• Belial

    Po prostudování zdejšího fora jsem se rozhodl koupit Šírera hlavně kvůli jeho ceně. Řeším však dilema jestli základní model Ultimate 102 s Xenonem (15900,–) nebo Dynamic se sadou Mirage (22700,–). Mám 85kg a 198cm. Seděl jsem na kole velikosti L a zdálo se dobré, ale vydží to kolo bez problémů tuto hmotnost, nebo připlatit za lepší-tužší kola? V Campě se vůbec nevyznám. Na pohled mně přijde pěknější Dynamic, ale zbytečně nechci připlácet. Rád bych znal i vaše názory.

    0 0
    • mosquito  

      sirer jeste jednou pekne slevil jak tak koukam – campu doma sice nemam ale malokdy se vyplati vzit to nejlevnejsi na trhu a priplatek za mirage neni az tak velky a kdyz se na ty sady podivas tak bych si urcite priplatil .. jinak jestli Ultimate nebo Dynamic zalezi jestli chces karbonovou vidli protoze ultimate ma pouze hlinikovou .. na kovove sem jezdil pred deseti lety, ted mam cerstvy karbon .. tak primo srovnavat nemuzu ale asi bych volil ten karbon

      0 0
      • nooski  

        Rozdíl mezi Xenonem a Mirage jsou „jen“ kliky. A sice čtyřhran jen v kompatku u Xenonu proti UT klikám, které můžou být i v klasice u Mirage. Vnitřek pák je stejný (mirage má brzdovou páku kovovou) přehazovačky prakticky taky (opět mirage je kovová). Xenona jezdím 3. sezónu, dostává dost zabrat a stejně je furt jak nový. Campa umí a to už od nejnižších sad. Pravidlo o nebrání nejnižších řad platí leda tak u Shimana :-)

        0 0
      • Jarkis  

        http://pcshop.pells.cz/…/default.asp?…

        Co třeba značku Pell's, suprová značka, která se začíná rozvíjet a tohle kolo na Tiagře stojí teďka 22 500Kč ve výprodejový ceně. Do nějakejch nižších tříd bych určo nešel ale tohle je takovej zlatej střed a jestli chceš Campagnolo, tak u Pellsu se skoro pod 30 nevejdeš

        0 0
        • nooski  

          Pells je pěknější, ale díky tomu rámu v kombinaci alu+karbon je dražší a to ikdyž je na Tiagře, která je tak na úrovni Xenonu, ikdyž proti Campě ji chybí jeden pastorek. Navíc přínos kombinovaných rámů je, aspoň podle mě, minimální. Akorát je rám dražší a těžší.

          0 0
          • fingerstyle  

            No já nevím…Dát 23.000,– za kolo osazený tiagrou nabo mirážkou…??!! To bych musel bejt padlej na hlavu.Přemýšles o kole z druhy ruky.A nemyslím kola ktery mají natočený deseti tisíce,ale třeba jen pár měsícu stary,a nebo dokonce vůbec nejety.Podívej na cyklobazar.cz Koupíš tam už za cenu 20–30.000– krásny kola.Za tu cenu můžeš mít Pinarelo na Ultegře,nebo Specializet…Bi­anchi…Já bych téhle možnosti dal rozhodně přednost před Šírarem na Xenonu či tiagře.

            0 0
            • TheIF  

              Ale nové je pořád nové… Já bych spíše hledal v zahraničí tam se dají sehnat zajimavé kousky za super ceny.

              Za 1000eur jsou už i kola osazené na ULTEGRA, takovej Canyon Roadlite 5.0 ale ten už asi letos nebude. Na CRC by mohli být zajimavé vyprodeje…

              0 0
          • dancing dog  

            Já si todle taky přesně myslel + měl strach z toho spoje, aby se nerozpad…

            Najel jsem teda jenom 3×50–60km km na pujčeným pellsu s carbonem vzadu a čistě subjektivně bych řekl, že tam oproti celAlu rozdíl v pohlcování rázů prostě je…podobně jako při různých  vidlicích vepředu/ Carbon-alu/. Ale jen můj subjektivní pocit a to si myslím, že na reklamu moc nedám…

            Jinak já jsem si na asfalt nechal udělat další kola na crosse, pláště continetal 28mm/ měnim je z kolama 29MTB pláště, během 5 minut změna bajku jak prase/, a jede skoro jak žiletka, no skoro…na silničku mejch představ právě nejsou nějak peníze… + ty kila navíc/ strach že něco praskne…/

            K úvodu- bral bych šírera s Mirage než Xenona, škoda že nedělaj kola na Shimanu,tím mi z výběru vlastně skoro vypadává..

            0 0
        • arcco  

          Nevím, zda-li je Pells suprová značka, já si byl na prodejně dnes vyzvednout tohle. Na silničce jsem neseděl 16.let, takže úchop za oblouky byl docela šok. Nechci cpát do silničního kola extra prachy-bajk je bajk, ale na ty moje  pojezdy to bude určitě  stačit. A taky za tu cenu (výprodejovou :-) )

          0 0
        • yetti  

          Jestli je zrovna Pell´s suprova znacka, tak to je pro mne celkem usmevne. Na to, ze v okoli nemam nikoho, kdo by jejich vyrobky jezdil, tak uz jsem videl na vlastni oci prasklou sedlovku a lyzinu na sedle od tehle „suprove“ znacky. Mozna je to nahoda, ale pro mne dostatecny argument se jejich vyrobkum obloukem vyhnout. Nechci resit, kde v asii je puvod toho co tady prodavaji, ale zadny hi-tech to rozhodne neni. Takze ja osobne bych radeji jezdil na lety overenem hliniku od Sirera, nez na pro efekt skombinovanem karbonu s hlinikem nejiste kvality. Protoze kdyz karbon tak jedine poradnej

          0 0
    • Lister  

      A proč nevzít Ultimate s Veloce – to mi přijde nejrozumnější :-) V každém případě bych si ale připlatil na karbonovou vidlici. Pokud jde o kola, tak mám cca 90kg a zatím drží – ale naježděno mají minimum, to je zase nutné přiznat :-)

      0 0
    • Belial  

      Díky všem za reakce. Každopádně Pells jsem taky koumal ale rozhodl jsem se pro Campagnolo a toho je Šírer výhradní dovozce, proto taky ta cena. Silnice jsou většinou všude v zahraničí levnější (Andorra, Španělsko, jih Francie), ale při ceně 20tis. ten rozdíl není zase tak brutální a aspoň si vydělá český obchod. Jinak podle toho co jsem při svých cestách viděl, tak do Španělska se při ceně 40tis. za kolo určitě vyplatí zajet. S cestou to vyjde na stejno jako u nás, ale aspoň má člověk super výlet. Naopak horské kola jsou zase dražší.

      0 0
    • Vojtas  

      No to sem rád že nejsem sám kdo chce levnou silničku a neni zrovna drobek, ja 195/85. Do budoucna o silnicce uvazuju a co sem koukal tak sem právě nevěděl jestli nebude problem s velikosti, a hlavne s kolama jestli to vydrzej, no a pak se nevyznam v komponentech, tak ze dik za tyto prispevk urcite je zurocim :)

      Tak pak prosim napis zkusenosti z praxe ;)

      0 0
      • Vrci  

        To je normální míra (mám 193) a jí odpovídající váha na konci zimy. Doporučuji při téhle velikosti investovat do 180 mm klik. Co se týče rámu tak se vyhnout těm s monostay, protože při velikosti 62 nebo 64 je již ta spojená část moc dlouhá a zadek se kroutí. U mě osobně nebudí moc důvěry rámy s kombinací materiálu, a proto ti doporučuji buď celohlínu nebo celouhlí. Co se týče zapletechých kol není v podstatě problém s ničim trochu solidnějším (střídám proton, eurus a EC 90 Aero). Problémy nebudou ani s fulcrumem 5 a vyšším nebo s mavicem. Při výběru představce dej přednost poctivýmu kusu hliníku. Čím ostatním to osadíš je už věc tvého vkusu a peněženky. Vyzkoušej si jestli ti bude víc sedět do ruky campa nebo shimano. Vzhledem k tomu, že pro příští rok bude všechna lepší campa na 11 tak jsou dva varianty – počkat si na 11 nebo si počkat na výprodeje 10.

        0 0
        • nooski  

          Jj pod to se lze podepsat :-) Jen bych prosil někde fotečku tvého stroje i s těmi Eastony. To musí být super podívaná.

          0 0
          • Vrci  

            jsem staromilec (nechce se mi utrácet za digitál), takže fotím na klasický film a proto to bude chvilku trvat.

            0 0
        • kubad  

          souhlas, akorát s tou 11 kou to nebude tak horké a určitě zatím ne mimo Record

          0 0
          • nooski  

            Super Record, Record a Chorus, to vše od příštího roku na 11. Centaur a Veloce nové páky, ale zůstávají na desítce. Mira­ge a Xenon od­cházejí do věč­ných lovišť. Teď by mě ještě zajímalo jestli zachovají ten jednodužší systém řazení u dvou nižších sad. Mám takové tušení že se vrátí ke klasice.

            0 0
          • Vrci  

            Píše, že uvažuje do budoucna. Takže předpokládám nákup v zimě nebo na jaře. Až teď jsem si všimnul, že chce levnou silničku, takže jedenáct (super rekord, rekord a chorus) bude mimo hru, Ale z jara bude na němekých e-shopech chorus skoro za hubičku, k tomu se kurz posune znovu k 23 takže proč ne.

             

            PS Canyon se zbavuje silniček na současné duře a rekordu už teď a dává k nim dva páry kol: lightweight a mavic (pěkná kombinace tréningových a závodních kol)

            0 0
      • xp3  

        Ja mam 197/90, ten šírer se mi taky líbil ale ta velikost L je prostě málo. Nechápu, proč už nedělají rámy pro normální lidi, dnes má spousta lidí už kolem 2 metrů.

        Nakonec jsem vzal velikost 62 od zde „oblíbeného“ výrobce, kliky mám 175, představec 120mm. Rám je celkově kratší, vychází kolem 585, já ale delší posed nechtěl.

        Možná je to blbost, je to přece silnička, k ní nataženej posed patří, těžko říct – to posoudím až s pár tisícema v sedle…

           
        0 0
    • gemini  

      Mám Ultimate 102 na Veloce, najeto 2500 km a zatím pod mejma 115 kg drží ( a to už jsem s tím vymetl desítky děr ). Během 2 měsíců, co ji mám jsem jemně potunil: karbon vidle s alu krkem od ITM, karbon sedlovka Pells, omotávka na řidítka od Specializedu ( nárust pohodlí snad ještě vyšší než po výměně vidlice ), sedlo SI Pro Link Gel Flow ( na původním bassanu jsem nedal víc než 15 km ), pláště Hutchinson Quarz šli z baráku ( nevydržela tkanina pod běhounem a na plášti se vytvořila bublina – po cca 700 km ) a teď jezdím Micheliny Lithion v kevlaru ( zatím drží ). Jinak s kolem obrovská spokojenost. Bál jsem se zapletených kol ( Khamsin ), ale jsou asi hodně odolný, protože jsem je ještě necentroval ( budu asi až po sezoně ) a to si myslím, že je u takových kol, pod takovou váhou hodně dobrej výkon ( jednou bych chtěl otestovat nějaký Mavic:-))) A co se týče sady Veloce? Nerad bych to zakřiknul, ale myslím že můžu říct „s Veloce na věčné časy“…:-)

      0 0
    • Medviedok  

      Silne pochybujem, ze ten ram je pre teba dost velky. Vyskusaj zavolat do prahy k Sterbovi, mal vypredaj ramov a za polovicu tam mal rucne robeny ram z Columbusu SP (cena 3345 Kc). mozno ho este ma… Alebo bude mat aj nieco vacsie. Druha moznost Bares a nieco na mieru pre extra vysoku postavu. Tipujem ze na cestnom bicykli vela odjazdene nebudes mat, alebo?

      Inac z Campa by som bral nieco od Veloce hore. Netreba lutovat par tisic korun naviac, cesta naroziel od mtb vydrzi roky a roky a roky, cize namiesto lbanovania ze som mal dat do toho viac penazi sa budes dlho tesit ze mas super material.

      0 0
    • Vrci  

      Ten rám na tebe bude krátkej i s 135 mm představcem. Já měřím 192 a mám 62. Běžně je tento rám se 120 mm já ho nechal měnit za 135. Dávat na kolo delší než 135 neni zrovna dobrá volba, i když Bonen vozí snad 150. Zkus si spočítat velikost tady nebo tady (pro výpočet nutná registrace). Já tě odhaduju na 64 se 125–135 představcem a v podstatě nepřemýšlej o kratších klikách než 180 mm.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.