel to je pravda :)

                    0 0
      • Pilda  

        oni tam jsou drážky .. možná to mají otestované když to nabízí k prodeji

        0 0
        • TJK  

          verim tomu ze ty drazky tam sou jen pro to aby tam neco bylo :-D

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Pilda  

            čím víc drážek, tím větší šance k prodeji asi tak :)

            0 0
      • iron.hide  

        takze otvory maju tieto tri funkcie a preto by na kotuci mali byt:

        1 odlahcenie

        2 lepsie chladenie

        3 odstranovanie bordelu.

        preto pre cyklistiku nema zmysel brat kotuce bez otvorov.

        0 0
    • JakeF  

      Zkus se zeptat Jirky Fikejze. Já je u něj viděl, ale z kola už je měl dole a z toho, co o nich říkal, mi vyšlo, že to nemá moc smysl… Ale už si nepamatuju, co to bylo konkrétně za problém…

      0 0
    • Thopr  

      Měl jsem kdysi možnost svézt se na hajabuzně 1300r s brzdy Beringer, kde jsou plné kotouče a lepší brzdy jsem NIKDY nezažil… http://www.namotorku246.cz/…aeronal.html Ale moto a bike je asi jiná liga…

      0 0
      • TJK  

        ne nutne.. ty principy se dost prolinaji.. neco je vic pouzitelne, neco mene.. preci jen vetsi vahy komponent dabaji vetsi prostor pro tvorivost… se 100g na kotouci se zase az tak s brzdnou plochou tvorit neda… proto se treba shimano pokousi zlepsit funkci tema pevnyma chladicema na vnitrek kotouce.

        0 0
    • baboon  

      Tak např. magura je v roce 2006–7 taky měla http://cdn2.coresites.mpora.com/…05/mag-1.jpg ale dneska už taky dělaji děravý..Tak spíš mi přijde, že evoluce jde směrem k dírám :)

      0 0
      • iron.hide  

        tak tam bola ta plocha velmi mala uz sama o sebe. keby tam vyvrtali diery, tak by sa to pri brzdeni roztrhlo.

        0 0
      • Mr.Duck  

        Ono to zvlneni taky udela dost toho, co jinde resi diry. A sice ze vetsina desky neni ve styku s kotoucem po celem obvodu, tudiz se z ni „seskrabne“ voda, plyn, bordel. U tohohle kotouce to vypada, ze prostredni cca 2–3mm ale budou ve styku porad, coz jak sem pochopil neni idealni, a dirama se to necha vyresit lip..

        Otazkou je jestli je to problem vic na papire nez na trailu..

        0 0
    • Orfi  

      Nemate někdo tyhle kotouče http://www.vseprokolo.cz/…160mm-110061 potřeboval bych vědět o kolik mm přesahuje ten /nyt / aby mi nedřel o třmen kde mam 2 mm mezeru .

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.