Kvalitní horské kolo bez kotoučovek

230 nepřečtených
  • Datel Stepní

    Zdravím,

    dá se dnes vůbec ještě koupit (poskládat) kvalitní horské kolo s „véčkovými“ brzdami? Kvalitní myslím cena cca 30 000Kč.

    0 0
    • Hnoj  

      Tak dá se všechno. Otázka však zní: Proč?

      0 0
    • scret  

      proc by to nekdo delal?:)

      0 0
      • Datel Stepní  

        Protože mu véčka brzdí dostatečně, jsou lehká a bezúdržbová.

        0 0
        • Krejca  

          Každý má mít po čem touží,ale jen tak pro zajímavost kolik najedeš ročně že tě ta údržba tak trápí? a skřípání bahna mezi ráfkem a brzdou v lese ti neva?

          0 0
          • Datel Stepní  

            najedu 5, skřípání nevadí

            0 0
          • scret  

            a obcas. cinkani kotoucu ti neva?:) nezlob se, ale tohle neni zrovna dobrej argument:)

            0 0
            • Krejca  

              Promin kotouče mi cinknou vyjímečně a dření bahna o ráfek po průjezdu kaluží mě štvalo,neargu­mentuju,ptám se ,protože mi ta údržba kotoučovek nepřijde tak tragická,aá ale najedu míň.

              0 0
              • scret  

                jezdim kotouce (Stroker Traily, ktere maji hodne mista mezi deskama)i vecka (XTR + keramika) a oboji ma svy…

                Kotouce, kdyz se namocej piskaj jako harmonika, vecka zas „troubej“:)

                Chapu, ze udrzba pro normalni smrdlace cyklostezek je daleko jednodusi a levnejsi u vecek…

                0 0
              • Dejv94  

                Udržba je vpodstatě stejná, kvalitní špalky na véčka stojí stejně jak brzdové desky do kotoučovek. A to že jednou za dva roky odvzdušním brzdy, to je maličkost. Véčka taky musíš seřizovat a asi častěji než jednou za dva roky.

                0 0
                • Krejca  

                  Tak nějak.Stručně a přesně

                  0 0
                • scret  

                  ..pokud mas dobry bezproblemovy brzdy, takze nee Avidy:)

                  Vecka jsou podle myho uzivatelsky privetivejsi pro normalni lidi, myslim tim, ty co najedou 500–1000km rocne a jeste po stezkach… Na to kotouce opravdu nepotrebujou…

                  Kotouce dnes ale jasne ve vsem vedou…

                  0 0
                • DaSnail  

                  jop, hydraulické kotúčovky na bicykel sú super. nastaví sa to samo, len zmáčkneš páku a utáhneš imbusy. a potom už len meníš desky. vzduch sa tam nemá jak dostat, odvzdušnovat teda netreba.

                  0 0
                  • Mira2261  

                    Po kolika se ± mění desky 2–3 000km ?

                    0 0
                    • pepek  

                      Tak 2km je asi extrém. Spíš: 20km – 5000km

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                  • pepek  

                    Za 10 let jsem neodvzdušňoval, jednou jsem odmašťoval, ale nebylo to potřeba. Co dělám špatně?

                    0 0
                    • Vilém  

                      Nevozis ty shimana?

                      0 0
                      • pepek  

                        Nóó. . . . jo.

                        Ale už 10 měsíců vozím i ty nepoužitelné Elixíry a taky dobrý.

                        0 0
                        • Vilém  

                          Uvidime za 9 let:)

                          0 0
                          • JSt  

                            za osum. ty brzdy zahalely rok u nekoho v garazi a v policejnim sklade. :-)

                            0 0
                            • Vilém  

                              Vono se to naslo? Tak to Pepkovi gratuluju.

                              Kez bych se tak nekdy shledal se svym rohloffem.

                              0 0
                              • pepek  

                                Jj, naštěstí zloděj chtěl sportovat (jezdit na tom do hospody) a neposlal to dál. A hlavně se ucho utrhlo: měl 94 krádeží za 8 měsíců, než ho chytli.

                                0 0
                                • Vilém  

                                  To ja bohuzel narazil na prekupnika. Kola skoncily nekde ve znojme, zpet jsem ziskal jen epicona z Kony. Par dilu jsem zachytil na prestrikanym kole, seskladanym z ruznejch dilu. Sranda je, ze kdyz clovek zagoogli cislo pod kterym prodaval, tak zjisti, ze je to clovek, ktery je hodne aktivni v cyklistice:(

                                  0 0
                            • pepek  

                              To jo, ale ani soudruh zloděj, ani policajti si na brzdy nestěžovali. Vytkli mi pouze, že mám gumy na 3 místech pořezaný (neznají nejnovější notubes trendy, že)

                              0 0
                    • DaSnail  

                      nevim. upsals duši?

                      0 0
            • borda  

              To jo. Ale zas bych rekl, ze s tou bezudrzbovosti vecek se to taky trosku prehani. Skoro bych rekl, ze kotoucovky ti daji v konecnym souctu udrby min…

              0 0
              • scret  

                precti si, co jsem psal o kousek nad tebou:)

                Dulezite je, ze normalni clovek si kotouce neopravi sa, vecka ano, to jakstaks dokaze i cvicenej orangutan…

                0 0
                • Krejca  

                  Co bys chtěl opravovat?Prasklej kootuč vyměníš a desky a odvzdušnění taky zvládneš.Chystáš se do Afriky na kole? :-)

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • scret  

                    aha… Tak jo, no, evidentne se bavime kazdej o necem jinem…:)

                    Uplne vidim, jak nekde v „horni dolni“ resis opravu kotoucovky, napr. vytrzenou hadici po padu… shanej tam olivy atd. A to jsme v „civilizaci“… Za dalsi – bavim se tu o lidech, kteri jezdi na kolech, ne o bikerech, tzn. o lidech kteri jsou si schopni maximalne tak vymenit dusi… Jak u tehle lidi chces resit odvzdusnovani brzd? Sami? Tezko…

                    Spousta kamaradu ke me dava kola a 90% nema s kotoucema zadnej problem… U 10% lidi, ktery prave smrdlaj cyklostezky apod., proste rekreacni cykloturisti – jsou kotouce problem! Vsichni maj mastny brzdy, cas od casu zavzdusneny a jsou nespokojeny…

                    0 0
                    • Krejca  

                      Rekreační cykloturisti si tu hadici jen tak neurvou,po pravdě si nevzpomínám na někoho z okolí kdo by ji urval.Je to ale už slovíčkaření.Kdo chce v něčem vidět problém najde si ho a když klučina touží po véčkách ať je má.Přesto že mu tu většina lidí napíše že je to v podstatě už zbytečný.Ale nejspíš v cenový třídě co si vymyslel bude stavět.

                      0 0
                      • scret  

                        staci sikovnej pad a je vymalovano…

                        Jen jsem chtel poukazat na to, ze ne vzdy je dobre kricet: kotouce, kotouce… Jsou pripady, kdy vecka muzou mit pro nekoho vyhody…

                        0 0
                        • Lada,s  

                          jo a kolik takových případů urvaných hadic znáš? Mám pocit že je to jen jedna z dalších „urban legend“

                          0 0
                          • scret  

                            budes se divit, ale uz jsem to nekolikrat videl… Sice na zavodech, ale sikovne padnout muzes kdekoliv…

                            Ale to uz zabihame do zbytecnosti…

                            0 0
                          • JSt  

                            zlomenou/ohlou paku jsem videl nekolikrat. vecko poladis, ze bude brzdit i bez paky a tu koupis za kilo v prvnim ksefte.

                            0 0
                            • enjoy  

                              Já si pamatuju na doby, kdy se naopak říkalo, že když ohneš ráfek, tak véčko končí, zatímco kotouč funguje dál..

                              A ruku na srdce, co hrozí víc, ohnutý ráfek, nebo utržená hadice?

                              0 0
                              • scret  

                                vejce nebo slepice?:)

                                0 0
                              • JSt  

                                kdyz kopnes rafek a mas s sebou takovou malickost jako kentrklic, reknes dvakrat kurvapica, otocis par niplama a jedes dal. coz by ostatne probehlo i v pripade kotoucovych brzd. akorat by se mne to bez spaliku hur centrovalo. :-P

                                zasadni vyhoda, ze prakticky vsechny v-brzdy a celisti jsou spolu kompatibilni, takze v pripade problemu ti staci navstivit libovolny servis nebo i nektery supermarket, petka imbus a jedes dal bez nejake zasadnejsi investice ci slozite opravy. veckovou paku, celist, spaliky, brzdovy bowden a lanko koupis opravdu vsude. u nekterych kotoucu muze byt jen operativni porizeni desticek neresitelny problem.

                                hadicu jsem urvanou na vlastni oci nevidel, ale jak jsem zminoval, kdyz to sikovne smotas, paka jde do ****** raz-dva.

                                0 0
                                • enjoy  

                                  Snad radši ani nevyjíždět, když na to tak koukám:-)

                                  0 0
                                  • JSt  

                                    na sontacku kolem baraku, kde to do hodky dotlacis dom nebo na nejakou zastavku ti to muze byt opravdu jedno. ;-)

                                    0 0
                              • tom hart  

                                to je pravda,já padl v lese a ráfek jsem musel sešlápnout aby mi nedrhl ve vidli a v poho jsem dojel dom,s véčkama by byl problém.Ale zase to bylo na předku a to bych mohl véčko „odpojit“

                                0 0
                            • pepek  

                              Tak proč to řešit tak polovičatě: špalkový brzdy taky brzdily, špalek najdeš i v africe a tu páku tak snadno neutrhneš. Takže vlastně optimální řešení.

                              0 0
                              • JSt  

                                tak reseni bezporuchovosti brzd je jeste jinde. vime, ze. ;-)

                                0 0
                                • pepek  

                                  Jo, ale to je pak to pověstné vylití vaničky i se šklebákem.

                                  0 0
                                • alinceb  

                                  Tohle řešení má něco do sebe…:) Jen je problém, když se ti porouchaj brzdná kolena…:)

                                  0 0
                                  • JSt  

                                    tak dojedes na ten vlak jak jsem radil vys. normalne dane. ;-)

                                    0 0
                                    • pepek  

                                      ten tam není, argumentovalo se tady jízdou mimo civilizaci.

                                      0 0
                                      • JSt  

                                        aha. tak potom 112 vytocit. ;-)

                                        0 0
                                        •  
                                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                          0 0
                        • Dejv94  

                          A pak chytneš blbej klacek a urazí ti véčka, taky možnost.

                          0 0
                          • scret  

                            :)

                            ani jsem nemusel koukat do profilu, abych poznal kolik ti priblizne je let… Neber to prosim jako urazku, ale kolik mas na veckach najeto km a kolik let?:) Vecka te mozna jenom tak strejchli a uz delas zavery… Pak to povidej „starymu ko.otovi“ co jezdil cantiky, vecka i kotouce…:)

                            a taky jak dlouho jses na B-F… Tyhle debaty jestli vecka nebo kotouce se tu snad naposled vedly cca pred 3–4lety… a ze jich bylo:) Takze z toho uz jsme mnozi trochu vyleceni…:)

                            A ja se nehadam, ze kotouce nejsou lepsi, dnes je trend i techn.prinos jasny a nevyvratitelny, jen je nesmyslne stale dokola omilat, ze kotouce jsou lepsi uplne ve vsem… Nejsou, i kotouce maji sve nevyhody pro urcity typ jezdcu a mozna ikdyz tobe to tak neprijde, tak takovi lide jeste dneska jsou…

                            Viz treba my rodice, tatik ma na novym kole kotouce, ktery si strasne pochvaluje, ale jen diky tomu, ze mu to servisuju:) kdyby ne, musel by bud do servisu, coz je obcas vopruz, obvzlast v sezone anebo by byl radsi za vecka… A tak to mas hodne u starsich lidi, kteri jezdi na zdejsi pomery hodne rekreacne…

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                    • AussigBiker  

                      bavim se tu o lidech, kteri jezdi na kolech, ne o bikerech… :D. Bikeri jsou proste zlvastni druh, to nejsou lidi :D.

                      0 0
                      • scret  

                        ne vzdy je clovek na kole take cyklistou – bikerem, ziletkou atd.:)

                        Po stezkach jezdi velka spousta lidi na kole, pripadne velka spousta lidi ma doma nebo ve sklepe kolo, presto to z nich nedela cyklisty!:)

                        A podle toho to pak na tech stezkach taky tak vypada…

                        0 0
        • scret  

          da se… ale teoreticky bude kolo na kotoucich lehci… Na vecka se dnes uz topovky nedelaj a tak vidlice bude oproti diskove tezsi, klidne o pul kg… Ram prida taky par gramu (cepy na V) atd.

          Ale byt tebou napisu scalarovi, myslim, ze by za tyhle penize dokazal poskladat neco slusnyho a lehkyho…

          0 0
          • Vilém  

            Oproti diskove stejneho modelu? Pul kila?

            0 0
            • scret  

              stejneho modelu ne… Reba se da sehnat dneska za dobry peniz, je lehka, tuha… ale jen na disk… Na vecka sezenes Recona apod. a tam bude skoro pul kg…

              R7ma cca 1600g (taky uz sly vahove nahoru), Durin cca 1700g… Zbytek bude minimalne na 1900–2000g…

              0 0
              • Vilém  

                Tak takto ano, nevedel jsem jak si to vylozit.

                0 0
              • borda  

                Idealni ma sehnat nekoho, kdo chce levnou vidli, poridit raidona na v a epicona, nebo axona, prohodit nohy a prekopnout to na olej.

                Ja mam axona s nohama z veckovyho epicona. A i kdyz na tom kole uz jsou kotouce, rozhodne si ho necham.

                0 0
                • oddie  

                  To jde zkombinovat, Raidon vnější nohy a vnitřek Epicon či Axon?

                  0 0
                • Azmir  

                  Mít vnitřek z raidona bych teda vůbec nechtěl i kdyby měl vnější nohy z Ahonu werx nebo jak se to píše :)

                  0 0
                  • borda  

                    On taky primarni duvod proc to delat je presne opacny. A kdo bude mit raidona, tomu bude uplne fuk, co ma za vnejsi nohy.

                    Kdyz to udelas s epiconem, tak se to rentuje, i kdyz toho raidona prodas za litra, protoze pak mas za 4 a pul vidli na V rozhodne lepsi nez recon.

                    0 0
        • Dejv94  

          Kotouče jsou taky bezudržbové a narozdíl od véček brzdí i v hnusných podmínkách.

          0 0
        • enjoy  

          Co prosím? Bezúdržbová? Heh..tak měl jsem LX véčka kdysi, nastavoval jsem na tom kdeco snad po každý jízdě. Na čtyřpístky HOPE jsem sáhnul jednou, když jsem měnil destičky.Mimochodem práce na 3 minuty.

          O Tom jak to brzdí, se nemá cenu bavit.

          Nechci ti převracet myšlenky, ale opravdu nenajdu jediný rozumný důvod, jít do véček.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • ememem1  

          predsudky starej matere, navyse uz na to asi ani nezozenies rozumnu vidlu.

          0 0
        • AussigBiker  

          Ja te chapu, taky jsem nedavno zmodernizoval kolo po asi 10–15 letech. Trochu jsem se bal, ale musim rict (a asi me tu ukamenujou), ze to mozna brzdi +/- stejne jako vecka (nemam primy srovnani), ale staci brzdit jednim prstem i v nejbrutal­nejsich a dlouhejch sjezdech. A brzdi mi to i za mokra, ani to moc nerve, kdyz prsi :).

          0 0
        • JakeF  

          Že brzdí dostatečně beru, i když to platí spíš u lehčích sjezdů. Bezúdržbovost neberu vůbec, s véčkama je to strašný patlání, aby brzdily dobře. Na ráfku nesmí být ani malá osma, pořád se to musí dotahovat a vyrovnávat, protože špalky maj pohyb po kružnici a ne kolmo na ráfek. V tomhle jsou hydrauliky zlatý, véčka na zimáku mě deptaj, naštěstí už na něm jezdím většinu doby akorát na trenažéru :D.

          0 0
          • JSt  

            …ale ta udzrzba je velice jednoducha a primocera. nehrozi, ze se ti neco zasadne vysere. to o hydraulikach rict rozhodne nemuzes. ;-)

            0 0
          • pepino  

            Proto jsem vozil paralelogramy se špalíkama na závlačku.

            0 0
            • Vilém  

              Ktery zase pro pro zmenu byla tezky, chytaly vakl a mechanismus rad srustal.

              0 0
              • pepino  

                Von je vlastně zázrak, že se na těch kolech dá jezdit.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
        • Mr.Duck  

          Tohle je proste hroznej mytus, jestli nektery brzdy potrebujou udrzbu, tak sou to Vcka. Hydrauliky nasadis a nemusis je resit klidne par let, krome vymeny desticek ktera je jednodussi nez vymena spalku na V.

          Jedinej zadrhel, osobne bych zustal u shimana, kdyz vidim kolik lidi kolem resi trable s Hayesama nebo Avidama, ale je ciste muj odpozorovanej nazor, kterej uz nikomu cpat nebudu :)

          0 0
          • scret  

            kapalinu menit netreba?:)

            0 0
            • mastihuba  

              Tak 1× za 3roky. Dříve netreba.

              0 0
              • pepek  

                u Sh netřeba

                0 0
                • mastihuba  

                  Ono to netreba ani u brzdovky, ale určitě se tady najde pár lidí co mi řekne že se vysrazi voda, která dyz se zahřeje, tak mi zavzdusni brzdu. Me se to od roku 2006 nestalo, tak nevim.

                  0 0
                  • pepek  

                    Asi jezdíš hrozný volej, že ti brzdy nezvadnou. Máš virózu? Ani to tak nevypadá.

                    0 0
                    • mastihuba  

                      Moje brzdy mají za sebou sjezdofku na dolomitenmanovi s tím že sem v baglu táhl velkou kameru, která nebyla moje. Utavil sem je už tak v1/3 ale zavzdusneny nebyly. :) kde to mam zkoušet dal? Avidy sem že seraku utavil tak ve 2/3 sjezdovky před cernavou. Přeci jen v pantoflích a epesnim kloboucku sem si nebyl zcela jistej. Co tam mas dal? :)

                      0 0
                    • JSt  

                      u vecek nebo bb7 zadny vadnuti taky nepozoruju. ;-)

                      0 0
                    • mastihuba  

                      A virózu mam na ústupu, nicméně za čtvrt hodky žácina na sansiru derby, tak na me dovecera nějakej virus zase vleze.

                      0 0
                  • scret  

                    S peci se to urcite nema prehanet, ale mam tu jedny brzdy, ktery nemely pravdepodobne menenou brzdovku par let a to co tam je, uz bych brzdovkou ani nenazyval:)

                    0 0
              • Nikovlas  

                Já si na Formula ORO K18 po třech letech řekl, že když už s tím kolem jdu k Hnojovi, tak by mi to mohl i odvdušnit (i když to nebylo nějaký hrozný). Když se do toho ale pustil, tak ta kapalina nešla protlačit skrz – někde ve třmenech, pákách nebo hadicích to bylo ucpaný nějakejma sračkama… nakonec se to poslalo dovozci a já platil komplet repas pístků a prostě všeho. Nevím, jestli se tam někde vysrážela voda nebo jestli se tam dostaly někudy nečistoty – měl jsem najedo jen cca 3000, pravdou je, že často v bodrelu.

                Takže jasný – někdy to není potřeba vyměnit 5 let, ale aby pak člověk nebyl překvapenej.

                Příště jdu asi do něčeho s olejem.

                0 0
                • pepek  

                  Tak ORO K1 je samostatná kategorie, to snad už nikdo nevozí (ani Excel).

                  0 0
                • Excel  

                  Šmarjapanojosef, udělalo se mi nevolno, ten kdo tvrdí, že kotoučovky jsou bzúdržbové brzdy, by si měl nechat namontovat K18ky.

                  0 0
                  • mastihuba  

                    Pane projektante, muzu Vám doporučit dobrej servis. :)

                    0 0
                  • Nikovlas  

                    3 roky byly bezúdržbové :-D Teď by pravděpodobně mohly bejt další 3 roky, ale asi to nenechám zajít tak daleko…

                    0 0
      • JSt  

        protoze na xc jsou kotouce zbytecny. ;-)

        0 0
      • scalar  

        Určitou logiku to má. Kvalitní véčka se pořídí komplet za tisícovku (třeba XT čelisti a Avid FR-5 páčky), slušné kotoučovky s kotouči (aby nebyly moc těžké a nebyly spíš k vzteku) tak kolem 5 tis. Rozdíl máš 4 tisíce, které můžeš dát do jiných dílů, což je v této cenové relaci velká výhoda.

        Lehká kola na véčka (pod 1,4 kg) mě vyšla na něco málo přes 5 tis., za kotoučová dáš dvojnásobek.

        0 0
        • enjoy  

          V tom případě to neděláš z důvodu, že ty véčka chceš, ale proto, abysi ušetřil.

          0 0
          • scalar  

            Mně je jedno, jestli mám véčka nebo kotoučem nevadí mi ani jedno.

            Jde o to, dostat za dané peníze co nejvíc, pokud někdo chce lehké kolo a nemá s véčky problém…

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
        • ememem1  

          rozumna vidla na V aby " nebyla spíš k vzteku" ?

          0 0
          • scalar  

            Já jsem spokojený s Manitou R7, Magura Durin také není špatná.

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • scret  

          tak i CRidy nejsou spatny, SLX kotouce supr a taky nejsou drahy…

          Takze vlastne ve vysledku by ta vaha byla ± za ty prachy vyrovnana…

          Samozrejme pokud da R7mu na vecka, pak se to prikloni k veckum…

          Ostatne jak jsem psal uz vys…

          Jen jsem chtel touhle diskuzi poukazat na to, ze bezmyslenkovite steky typu, ze „100% kotouce, nic jinyho“ jsou taky trochu pritazeny za vlasy…

          Coz zrovna tobe myslim, nemusim psat, prtze oba dva vime svy, viz.nase kola:)

          0 0
          • scalar  

            Kolik stojí a váží Crossridy s SLX kotoučema? Tak 2,2 kg. Jak jsme psal, za cenu lehce přes 5 tis. jsme kupoval véčková kola pod 1,4 kg, to máš rozdít tři čtvrtě kila na kolech, tedy rotující hmotě…

            0 0
        • Krejca  

          Ale už stavíš :-) Kolo za 30 s véčkama ? Hotový už asi ne,tedy jen stavba.

          0 0
          • scalar  

            Co stavím? Kolo na véčkách za 30 tis. nééé, na takové ptákoviny nemám čas :-))

            0 0
            • borda  

              Aha

              0 0
            • Krejca  

              Myslel jsem teoreticky,podle úvah o cenách jednotlivých komponentů :-) o je až neuvěřitelný co se tu kvůli véčkům strhlo :-)

              0 0
    • Datel Stepní  

      Ještě doplním: HT 26

      0 0
      • borda  

        Kaciri! Nejdriv vecka a ted dokonce HT 26". Na hranici s tebou!

        Tolik zla pohromade jsem uz dlouho nevidel! :-D

        0 0
        • Datel Stepní  

          Já chčiju často proti větru. Jsem zvyklej na posměšky :-)

          0 0
          • borda  

            Ale ja se ti prece nevysmivam…

            Smajlik je tam proto, aby to nedej boze, nekdo nevzal vazne.

            0 0
          • borda  

            Jo – axona si zaryte nechavam s nohama na v, i kdyz mam disk brzdy. protoze nevim, co zase vymyslim a ty vidle jsou fakt cekem pruser.

            0 0
    • alinceb  

      Principiálně to problém nebude. Záplety s ráfky Sun Rims UFO nebo Mavic XC717 od Hnoje, vidle R7 nebo Magura Durin a zbytek už seženeš v pohodě…;)

      0 0
      • scret  

        tak tak, osobne bych se radsi priklonil k 717kam a ikdyz bude Durin tezsi, bude i tuzsi..

        0 0
    • Jakobo  

      Co treba nejaky double butted CrMo ram s pevnou vidlici, to by melo potencial. Nebo starsi CrMo, treba Kona Kilauea apod. Sehnat dnes dobrou orpuzenou vidlici na Vcka bude asi nejvetsi problem, na bazarech nejakou vydrenou Rebu, R7 nebo novou dost draho na ebay. Jeste kolik meris?

      0 0
    • oddie  

      Těžko, nejsou rámy a hlavně vidlice.

      0 0
    • Dejv94  

      Proč dělat krok zpět?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Kubiczech  

        Nebyl bych si tím krokem zpět tak jistý, aby to za pár let nebyla převratná novinka. Pěkné kolo na véčkách mě v dnešní době zaujme víc než kdejaká karbonová sériovka. A to nemluvím o tom, že mladí bajkeři pomalu nevědí, jak ráfková brzda vypadá. Za chvíli to bude exotika.

        0 0
    • tonik666  

      Pro běžné užití nemá smysl. shimano je taky bezudrzbove.

      0 0
    • Jamin  

      přesně tak, kotoučová brzda je slepá vývojová větev.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • borda  

      Jo jinak, na cyklobazaru se uz dlouho povaluje fatty na v. Je tam taky karbonovej taurine. Chce to teda hodne odvahy, ale dalo by se na tom poskladat hodne slusny kolo.

      Akorat ten taurine je podezrele levnej a fatty je o drzku uz z principu. Kdyz se ovsem nepodela, je paradni, o tom zadna.

      0 0
      • oddie  

        Na cyklobazaru je aktuálně V-čková Reba, prý lehce jetá, ale nakonec jsem nenašel odvahu, fotky akorát mobilem, prodejce odpovídající stylem jako že ho to strašně otravuje…

        0 0
      • Peslezedirou  

        Když jsem přišel do kšeftu, tak jsem chtěl lefty ale verzi pro v brzdy, prodavač na mě divně koukal a ani se nezmohl na odpověď, nechápu.

        0 0
    • prvniodkonce  

      Určitě ze starších komponentů. Těžko asi teď bude někdo vyrábět kvalitní rám s čepy, leda na míru.

      Bohužel, doba je taková, že se člověk musí přizpůsobit trendům, i když nechce :(

      0 0
    • ELx  

      Měl bych karbonový rám na véčka. http://www.cyklobazar.cz/…-lee-cougan/

      0 0
    • vasek80  

      Vozím véčka a jsem spokojenej. Pokud se člověk neboří po ráfek v bahně tak pohoda. V mokré trávě se musí počítat s horším brzděním, ale stejně brzdím minimálně.

      Škoda že se přestaly dělat vidle a rámy. Klidně bych véčka vozil doživotně.

      0 0
    • jakub  

      rb ti udelají co chces

      0 0
      • scalar  

        To jo, ale chce kolo za 30 tis. na véčkách, přece to nebude mastit na obyčejném hliníku.

        0 0
        • mr.antik  

          protože kdyby to chtěl na rozumném rámu, vidlici a kolech, tak se na véčka vykašle

          0 0
    • česílko  

      je to sice pálka,ale má to čepy na v http://author24.cz/…488807c17081

      0 0
    • BigKarel2  

      kvalitní a bez kotoučů se navzájem ruší :D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.