Ahoj mám na svém kole mechanické kotoučovky Hayes a mám možnost vimněnit za hydraulické hayesky ale jeden mechanik říká že to nepůjde. Dle mého názoru to tak není a na mé kolo by to šlo ...........prosím řekněte co si myslíte je to nutné
Ahoj mám na svém kole mechanické kotoučovky Hayes a mám možnost vimněnit za hydraulické hayesky ale jeden mechanik říká že to nepůjde. Dle mého názoru to tak není a na mé kolo by to šlo ...........prosím řekněte co si myslíte je to nutné
pude to, zejtra du delat to samy :-)
ale ale cépées konečně upadly v nemilost?
jestli máš řazení /šaltr/ a brzdovou páku dohromady tak ne že by to nešlo, ale bude to dražší o nový řazení…
přesně..
Bóóóže ta čeština … já bych ťa taky vyměnil :)
nepíše to tak schválně, aby pobavil??
Podívej se na věk :-) Dodržovat nějaký pravopis asi není pro dnešní patnáctníky dostatečně „cool“… :-\
:) no já se na věk díval, ale já v takových letech tu češtinu určitě tak neprasil :)
hele o to tady nejde já potřebuju vědět jestli to de nebo ne a nepotřebuju aby jste mi říkali že neumim češtinu
hezky si jim to vysvetlil ale este si nesdelil čim vlastne řadíš…???
Hele, o to tady nejde. Já potřebuju vědět, jestli to jde nebo ne, a nepotřebuju, aby jste mi říkali, že neumim češtinu.
Deset chyb – ale neboj nejsi jediný – od té doby, co byly vynalezeny SMS, většině adolescentů diakritika nic neříká. Jen by mě zajímalo, jak dnes na základkách a středních vypadají diktáty. Za nás to bylo co chyba to půl stupně dolů. Ty bys měl pětku už za první větu.
jj :)
Má bejt před tím A čarka? P.S jen se ptám;)
Má – je to nějaký přívlastek volný – pokud mě teda paměť neklame. Nicméně já mám co vykládat – taky jsem tam sekl chybu. Schválně neřeknu kde:-))
Já bych napsal čárku před to, co chyba, to půl stupně dolů.
Stejně je ta čeština na hovno:D Takovejch blbostí se učit.:)
To si právě nemyslím – nevidím důvod, ale možná se pletu. Určitě ale měla být čárka tady: ale neboj, nejsi jediný – nebo aspoň pomlčka. Asi jsem na tu češtinu celkem přecitlivělý, protože pořád něco v práci píšu a chyby se netolerují. Potom, když vidím, co se tady kolikrát objeví, je mi z toho na blití…
No někdy je to fakt hrozný, ale většinu věcí v klidu přecházím. Mně nějvetší problém dělat předpony S,Z (spadnou, složit , atd):D
To je v klidu – třeba word má (naštěstí) aut. opravy – tady to není. Je ale rozdíl, jestli někdo sekne hrubku a nebo se s tím prostě nesere a jede bez diakritiky, malých velkých písmen, teček čárek atd. To už se pak luští mnohem hůř…
Když ti někdo napíše do názvu threadu jaky plast, tak pak skoro ani nevíš, co vlastně myslí.
Jsem rád, že nejsem jediný, komu to vadí – i když jsou mnohem horší věci…
No ja jsem si zas zvykl psatr bez diakritiky, je to pro mne rychlejsi, ale zase proste jen nepisu hacky a carky, kdyz vidim nekoho jak dela pravopisne chyby, tak si myslim svoje (samozrejme preklep je preklep). Nejvic mne dostane kdyz nekdo nevo kdy psat tvrde Y a mekke I, nekdy je to fakt hruza :) PS: nazev threadu JAKY PLAST je pro mne jasny, nemam s tim problem, asi by mne jako prvni napadlo, že někdo shání plášť a ne kus nějakého plastu :)
ajaj, a mam tam 2 PREKLEPY, nikoliv chyby :))))
Mne taky nevadi psat bez hacku a carek. S diakr. pisu jen nekdy;)
Myslím si , že chyba asi bude: ,jest-li to jde nebo ne, :-)
Ta čárka tam má bejt, ale není to žádný přívlastek volný. Já potřebuju vědět, – 1. věta hlavní jestli to jde nebo ne, – 2. věta vedlejší (předmětná – koho co potřebuji vědět?) a nepotřebuju 3. věta hlavní. Takže to je pouze věta vedlejší vložená mezi dvě hlavní, tudíž musí bejt oddělená čárkou ;-).
To víte, když má někdo jedničky z mluvnice… a čtyřky z literatury :-D
A co já vím, tak za menší chybu máme půl stupně dolu. Za větší chyby jede učitelka o stupeň dolu.
Ale největší hrubku jsi tam nechal. :)
Hele, o to tady nejde. Já potřebuju vědět, jestli to jde, nebo ne, a nepotřebuju, ABYSTE mi říkali, že neumím češtinu.
Bod pro tebe…
Mínus za tu čárku mezi jestli to jde, nebo ne! PS: A všude má být koncovka -i, nikoliv -u (potřebuju, nepotřebuju…
Nesouhlasím.
// …Podobná je situace u sloves 3. slovesné třídy: typ kupuji. Také zde jsou kodifikovány varianty kupuji i kupuju, kupují i kupujou. Nejde o vulgarizaci spisovného jazyka, nýbrž o rozšíření jeho výrazových možností. Pro zajímavost (rozbor jazyka J. V. Sládka, převažují tvary na -u, a to i v psaných projevech)… //
// …Má-li spojka nebo charakter vylučovací, pak se před ní čárka psát musí (pro milovníky logiky: [A <⇒ nonB] & [nonA <⇒ B] – což je vlastně totéž). K této situaci dojde, když jedna z možností vylučuje druhou a naopak, přičemž platí právě jedna z nich; opět si půjčíme pojmy z logiky a řekneme, že je to spojení dvou ze tří základních pravidel – pravidlo sporu (A není nonA) a vyloučení třetího. Např. Prší venku, nebo ne? Nemusíme být odborníky na logiku či meteorologii, aby nám bylo jasno, že na jednou místě v jednom čase nemůže zároveň pršet i nepršet… //
Koncovka -u je hovorová, aby to bylo dokonalé, tak by tam měla být -i. jestli to jde nebo ne – čárka být nemá (poměr slučovací – nazajímá ho jenom jedno z toho, ale obojí – jestli to půjde nebo nepůjde). Každopádně věta: Jde to nebo ne? se všude píše bez čárky. Nechci se s vámi zde o tomto debatovat, jisté je, že se asi neshodneme. Na pravopisu se neshodne spousta lidí, ani učitelé…
S Tvým názorem souhlasím, jen… co tak interpunkce? ;o)
abyste, nikoliv aby jste ;-).
Věř tomu, že když budeš psát normálně, tak ti nikdo nic neřekne. Sem ta nějaká ta chybka nebo překlep vem to čert, ale napsat vimněnit je už dost do očí bijící. Tak se nediv, že se sem tam někdo ozve.
Jinak, abys neřekl, že ti nikdo neodpovídá tak takhle: půjde to určitě – jen bych být tebou zvážil, jestli to má cenu. Hodně lidí tady bude tvrdit, že brzdný výkon mechanik oproti kotoučům je násobně malý. Já bych dodal, že je to sice pravda, ale pokud máš mechaniky dobře seřízené (Hayesy neznám, ale obecně to není sranda správně seřídit), tak brzdí skvěle.
Mech. Hayesy obecně moc dobře nebrzdí. Z těch mechanik bych asi nic jiného než Avid nebral. Teď jezdím hydry Avid Juice 7 a řekl bych, že brzdí asi srovnatelně jako staré dobré Avid CPS, co jsem vozil 5 let. J7 mají lepší dávkování brzdného výkonu.