Mám se bát koupě tak starého karbonového kola? Údajně by mělo mít ještě původní pneu a ve 100% stavu. Nechci kolo na žádný hard-core, ale aby za chvílu nekleklo… Díky za názory
Mám se bát koupě tak starého karbonového kola? Údajně by mělo mít ještě původní pneu a ve 100% stavu. Nechci kolo na žádný hard-core, ale aby za chvílu nekleklo… Díky za názory
Můj karbec v profilu má 6 let a vůbec mě to nevadí:-D,akorát byl nějak opravovanej u sedlové trubky,ale zatím se to ani nehne tak ok,koupil jsem to za 3 litry a něco tak nebylo co řešit,za 3 bych takhle tuhou hlínu asi nekoupil…
mě jde o kolo Superior – Carbon Team Racing co je zde v bazaru, můžu se zeptat na názor?
ten za 29 jo?Jestli je to fakt top jak píše tak by cena tak nějak odpovídala no,rám počítám bude tuhej dost ale asi dost nepohodlnej-sup si může o vývoji nechat zdát takže je to katalog z číny,když bude to kolo ok tak se to dá vzít jestli je to na závody nebo tak…
Nebrat pokud se na to nemůžeš jet podívat a zaplatit v hotovosti.
Osobně podle okolností bych koupil , ale ty zatím vaříš z vody. j
Kolo nechcu na závody. Pan psal, že ho bral jen jako tréninkové a že dělá jinný sport. Nebudu si ho nechávat poslat, ale jedu tam osobně.
Únavě materiálu jsou tak tvý pohnutky víš co… Pokud ho chceš jen jako tréningově, tak si kup za 30 nový dural a uděláš líp.
Plánuju na kole jezdit i po zadním, nebude s tím mít karbonový rám problém? Respektive s dopady?
:D
čemu se směješ? Nemáš s tím zkušenosti, tak se raději zeptám abych nejel po čenichu :)
:-D
+1 :D
Po zadním na karbonu můžeš jen pár metrů, pak hrozí prasknutí kvůli přílišnému namáhání zadní stavby :)
haha :D
ale prd, naopak když to pošle na zadní ta už na něm musí jet dál, jinak při dopadu se to zlomí :D
topit se s tím dát bude…
na topení to právě nechcu, proto se ptám ;)
Cena není úplně nízká, ale záleželo by od toho, v jakým je stavu.
Vidím v něm 2 problémy: kola, ale to tě jako nezávodníka až tak trápit nemusí, i když časem by mohlo vadit, že nejspíš nejsou připravený na bezdušový řešení a druhej problém je vidle, protože starší R7 na tom funkčně nebyly kdovíjak. Jinak rámu jako takovýho bych se vůbec nebál, když praskne, tak se za 2–3 tisíce opraví a jezdí se dál. Pak bych se na turistický použití možná radši rovnou zbavoval těch K-Force klik a dal tam třeba XTčka.
Proč se zbavit toho středu? Dá se na něj koupit třeba jeden samostatný talíř (za rozumnou cenu)?
Myslel jsem komplet klik… Jsou sice lehoučký, ale ne zrovna spolehlivý a dokud jsou v pohodě, tak by je třeba nějakej gramař koupil i za vyšší cenu, než maj nový XTčka.
Dobře, pokud kolo koupím zkusím to nějak pořešit. Jen vůbec nwm jakou bych měl chtít částku- pokud by bylo vpohodě. Ta vidla snad nebude taková katastrofa, mohla by mít aspoň levnější údržbu než fox.. nebo né?
+1 za nick !!!
+2
To jo no,ten nick mě taky potěšil.. :)