Mohu požádat o vaše názory u výběru mezi těmito dvěma koly?
http://www.cube.eu/…ashred-2015/
http://www.cube.eu/…ashred-2015/
Děkuji za vaše názory.
Mohu požádat o vaše názory u výběru mezi těmito dvěma koly?
http://www.cube.eu/…ashred-2015/
http://www.cube.eu/…ashred-2015/
Děkuji za vaše názory.
Můj názor je:
první je černé
druhé je modré
Ale asi Ti můj názor moc nepomohl. Ale obsahuje stejně informací jako Tvůj dotaz. Možná kdyby si více rozvedl na co to chceš, třeba by se někdo vyjádřil lépe.
70% terén
30% zbytek
ročně 4000 – 5000Km
jaké by jsi ještě potřeboval informace, aby jsi se mohl fundovaně vyjádřit které s těch dvou se ti jeví jako lepší volba? Díky
to uvidíme. Já Ti neporadím, jelikož tyto kola jsou v mé snové rovině. Jezdím v porovnání s tím na plečce.
Ale třeba se právě bude moct někdo fundovaně vyjádřit. Blbé je, že na takovýhle raketách jezdí málo lidí, ale třeba se někdo najde.
no podíval bych se na to z trochu jiného úhlu. na ten carbonový rám jinou vidlici nepověsíš, aniž by to nezabilo barevnou kombinaci. takže pokud s tou vidlicí počítáš dobudoucna, tak bych šel do něj. největší rozdíl je v brzdách – deorka jsou v klidu, škoda sračkových kotoučů, ale to není problém vyměnit. navíc dostaneš pevnou zadní osu, to je jednoznačně plus.
edit: já bych osobně teda raději deore brzdy než magury. no a vzhledem ke kvalitám rs od té doby co přešli na soloair, tak bych se jich nějak křečovitě nedržel.
Těžký výběr… kola stejný. .reba lepší než manitou..manitou je myslím lehčí. .Magury vs deore…nevim neznam magury..karbon je lepší než hlinik..barvu nove vidlice si myslím připadně + – sladiš…za mne přesto carbon…nebo bych si prisetril na race a nemusíš niv řešit
Dík za názor, taky jsem mírně přikloněn k tomu karbonu. Race už je za padesát. To je pro mně už celkem dost. Původně jsem uvažoval okolo 35 000 a pořád se to navyšuje.
Hm chápu takhle jsem to měl minulý rok taky a nakonec jsem sel do Race na kterýho jsem dostal super slevu takze mě vysel na 42
Raději by jsi tedy volil karbon. Manitou bude asi měkčí než Reba (vážím 78 kilo, tak to by se asi dalo). S těmito brzdami nemám zkušenosti, takže díky za názor a za radu. Ale na druhé straně si říkám, že karbon je docela náchylný v případě pádu, při převozu (upínání do držáků atd.). Máš s tím nějaké zkušenosti? Já mám teď hliník tak nemůžu posoudit.
Toho bych se nebál. ..spadnul jsem s nim v rychlosti a je netknuty…carbon uz jde opravit taky..a na aute ho vozim pravidelne a taky nic…jen musis mit trochu citu
karbonový rám se opravuje lépe a trvanlivěji než hliník.
je otázka, jestli má cenu hliník nějak moc opravovat při ceně rámů.
Tak tu vidím 2 zhruba stejně těžké bajky (udávaný rozdíl 100g) a ty mají zhruba stejné díly (hlavní rozdíl jsou brzdy a vidla). Ten s karbonovým rámem je dokonce TĚŽŠÍ, tak si myslím, že ten karbon musí být nějaká *****, a ani vidli Manitou už bych moc nechtěl.
…na druhou stranu, nechtěl bych ani jeden z těch dvou bajků (na tom hliníku bych zas nechtěl magura brzdy, nechtěl bych ani jedny pláště, ani kliky s atypickým BCD, atd.).
(subjektivní názory, já vím, za mě tedy: ser na to a kup něco úplně jinýho.)
Ahoj já mám zkušenost s carbonem reaction 2013.
Do carbonu od cube už bych asi nešel po cca roce (2× závod) prasklý rám u sedlovky cca 15mm – reklamačka uznána -nový tentýž rám .Po cca roce (3× závod) prasklina u sedlovky cca 5mm -podle mě se zvětšuje ?-zatím jsem nereklamoval bo bych chtěl ještě něco odjezdit.
Po těchto zkušenostech „jak mag..“při skoro každé vyjížďce kontroluji „praskliny“ a to mě fakt nebaví.
Na kole je reba – dle mého to nefunguje jak má a to už jsem dal za servis 600,– ,buď to jde na doraz a nebo to je tvrdé ?S tlakem si hraju pořád.zamykání taky poruchové -už 3×
Brzdy magura MT2 – brzdí to jo ,ale oproti např.shimano BR-M447 celkem dlouhý chod – měkota – odvzdušněno.
Co jsem viděl nové rámy tak ta sedlova trubka je vyšší oproti staršímu rámum a celkově je to přepracovane?
Jestli by ta hlína byla lepší?neposoudím.
Ber to jako mojí osobní!!! zkušenost.
ahoj
a
tu rebu máš hádám soloair. tvůj problém můžou vyřešit tokeny do vzduchové komory.
Tak ,tak SA – nevím která bije?jaké tokeny?
Já chci hlavně jezdit !a aby vše fachčilo jak má.
možná se pletu ale čím drahší/"lepší "kolo tak se víc a víc řeší a vráží,vráží .
a
no prostě máš problém s tím, že chod tvé vidlice je příliš lineární (bud je moc tvrdá nebo chodíš po dorazech). toto je způsobeno velkým objemem pozitivní vzduchové komory. toto jde olivnit tím, že do ni něco nacpeš. to něco dělá i samotný rockshox za tímto účelem. tzv bottomless tokens. viz odkaz
tyto tokeny se dají našroubovat do tvé vidlice na spodní stranu šroubu s ventilkem na levé noze.
Neobhajuju cube ale nemáš moc vytaženou sedlovku? Aby se ti stala dvakrát stejná věc je docela náhoda. ..sam nam reactiona 2014 a zatim vše ok
No nevím sedlovka je v rámu jěště 170mm.tak myslím že to je ok?Jinak 90kg/183 rám vel.21.Ale si s tím měli/mají problém když to mají nyní překopané?
Člověk se pořád učí – nyní bych se zaměřil hlavně na rám ,komponenty stačí deore.vidlici nevím?
Který carbon/Al rám je fakt držák?
a
Spíš bych čekal přetaženou objímku sedlovky. Rám 21 palců při 183 cm je taky dost slušnej džouk…
Díky moc všem za postřehy. Kolo už jsem koupil. Nakonec to vyhrál hliník, jelikož vidle Manitou svou funkčností na mě nezanechala dobrý dojem. Ještě jednou díky a cyklistice zdar.
jo vypadá hezky, i když ty bílé pedály… :-D
mě by na tom mrzela nejvíc ta zadní osa, jinak dobré kolo;)
Díky, bílé pedály jsem zvolil záměrně.
Ať ti to jezdí… tvoje pocity z jízdy jsou nejdůležitější..Hodně skvělých zážitků s kolem. .
Taky si myslím mám 179 a mám 19 rám