Ahoj. Mám v plánu trošku pozměnit můj rám. Chtěl bych si ho nechat opískovat a v autolakovně nechat nastříkat na takový černý klavírový lak. Nepříjdu tím nějak o záruku na rám?
Ahoj. Mám v plánu trošku pozměnit můj rám. Chtěl bych si ho nechat opískovat a v autolakovně nechat nastříkat na takový černý klavírový lak. Nepříjdu tím nějak o záruku na rám?
Pravděpodobně o záruku příjdeš, ale podívej se na záruční podmínky výrobce tvého kola.
autolak je na h …rámy se dějaji komaxitem mnohem víc vydrží a třeba v rb sundavaji tu barvu chemicky .Pískováním si myslím že trochu zeslabíš i rám. A se zárukou nevím ale asi padne
A v nějaké práškové lakovně to udělají i komaxitově? Nemám problém s tím to odstranit chemicky. Asi bude lepší na to hodit nějakou základovku, a pak více vrstev. Pak nálepky a nakonec průhledný lak?
komaxit je prášková barva. Jinak nevím proč by měl být autolak nějak moc měkej. Ještě záleží jestli používají vodou ředitelný nebo rozpouštědlový barvy. Ten komaxit bude asi dost těžkej a blně se dělají barevný přechody.
Autolak neni mekej.Je naopak tak tvrdej,ze se lehceji odloupne po narazu.
a je to slabsi vrstva… odloupne se vetsi kus nez jen ďupka jako u praskovyho laku. chce to aspon dve tri kryci vrstvy pruhlednyho laku, aby se nenicil ten spodni atd atd…
Já se nehádám, jen jsem napsal co vím o komaxitu. A taky bych si s ním kolo nikdy nenechal nalakovat. Už jen proto, že by jsi t chtěl jednou sundat. Jo a podle mýho se to dá řečit ještě krycím lakem, aby nebyl tak náchylnej na poškození.
sundat komax je sranda chemickou cestou to leze dolů samo stačí barvožrout nebo aceton :-) Duratec to používá na své rámy a bez problémů se podívej na jejich rámy a barevné přechody se taky řešit dají. Komax je proti klasice sice o něco těžší 50–100g na rám ale zase hodně snese je prostě pružnější a dobře drží.
no klasický „mokrý“ lak je míň mechanicky odolný ale dává větší množství barev, kombinací , efektů a je i lehčí.
o váhu nejde, na gramhoničství si nezakládám a ani na to nemám :)) Rám bude buď celý bílý, stříbrný, nebo celý černý. Jenom nemám dořešeno jestli matně, leskle, metalicky :) Pořád prohlížím ty vzorkovníky :) Takže nejodolněji komaxitem, jo? A kolik vrstev?
Jinak. Nevíte na kolik zhruba výjde výroba nálepek? Návrhy už mám. Na zadek si nechávám www.bike-forum.cz :))) Jina hlavní lohem bude Sine Anima (bez duše) :)
A nebude rámu vadit teplota nutná ke tvrzení, těch cca 200°?
teplota by vadit neměla spousta výrobců tak lakuje rámy třeba Duratec. Cena odhaduju tak 2 až 2.5 t.kč podle toho jak ti to kdo levně udělá.
jo a o záruku na 100% príjdeš.
ramy to nevadi. vidlici to vadi… a magneziu :)
Kdysi jsem měl na kole také komaxit … byly to dvě vrstvy … nejprve černá a na ní červený glitr (takový metalízový efekt) a bylo to odolné dost … nepodařilo se mi to prodřít až na kov, a na rámu zespodu to bylo od kamínků osekané míň než původní lak (třeba jen měl Anlen z roku 1993 nekvalitní lak ;-) )
No ještě k tomu komaxitu. Viděl jsem komaxitovou lakovnu kdy stříkali různý díly a protože se jedná o elektrostatické nanášení, tak dělali jen jednu vrstvu. Ale znovu říkám, že na kolo to bude moc těžký.
nebude
Dobrá a mír jo:-)
jasan
Mel jsem silnicni Meridu 907 Magnesium a ten ram nebyl kvuli hmotnosti lakovanej praskove, ale jenom nastrikanej jako auto. A bylo to fakt silene nachylny na odreni. Jsem dost opatrnej a presto byl ten ram po roce provozu podrapanej jako svina.
zdarec,tobě to bude asi prd platný,ale v Plzni u Jecha stálo opískování a nastříkání práškem 4 kilča včetně vidle,byl tio sice starej favouš ale rám se samolepama pod lakem vychází kolem 900 kč,za ty prachy se do toho nevejdeš pomalu ani doma
Jasně, proto to chci nechat nastříkat. Náklady budou podobné a nebudu se muset tak dřít
a uz mas lakovnu kde ti to striknou? bo to byl tady v praze fakt velkej problem… nikdo se s tim nechce drit, je na tom vi prace nez na pulce auta a nemuzou si za to rict moc penez… ve vetsine autolakoven se se mnou odmitali bavit…
A co Bareš v Brandýse?
ten nelakuje autolakem....... ale jasne, u nej je to nejlevnejsi a nejjednodussi, pokud lakujes jen ram…
jo, lakovnu už mám. V Ostravě nebyl problém :)
O záruku de facto přijdeš, mám rám sugaru a v lednu mi končí pětiletá záruka a přestříkat jsem si ho dle dovozce nemohl, tak jsem volil jinou cestu. Jinak v lednu jdu do nového designu…komaxit je nejdoporučovanější volba…jenomže nevýhodou jsou barevné přechody…to se dělá hodně těžko, pokud chceš rám v jedné barvě, pak není problém. Já však do svého nového laku půjdu vlastní cestou…bude to kombinace tří modrých, na to přijdou bílé polepky a celé přestříknuté lakem s tvrdidlem, aby to nebylo moc měkké. Uvidím…v případě neúspěchu to můžu vždycky dostat dolů a pak volit cestu profesionálů. :o)
Prechody se resi u komaxitu nalepkami…
no to je uroven :-\
No pod lakem to neni videt… Resi to takhle vsichni.
Naštěstí se mě přechody netýkají
jednou budou:-))
No jasně.. Jednou asi jo :) To už bude doufám dořešeno :)
a na kolik teda vlastne nakonec to prestrikani laku vyjde? taky o tom uvazuju:)
Karbonová vidlice se dá taky komaxitem???
Dík
Ten původní lak je popraskaný ?Teda doufám že lak ?:)
Vidlice nikdy nejela