Zdravim majitele Leftyn jak ma prosim¨vyreseny uchyceni trmenu? IS 2000 nevo PM? dík moc
Zdravim majitele Leftyn jak ma prosim¨vyreseny uchyceni trmenu? IS 2000 nevo PM? dík moc
IS
dik
VĚTŠINA BRZD JE UŽ DNES STEJNĚ NA om TAKŽE TĚ ASI ADAPTER NEMINE :-(
PM tam mělo být
pockej tak jak teda ??
né na lefty je IS!
to sem se jen trochu rozepsal, že výrobci brzd přechází skoro všichny na jiný standart a stějně tě čeká adaptér
A má to nějaký významný důvod to přecházení výrobců na PM prosím tě?
A má to nějaký významný důvod to přecházení výrobců na PM prosím tě?
nasledne jsou jednodussi adaptery… napriklad
jeden brzdič pro všechny rozměry – velikost kotouče se řeší adaptérem – proto
Rozumím, díky.
hlavne se to daleko lepe serizuje aby to neskrtalo.shanet vecne ty desetinkovy podlozky je fakt za trest.Podle meho je ideal IS navarka ,adapter IS-PM a PM trmen protoze navic nehrozi strzeni zavitu ve vidli
jj a 30g na brzdě nahoru jen to hvízne :-)
pokud to ma bejt na brzdu LX a kotouc 203mm tak potrebujes : IS to PM 203 predni
Sorry za OT, ale kde připínáte na leftyně senzor tachometru? Koukal jsem na jednoho cannondalea a ten měl kotouč, hned nad ním už byla gumová manžeta
je na to spešl. držák :-)
Ja to mam az dole pod gumou a tu pecku na kotouci. Obyc tachak s dratem namotanym na hadici. Taky to de bez adapteru. Slysel jsem, ze ten adapter je taky kvuli tomu aby ten vysilac byl bliz tachaku, ze prej to funguje nejak do pul metru a kdyz das bezdrat dolu na kotouc, tak uz je to moc daleko a vypadava signal.
nejdřív jsem snímač chytil na zadní stavbu…měl mít dosah dva metry.....neměl…tak jsem koupil dráťk a přimontil tak jak už tu někdo psal…až dolu ke kotouči…to vypadalo strašně…pak jsem si zbastlil vlastní adapter a to vypadalo taky strašně, tak jsem se na to vyprd a jezdim bez…:-)
Zdravíme Ječňáka!