• cespa

    Ahoj, popíši svůj nekonečný problém s únikem tlaku z pneu během závodů. Už nevím, co je špatně,ale před závodem natlakuji např kolem 2 a v cíly jsem rád,že mám 1 a jednou zazlobí přední,jindy zadní plášt. Ted v posledním závodu jsem musel zastavit a dofouknout.

    Jedná se o bezduš Ro-Ra na 21mm ráfcích, přešel jsem i na užší plášt 2.1×29 a to nepomohlo,dělalo mi to i na původních crossridech,ted mám nové záplety RYDE a problém přetrvává. Jediné co mi napadá, že si to odfoukne kolem patky pláště při boční námaze,např brzdy v zatáčce atd… Nebo jsem něco opomněl??? Díky za vaše postřehy…čespa

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Georrge  

      kolik v nich máš tmelu?

      0 0
    • jonti  

      A mimo závodů, když jedeš třeba jen po silnici, to neuniká? Nebo když kolo stojí?

      0 0
      • cespa  

        To ze lehce utikaj jsem si zvykl, ale na zavodech je to skokove, po nejakem sjezdu,zatacce je pneu najednou polomeka. Mimo zavody pri najizdeni km se to nestava, ale to je tak extremne nezatezuji, mam je z kusit foukat vic, treba na 2.5?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • jonti  

          Na prednim kole muzes i na zavody vozit dusi. Potom se to tolik nezvyka pri stejnem tlaku.

          Jak moc tesne jsou ty plaste na rafcich, kdyz je nasazujes? Jde to v pohode velkou pumpou? Jakou mas pasku v rafcich, pokryva celou plochu rafku?

          Mozna by pomohlo dat o vrstvu pasky vic, aby to bylo tesnejsi.

          0 0
          • cespa  

            Pasku mam modrou od spešlu. Pri nasazovani je pneu krasne tesna na rerafku a drzej tlak i bez mleka. Nasazuji je prez bombu k vycepnimu zarizeni. Smes co a dusiku.

            0 0
          • cespa  

            Duše jsem před rokem opustil a nerad bych s k nim vracel. Jakou pásku bys mi doporučil?

            0 0
    • Tomáš  

      Jaký Ryde ráfky máš přesně? Bude to ucházet podle mě okolo patky, takže buď máš nevhodný ráfek na bezduše, nebo naprd pláště… a nebo oboje.

      0 0
      • cespa  

        Puvodne jsem bezdus mel na sirsich rafkach Jalco 29big,tam se problem nevyskytl. Pak jsem presel na mavic crossryde,predelal na bezdus a problem zacal. Ted jsem si nechal zaplect asymetricke RYDE XC a problem pretrvava. Ty ryde jsou urcene pro bezdus, dle popisu vyrobce. plaste kupuju EVA bez SS ochrany. Potrebuji nizkou obvodovou vahu, jinak bych v kopcich dost ztracel…„ted ztracim vsede“

        0 0
        • kubad  

          „ted ztracim vsede“

          a to se vyplatí :)

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Tomáš  

          Jestli je to tenhle ráfek, tak to prostě ani držet nemůže, nemá patky, které by plášť nepustily dolů do žlábku ( plášť není „zacvaklej“ v patkách ) a pak to okamžitě ufoukne o hodně, protože se plášť shrne do žlábku a je to v řiti.

          0 0
          • Tomáš  

            Blbej odkaz: http//:www.r2-bike.com/…-340g_b6.jpg

            0 0
            • cespa  

              Jojo, to je on, asi chápu, co mi chces ríct. Co stím??? mám například dvakrát obtocit pásku,abych vytvoril hrb? u tech Mavicu jsem pouzíval gumovou vlozku od rubeny lepenou oboustrankou co mela na sobe dva hrboly,asi vytvareli ty patky a presto to unikalo.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • jonti  

            Ten profil je uplne normalni, stejne jako treba u ZTR Notubes rafku

            http://www.notubes.com/…ims-C18.aspx

            nebo u Specialized Roval, nikde problem s ufukovanim u patek neni.

            0 0
            • Mr.Dan  

              Taky si myslím. Ty ráfky (Ryde Trace XC) vozím a problém je jen s menším únikem tlaku na zadním kole, kde je RaR, ale jen ve verzi Performance, tudíž není to TLR. Vepředu Ikon, taky obyč ne-TLR a ten drží suprově.

              0 0
    • cespa  

      Asi to tedy uniká přez tu patku, co mám udělat,abych tomu do budoucna zamezil???

      0 0
      • Rubi  

        koupit normalni plast a ne takovou ultraslupku :)

        0 0
      • Atilla  

        Můžeš zkusit gheto style:http://www.youtube.com/watch… Ještě se mi s tím nepovedlo odfouknout ani při AM/FR ježdění.

        0 0
        • Carloss  

          slušná prasárna.. osobně by mě spíš napadlo dát ty převisy duse dovnitř aby se připlácly k plášti zevnitř

          0 0
          • Honz8t  

            Tak by to ale právě nefungovalo.

            0 0
            • Carloss  

              tak při žvějknutí pláště možná trochu jo, tohle zase zmenšuje šířku ráfků

              0 0
              • Atilla  

                A k čemu by to pak bylo? Mě to jako prasárna nepřijde, drží to na tom fakt dobře, rozdíl ve váze oproti pásce + ventilku 00 prd.

                0 0
                • Pepe15th  

                  Zítra se chystám na ghetto style, ale pořád nejsem rozhodnutý, jestli nechat v klasickém ráfku pásky nebo ne.

                  Váhu neřeším, jde mi spíš o to, že by páska mohla zeslabit spoj mezi ráfkem a duší. Na druhou stranu, když pásku vyndám, tak zase hrozí zničení ghetto duše o díry (v případě, že by nezafungoval tmel a já potřeboval zprovoznit náhradní duší, tak nemám problém tu pásku vozit v batohu).

                  Díky za odpověď

                  0 0
                  • Honz8t  

                    Pásku tam nechat musíš. Duše by se ti jinak prodřela – stejně jako v případě ježdění s duší bez pásky.

                    0 0
                  • Atilla  

                    Já tam mám jen obtočený ducktape a na tom duši.

                    0 0
      • jonti  

        Asi jen vyzkoušet jiné pláště, máš kombinaci, kde by všechno mělo fungovat, ale něco nefunguje. Třeba Specialized jsou o něco těsnější než Schwalbe, to by mohlo pomoct, na předek určitě a asi i na zadek bych doporučil Ground Control.

        0 0
    • Tina  

      Tie plášte čo máš sú OK. Pokiaľ sa vyplnia tmelom a zatesnia tak vydržia bez straty tlaku aj 100km maratón. RaR používam už niekoľko sezón v najľahšej EVO verzii. Mám ich na tzv. hookles karbonových ráfkoch a držia tlak v pohode. Problém bude IMHO v tých RYDE ráfkach. Buď si kúp originál Stan´s Notubes ráfky. Stan je vynálezca TLR systému. Ešte mám dobré skúsenosti aj s ráfkami BOR. Sú však drahšie ako Notubes, ale zase sú ľahšie a majú kalíšky a tak môžeš viac napnúš výplet.

      0 0
      • kubad  

        v ráfku problém není,ten je dle výrobce použitelný bez duše stejně jak NoTubes

        problém není v žádném z použitých dílů, mělo by to fungovat, proč mu to nefunguje těžko říct, nevím jakou pásku je potřeba dle výrobce použít a co tam narval.

        Klasika prostě všechno se vším fungovat nemusí

        0 0
        • lidumil  

          +1 Někdy se prostě třeba sejdou výrobky na opačných hranicích tolerance a pak to jednoduše nefunguje.

          0 0
    • cespa  

      Zatim, dle vasich rad mi vychazi, ze slabinou by mohla byt paska v rafcich. Jakou byc mel dat?

      0 0
      • lidumil  

        Hlavně změř vnitřní šířku ráfku a podle toho pak šířku pásky.

        0 0
      • Georrge  

        tak on i notubes má v sadě tu druhou gumovou vložku, asi tam nebude jen pro srandu mravencům.

        0 0
        • kubad  

          mno, ta guma ale není pro Notubes ráfky , do těch jde jen žlutá tenká samolepící

          0 0
    • teffe  

      Měl jsem podobný problém, ztráta tlaku byla pomalá a vyzkoušel jsem kde,co. Nakonec pomohla výměna ventilků. Nevim kde to netěsnilo, ale po výměně za nějaký no name ventilky je to v pohodě.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.