Rad bych Vas pozadal o radu, jestli se vyplati koupe tohoto kola na aukru a na co se pripadne zeptat nebo si dat pozor.
Dekuji.
Rad bych Vas pozadal o radu, jestli se vyplati koupe tohoto kola na aukru a na co se pripadne zeptat nebo si dat pozor.
Dekuji.
Za ty prachy bych ho nebral.
Proc ne, z jakeho duvodu?
zalezi v jakem stavu ma majitel loziska cepu.
pokud to nikdy nemenil, tak pocitej s nakym tisicem na vymenu. jestli se o to staral, bude to pouzitelny. pocitej s pravidelnou udrzbou tech cepu, jinak ti to bude delat zvuky.
Komponentově je to velmi slabé pro velmi nenáročného bikera. Bál bych se původu a technického stavu. Kdybys měl možnost ho projet, tak co by ne, za 12 k.
Asi tak.
Mozna bych koukl na ivelo.cz, kde je ted na bazaru podobne GTcko s podstatne lepsim osazenim.
Diky moc chlapi, moc mi to pomohlo, to gt na ivelo je super, ale je male pro me mam 185 cm.
A co rikas na toto kolo?
A nebo tohle?
Proč hledáte samé vykopávky???
blbost. kupujes si ram a tlumic. ostatni jde lehce vymenit. a je to jezdny, takze to vymenu bude potrebovat, driv ci pozdeji.
A puvod? Me v kumbale lezej dva nepouzivany ramy, doklad bych nenasel ani k jednomu, bez sance. ty jsou davno v trapu.
Tak holt, kdyz nemam 40000 ,– na nove, tak hledam neco starsiho zachovaleho, sam najezdim kolem 2000 az 3000 rocne, takze malo, tim padem mi staci nejaky starsi kousek.
Treba tohle se mi libi, je po sevse vidli a tlumice, takze nevim proc ne?
to už je serioznější inzerát, ale těžkej stroj, spíš sjezďák
do kopce se s tím dost nadřeš. Záleží co jezdíš … .
No preferuji spise univerzalnejsi kolo, jezdim jak sjezdy tak XC.
Mám zkušenosti s rámy iD4–2004 a 2 rámy iD5–2005 a 2006.
Na všech se materiál svárů vpodstatě drobil. Už ani nevím kolik svárů jsem na tom opravoval. Když máš 2 rámy tak po rupnutí přehodíš vše na druhý rám, necháš to svařit a čekáš co ti zas upadne. I na zahraniční dovolenou jsem vozil dva rámy. Už mám klid, jezdím druhým rokem konkurenci.
Opravdu vyhozené peníze.