Ahoj,
chtěl bych se zeptat, které z těchto sestav vám připadá nejlepší? Případně proč byste ho (třeba kvůli určitému komponentu) nechtěli?
Moc mi to pomůže, díky.
http://www.bradsky.cz/…-p-5881.html
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, které z těchto sestav vám připadá nejlepší? Případně proč byste ho (třeba kvůli určitému komponentu) nechtěli?
Moc mi to pomůže, díky.
http://www.bradsky.cz/…-p-5881.html
z těchto 3 bych vzal pellse.
Já už opravdu nevím podle čeho vybrat, už skoro vsázím jen na vzhled a v tom případě bych bral Amulet Fanatic… Ten Pells se mi líbí ze všech nejmíň, co je na něm prosím konstrukčně lepšího?
Díky
ten Fantic vypadá dobře. Zásadní rozhodnutí je, jestli véčkový brzdy nebo kotouče.
Zásadní je, jaká ti sedne geometrie… U Pellsu jí nikde nevidím, ale ty Amulety jí maj dost na houby…
Tak teď jsem upřímně úplně mimo mísu :) Už nějakej pátek projíždím bike diskuze, ale tou geometrií nevím co přesně myslíš :)
Jsou to hodně krátký rámy, navíc se dost divně chová řízení, takový nestabilní. Přítom mi přijde, že s nízkou pevnou vidlí to bylo v pohodě, takže asi holt geometrie ještě z doby 80mm vidlic…
Celkově je mi sympatičtější (přehazovačka XT, pláště). Další věc je nejlevnější a výkon bude ± stejný jako zbývající dva Amulety. Jelikož předpokládám, že jsi pouze rekreační cyklista V brzdy ti budou stačit (aspoň bude kolo trochu lehčí). Za peníze které ušetříš můžeš pořídit tretry a SPD, to ti přinese mnohem víc než lowend kotoučovky. Pokud by jsi přeci jen chtěl jednoho z Amuletu určitě ten Fanatic..
Pokud máš nad 80kg, nepočítej, že bude vidlice chodit nějak extra pěkně.
Díky, snažím se zároveň vyjednat na ta kola slevu, tak uvidíme. Případně bych u toho Fanatika časem pořídil lepší vidlici a jelikož mám doposavad zkušenosti pouze s hypermarketovými bicykly, ty brzdy taky budu muset ozkoušet a dál se kdyžtak uvidí…
Kdysi jsem četl rozhovor s nějakým prodejcem kol a ten tvrdil, že drtivá většina zákazníků v Česku kouká na to, jaký jsou na kole pláště a na typ přehazovačky, nevěřil jsem, že si takovou kravinu nevymyslel :-)))
Docela bych to srovnal s tím, že v USA dělali průzkum podle čeho si průměrný zákazník vybírá auto a na jednom z předních míst byl počet a umístění držáků na nápoje.
Tak ono se div, když jim to cpou i prodejci… Na vlastní uši jsem v jedný pražský prodejně slyšel větu „a tohleto kolo je líp vybavený, už má XT přehazovačku“.
O kvalitě prodejen u nás a v zahraničí už mám taky svůj obrázek. S otcem jsme zkusili prodejnu v Mnichově. Tovární prodejna Treku, přirovnal bych to k továrním Specialized, co jsou u nás.
Mohl jsem se ****** z jejich přístupu a byl pěkně nasranej, že jsem si kolo nekoupil taky tam. Už jen to, že se s člověkem nějaký untermensch nedohaduje o velikostech kola na základě babských rad či potřeby se zbavit kusu na skladě, ale nejdřív tě přeměří snad i délku bimbase a pak se vybírá podle ceny (!). Na závěr dají instruktáž ke kolu (není samozřejmost) na stojanu a seřídí posed… Nehledě na to že od každého modelu mají několik velikostí a celá prodejna je hrozně moc velká a doslova narvaná kolama a mají tam HODNĚ prodavačů, kteří se na člověka nedívají jako na pitomce co začíná s ježděním na kole a ví o tom prd …
Dost se mi to líbilo. Teda nedělá si iluze že to někoho zjaímá, přišel mi to fajn přístup :D Přikládám i foto prodejny ;)
Tak v téhle cenové relaci chceš vybírat podle čeho (pokud samozřejmě pominu geometrii kola, kterou musí sám vyzkoušet)?
Všeho ostatního (rám, vidle, kola, brzdy, řazení, kliky, kazeta) ;-). Na hazce nezáleží a pláště jsou spotřebák…
ja by som bral pells, brzdy, prehazka, prešmyk…určite nie Enter. Pozor subjektívny názor.
Hlavne pozor na tú vidlu…ako spominímal pI3ree tak do 80–85kg, petože že jedna z tých makších…ale v tej cene asi lepších
Hlavně vyber, ale kupuj JINDE…
proč ne od Bradského?
Na to co tvrdí že má skladem by potřeboval celou arénu Bílých tygrů. No ale na druhou stranu je svolný k určité úpravě ceny nebo základního příslušenství zdarma.
Tak tohle je pravda, měl jsem jich vybraných několik a i když ho na stránkách měli „na skladě“, žádné z nich neměli… Ale pokud kolo mít budou, nevidím důvod proč si ho od nich nekoupit.
Má někdo nějaké špatné zkušenosti?
A co myslíte toto za 15 000,– po slevě?
Osobne mi to neprijde jako nejakej extra kauf. Za 15tKc kolo na veckach a s XCR? Osobne bych to za nej nedal ani nahodou.
A jakou bych měl tedy v této cenové relaci požadovat vidlici? Měl jsem za to (po přečtení několika vláken tady), že právě XCR je to, na co bych se měl při koupi dívat… Samozřejmě, že dříve jsem hledal kolo za cca 10–12 000, ale to snad takový rozdíl už není…
Právě, že rozdíl to je. V těchto cenových relacích je každých 500Kč dost posun k lepšímu. Pokud jsi ochotný dát těch 15tis. snažil bych se najít už něco na vzduchové vidlici.
BTW. ten pells co jsi poslal tedka (za těch 15 pos levě) je to stejné co ten první za 12tis. akorát jiný modelový rok.
Takže za mě koupit toho Pellse za 12tis. a dohodnout se u Bradskeho na výměně za SR Epicon nebo Radion (za nějaký příplatek). Další možnost jak už někdo zmiňoval je domluvit se s Majkeem nebo můžeš napsat i mě na email a něco postavit.
A co bys říkal tomuhle?
Jestli nakupujes u Bradskeho jen proto, ze je to blizko, tak si to nech postavit od maajkeeho (HK). Pokud jen podle vyberu na netu, vybirej radsi jinde. Sliby chyby :o(. Zajimave alternativy mohou byt ruzny Mongoose, Schwinn, Torpado, MRX, Maxbike, Superior, Merida, GT … casto se daj sehnat slusne osazeby za dobrou cenu ve sleve atd. Jinak jsem za toho Pellse, ale koukl bych se po Razerovi, ma sportovnejsi ram. a je i hezci :o).
U Bradského nakupuju proto, že má a) levné vybavení, za b) slevu i také dává dobrou a za c) vyhovuje mi jejich systém splácení, který jsem jinde nenašel.
A co ten Razzer tři příspěvky nad tebou? :)
Za tu cenu by mohl mit IMHO aspon Sh lowend hydrauliky a nebo lepsi vidli jako je treba tento
Vždyť vidlici mají stejnou…
Jo, ja vim, ty kola jsou prakticky stejny, ale to starsi ma aspon ty alivkovy hydry.
Ten Pells co jsem Ti navrhoval mi prijde ze ma lepsi kola. Tady je IMHO zas kvalitnejsi vidle, ale taky tezka a pruzina (coz me zas tak treba nevadi, jsi li tezsi (nad 80kg nebo moc musi vaha nemusi dobre chodit, to ale ani jedna).Ten Pells ma mysli jeste lepsi takovy to bizu, jako kokpit, sedlovku, ony ty jejich komponenty jsou celkem lehky a kvalitni ve sve tride. Celkove ty rozdily zas tak velke nejsou, musel by jsi narazit na velmi dobry kauf. Jinak to GT odpovida pojetim spise tomu Phantomu od Pellse, pohodove kolo, Razzer je delsi, vic na chrceni. Z tech dvou bych ja bral teda toho Razzera, ale neni to nijak zasadni rozdil, je mi proste s ohledme na vyse uveden sympatictejsi a stejne bych casem poridil nejspis vidli Epicon z TT. Pokud jsi ale uz upustil od Bradskeho, ja tu nechci delat maajkeemu nejak velkou reklamu, ma ji tu myslim dost, ale tady se muzes inspirovat. Myslim, ze by ti byl schopen na slusnem(obdobnem jak mas ve vyberu) ramu se vzduchovym Raidonem nebo i Epiconem v kombinaci Alivio/Deore postavit do 15 litru fajnovejsi kolo. Velkou vyhodu vidim v tom, ze se snim muzes poradit na kterym komponentu slevit ve prospech treba vidle/kol atd. a tak nejak rozumne k vlastni spokojenosti si poskaldat fajn kolo.
Já se fakt snažím hledat, ale v té cenové relaci do 15 000 prostě správně osazené kolo s kvalitními komponenty ne a ne najít… A když najdu, nemají mojí velikost…
Nechal bych si ho postavit, ale brání mi v tom skutečnost, že ho potřebuji koupit na splátky…
HLAVNÍ JE SLEVA !!!!!!!!!!!! Prostě si ze zákazníků dělají prdel a oni to ještě vyžadují, protože žijí v iluzi, že tím něco získávají.
Já to vidím jinak. Sleva u mě není na prvním místě. Vybíral jsem opravdu dlouho, protože nakonec si člověk vždycky musí vybrat sám.
Ono rady typu: „Dá se sehnat za tu cenu i s lepším osazením…“ mi nepomůžou, protože realita je jiná. V mé cenové relaci, při potřebě nákupu na splátky, zohledním-li dostupnost velikostí rámu a nakonec i vzhled, pak výběr samozřejmě zkonzultuji a vždycky se mi spíš dostane odpověď, že na tom kole je něco špatně. Tak hledám dál a kolečko se opakuje.
Nechci po nikom, aby mi házel x-linků na konkrétní kola, ale na druhou stranu je vždycky snažší říct „Dá se sehnat…“ než skutečně sehnat.
Beztak moc díky všem, nakonec jsem si vybral i podle příspěvků na tomto fóru.
No dobře, souhlas. Mimochodem, nezapomeň že kdokoliv se ti podívá na kolo, vždycky na něm budeš mít něco špatně. To je zákon člověčí. ;)
Dobře, kdybych šel s cenou teoreticky ke 20 000,–
http://www.koloshop.cz/…el-2012.html
nebo
http://www.koloshop.cz/…el-2012.html
Bylo by jedno z nich dobrý výběr?
nebo ještě
V téhle ceně bych vůbec neváhal a bral tohle za tu cenu to je absolutně bezkonkurenční.
Bral bych ho taky, ale bohužel není k mání… A z těch tří není žádné na svou cenu dobré?
Z těch 3 snad jedině kellys.
Na tom Kelly jsou podezrely kola a brzdy (nejspis teda asi Avid 3 coz je phoda) jinak vypada dobre. Ty GT jsou dost predrazeny, Karakoram je 29er a u Zaskara platis dost za ram na kterym jsou komponenty jak na kole za 13. Zkus si proste najit kolo, ktere bude mit vidlu Raidon/Epicon/Recon, brzdy hydry Sh Alivio/Deore/SLX (4×x/5×x/6×x),Avid 3 razeni(razeni/smyk/prehazka) Alivio/Deore/SLX/(XT),SRAM 5/7 naboje kol Sh Deore (5×x) a pokud bude nad 15 uz odlehceny ram (butted). Z toho si to proste nejak vyber, serazeny to mas od nejlevnejsiho. Zjistovat Ti jestli to maji a jesli se Ti nahodou hodi velikost je na dlouho, ani neni jasne odkud jsi. Jinak kdyz koupis treba toho Pellse co jsem ti vys navrhoval, tak tu vidli muzes prohodit, coz udela snad i ten prodejce, epicon by te pak vysel na 3–4 litry, Recon na 5–6 litry vic, furt budes ale pod 20. Na druhou stranu, kup co se ti libi, na cem se citis dobre a casem to poladis, navic nektre komponenty umi prekvapit, zalezi jak jezdis a jak o ne pecujes a kola na 10–12 litru jsou na pohodovy jezdeni v poho pouzitelny a pak uvidis, pod Alivio nebo SRAM-5 bych ale nesel a na splatky se vys..l.
Nevím co se ti nezdá na brzdách u kellysu, jsou to KLS Helix 3 žádné avidy. Ten kellys je v pohodě, nebál bych se ho, horší jestli třeba bude ještě dostupný.
No jen si rikam, ze bych radsi, kdyby to byly prelepeny Avidy, nez nejaky Kelly vyvoj, ono udelat fci na nenas…ci hydru neni IMHO snadny. Ja je neznam (coz samo nic neznamena a ja je jezdit nebudu), kdyz se po nich podivam, nejspis prelepeny Hayes, no ty maji dle komentu tady vysi poruchovost tak jak tak, takze furt radsi za mne Avid nebo Sh.
Nebo tohle:
To už ne.
Nechceš to trochu rozvést? Takhle se nic nedozvím :/ Díky
Drahé, protože to je model 2012, na ty se raději vůbec nekoukej, pokud není nějaká super akce, nevhodná pružinová vidlice.
Mě tedy zatím nejlíp vychází
http://www.bradsky.cz/…1dd6863.html
I když ty brzdy časem možná budu upgradeovat… Ale v rámci mých možností, kde musím zohlednit celkem dost kritérií (splátkový nákup, cena, dostupnost modelu…) ho asi vezmu. Samozřejmě, že se dá v obchodech najít asi lepší kolo za podobnou cenu (ještě tedy vyjednám nějakou slevu), ale tam zase nenabízejí splátky, nebo je tam velké navýšení, nebo ho nemají i když v e-shopu ho nabízejí…
Co přesně komu na tomhle modelu (kromě ceny) nesedí?
Díky
Hm, kdyz budes mit stesti tak ty brzdy jsou OK, jedny jsme meli doma a pohoda. Jinak me se tam kacirsky libi treba ten Trek6300, celkem dobrej zaklad (ram a vidle) a tunenim (jak se to bude opotrebovavat nebo pro radost) je mozne se dost zlepsovat, kola za 3–5 litru 0.5 kg dole, kliky za 2 litry 0.5kg dole, komplet kokpit za 2 litry 0.3kg dole. To samo muzes i s tema ostatnima kolama, ale tady by mi to prislo takove smysluplnejsi. No kdyz uz jsi dosel na 20itku, proste se mi libi a vim ze by mi sedla jeho delsi geoska, nejspis uz ale neni.Ale mozna by te zaujalo toto ,nejspis ho maj i jinde.
A když ho budou mít (čekám na e-mail), co tenhle model?
Za 18tis kupovat v dnešní době kolo na včkách? Sorry ale to mi přijde jako pitomost.
nebrat. jezdil jsem chvilku jeho verzi 2010 – na asfalte jaks taks, ale jakmile vjedes do neceho horsiho des a hruza.
Dobře, moc díky oběma.
Koukni treba jeste sem , ta Tora zas tak desna neni, pokud vazis k velikosti nejak normalne melo by to byt v pohode.