Zdravím Vás máte někdo zkušenosti s tímto bikem. www.trinnity.cz/DetailPage.asp?… Premýšlím o koupi tak přivítám jakýkoliv postřeh. Díky
Zdravím Vás máte někdo zkušenosti s tímto bikem. www.trinnity.cz/DetailPage.asp?… Premýšlím o koupi tak přivítám jakýkoliv postřeh. Díky
No přímo s tímto kolem zkušenost nemám, jezdím na x-control 313, o trochu větší zdvih, ale systém stejnej. Řekl bych, že se to při šlapání houpe jen malinko, ale komfort při přejíždění kořenů a šutrů je dobrej. Při hodně usilovný jízdě na nejmenší převodník se to tahem řetězu trochu zamyká, ale to mi neva, protože kdyby se to do prudkýho kopce rozhoupalo, tak by mě asi kleplo. V zásadě mi tedy absolutně nevadí, že to nemá tlumič s nastavitelným propedalem (FOX RP23) nebo motion control (RS MC 3.3), ale jen obyčejnej inhouse tlumič Lapierre – nastavuje se pouze tlumení odskoku. Takže spokojenost. Chápej prosím ale můj příspěvek jako zkušenosti člověka, který letos přesedlal z hardtailu, na kterým jezdil 15 let. Měl jsem z toho strach, ale teď už vím, že zbytečně. Neber to jako příspěvek díky kterýmu bys porovnával různé odpružené systémy, páč na to jsou tu lidi, kteří mohou na rozdíl ode mě srovnávat. Týká se to fakt jen chování toho x-control.
Napsal jsi to dobře, přesně tak to je. A máš pravdu, že díky tomu chování zadní stavby není třeba inteligentní tlumič.
Já k tomu dodám, že to zamykání při šlapání je to, co mi na tom systému právě vadí. Mám raději když se to klidně trošku víc pohupuje i při výjezdu do kopce ale současně je plně aktivní, no a když mě to náhodou vadí, tak přepnu tlumič na propedal.
A když už tu píšeš k Lapierru, tak mám prosím jeden dotaz, co by mě zajímalo. Jak je to s progresivitou zadní stavby. Že je progresivnější vím, ale teď je otázka, jak moc se to v praxi projeví. Tedy dotaz, jak moc využíváš celý zdvih (tzn. kolik zbývá nevyužitého zdvihu) a při jakém sagu?
Zdar, jak to vlastně funguje v terénu, když jde ta zadní stavba do zdvihu. To to dolní raménko jde směrem dolů k zemi nebo jde ještě více k pedálům? Na tom obr na trinity mi to není tak 100 pro jasný. Nemáte někdo model do linkage?
data.mlok.net soubor Lapierre X-160 2006.LTX
Je to sice 160-ka, ale to je fuk.
Díky.
jakobych to psal já, jen jsem přesedlal po 14ti letech:-) jinak souhlasím.jelikož se jedná o první full, tak jsem nadšen.nechtěl jsem bike kolem 100mm zdvihu, rovnou něco,co se solidně popasuje s Beskydami.přesto postřeh mám, co se týče progresivity:myslím ,že ji je asi víc,než by to chtělo,ale je fakt,že s tlumičem zatím laboruji.sag mám v poloze FR,nevím ještě,je-li možné trochu vzduchu ubrat, respektive, co to udělá.tlumení, zdá se, ke konci tuhne ,využívám cca 3/4 zdvihu.při šlapání stále lehce houpe, ne ale tak,aby mi to vadilo.při pomalejším silovějším šlapání se pružení zavírá,takže poučka o vzorném kulatém šlapání zde neplatí:-).na nejm.převodník se opravdu lehce přivře,ale ve stojkách mi to vyhovuje a v techn.,kamenitých výjezdech přesto stále pracuje velmi solidně.shrnuto,jsem nadšený. Jak jsem již podotknul jinde,nemám moc srovnání s jinými biky,proto, abych mohl vyjádřit názor,potřebuji mít kolo pod sebou alespoň jeden den na horách,na známých stezkách, ve všech režimech jízdy,neumím hodnotit kolo,na kterém sedím půl hodiny.proto smekám před těmi, co kolo vyhodnotí,jen co vidí foto :-) tož proto uvítám názory,co se Lapierrů týče, neboť zatím se tu moc hodnocení a zkušeností neobjevuje.
Díky Vám za informace, ale poslední kus mi prodali a jak říkali tento typ do konce roku už nebude, pak až 2008.
Otázka je, zda bude systém v této řadě zachován. Pro vyšší zdvihy mají mít některé modely 2008 horstlink. www.mtb-news.de/…owthread.php?… www.bikekulture-mag.com/…ros-100.html
Tá 516 vyzerá božsky!!! Vieš preložiť to nemecké alebo franc. forum? Prečo LP prechádza na FSR ? Možno je to krok k lepšiemu, ale zaradí sa k množstvu nemeckých značiek … :-(
to by mě zajímalo taky