Jak jste spokojeni s reklamacemi u firmy VOKOLEK.
Jak jste spokojeni s reklamacemi u firmy VOKOLEK.
Zajímavé téma, bohužel dost problematické. nevím co konkrétně myslíš, ale špatně se řeší co je reklamace a co je způsobeno (bežným opotřebením) bez nároku na reklamaci.
Na BT mi praskla ve sjezdu vnitřní cartrige u Lefty ELO.Reklamace nedopadla,protože se už dva roky nevyrábí tak mi dali slevu na novou takže spokojen.
Jen tak teoreticky… jestli byla reklamace opravnena, pak to, ze ji uz nevyrabi neni zadna omluva a maji ti ji opravit nebo dat novou odpovidajici. Takze slevu na novou bych jednoznacne videl jako „nespokojen“.
tak tomu teda nerozumim, je to jak píše pádlista, pokud byla reklamace oprávněná, docela si prohloupil, predejci často zneužívají neznalosti zákazníků…
Můj příběh ohledně leftyny.V roce 2005 a to v květnu jsem koupil u f. Bike Sport Budina, přes oficiálního dovozce f. Vokolek rám + vidlice lefty carbon DLR 110. S tímto kolem jsem byl nanejvýš spokojen až do té doby, kdy mě začala zlobit vidlice. Po půl roce užívání, 3.500km mi z ní začal ucházet pomalu vzduch a tak jsme kontaktoval mechanika od f. Štěrba, který prohlásil, že je to minimální únik vzduchu a že není potřeba s tím nic dělat až dalším rokem ke konci sezóny. Jaké bylo moje překvapení po ujetí dalších 7.500km, kdy mi z vidlice kompletně do 3dnů utekl vzduch a vidlice se začala přidírat. Poslal jsem ji na repasi k f. Vašek Severýn, kde mi bylo sděleno, že oprava mé vidlice, která je mimochodem ještě v záruce, bude stát 25.000,–Kč.Takovou dořízenou vidlici ještě neviděli, Žádny servisní manuál jsme k vidlice nedostal. Poslali mi ji zpátky, již 2×, nejsou náhradní díly, nelze opravit. Chtěl jsem investovat do opravy. Napsal jsem k výrobcovi do USA Cannondale. Do 2 dnů se mi ozval pan Vokolek, že o ničem žádných 25.000,–neví ať se mu ozvu zpátky. Od té doby mi obsolutně nechce vyhovět a posílá mi nesmyslné e-maily, které nic neřeší a jsou spíše k smíchu. Viz.-příklad-Vokolek-Ověřoval jsem si situaci v servisu a zjistil jsem, že vidlice byla bez oleje, s rozdrcenýma a vyřezlými drahami a ložisky a současně s tímto došlo k poškození zvduchové pístnice, která není výměnná.Zjistím, co se dá dělat, oprava v Cannondale atd-ale pro zamyšlení, technik v Hlinsku, mi řekl, takhle dořízenou vidlici… Ozvu se Michal Vokolek. Moje odpověď-žádný servisní manuál jsem nedostal Vokolek-Vidlici Lefty si nemůžete servisovat sám, ale pouze v autorizovaném servisu Cannondale, jestliže jste najel 7.500km bez servisu, poněkud jste ho zanedbal. Je vám jistě známo, že zanedbání údržby znamená zamítnutí reklamace. O dalším Vás budu informovat. Odpověď-Pane Vokolek, netušil jsem po kolika km, mám vidlici poslat na servis, jelikož jsem k vidlici nedostal žádný servisní manuál. Vokolek-No a teď máte výsledek. Vše potřebuje údržbu a nezávisí to na manuálu, jestli myjete kolo vapkou nebo hadicí, musíte jít na servis po každém umytí. Už mě absolutně nebaví se zaobírat firmou Vokolek, jelikož to, co se v ČR děje, když si koupíte tak drahou věc, jako Cannondale je, totéž platí pro vidlici,jsem neviděl a zdá se mi, že jsem v nějakém špatném snu. Tento týden jen čekám na známého, který bude celou věc vyřizovat telefonicky s firmou Cannondale a chtěl bych ji poslat na servis do USA, jestli se s tím dá něco dělat. Pokud ne, chtěl bych od firmy koupit novou, pokud bude příliš drahá, zkusím přes e-bay, viděl jsem docela dobré ceny, rozhodně lepší něž od firmy Vokolek. Již bych znovu do této koupi takovéto vidlice nešel. Mechanik od f. Budina mě říkal a ukazoval, že na vidlici nebylo prakticky šáhnuto, je to divné, že?
Hale a co takhle kdyz se nepodari reklamace v USA koupit nakou poradnou vidli vysla by te na polovinu nez oprava lefty?
Otázka je jestli dostaneš „pořádnou vidli,“ jak píšeš, do rámu uzpůsobeného pro Lefty.
pres nakou redukci urcite
Bohužel kola mám na lefty Crosmaxy s centrlockem, které mě také něc stály a dalo by se říct, že jsou neprodejné. Napadlo mě to samé, novou vidlici FOX, redukci a nová kola. To bych se asi nedoplatil.
no v tomto pripade je to dost blby
No to se pekne pletes…kdyz das C-Maxy na Leftynu do bazaru za dobrou cenu, tak pudou pryc rychlej nez jakykoli jiny C-Maxy :)
Na cyklobazaru jedny údajně nový vissely asi půl roku(a kdo ví,zda se prodaly) za tuším 15000,–,což je o 10 míň než ve kšeftě.
15K neni dobra cena. 10K je dobra cena. Lidi co nakupujou na netu maj k dispozici netovy ceny ;)
tak tak
Na to je fakt těžko nějak reagovat. Jestli je ale pravda, že jsi na tom najel 7500 km a nešahl jsi na ni (jestli jsem to správně pochopil) tak to mi moc správné nepřijde. Je pravda, že pokud se v Lefty vrtat neumíš a nemáš autorizovaný servis za barákem, je to problém. Ale s tím musí ten, kdo si takovou věc koupí, počítat.
V Lefty se nemusíš vrtat – stačí pravidelně mazat ložiskové dráhy. To se dělá tak že sundáš plastovou pasku, odhrneš gumovou manžetu utřeš a namažeš vazelínou. To je vše. Já ji navíc nechám 1× za dva roky rozebrat v servisu a zkontrolovat. jistota je jistota.
Tak jsem to taky nějak myslel. Pokud na to 7500 km nedáš ani kapnu něčeho, co maže, tak se nedivím že to nevydrží. To mi připomnělo, že jsem své vidlici slíbil, že jí po sezóně vyměním olej…
Pokud mu nedali návod tak chápu, že je to složité, ale zase na stránkách Cannondale mají všechno potřebné volně ke stažení. A to promazání je práce na 5-minut
Hoši,vy uvažujete sice logicky,ale vemte to takhle:jakýkoliv zboží si může koupit kdokoliv.Auťáka si koupí baba,která netuší,kde to má motor např.A povinností prodejce je zákazníka informovat.Tedy dát jí návod,kde se dočte,že s tím má tak a tak často zajet do servisu,popř. ty a ty úkony dělat tak a tak často sama.A pokud tohle nedělá,tak má smolíka.Ovšem když jí nedají nic,tak pak asi neobstojí že přeci ji mohlo napadnout ten olej vyměnit…A tady je navíc ten faktor,že on to do servisu dával-přeci se nebude hádat s mechanikem,kterej mu řekl,že tomu nic není!
přesně…
Musis se v ni pravidelne vrtat – nezapomen na migraci lozisek :-/
O tom sem slyšel, ale z praxe se mě nic takového neděje :-)
Ja jsem o tom v zivote neslysel, dokud jsem nemel Propheta s Leftynou a delo se mi to :-/
Ono je to asi použitím a terénem, možná i zdvihem. Já mám Carbonovou verzi s 85mm zdvihu :-)
Ja mel carbonovou 140 :)
Lefty se maze vazelinou? A musi se pravidelne? Takhle fungovalo RST, myslel sem ze kdyz C-D je takovej hi-end tak se o ni clovek nemusi starat
Joa dokonce pravidelne…je to jednoduchy – sundas prachovku, namazes, vratis prachovku :)
Pokud máš v pořádku prachovku,a nepereš to wapkou tak je to spíš prevence, ale vyplatí se. Jó prach je sviňa.
No ja to chapu to samy sem delal u RST, ale nechapu proc se to musi delat u tak drahy vidlice kdyz u normalnich vidlic staci otrit nohy hadrem. Zkusil sem najit v manualech jak se ma udrzovat vidle u C-D a Marzocchi, docela zajimavy, kdyz beru v potaz to ze C-D jsou 2× drazsi
Aha gif to nebere, sem to ale trubka
To je právě jeden z „mýtů o biku“ – že čím dražší komponent, tím menší údržbu potřebuje. Ono je to totiž mnohdy přesně naopak.
No jo ale v pripade lefty vs. normalni vidle pribiva dalsi nevyhoda
ta vidle je pri spravny udrzbe neznicitelna provozem – loziska vymenis a jezdis dal… u klasicky teleskopicky vidle s kluznejma pouzdrama se jednou dostanes do stavu, kdy uz by jeji „rekonstrukce“ byla drazsi nez nova vidle, protoze je napriklad dole povrchovka vnitrnich nohou.
Uz se ti nekdy stalo ze si musel vyhodit normalni vidli ze mela osoupanou tu ochranou vrstvu? Otazka je jestli loziska do lefty nebududou drazsi nez vnitrni nohy do normalni vidle
nebudou drazsi a nestalo se mi to, ale videl sem to
Mám na HS najeto >32K, ložiska mi sice neměnili, ale moje zkušenost je taková, že náhradní díly jsou sice poměrně levný (i když třeba prachovka za 500 mi přijde jako trochu úlet), ale práce je strašně drahá – servisy typu Štěrba, který si na náročnější operace typu výměna ložiskové dráhy troufnou, si to pak nechaj náležitě zaplatit :-/
by jeji „rekonstrukce“ byla drazsi nez nova vidle To se diky cene lefty hned tak nestane… leda by to delal autorizovany servis :D
Protože v Lefty a HS jsou na rozdíl od všech jiných vidlic 4-ložiskové dráhy a ty je potřeba mazat
vsechny bezny vidle maj kluzny pouzdra ale Lefty a headshocky maj takovej kovovej ctyrhran a na kazdou tu stranu doseda takovy placaty jehlovy lozisko a to se maze. je to proste mechanicka soucastka so se musi udrzovat v urcitym stavu pro dodrzeni spravny funkce a s tim kolik ta vidle stoji to nema souvislost, nebo mas dojem ze u auta za 3 000 000 nemusim menit treba olej?
No ja to beru, ze se tahle slozitost musi udrzovat, ale proc tu slozitost delat? BMW ma treba letmo chyceny zadni kolo, jedna z vyhod je to ze je to bezudrzbovy, u lefty sem zatim zadnou vyhodu nezjistil:-)
Výhodou je tuhost, váha, chod minimální servis. Dnes už je ale dost kvalitní konkurence
Z tohodle threadu se mi moc minimalni servis nezda, minimalni servis si predstavuju tak, ze na vidli co je rok dlouhej nesahnu
a kolik za rok najedes?
asi 4000, na 1 odpruzeny tak 500 na druhy tak 2500 zbytek na silnicce
no vidis, takze TY bys na tu vidli opravdu jak je rok dlouhej nesahnul, ale nekdo kdo najede za rok trikrat tolik co ty uz proste musi. udrzba je zaklad zivotnosti – alespon tam kde se hraje i na vahu.
no vidis, takze TY bys na tu vidli opravdu jak je rok dlouhej nesahnul, ale nekdo kdo najede za rok trikrat tolik co ty uz proste musi. udrzba je zaklad zivotnosti – alespon tam kde se hraje i na vahu.
No podle manualu je nutny kazdech 10 hodin mazani, coz ja tak maximalne jednou za cas utru vnitrni nohy
Precti si manualy k ostatni vidlicim,o moc delsi intervaly tam nejsou
myslim ze na RS je 20hodin provozu..Ale ono fakt zalezi na terenu a hlavne podminkach.pokud to jezdis v zime,pisku a voda pak je tak tech 1000km na olej akorat,pokud v lete mimo prach vydrzi to donekonecna..
Přesně tak, ještě nedávno jsem měl doma RS Judy XC model 98, která měla najeto něco přes 20.000km. V servisu byla za tu dobu 2× a to poprvé dříve asi po 3.000, po druhé asi po 10.000. A i při tom druhém servisu mě bylo řečeno, že vnitřek úplně čistý, oleje dost a že jsem tam v podstatě nemusel ještě chodit.
Vidlice ježděná téměř výhradně za dobrého počasí. V bahně a dešti jen minimálně, když se takové podmínky vyskytly během vyjížďky.
V prachu tedy ježděná někdy samozřejmě byla, tomu jsem se nikdy nevyhýbal.
jo jo stara judy,sice mekka ale dokud se na ni nevozily kotouce vydrzela vsecko.Citlivost kterou by ji vsechny ale fakt vsechny dnesni vidlice mohly zavidet a diky prachovkam vydrzela dost..
Přesně tak, citlivost měla super. Vozil jsem ji s V-čkama, tak pohoda a ta tuhost nebyla tak hrozná, když měla jen 63mm zdvih.
Tjn, ale na 100mm to bylo uz horsi…a s kotoucem na 100mm to uz byla fakt bida, ale jinak fakt dobra vidle.
viz prilozenej obrazek nahore, pod C-D je marzocchi a tam je psano ze se ma kontrolovat vzduch a dotazeni sroubu o mazani tam pisou az vymenu oleje po 50 hod, pri zavodni zatezi, takze rozdil docela podstatnej
Tuhost neni vyhodou…znam mnoho tuzsich vidli v kategorii 140mm.
V kategorii 85mm nevim, nezkousel jsem :)
Jo v té kategorii už je to jinak. Ale ve 110mm než se začali dělat vidle s 32mm nohama to bylo jinak. Však taky píšu , že dnes už mají dost kvalitní konkurence.
TJN :)…ok.
navic tvoje „recenze“ absolutne nemaji vahu…kolo projedes 300metru kolem baraku a uz ho prodavas:-))))
:-))))
Ale prdlajz…to Vy naopak mate ty kola strasne dlouho… :)
konecne jsi mi otevrel oci… ok…nechce nekdo¨moji plecku?
:)))) Nechce, od nedele mam novou :)
ty vole a uvedomujes si ze od konzumniho zivota je jen krucek ke globalnimu oteplovani???
tudiz za to ze jsem dnes..v polovine prosince zmokl jak svina vinim tebe.odskodne posli, adresu znas
navic tobe bych ji ani nikdy neprodal…
:-)))
Ranil jsi me :-)))))…
Co jsi pro zmenu poridil? :-)
Uvidis :)..tady na B-F uz ale jeden je, takze nic zajimavyho…
Jakto že ho nemáš ani na svých stránkách ?
Zatim ho upravuju…akorat jsem ho stihl rozebrat a cast komponentu uz prodat…nafotim casem…jako neni to zadna spicka, top-ten ani nic takovyho…proste takova pohoda na jezdeni… :)
ale no tak praskni to…:)
Prasknout to nestihne – dřív to prodá :-)
:o)))))))
Hmm… tak jsem tak prolitnul b-f a je tu celkem dost kol po jednom kusu, tak se ani nebudu snazit hadat :-) Sem zvedavyco se z toho vyklube ;-)
Takze Scotta si panicek poridil, jo? Copak nosi pod sukni? ;-)
Enem karbon a dural, nic zvlastniho…jak rikam, zadny topten to neni, proste pohoda na jezdeni.
Tak to sem zvědavý na hodnocení.
No nevim..v sobotu jsem to projel a ted si to da klidek, protoze na asfalt je to zbytecny a jestli bude jeste trochu lejt, tak budu brat do terenu radej Commencala… :)
Jak na to ze si chtel xc HT za rozumny paniz, tak si skoncil stejne nakonec u fullu ;o) Ale Commencal se mi libi vic. Hlavne jakk ho mas ted poskladany :-)
No jeste to chce kratkou sedlovku 31,6, at sebou na pohar nemusim vozit i redukci (mam takovej easy plan, ze sebou budu vozit dve sedlovky a nahoru si totreba nekdy vyslapnu a tak..prece jenom to neni cisty DH :)))…no a sedlo a tak… :)
co je na tom slozityho? vsechno musis udrzovat, jinak to casem prestane fungovat
Prosím tě,nesměj se mi,ale kde mám sehnat ty utahovací pásky v černý barvě???Používám takový ty na jedno použití(utažení),pak to musím přestřihnout.A ty jsou jen béžový,což je neestetický :-) Nebo používáš nějaký co jdou opakovaně rozdělávat?
v železářství… tam je beru já
OBI a podobny, prodejny elektroinstalacniho materialu, zelezarstvi…hledej smudlo :-D
Pokud dobre pocitam tak bez servisu absolvoval 11000 km.
hele kdysi sem resil neco podobnyho s meridou.Pokud si nedostal manual nemuzes vedet jake jsou servisni intervaly a tudis to musi vydrzet dva roky.Ja osobne bych si zasel do advokatni kancelare,tam sepsal plnou moc a dovozci zavolal ,ze me tento problem jiz nezajima a at nadale kontaktuje meho pravniho zastupce a at pocita s tim ze budu pozadovat nahradu.A taky neni spatny rict ze sis nechal udelat znaleckej posudek.Mozna se lekne a nejak se chovani k tobe zmeni a pokud ne tak je to asi v haji.Kazdopadne bych ale zkusil jinej servis nez ofiko dovozce.Opravit headsok umi dneska kdekdo a vetsinu dilu lze vyrobit namiru na soustruhu.A jiste to vyjde levnejc nez 25tis kc.Sam proti vokolek import nic nemam,ale pravda je ze jejich ceny jsou nechutny a neodpovidajici.
Tohle je rozumný.Zeptat se advokáta nebo někde na Sdružení na ochranu spotřebitele,jestli když ti nedali návod,tak to je jejich pochybení.Ovšem pozor:ty jsi nekupoval sice celý kolo,ale pokud máš návod ke kolu(já ano,tak bych se kdyžtak mohl mrknout),tak by tam mohlo být napsaný,že musíš do autorizovanýho servisu dávat celý kolo např. 1× za půlrok a ti by pochopitelně měli provést všechny výrobcem stanovené úkony,vč. péče o vidli…Ale asi nemáš nic,takže chyba prodejce a jsi v tom nevině!Přeci když si koupím třeba kotel,tak bez návodu těžko zjistím,jak často čistit,revidovat atd…Prostě tě neinformovali o podmínkách používání a basta.
Oprava bohužel není tak jednoduchá a zrovna soustruh bohužel moc nevyužiješ, z toho co píše má poškozené ložiskové dráhy a ty jsou na 4-stranách je potřeba brousit. A pokud má navíc poškozenou cartrige což je celý systém vidlice – tak ten se opravdu dodává jeko celek. (ale opravit samozřejmě jde) Ale existuje firma co to opraví: www.eighty-aid.com/index.php?…
Teda ne za bych se chtel zastavat nekterych mechaniku u Sterby nebo Vokolka, ale najet na vidlici 11k km bez udrzby me prijde jako fakt ulet, a to je to relativne bezudrzbova vidlice… A sorry, argument zes nedostal manual neobstoji, zaprve jses mel ptat, a na webu jsou k stahnuti manualy i navody jak vidli udrzovat i v cestine. Dale me prijde divne zes nepoznal „migrujici“ loziska, zaprve je to slyset a za druhe to musis poznat na chodu, specialne kdyz jak pises byly vydrene drahy lozisek… Kouknout se pod ten plisek je fakt trivialni ukon :-) Servisovat si vidlici je po precteni zmineneho navodu nebo manualu velmi jednoduche, ja ji obcas promazu a kouknu na loziska (2× rocne) jinak jsem na ni ani nesahnul, o zasahu v servisu nemluve. Jinak Lefty bych se nezbavoval, zkusil bych koupit klidne i jetou na e-bay a pak je zkompletovat, nebo nejaky dealer v US jestli nema moznost ti prodat jenom streva vidlice, Vokolka bych zkusil vynechat uplne. U novy je pravda ze se dostanes na uplne jiny ceny, nekde jsem videl (chainreactioncycles, ale uz je to dyl) vyprodej, nekarbonova se dala poridit v prepoctu za 15k…
No tak ja bych rekl, ze zrovna argument ze navod nedostal obstat muze.
"Zákon dále ukládá prodávajícímu povinnost v případě potřeby – s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání – zajistit, aby poskytnuté informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné. Narozdíl od prvně zmíněné informace, v tomto případě jde o informaci následnou, kterou spotřebitel obdrží s výrobkem po jeho zakoupení.
Formulace zákona může vyvolat zdání, že informace písemná nahrazuje její ústní podání. To však vyvrací ustanovení § 10 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele, podle nějž je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, zejména řídí-li se užívání návodem, je prodávající povinen spotřebitele s nimi seznámit, ledaže jde o pravidla obecně známá. Velmi podobné ustanovení můžeme nalézt v ustanovení § 617 občanského zákoníku. Pokud je třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla (zejména řídí-li se užívání návodem nebo je upraveno technickou normou), je prodávající povinen kupujícího s nimi seznámit, ledaže jde o pravidla obecně známá. V případě nesplnění této povinnosti je prodávající odpovědný za škodu, která kupujícímu z toho vznikne. Nadto podle ustanovení § 616 odst. 2 občanského zákoníku připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby mu její činnost byla předvedena."
Takze dle meho laickeho nazoru v zakone neni nic o tom, ze se ma nakupujici ptat – koneckoncu kdyz si clovek kupuje neco cemu nerozumi, ani netusi na co by se ptat mel. Ale prodavajici ho musi informovat sam a hlavne prilozit navod.
Mas pravdu, pravne asi neobstoji. Jeste ze mame ty zakony na ochranu pred vlastni blbosti :-)
A tady muze byt zakopany pes. Prodavajici Ti totiz muze tvrdit, ze prodal tisice kol a ke vsem daval manualy a vysvetloval jak s veci zachazet, protoze mu to zakon uklada a protoze on je prece autorizovany dealer. Takze muze teba rict, ze ty jsi manual stratil o vidli jsi se nestaral a proto vypada tak jak vypada.. Zkus se na to podivat z jejich strany.. :-(
dos pomôže ak bude mať súd k dispozícii tu mailovú komunikáciu
Mail neni soudne uznatelnym dukazem. Fax, dopis ano, ale digitalizace soudy zatim miji :-)
hele chlape hraj to na ten navod. je to dany i nekde v zakone ze te musi informovat a dat ti manual jinak je to jeho chyba jelikoz ty tu vec nemusis znat.takze se s nim hadej.mozna bych i nejak pohrozil pohrozil pravnikem nebo soudem (ono to funguje) a uvidis. rozhodne bych to hral na to a taky ze jsi kontaktoval servismena a ten rek ze je vse ok.taky trosku chybovy ne???
Podľa mňa by si sa mal jednoznačne súdiť. Ty si nepochybil, pochybil predajca. Vidlica je sama o sebe kvalitná, len sa treba o ňu starať, ako samozrejme o každú. Zaujímalo by ma, či si bol na garančnej prehliadke a či máš o tom dajaký doklad. Tu vidlu by som Ti vedel dať do poriadku aj ja. Viem zohnať aj použité súčiastky. Ak maš záujem pošli mi majl. Každy rok zoservisujem asi 10 vidiel na cannony.
Trochu se do toho vložím, protože s tím mám poměrně hodně zkušeností, reklamace rámu, problémy s vidlicí. Tohle je bohužel typický obraz reklamace u nás.
Řešení přes USA asi bude zdlouhavé, ale průchodné. (osobní zkušenost) Takže doporučuji dopis s veškerýma dokladama a poslat do USA telefon nic neřeší. Centrálu pro evropu mají v Holansku – stejně se to bude řešit přes ně.(Tam asi budeš posílat tu vidlici) Buď to nějak uznají a vidli vymění nebo opraví – nebo neuznají. Pak je nejlepší možnost opravy vidlice včetně 2-leté záruky tady: www.eighty-aid.com/index.php?… s vidlicí umí hodně – opraví vše. Ceny nejsou tak hrozné, není to sice nic levného, ale dostaneš vidlici ve stavu jak nová. Pokud chceš vědět víc napiš mě na e-mail
Měl bych zájem o tuto adresu, jsem z toho nějakej špatnej, ale nemyslel jsme si, že to bude aspoň trochu průchodný. Předem Ti moc děkuju. Vidlici stejnak pošlu nejdříve do USA.
e-mailem bych poslal kopií všech dokladu a dopis do USA. Vidlici bych řešil až podle odpovědi.
Tenhle post nahani hruzu. Servisovali by jste HS 2 roky starej cca 5000kc ?? (jenom 5k, protoze prevazne jezdim silnici na jinym kole ze). Servisak v Olmiku u korinka me uz asi 3× rek, ze dokad s tim nic neni, lepsi do toho nelozit.
Mně u Štěrby řekli o HS v podstatě to samý – jednou ročně do servisu, jinak dokud chodí tak si ho nevšímat. Manuál od Cannnondale je leda tak k smíchu – doporučujou dát do autorizovaného servisu každé 2 měsíce nebo po 40h jízdy, to by se člověk nedoplatil (pokaždý jsem platil min. 1000Kč) a navíc si myslím, že HS rozhodně neumí opravit „kde kdo“ jak se píše výše. Za tyto trable se servisem podle mě HS již nenabízí žádnou zásadní výhodu takže servis je pro mě jeden z důvodů proč po osmi letech hodlám přejít na klasickou vidli.
Znám človíčka starej kanondejlista (jako já) a ten najezdil na hedšoku asi 90tisíc km- bez servisu! Dnes už sice moc dobře nechodí ale asi to na jaře vyhodí i s kolem. CAAD 3 model SL2000 rok 1997. Já na své Leftyně jezdím hlava nehlava cca 8 000 km za rok a posílám po 2letech štěrbovi na servis. Mazat,nebo čistit je jen otázka prevence a nejaké soudržnosti- já na to kašlu… Kanoni jsou na ježdění, ne na servisování!!!
nekecej ze znas OLKYCE?
Ten to nebude:-) zhání: krk over ahead na řídítka 25,5 – 26, 115 mm? Možná by mohl být i na over řídítka a zredukovat(?) a proto nemůže jezdit.
Prosimte,kede se da sehnat tabulka nebo tak neco,na kolok PSI foukat Leftynu,na oficialnich strankach jsem to nenasel.Dik
někde to tam je :-) Pošlu ti to na e-mail, je to tuším v manuálu k vidlici.
Já netvrdím, že to co mi řekli u Štěrby je správně, jen jsem chtěl ukázat, že mi v autorizovanym servisu řekli to samý co Palbovi v Olomouci a že dodržovat servisní doporučení výrobce je nereálný. HS samozřejmě dávám preventivně na servis a to jednou za sezónu (±4K), pokud se teda neroze..re dřív. Jinak s tím ježděním a servisováním souhlas!
Ja myslel ze C-D je na paradu do stromovky
„Dnes uz sice moc dobre nechodi…“ no je 90 tisic da noham zabrat :-D