Jednoduchá otázka, složitá odpověď. Který z těchto dvou bajků vybrat? Můžu je mít za v podstatě totožnou cenu.
Zajímal by mne názor zkušenějších, zase tak se v těch specifikacích neorientuju :)
Jednoduchá otázka, složitá odpověď. Který z těchto dvou bajků vybrat? Můžu je mít za v podstatě totožnou cenu.
Zajímal by mne názor zkušenějších, zase tak se v těch specifikacích neorientuju :)
ještě přidám specifikaci:
Cube:
Rám – HPA 7005 Hydroform STK Triple Butted, FSP 4-Link-System
Velikost – 16", 18", 20", 22"
Barva – Black Anodized or Racing Red
Vidlice – Fox 32 F100 RL O/B 100mm, Lockout
Tlumič – Fox Float RP23 BV 165mm
Řízení – FSA Orbit Z semi-Integrated
Představec – Syntace F149 Oversized
Řidítka – Syntace Duraflite 2014 318 Oversized incl. RFR-Barends
Gripy – CUBE Ultralight Screw-On-Race-Grip
Přehazka – Shimano Deore XT RD-M772 Shadow
Přesmyk – Shimano SLX FD-M660, Down Swing, 34.9mm
Řazení – Shimano SLX SL-M660 Rapidfire-Plus, 9-speed
Brzdy – Formula RX hydr. Discbrake (180/180mm)
Kliky – Shimano SLX FC-M660 Hollowtech II 44×32×22, 175mm, Integrated BB
Kazeta – Shimano CS-HG50 11–32, 9-speed
Řetěz – Shimano CN-HG53 108 links
Zapletená kola – Sunringlé Ryde XMB Wheelset
Přední plášť – Schwalbe Rocket Ron Kevlar Triple Compound 2.25
Zadní plášť – Schwalbe Racing Ralph Kevlar Triple Compound 2.25
Pedály – Fasten Alu
Sedlo – RFR Natural Shape 0.1 M
Sedlovka – RFR Prolight 31,6mm Setback
Váha – 12,20 kg
Merida:
Rám: Ninety-Six HFS CF Disc-single
Zadní tlumič: X-Fusion O2 RL Remote
Vidlice: Manitou R7 100 Lockout
Hlavové složení: FSA BB410 Neck
Brzdové páky: Hayes Stroker Trail
Středové složení: integrované
Kliky s převodníky: Shimano SLX 44–32–22
Řazení přední/zadní: Shimano SLX rapidfire
Řetěz: Shimano CN-HG73
Kazeta: Shimano CS-HG61–9 11–34
Ráfky: Alex XD Lite White Eyelet-26
Pláště: Schwalbe Rocket Ron Perf. 2.1
Barva: White/black
Brzda přední/zadní: Hayes Stroker Trail 180/160mm
Měnič přední/zadní: Shimano SLX / Shimano XT Shadow
Náboj přední/zadní: Shimano XT disc
Řídítka: FSA XC 180OS Flat
Představec: FSA OS-XT 6
Sedlo: Q-BIK „Flow“
Sedlovka: FSA SL250 SB20 31.6
Pedály: Shimano M520
Hmotnost: 12,5 kg (včetně pedálů)
Ať to říkám nerad,tak ten Cube je lepší volba :) Osobně se mi více líbí 96, ale tohle barevné provedení je stejně hrozné.
Určitě si ty kola projet obě a poznáš co ti sedí.-.
Hele mám AMS PRO už rok a jsem sním velice spokojený.Je to super rám je fakt tuhej.Určitě Cube.
Sorry, hlas blbe, pokud by slo ciste o ram, tak bych mirne favorizoval meridu, jinak ale Cube je vybavou lepsi.
cube ma lepsiu vybavu, za mna cube, nepozerajuc na cenu
Hlavni vyhoda CUBE jsou navarky na 2 kosiky v ramu, do Meridy se vejde jenom jedna flaska. To by u me rozhodlo…
fotky nesedí s popisem.
Já bych bral Meridu. Má lepší kola a servis tlumiče i vidle zvládne narozdíl od Foxu hodně servisů a levněji než Švec.
Jo, je možné, že na fotce Cube je vyšší model, na eu stránkách to nerozlišují :-(
a co samotné kvality tlumičů/vidlí u obou kol?
Skvělé! Díky za radu, zvítězil Cube a už je doma po prvních kilometrech :)
ať Ti šlape, ten si jen do kasičky dávat drobný na ten předraženej servis u Švece, teď se chci zbavit svýho posledního kola s Foxem a nikdy více tuhle předraženou značku s ještě dražsím servisem
Aktuální stav doma:
V životě jsem u Švece nic neměl a dávat se tam ani nic nechystám (a servisované vidlice i tlumič mám pravidelně), tedy nevím, co všichni pořád mají s tím drahým servisem u Švece.
Kdo se nějak extrémně bojí o záruku, tak to dá ke Švecovi jednou (po roce ježdění), což se dá přežít.
A jinde není sevis Foxů o moc dražší než třeba RS. Často je to ± stejné, i když sem tam se u RS u nějakého malého lokálního servisu objeví o něco levnější cena.
Samotné vidlice předražené jsou, ale v kompletu s kolem to věštinou vychází podobně jako třeba RS.
kolik tě cca stojí servis tlumiče?je to stejná cena jak u vidle?
To záleží kterého a jestli jen vzduchovou část nebo komplet. Některé tlumiče mám upravené v TF tuned a tam je komplet servis hodně drahý (vyjde to více než u Švece) a je třeba to poslat k nim.
Samotnou vzduchovou část udělá leckterý servis a jde to jednoduše i doma a to stojí většinou hodně málo, tohle mi bez problémů udělá i můj místní servis a to za pakatel (bral jsem tam více kol, takže servis mám levně).
Komplet včetně tlumící části je možné posílat do Bikelive a tam to myslím stojí kolem 1000Kč.
A tlumící část není třeba servisovat tak často, takže stačí 1–2× pouze vzduchovou a pak jednou komplet.
problém je i to, že dost servisů Fox nedělá.
Jasně, Foxe dělá výrazně méně servisů než třeba RS, ale pořád se jich najde ne tak málo, které to udělají za rozumnou cenu.
Zatím to nebude potřeba, ale výhledově – doporučíte servis na jižní Moravě? Třeba Brno.
S jakou částkou je třeba zhruba počítat při repasu tlumiče Fox23?
Díky