Koupili byste kolo Cannona z druhe ruky, co ma Lefty vidlici? Jak se pozna, ze s ni nic neni? Předpokládám, že já na tom nic nepoznám :-(
Koupili byste kolo Cannona z druhe ruky, co ma Lefty vidlici? Jak se pozna, ze s ni nic neni? Předpokládám, že já na tom nic nepoznám :-(
Jaký je rozdíl mezi Lefty a jinou odpružneou vidlí, když je jetá? Prostě zkontorluješ stav, doklady ke kolu, doklady od servisu a vidíš, v jakém je cca stavu kolo celkově a dle toho si uděláš obrázek. Neznám v okolí nikoho s lefty, kdo by ji pravidelně nedával na servis – páč se všichni bojí, kdyby se to nepravidelným servisem rozbilo, jaká by to byla darda ;) …
Tedy pokud kolo není střep, pravděpodobně bude i vidle v dobré kondici ;) … Na druhou stranu já z bazaru nemám ani jedno kolo – a všichni, kdo kupují kola po mě si mnou ruce :-/ … (mytí a potřebná údržba prováděna pravidelně … což je na kole znát + já jezdím pro radost, žádné vraždy se nekonají, takže ani materiál netrpí). A zatím všechny inzeráty, když jsem přijel, tak dle mých kritérií byly kola neudržovaná, nadměrně opotřebovaná a předražená … ⇒ kontroluj kolo jako celek a +/- tušíš jaká bude další životnost. Pokud má kolo servis, Lefty šlape jako hodinky …
rozdíl mezi jetou Lefty a klasickou odpruženou vidlicí je v ceně servisu cca 2× dražší ale hlavně pokud je tam něco špatně tak muže vyjít servis Lefty dráž než je cena nové kvalitní klasické odpružené vidlice.
To je ale dané cenou Lefty … to je prostě porovnání jako koupit jetého Trabanta a BMW .-) … jde o to, co primárně chci.
Narážím nato, že pokud měla servis, není důvod se toho bát a paradoxně mi přijde aspoň ze zkušenosti z okolí, že lidi na ten servis neprdí, vzhledem k tomu, že by pak tlačili 30 papouchů za novou ;) …
Z toho důvodu si schovávám doklady, jak budu prodávat kolo s Leftynou, aby budoucí majitel viděl, že byl pravidelný servis a není se čeho obávat … :)
kamarád má Scalpela a když dává lefty na servis tak vždycky nadává, že tam se snad platí i za „dobrý den“ co ti řeknou :)))
Proto jsem prodal full – náklady na servis 6k za „kontrolu“ … a přešel na HT … a brzy mě čeká přechod z HT na CX :-).
A na kolik ten servis Lefty prijde?
v Sterbovi si uctovali 5000,– za kompletni repas hodka tam vyjde cca na 500,–
To mi přijde teda hodně, na to že to jsou kovove casti, valecky a nejake blbe testneni nebo co tam muze byt. Nejde to resit svepomoci?
Bikelive kousek od Sterby v Preze 4.komlplet servis 1200,– Kc. Servis staci tak cca po 3 000 km. Mezi tim 2× maznout drahy lozisek a vyprat molitanovy filtr.
to je asi pravda ale me tam problem s lefty max TPC 140 nevyresili vnitrni noha stale nevyjizdela po servisu u sterby bylo vse OK jen ta cena :(
Cca 3000 za komplet repas v XCR a taky v BB cyklosport (odtam to posílaj do Aspire). Sranda je, když se pokazí něco neobvyklého, ale výhoda je, že servisovat se dá cokoliv a díly nejsou problém (Zrovna dlouhodobě řešíme jednu Leftynu a po 4 měsících různých pokusů to bude asi definitivně vyřešeno a vidlice nejen že bude opravená, ale dokonce značně vylepšená. Přístup borců v XCR se dá hodnotit na 1-). Servis drahej není, drahý jsou díly, ale vzhledem k ceně celku tak nějak adekvátně… Kupoval jsem Lefty/Headshok z druhé ruky už pětkrát, vůbec bych se toho nebál. Je dobrý co nejdřív nechat udělat repas nehledě na informace od prodávajícího, získáš tak představu coajak dál… Při koupi aby chodila hladce, neměla žádný nepatřičný vůle, pokud má harmoniku, tak aby byla neporušená a aby zamykala natrvdo (= funkční tlumení).
A jak casto se ta vidlice servisuje, kdyz to stoji tak nekrestanske penize. Neni to nahodou v prepoctu na 1km drazsi nez provoz auta?!!
Doporučujou aspoň jednou za rok. Hodně záleží na počtu a druhu naježděných kilometrů, já je dávám běžně na servis spíš po dvou letech a zatím bez problémů… 3000 nejsou takový trágo, vidlice je pak vždy jak nová…
Jinak teda mě provoz kola vychází mnohem dráž než provoz auta v přepočtu na kilometr!!!
Přesně, když připočítám cenu kola, tak mě to vyjde taky dráž, páč na kole se toho najede méně…
Kolo je hobby ;) … když chceš šetřit, kup na vrakáči vránu, ber nejlevnější komponenty a jezdit to bude :) …
jen doufam ze nekoupis meho kradeneho Propheta :) nebo vlastne jo :)