• die.catana

    Omlouvám se vám za spam,

    potřebuji akutně poradit s výběrem kotoučovek moje starý LX kaput.

    Potřebuji brzdy na MONSTRA AM a to takový který by vydržely špatné zacházení a měli něco co by zabránilo, aby se dotýkaly destičky kotouče.

    U LX jsem to nebyl schopný nastavit, hlavně zadní brzda pořád štrejchala, asi zarezlý pístky, každopádně je to fuk, už je nechci…

    Prostě něco do bahna sněhu písku vody a tak… :)

    Hlavně žádnej karbon gramařina a tak, to co tady donekonečna furt omíláte :)

    0 0
    • die.catana  

      Jo a prozba se píše se s VOLE :)

      0 0
    • ClAyD  

      „a měli něco co by zabránilo, aby se dotýkaly destičky kotouče“

      Teda to bych chtěl vidět, jak by taková brzda brzdila :D

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • BigKarel2  

      Shimano M810 nebo M486

      0 0
    • blisterexist  

      jedině slx 2012 :-)

      0 0
      • die.catana  

        Takže tyhle by šly?

        http://www.kupkolo.cz/…2012_z90691/

        0 0
        • blisterexist  

          jj, nedávno jsem je koupil a jsou fakt vychytané, odvzdušňování s tou jejich nádobkou za 60kč je jedna radost, keramické pístky chodí nádherně(zatím), chladiče pěkně chladí:-)

          0 0
          • die.catana  

            Chladiče? Chladiče má až XT, ne?

            0 0
            • blisterexist  

              ee, aji slx, ale prodávají se aji bez chladiče

              0 0
            • jIrI___  

              Jak psal blisterexist, i SLX ho mají http://stusa.rajce.idnes.cz/…y_hmotnosti/#… . Podle mě je to spíš ale lákadlo na zákazníka než nějaká převratná novinka.

              0 0
              • blisterexist  

                tak ten chladič to teplo odvádí fakt dokonale,

                ale taky jsem objednával bez chladičů, ale přišli s chladičema za cenu bez:-D

                0 0
                • jIrI___  

                  Jak jsi ten dokonalý odvod tepla prověřil? Já je měl taky objednané bez chladičů, ale bylo nějaké zdržení, tak mi je dali s chladiči za stejnou cenu jako omluvu. Nebránil jsem se, ale příští desky už kupuju obyčejné.

                  0 0
                  • blisterexist  

                    jednoduše rukou:-D, jinak když se aji na tu desku podíváš tak to jde pěkně vidět, že brzdové obložení je „nalepeno“ na hliníkovém podkladu chladiče(jeden kus s chladičem) a pak zezadu celé desky je ještě „přilepený“ ocelový plech který to podle mě pěkně izoluje od pístku

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
            • RendyD  

              Mně přišly SLXka taky s chladičema.

              0 0
        • bucivoj  

          Ahoj,dneska jsem si na www.cyklovb.cz objednal brzdy XT BR-M785.KUpoval jsem i kotouče XT.Ty brzdy tě tam vyjdou na 3926kč,takže je myslím lepší přidat 236kč a budeš mít o řadu lepší brzdy a k tomu budeš mít i desky s chladičem :o)

          0 0
    • Azmir  

      Formuly na tebe :DDD

      0 0
    • jIrI___  

      Potřebuješ blbuvzdorné brzdy = BB7 nebo Shimano.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • die.catana  

      Zdravím, tak mám další problém s brzdama, mám ty SLX bez chladiče. Mám kotouče 180mm a z velkých kopců (šutry bordel a tak) mi vadne zadní brzda. Přehřívá se. Docela mně to štve. Mám skoro 100kg. Myslíte že bych vyřešil problém použitím 203mm kotouče v předu i v zadu? (Kolo je na to stavěné).

      Technikou brždění to nebude, myslím fakt krpály s klesáním min 200m výškových na pár metrech.

      V luhách a hájích jižní moravy ten kotouč ani neohřeji :)))

      0 0
      • BigKarel2  

        No podle mě to bude technikou :D :D Ale té fuk…není moc co vymejšlet…můžeš dát sintrovaný desky klidně s tim chladěnim…a nebo ten větší kotouč…bude se míň hřát ale v zadu se ti zhorší dávkovatelnost, bude to kousavější…ale té fuk…klidně ho tam dej…

        0 0
      • pitos  

        Určitě bych dal dopředu kotouč 203mm, zadek bych zatím ponechal,případně tam pořídil sintry(pokud už tam nejsou).

        Pokud je technika brždění v pořádku a bude se to i tak přehřívat tak i 203mm dozadu.Při váze 100kg v kombinaci s technickým ježdění a velkých kopců to bude možná i třeba.

        0 0
        • BigKarel2  

          Jo tak, já myslel že už ho ve předu má…tak v tom případě bych ho dal taky nejdřív do předu…

          0 0
          • die.catana  

            No já mám ve předu RS Toru, nejsem si jistý, že to vydrží a na novou zatím love nejsou :( Za měsíc valím na Gardu a nerad bych zbytečně z Balda zastavoval a chladil kotouče:((((

            0 0
            • BigKarel2  

              No papírově u nich uváděj do 210mm…já bych ho tam klidně dal, stějně to je vidle kterou budeš časem měnit za lepčí… :D

              0 0
    • die.catana  

      Je velký rozdíl mezi kotouči?

      XT SM-RT79

      XT SM-RT81

      0 0
    • die.catana  

      Mám ještě jeden dotázek, tuším že se to tu už někde probíralo, ale nemůžu to najít.

      Konečně se mně podařilo nastavit třmeny tak jak mají být, ale problém nastává, když sundám kolo a znovu ho nasadím a po utažení rychloupínáku mi to začne zase drhnout.

      Osy vypadají, že jsou rovné, tak nevím čím to může být. U zadní stavby je to minimální.

      U přední vidle to má výrazný vliv, drhne to hrozně a zdá se mi, že je to závislé i na síle, se kterou utáhnu rychloupínák (vidlice TORA)

      Tuším, že to někdo řešil ryskou na náboji, aby věděl jak to kolo měl předtím natočené, jde to řešit i nějak jinak?

      0 0
    • petrun  

      Mechaniky Avid BB7. Vzdálenost destiček od kotouče nastavíš kdykoli bez použití nářadí. Celou zimu při každodenním použití ve sračkách nepotřebují žádnou údržbu, stačí jednou za rok na jaře rozebrat a promazat.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.