• xentar

    Sorry, zas já – chci koupit nové kolo – s trekingovym kolem se podle všeho bude KPŽ jezdit blbě – co byste poradili do 20 000 (lépe o něco méně, doplňky taky něco sežerou)? Počítám, že byhc to kupoval buď ještě někdy v listopadu nebo na jaře. díky moc

    0 0
    • tom_777  

      asi něco jetýho za +/- 15 doladit si to podle sebe (gumy sedlo apod) jsou inzeráty na netu ve stylu : „jeté rekreačně 300km – prodej ze zdravotních/ro­dinných důvodů“

      jen bacha na čórky

      0 0
      • xentar  

        z tohodle mám docela strach, nejen z toho, že by to mohlo bejt kradený a já byhc pak o to přišel, ale ze stavu jetýho kola – těžko poznám, co má za sebou a kdy začne odcházet…

        0 0
        • martt  

          S trochou skusenosti vidis stav bicykla velmi presne. Nie je to kozmicky korab ale velmi jednoducha vec.

          Ak kupujem jazdeny bike, tak vzdy skontrolujem identitu predavajuceho a spisem kupnu zmluvu.

          Na jesen byvaju ceny starsich modelov vyrazne nizsie ako podobny bike na jar.

          0 0
        • Honza z H  

          Tak přitlač a kup tohle www.trinnity.cz/DetailPage.asp?… Na tom se dají závody seriálu KPŽ i vyhrávat. Ta velikost je ale jen na cca 185 cm výšky.

          0 0
          • xentar  

            bohužel, 25 litrů do toho dát fakt nemůžu, ideální by yblo něco konkrétního kolem těch patnácti, max dvaceti. měčim 176 – na treku mám velikost rámu 21,5"

            0 0
    • Darkson  

      za 20k se dá pořídit dobrý kolo, zvlášť teď v období slev. osobně bych koupil bika na Deore za +/- 15k a za zbytek rozpočtu vyměnil vidlici, protože v téhle cenové kategorii bývá vidlice často jedinou slabinou kola;

      0 0
    • jakub  

      ja ti nabídnu spolehlivýho závoďáka esli chceš… mám ho v profilu.. jen je uz zase mainkok vylepsenej…, kolo rozhodně není kradený a je to můj milášek, jen už nemůžu HT kvůli zádům… esli budeš mít zájem o něco bližšího, dej vědět… lepčího bajka asi neseženeš…

      0 0
    • Meesha  

      jety kolo nekupuj. Tam budes akorat hned sypad dalsi prachy. Nejlepsi by bylo vychytat si neco v nejakejch slevach. Chce si to ale dost hlidat, aby byly este velikosti a tak. Myslim, ze za 20papiru po sleve se da sehnat dobrej HT.

      0 0
      • martt  

        To zalezi ciste na stave toho kola. Casto sa pritrafi nieco skoro uplne nejazdene.

        0 0
        • jakub  

          třeba to toho mýho by teda sypat fakt nemusel… prodavam ho prostě proto, že mne z něho bolej záda a prodávám ho dost pod cenou, za stejný prachy si koupim o dost méně kvalitního fulla, ale snad mne přestanou bolet záda… je třeba jen pořádně vybírat..

          0 0
    • vt  

      klidne zakup nejakyho Authora, RM a pod. Kolo za 20k ti bude urcite stacit. Do bazaru bych nesel.

      0 0
    • Daf  

      Me se moc libi Scott Scale 70 na Bikestore 16800. Vidle sice nic moc, ale zavodit se da se vsim :) A mozna by sla domluvit vymena + doplatek za lepsi.

      0 0
      • delfyn  

        tak to už je lepší volba scale 60 s dokonalejší vidlicí, jinak já bych úplně v klidu šel do jetýho kola, mám s tím jen dobrý zkušenosti. Když má kolo doklady o koupy, navíc s dotyčným sepíšeš kupní smlouvu tak se není čeho bát. Stav kola-je pravda že u některých součástek je to tipovačka ale jestli je hodně a surově ježděný samej škrábanec a tvrdí že je nový tak si asi všimneš. Věci který nejdou tolik vychytat: vidlice- tam to chce víc zkušeností Když budeš počítat s tím že cca 2000 ještě dodáš na novou převodovou sestavu, tak tě nemůže kolo zklamat.

        0 0
    • thiel  

      ahoj,

      www.koloshop.cz/index.php?…

      najlepsie prejst si obchody v tvojom okoli a popozerat na bajky v akciach. nebudes mat problem so servisom. ked si nasjdes 2–3 kusy hod sem kandidatov a skor ti budeme vediet poradit.

      0 0
      • xentar  

        já sme koukal na tohle www.ebikeshop.cz/…-traction-07 je to v deorecku, ale 14kg… v našem cyklosportu berou kellys a authora, takže byhc ho mohl koupit i tad,y asnad za podobnou cenu, ale fakt nevim, cena ej lákavá, otázka je, co všechno by se muselo měnit

        0 0
        • thiel  

          tiez mam traction, aj ked starsi (2004). zatial vsetko funguje ako ma, nic som nemenil. sam casom uvidis ci budes chciet menit vidlu.

          0 0
        • yetti  

          Pokud mas skutecne 20tis vyber si neco lepsiho – na tomhle Authoru neni dobry skoro nic :-)

          0 0
          • yetti  

            treba tohle: www.kupkolo.cz/…_22/Vyprodej

            0 0
            • xentar  

              psazení vypadá hezky Xl/XT, ale ta barva, to josu dva tácy navíc za přestříkání :) hlavně je to fakt na horní hranici

              0 0
              • yetti  

                To vis, pokud chces lovit ve slevach, coz povazuju pri tvem rozpoctu za vhodne, tak si barvu moc vybirat nemuzes :-(

                0 0
              • yetti  

                IMHO design toho kola asi bude hlavnim duvodem slevy :-)

                0 0
            • Pijer  

              Nebo si tam kup model 07, ten je v jiný barvě, máš to bez starostí a ještě z těch dvou litrů 110,– korun ušetříš třeba na Velorex nebo novej nos (jestli Ti ho nekoupí Bohúš) :-)

              0 0
          • xentar  

            no, těch 20 000 v ruce fakt nemám, a chtěl bych to stlačit dolů… holt socka :)

            0 0
        • destr  

          Klidně ho ber, jediny co časem vyměniš, bude vidle, jinak je to za tu cenu super kolo!!

          0 0
          • xentar  

            a teď si vyber, tvůj názor nebo yettiho? :)

            0 0
            • thiel  

              yettiho nazor hlavne zavana filozofiou „je to nahovno, lebo je to author/kellys/me­rida/zvarane na thaiwane/seri­ovka/…“

              ten Marin co som ti sem dal link nevyzera marne. ale dalo by sa urcite najst plno dalsich zaujimavych bajkov do 20.

              ak sa ti traction paci tak ho ber. za tie peniaze podla mna tazko zozenies nieco lepsie. akurat to je potom o sympatiach k tej ktorej znacke.

              0 0
              • yetti  

                Kdyz se podivas do meho profilu, tak zjistis, ze jsem Authora vlastnil a byl s nim celkem spokojenej, ale z puvodniho vybaveni kola na nem nezustalo nic. A Traction je vybavenej jeste hur a jeste tezsi nez byl origo muj Versus. Mimochodem dlouho jsem jezdil i na dalsi opovrhovane znacce Merida od ktere jsem mel jak bika, tak dokonce tehdy jejich druhy nejvyssi silnicni model 907, takze me podezirat, ze to kolo odsuzuju proto, ze je to Author je unfair

                0 0
                • thiel  

                  ok.. pardon.. :-)

                  inak verim ze Versus bol lepsie vybaveny a lahsi, je to aj vyssi a drahsi model nez traction, vsakano.

                  ak clovek nema vyslovene smolu na vadny kus (co sa moze stat v akejkolvek sade lubovolneho vyrobcu) tak deore uplne staci, rovnako tak ostatne komponenty. za tie peniaze je to dobry bajk.

                  howgh

                  0 0
        • kámen úrazu1  

          Jezdím Tractiona 05. Už má za sebou pár změn, ale byla jsem spokojená i s původním stavem.

          Závodit se na něm dá, je spousta bikerů, co dojíždí do cíle dlouho přede mnou na stejně levných kolech. Jsou i tací, kteří dojíždí za mnou na lehčích kolech. Ono je to hlavně v nohách.

          Takže na váhu moc nekoukej, za tu cenu je to prima kolo. Změnu si časem bude žádat vidle – kdyby se Ti podařilo vyměnit ji s doplatkem za lepší už při koupi, získáš šmahem o třídu, dvě lepší kolo. Navíc bys dostal váhu minimálně o půl kila dolů. :-)

          A rozhodně bych koupila hned do začátku jiný pláště. Podle popisu budou stávající vhodný jen na silnici a nekodrcavý suchý lesní cesty. Což možná oproti treku nebude zas tak vleký rozdíl, ale když horáka tak i horksý pláště nejen šířkou. :-) Klidně i jen rychlý pláště do sucha, i ty se budou na kořenech a v bahnu chovat líp než úplný slicky. Drapáky jsou ale jistota a naše (ne)výkonostní kategorie o moc nezpomalí, spíš i jen v trochu „těžším“ (bahno, kořínek, šotolina) terénu zrychlí.

          0 0
          • xentar  

            díky za tip, to je další litr dolu, to kolo se mi začíná líbit čím dál víc, byť to rozhodně neni srdcová značka :-)

            0 0
      • vlk  

        No nevím jak ty mechanické kotouče- jak budou brzdit.Raději bych asi vybral něco s v-breake než s tímto.

        0 0
    • karliner  

      Já koupil levně několik let jetého Scotta Yecora (za tu cenu jsem vlastně kupoval jen kvalitní rám) a trochu ho vylepšil – vyměnil jsem kola a nahradil Mavicama Crossride, vyměnil řazení Alivio za Deore, přesmyk a přehazku Alivio za LX a vidlici Suntour XCP 75 za Marzocchi MX Comp, brzdy jsem nechal véčka Alivio, jen jsem dal lepší špalíčky, pláště jsem jezdil Pythony a Racing Ralphy. Celkem se veškeré výdaje (náklady x příjmy za prodané součástky) pohybovaly kousek přes 20.000, ale nakupoval jsem vidlici a kola za velkoobchodní ceny. Na tomto kole jsem absolvoval asi 15 maratonů (včetně Malevilu, Salzkammergutu, Krále Šumavy…) a kolo naprosto dostačovalo (pohyboval jsem se za polovinou výsledkové listiny) a ani jednou mě nenechalo ve štychu díky nějaké technické závadě.

      0 0
    • peky  

      Kupoval sem levně jetý kvalitní rám k tomu novou (vidli Rebu dá se o půl levnější MX Comp) a nová zapletená kola (CrossRide do 4000). Ostatní sem sundal ze starého kola a jezdím za cca 18.000 a přitom to důležité je v pohodě. Prostě komponenty jako je přehazovačka sedlo představec možná brzdy, páky řazení atd. bude funkční i na tom biku a přitom je budeš moc během roku pomalu obměňovat za nové dle finančních možností. Na přehazovačku kolo nejezdí :). Chte to jen si to spočítat a pak už jen měsíc lítat a skládat. O. Viz foto biku.

      0 0
    • Baracuda  

      www.kolokram.cz/…uct_info.php?… Co tohle? S tim, ze by si casem vymenil vidlici…

      Jinak taky bych se nebal nejakeho jeteho kola…

      0 0
      • xentar  

        fakt nevim, kromě toho, že deisgn neni nic extra (zase ta modrá na rámu), tak to pro mě má prostě deore, „drobnosti“ jako hlavový složení nebo představec fakt nezvládám hodnotit :-(

        0 0
        • yetti  

          No hlavne tohle kolo ma narozdil od napriklad Tractiona, ktereho sis pochvaloval vyse, celkem kvalitni a LEHKY ram, coz je na kole zaklad a i zbytek komponentu je za tu cenu velmi slusnej. Dokonce i na te Santource se da chvili jezdit, ale myslim ze tak jako tak zjistis, ze bez slusne vidle se jezdit neda a das na jakekoli kolo z podobne cenove kategorie neco lepsiho.

          0 0
          • xentar  

            já si na tractionu pochvaluju hlavně cenu a osazení, navíc se mi líbí i design – ve stříbrný barvě prostě vypadá hezky. Strašně rád si nechám poradit, proto jsem založil i tenhle thread – jen je pro mě rozhodující co nejlepší poměr mezi cenou a vlastnostmi kola. Strašně si vymejšlim, já vim.

            0 0
    • Matony  

      Tohle by mohla být taky super volba 2007 GT AVALANCHE EXPERT ale? pouze 1 kus a dojet si pro něj jako první www.bikecentrum.cz/gt.php?…

      0 0
      • xentar  

        tak to je nádherný kolo, ale zrovna v sobotu jsem nemobilní, navíc nemám jistotu, že ybhc ty prachy měl… záleží na tom, jeslti zítra prodám stávající kolo. ale kdyby ho tma někdo koupil a pak ho chtěl o litr dráž prodat, tak to furt vypadá dobře :) ty triple-triangle GT rámy mají něco do sebe

        0 0
    • xentar  

      tak jsem koukal na ceník výrodeje u štěrby tuhle sobotu – docela mě tam zaujaly dvě kola Merida Matts TFS 700 V za 15390 Author Versus za 15390 plus stále levnější Author Traction, u Štěrby za 11890

      možná tma objevíte něco, co i absolutně uniklo – ještě jendou díky. Snad se mi povede dneska prodat stávající herku…

      www.sterba-kola.cz/…oce_2007.pdf

      0 0
      • yetti  

        Z toho co sis vybral mi nejlepsi prijde ta Merida, ale ja bych z toho co tam maji vzal GT Avalanche Expert a myslim, ze velikost M by byla na Tvych 176cm akorat. Je to velmi slusne vybavene kolo vcetne vidlice, ktera by tam mela byt RS Tora. Za 18190 mi to prijde super kauf. Na Versuse zapomen – mechanicky kotoucovky Hayes MX2, ktere ma jsou akorat pro zlost a brzdi hur nez Vcka. Pokud chces Authora, tak z te nabidky mi prijde jako nejvhodnejsi Modus.

        0 0
        • xentar  

          a co ještě GT Avalanche 1,0 s véčkama? www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?… ten bude taky za 12 000, hmotnost 12,9

          0 0
          • Darkson  

            podle mýho názoru dobrá koupě, ale jak píšu výše, vyměnil bych ještě vidlici.

            0 0
            • xentar  

              na tot eď neni penis :-) i když možná, pokud se zadaří a až tma dojedu, tak ještě bude, za 12 000 s emi líbí, když si vezmu, že za 16000 jsme koupil treking s aliviem… navíc se mi fakt líbí ten design rámů u GT

              0 0
        • Zerocool  

          M bude malé…

          0 0
          • yetti  

            To se musi zkusit, kazdej je jinak rostlej, ale podle me je na chrceni lepsi spis mensi ram s delsi sedlovkou a prinejhorsim i predstavcem. Ja mam 172–3 a GT v Mku je mi spis vetsi, takze 176 bude nekde mezi M a L.

            0 0
            • xentar  

              nemáte představu, jak moc lidí na tyhle sobotní akce ke Štěrbovi chodí? já jen abych nemusel před tím kšeftem nocovat :)

              0 0
            • fík  

              Doufám, že nad tím jak to dopadlo mávneš rukou. Snad Tvou snahu příště někdo konečně ocení. Ten Expert mi připadal jako nej „levné kolo na hobby závody“ z toho co se tu objevilo.

              0 0
              • xentar  

                já tu snahu maximálně oceňuju, to, že to dopadlo jinak, na celé věci nic nemění. A tenhle thread třeba pomůže někomu dalšímu, kdo se bude těmi radami řídit přesně – já se řídil těma, že to má být kolo s deorečkem a lehčí než 14 kg, což se povedlo.

                0 0
    • hombre_71  

      … a co nějakýho PELL´Se ? Třeba www.rockroad.cz/…-p-2327.html připadá mi , že to není taková konfekce jako Author

      0 0
    • xentar  

      tak to dopadlo všechno úplně jinak – dneska jsem se byli u štěrby podívat, nakonec jsem odjel s authorem context v leštěnym hliníku, stál 16000, nemusle jsem kvůli tomu nocovat před krámem a ženě se líbilo nejvíc :) tak mi to te´d zkritizujte… nejhorší na tom kole je ale fakt, že mi tam dali obyč pedály, který mi zaboha nejdou sundat, abyhc tam vrazil spdečka, zniščil jsme na tom dva klíče :-/

      0 0
      • ivaneck  

        Zkus do toho zavitu nalit petrolej nebo idealne cervenou brzdovku a nech treba par hodinek provzlinat. Pak to pujde samo ;)

        0 0
      • sway  

        Hmm, ty zavity jsou svine. Mame jsem daval SPD nedavno a bylo to to samy. Nastesti hruba sila zvitezila a podarilo se to povolit.

        0 0
        • xentar  

          a sem v prdeli, jeden pedál povolil, druhej ne, navíc mám pocit, že ten závit jde trochu šejdrem, se svym štěstim to vidím na to, že budu kupovat nový kliky, takže dalších 1700 v prdeli. no nejsem já dítko štěstěny?

          0 0
          • thiel  

            zdar.

            najprv to chod reklamovat. mozno sice nic neporiesis, ale aspon to skusis. u slusneho obchodnika by si daco mohol vybavit…

            0 0
            • thiel  

              .. alebo aspon namontuj naspat pedal a dovez im tam bajk s tym, nech ti tam namontuju SPDcka. ak si zavit mechanicky neposkodil nemal by byt problem…

              0 0
              • xentar  

                závit nevím, ale ten „šroub“ na pedálu je pěkně sežvejklej :-( prostě to vydim bledě. a sem úžasně, ale úžasně nasranej. hlavně sám na sebe.

                0 0
                • thiel  

                  ked sa da pedal namontovat spet tak to tam daj a nech ti to namontuju. alebo im to odnes a nech s tym robia co vedia. aspon uvidis co od nich mozes cakat.

                  0 0
                  • xentar  

                    jeden jsem vyndal a dal tam spd, neni problém tam vrátit ten duralový – u toho druhého – ten fakt nejde ven, nepohnul s enai o milimetr, je tma pořád, ale na duralovejch šlapkách přeci nebudu jezdit, když má spd tretry.. zítra ráno s tím skočím k nám do servisu, třeba pomůže pneumatickej/e­lektrickej šroubovák zezadu, když to klíčem nejde ani za boha. je to moje poslední šance, že se zítra konečně poprvé projedu

                    0 0
                    • thiel  

                      ked tak tam nastriekaj vela WD40 a skus to rano povolit klucom. to by este mohlo pomoct.

                      0 0
                      • xentar  

                        už nemám čim, odešly na tom dva stavěcí klíče a dva normální ke kolu :) teď už to podle mě půjde jen imbusem z druhé strany – na elektrickym nebo pneumatickym šroubováku – on je fakt už pěkně sežvejklej :( navíc jsme to stříkal už včera GT85kou, kouknu, jestli mám přímo ED40

                        0 0
                        • thiel  

                          ok.. tak nech to zajtra vyjde.. :-)

                          tie zavity by sa dali este dat dokopy keby si mal zavitniky a nimi to presiel. s citom.. :-)

                          0 0
                          • xentar  

                            tak je to v pořádku, v servisu se na to jen zle podívali a pedál byl dole :-) stačil obyčejnej, asi půlmetrovej klíč. hurá.

                            0 0
                            • thiel  

                              parada.. :-)

                              zase raz zlyhaly imperialisticke plany na zhatenie sportoveho vyzitia pracujuceho ludu!

                              3-krat hura!

                              0 0
                              • xentar  

                                no, možná by yblo bývalo lepší, kdyby to nešlo a já dneska vyjel s platformama – sem si myslel, jak má SPDčka zmáknutý… vodjetej závod bez nehody ale nic neznamená, takže to přišlo dneska na novym kole – naštěstí to odnesl jen můj bok – na kole má zásek akorát ergobar. horší je to s oblečením, tretry na straně sedřený, v dresu pár dírek.

                                jo, jinak se technici od štěrby moc nevytáhli – takhle mizerně seřízený řazení snad nemaj ani kola ze supermarketu, bohužel to nebyla příčina nehody :)

                                0 0
                                • thiel  

                                  tak tak.. aj tu v kosiciach su je pravidlo ze si domov dovezies bajk s rozstelovanou prehadzovackou… su to saskovia pocmarani ti technici.. cest vynimkam.

                                  0 0
                        • MirkoCarver  

                          Jen tak pro jistotu, vis že každý pedál má jiný závit, jeden je pravý a druhý levý… Každý se odšroubovává na jinou stranu…

                          0 0
                          • xentar  

                            vim, taky jsem to dělal podle pedálů s vyznačenym směrem utahování :)

                            0 0
          • Lišák  

            Jen tak mimochodem: pravý pedál=pravý závit, levý pedál=levý závit ;-)

            0 0
            • xentar  

              dělal jsem to podle svějch shimaňáckejch M520 – tam je směr otáčení nakreslenej :)

              0 0
              • martt  

                pouzi na povolenie pedalu patnastku kluc a nie ten inbus. Urcite to pojde. Ked tu ale sledujem Tvoje snazenie, nechaj si to spravit v servise profesionalnym klucom, je dlhsi a z dobreho materialu.

                Ked vsetko zlyha, daj dole s pedalu slapku a chyt osku do velkeho hasaku. Pripadne na nej vybrus plosky.

                0 0
                • xentar  

                  díky, už je to vyřašené, měl jsem prostě špatné nářadí, v servisu skutečně vzali půlmetrovou patnáctku a pedál povolil během sekundy

                  0 0
                  • martt  

                    :-) vidis. Treba mat dobry vercajg. My mame doma „skoro servis“, takze vacsinou aj slusny vercajk.

                    0 0
      • Martyss  

        Jaké regulační prvky má odpružená vidlice?

        0 0
        • xentar  

          na jedné noze twist n lock, na druhé kolečko na úpravu tvrdosti chodu

          0 0
      • Ladap  

        Tady ti ho docela chválej: www.sterba-kola.cz/…thor-context

        0 0
        • Ladap  

          Akorát ty pláště bych vyměnil hned.

          0 0
          • xentar  

            díky, alespoň někdo mě tady úplně nevynadá :) Pláště plánuju vyměnit, z příští výplaty možná nanoraptory, který tu tak chválíte, abyhc si dopřál pocit, že mám na kole něco skutečně závodního. äktuální pláště vypadají jako z PVC, ale pokud budu jezdit se ženou po silnici,t ak stačí, takže budu pláště přezouvat, alespoň si pak ty drahá rychle nesjedu :)

            0 0
            • kámen úrazu1  

              Nevynadáme Ti, klííd. :-)

              Na častější ježdění je úplně v pohodě, vidli bys musel měnit za lepší (pokud bys chtěl :-)) i u něco dražších modelů. Deorečko je jen těžší než vyšší komponenty, výdrží na tom nebude tragicky. Časem půjde pryč, ale zničí se všechno.

              Váha je vyšší, ale i s takovou jezdí závody spousta bikerů a třeba i se slušným umístěním. Teď se stejně budeš raketově zlešpovat jen častým a rozumným ježděním, až dorazíš skoro ke svému stropu a dalšího zlepšení bys dosáhl jne řízeným tréninkem, můžeš koupit ultralehký bike. :-)

              A rám… rám má stejnou barvu jako můj tak dobrý. :-)

              Takže co dalšího… jo, nápis… Author…no co by ne, jestli to někomu vadí tak je to jeho problém a ať se dívá jinam. :-)

              Užívej si ho a ať to šlape. :-)

              0 0
              • xentar  

                no, někdo tu měl evidentně pocit, že jsem pošlapal jeho moudré rady, což mě mrzí. vybral jsem nakonec podle peněženky aaktuální nabídky – to GTčko se mi sice moc líbilo, ale víc na fotkách než v reálu, sedlo byhc musle měnit, vlaštovky byly nezvyk (a přišly mi moc širkoé) a celý hodně zpřímený posed na mě taky nepůsobil nejlíp – možná je to tím, že jsem zvylklý jezdit na treku a na silničce, ale ten author mi padl do ruky.

                svojí roli hrál i design – masivní rám s hodně členitejma trubkama (10 cm plocha spodn rámové trubky u středového složení mě fascinuje :-) stříbrná barva se mi líbí, naíc mi ladí k tretrám :) Kolo váží kolem třinácti, vypadá ale na 150 kg, takže po stříbrném bleskovi mám stříbrný tank ;-)

                a stejně jako gumy začínám mít i představu o vidlici, ale tam bude nejspš rozhodovat to, jak sedne ke geometrii rámu. Ale to je otázka roku, dvou, podle vývoje platu a rodinných záležitostí – pokud přijde svišť, nebude vidlice, ale vozejk za kolo :)

                nicméne ještě jednou – všem děkuju za rady, nejen v tomhle threadu.

                0 0
      • thiel  

        gratulujem ku kupe. nech sluzi k plnej spokojnosti.. :-)

        0 0
        • xentar  

          díky díky, moc. už se těším, až ho projedu, včera jsme se s ním dostal akorát od prodejny k autu… v sobotu si nechám vyměnit ty pedály, nasadit a´nastavit cykloputer (musím dokoupit pecku, zůstala na starém kole) dodám nějaké reflexní prvky a vyrazím na okoř fandit závodníkům :-)

          0 0
    • Gorgov  

      koupil bych něco jetýho, novy kolo za 15 na zavodeni moc neni. S trochou stesti trefis prakticky nejety kolo za max plovinu puvodni ceny.

      0 0
    •  

      Svitava je řeka řek!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.