Super a to bylo fakt nutný zakládat nové vlákno?
Sice pěkný, ale cena beztak přes 300 000
Divím se,že se vůbec prodávájí jiné kola,když si člověk může koupit takovou skvělou věc,která do kopce jede jako epic a dolů valí jako V10 :-)
a?? Ltvl tady ma cele vlakno…
Štěrba jo, to jsou ti co mi nechtěli udělat nálepky na rám! Bééé, bééééééé!
Ale jinak pohřebák pěkný… trochu smutný, ostatně můj vkus je vám asi jasný :) kolik říkali že to váží?
Chápu správně, že má za to, že někdo bude na vyjížďce před sjezdem dávat řetěz do vodítka a pak ho zase vyndavat?
Určitě.. časem na to budou i páčky na ovládání z řidítek
:-D
Ještě tu flašku kdyby němci domysleli :).
aby to jen kvuli pitomy flasce museli debilne kroutit?:) myslim, ze se bez toho da v klidu jezdit… Mozna clovek oceni spis vyssi tuhost atd. Nektery znacky holt davaj na ty flasky, ale krouti se to jak zizala zas no:))
Hele, no třeba pro mě to je víceméně nepřekonatelná podmínka při výběru kola. Zrovna do 601 bych klidně šel, ale nebudu nalejvat a sušit vak kvůli každý hodinový vyjížďce po práci. Navíc plnej vak v terénu na zádech vadí, zvlášť na větších skocích.
tak ja treba zas nevyjedu bez baglu, prtze mi kreje zada a jsem pak vic v klidu… Bez baglu se uz cejtim blbe…
Ad 601, je to sakra dobry kolo.. Rad bych si k 301ce jeste nejakou 601 ochocil, ale zatim jsou potrebnejsi veci… a na ten zdvih jede hooodne dobre…
Já taky jezdím s batohem, ale nevozím v něm vodu na kratší vyjížďky…
Já si pořád říkám, že těch 180 je zbytečně moc jako univerzál a na takový věci, co bych zdvih využil, si možná radši rovnou pořídit sjezďáka. Na občasný polítání v bikeparku stačí v ČR v pohodě 160.
tak tam je vyhoda, ze to muzes mit i na tusim 165mm… Kazdopadne je 601ka hodne progresivni, takze priblizit ji k dorazu, to uz musis bejt sakra strelec… Ja bych tam mel asi hodne velkou rezervu…
Jinak to kolo je i slusne jezdivy do kopce, az jsem se divil… Jediny, co te limituje, jsou gumy…
Tak ideálně na to hodit pružinák se zamykáním a Ti pružinou.
klidne…
To bych chtěl docela zkusit, jak jede 180 na pružině do kopce… Moc si to nedovedu představit dát na tom třeba Trilogy :).
I když co zvažuju novýho Jekylla, tak jsem taky zvažoval tam plácnout pružinu místo tý jejich 6-módový píčoviny, Clementz to tak vozí.
U nás se teď pružiny celkem rozmohly. Kamarád má novou Metu s pružinou od RS a fakt jsem čuměl, že mu to do kopce nehoupalo skoro vůbec. U jednočepu a pružiny skoro až neuvěřitelný…
No já právě pár lidí taky znám a nikdo z toho do kopce odvařenej není… A zvlášť v kombinaci s 180 zdvihem už to je víc sjezďák než cokoliv jinýho…
já z DHX2 do kopce odvařenej býval :-))
Ale tuším ne nadšením, že? :)
tak tak :)
tak pokud mas tlumak ktery utahne LSC natolik ze omezi temer jakykoli pohyb tak jse uz jen o geo a gumy a samozrejme vahu… ta pruzina je fyzicky proste + kilo skoro… jinak tam nemuze byt imho rozdil… ja o pruzine chvilku premyslel ale nesehnal jsem nic co by v rozmeru 190/51 davalo smysl a EXT Storia za 900 EUR testovat fakt nebudu :)
Já o tom přemýšlím pořád, ale nemůžu se pořád k něčemu rozhoupat… :-)
Pružinu bych někdy taky rád zkusil, už mám vybranou od Push, ale ty prachy… :-/
To já tak náročný nejsem. Spokojil bych se i s Foxem, případně CCDB… :-)
Když on se mi moc líbí, jsou dobré recenze a je na Turnera odladěný, takže by bylo málo ****** s nastavováním… Navíc má 2 nezávisle stavitelné kompresní okruhy, což je taky super.
Po přečtení nějakých diskuzí je to snad jediná pružina, která na RFX funguje, ale asi zkusím ještě Float X2, který se dá snadno splašit z druhé ruky…
co tam mas za rozmer ze se to tak dobre shani?
200/57, zrovna mi tu na bazaru jeden utekl :-/
Kde se teď něco takového prodávalo? Asi málo sleduji bazary se dívám… :-)
Tak soráč za dezinformaci, byl tu před dvěma měsíci, já ho našel nedávno vyhledáváním, jako prodaný, a nekoukal na datum…
ja myslel pruzinu
Co jsem nastudoval, tak na RFX funguje jen pružina od Push, možná Avalanche a jinak spíše vzducháče. Ta Push je dokonce příplatková přímo od Turnera.
aha tak sem to pochopil uplne blbe.. ja nejak vyrozumel ze to ma paradne naladene prave na fox pruzinu… musim lepe cist :-)
Nějak marně přemýšlím v čem by se měl push pruzinak lišit od DHX2 nebo CCDB.
Tu už mám vybranou dva roky, ale ty prachy no :)
Já čekám až se rozhoupe Goofy a půjdu cestou vyhnutí se pokus (Goofyho) omyl :)
:-D
:-D Tak to abych to rychle vyzkoušel, ať zbytečně dlouho nečekáš… :-)))
rozdíl teda rozhodně není kilo, ale spíš tak 200–500g, záleží, cos měl za vzducháč a jaký tam pak dáš pružiňák ;)
je to tak
ok ok.. beru zpet :-D BTW ten bazmek na prepinani.. nevis kde se to da koupit.. ja FOX poradne nikdy nevozil tak nevim :-D
134 EUR :-D .. za to sem koupil celej novej factory tlumak :-D to radsi budu jezdit bez packy :-D mrknu na svece
tak svec za skoro trojku :-D .. tak to spis pockam jestli se nenajde dobra duse co by to smenila :-D
woe posetris na kovani u kuchynske linky :)
ja mam linku v topu :-D
linka ma dva roky, to už davno neni pravda. :-)
Zrovna u jekkyla (pokud to bude mít příp CS) to imho zase tak hrozné nebude… to kolo obecně není nějak extra rychlé ve výjezdech, takže tam člověk zase takovou mírou tu ztrátu přenosu nepocítí… a ve sjezdech to imho proti tomu jejich „systému“ (a obecně použitým tlumičům) znát bude dost…
Jinak třeba hodně lidí u Capry/Nomada (v3) pružinu pochvalují a prý tam sice rozdíl je (u capry prý vcelku výrazný), nicméně jen u opravdu silničních výjezdů, kde je otázka, zda-li (má-li člověk takových výjezdů kolem sebe víc než pořádných sjezdů) o pružině uvažovat…
Je to otázka, chtělo by to zkusit… Lidi pochvalujou leccos, z kopce to asi lepší bude, ale reálně si nemyslím, že by člověka dobrej vzduchovej tlumič limitoval. Nakonec hromada lidí i na DHčku vozí vzduch, takže zas tak jednoznačný to ani ve sjezdech nebude. Dát si na tom celodeňák v Alpách nebo Trilogy, kde na tom sedíš 10 hodin, to už si myslím, že se ta pružina začne zajídat určitě…
Na závody možná to někomu bude vadit, když se honí každý gram… Ale se zavřeným to stoupání bude imho hodně podobné jako se vzduchem. A v terénu to zas bude lépe kopírovat terén. Určitě se dá přežít i bez toho, ale když někdo preferuje vysokou citlivost…
s tim parkem by to mohl nekdo rozseknout… nekdo kdo jezdi park a skace… mozna to se vzduchem jde lepe… nevim
Na DH si myslím je to hlavně díky progresivitě… přeci jen u vzduchu je to o hodně snažší si s tím pohrát než u pružiny (aniž bys příp. přišel o průběh)… já pružinu plánuju až na jaro (do té doby to nějak odkvrdlám ještě na monarchu), takže prozatím přímé porovnání na capře nemám, nicméně si myslím, že hlavní rozdíl bude akorát často zmiňovaná počáteční citlivost – vzduch určitě nekvituju, naopak si myslím, že kdybych si měl vybrat, tak vždycky budu hlasovat pro jeho univerzálnější možnost využití, nicméně v téhle kategorii (160–180) už začíná mít pružina (zvlášť s CS) smysl a pokud je na to uzpůsobená kinematika (celkový průběh), tak imho asi není moc co řešit…
No to je pak druhá věc, já třeba radši i na vzduchu vozím většinu času tlumič v trail módu, protože se líp odráží do bunny hopu, pumpuje atp. Takže vyšší citlivost bych zas tak neocenil.
+1, to je imho jedna z věcí, kterou bych rád vyzkoušel osobně, protože jedna věc je teorie a druhá praxe… imho třeba větší komory (vivid/x2) mají ten support v průběhu zdvihu úplně jinak stavěný než „obyč“ monarch (u x2 byl třeba pro mě ten rozdíl markantní) a je otázka, zda-li pružina bude v tomhle ohledu tak zaostávat nebo, naopak bude aspoň s monarchem srovnatelná…uvidíme…
Tak tohle je dost způsobeno tlumičem a ten je u pružiny stejný. Navíc si nemyslím, že se pružina bude propadat. Naopak tím, že je lineární, tak ta opora bude hlavně výraznější uprostřed zdvihu, kde má většina vzduchů problémy. Proto se taky tak často dávaly pružiny na „propadající“ se Nomady…
Tak jet na 180mm trilogy je asi zbytečné, ale co jsem měl spešla na 180 s ohlinsem, tak to nejelo nikterak bídně(ve srovnání s enduro standartem).
tak tak, pokud má tlumič nějaké zamykání/přivírání rozdíl oproti vzduchu ve výjezdech bude nicotný
Musím říct, že se tím ex-svářečovým Kirkem to není vůbec špatný. Sice ta platforma není moc znát, ale malinko přecejen. Navíc se 165mm má rám větší rezervu pohybu zadní stavby vůči sedlové trubce, takže jsem to mohl složit o něco víc, než jsem to měl na 190mm…
chceš tímto naznačit,že až dopadnu hodně natvrdo,sekne se mi zadní kolo o sedlovku?
Ty vozíš 26" kola, takže tam máš víc místa než já s 650, 35mm ráfkama a zubatáma 2.4 Onzama…;)
uff :))
když jsi potunil zadek – bude nějaká změna i vepředu? nějaká dvoukorunka nebo tak :)
pochopitelne;)
Už jsi prodal i druhou ledvinu? :)
neprodal, nikdo nechce. musel jsem jit formou vymen a tim padem jsem slezl o latku niz, ale zdvihu bude vic a tim se to vyrovna. chvilku jsem koukal na tveho Bose, pak jsem si dal facku a uklidnil se
Tak tvoje ledviny bych teda taky nechtěl…a játra už vůbec ne…
prave ty sou nesmrtelny a poradne zajety… kdyz slouzi dobre me, predstav si je na normalnim smrtelnikovi.
:D
Fotkuuuuuu
nic nebude, taky ses na me vysral
tak z logiky věci jsi s břéťou vyměnil tlumák takže ti mohl přivést i formuly na 180 že jo :-)
na co by mi byla formule 180,když potřebuju 200?
LV 601 určena už výhradně na sjezd,takže si to domysli ;)
jen se bojím,že dodělám barák,mergla a začnu se nudit,tím pádem začnu víc jezdit,tím pádem mě 601+H-3 nebude stačit a nutně budu potřebovat 301:D(jooo,když jsem měl bělouše,to jsem měl roční nájezd jako kráva a zvládl jsem s tím vyjet,sjet a dojet cokoli)takže to bylo nej kolo co sem vlastnil :(
měl jsem si to nechat a přikupit 901 a fertig.
…prej dodelam mergla…:))))))))
Tohle neomrzí co :-D
Neříkal to už někdy předloni?
všichni tři jste kokoti :D :D
:D
Nech bejt.
Tvůj Mercedes bude jednou legendou b-f stejně jako Epicon od Milana nebo RB s půlmetrem zdvihu co jede jak silnice :-)
takže mohu chystat označení Mercedes Benz Vito 2,2 CDI TT RB :)
jeste bys mel doplni RS Biturbo 4matic katalysator injection :-DDD
to uz by se na zadni vrata neveslo, musel bych to psat za roh:))
pfff svatec a neumi si poradit… navaris jeste jedny vrata ne? :-D
platformu jsem poznal asi tak, ze po zime jsem prvni park odjezdil se zamknuto. takze nepoznal nic. az po odjetem dni koukam, ze packa je jinde. ve vyjezdu to ale znat jiste bude. btw:jak hodne si kroutil koleckama? ja to myslim nakroutil na stred a neresil nic.
Na točítka jsem ještě nesáhl. Před závodem jsem do toho nechtěl hrabat a od té doby jsem na kole neseděl. Ale je pravděpodobné, že si tlumič nechám na nový rám, tak bych bych možná začal laborovat…
Raději na točítka nesahej. Já to udělal a hned přestaly fungovat :)
takze si jen prifoukl z me musi vahy na svoji jatecni a vyrazil na zavod:))
Tvle, jim tak, aby mě neodfoukl jarní větřík…;)
Myslíš Irmu?
Za mě je flaška překonaná záležitost. Od té doby, co mi ve výbavě přibyla vesta Alpinestars Paragon, už vozím flašku jen na silnici a na XC.
Taky jsem si po koupi vodopytle myslel, že je flaška překonaná, ale po čase jsem se k ní vrátil. Na rychlé kratší vyjížďky, kdy si třeba ani nechceš brát batoh nebo chystat vodu do pytle, je flaška prostě nej.
Však já na rychlé kratší vyjížďky batoh neberu. Vezmu si vestu s měkkým páteřákem a do ní malej vak, na pravej bok telefon, na levej bok taštičku s penězma, rychlospojkou a multiklíčem a do zadní kapsy 2 tyčinky.
Sice s tím vakem jsem pod dresem takovej hrbatej, ale z funkčního hlediska to nemá chybu…
Proto tam mám to nebo, když se ti nechce brát batoh, nebo chystat vodu do pytle (ať už je ten pytel kdekoli). Jako né že by nalití vody do pytle byla nějaká dřina, ale myslel jsem to pro případy, kdy chceš jet ještě odlehčenější, tedy kdy vezmu jen mobil, klíče od baráku, dvě stovky pro všechny případy a jedem. Je to vyjížďka třeba na hoďku nebo dvě, k tomu objem flašky stačí a je to takové jednodušší.
+1, stejnej přístup… Já většinou i na ty kratší vyjížďky beru batoh, ale s vakem na pití je zbytečný ******.
Nalití vody do vaku zabere úplně stejně času jako nalití do flašky. A pokud si mám vybrat, jestli vodu povezu na zádech nebo na kole, tak radši na zádech, kde mě ten vak navíc ještě chrání…
Možná tak před vedrem :).
Samozřejmě, že záleží, kolik vody v tom vaku je a jak padneš, ale při pádu na plocho ta voda minimálně roznese tlak po celé ploše vaku. A když při tom ten vak třeba praskne, tak to bude působit jako deformační zóna. Ale ještě jsem to tak netestoval teda, je to jen hypotéza…
Naplocho asi jo… Problém je ten, že mně třeba na skocích vadí voda v batohu hodně. Takže když se zastavím u nějakejch skoků, tak batoh s vodou sundavám, zatímco batoh bez vody si na zádech nechám kvůli základní ochraně.
Asi bych si na ježdění s vakem pořád zvyknul, ale radši mám na výběr a vak tahám jen na delší vyjížďky, kde by flaška nestačila.
Mně voda nevadí. Vestu mám zatím jen chvíli, ale třeba na Ještěd na Špagetu si už beru jen tuhle vestu (nejsou tam žádné velké polety) a skáče se s tím v pohodě. Na traily nad LBC taky stačí tohle. Ale třeba do Rokytnice jsem si vzal radši normální páteřák.
U batohu vždycky záleží, jak dobře sedí na zádech a jak je těžký. S Raptorem v tomhle ohledu nemám problém, ale zas taky nemá páteřák.
asi tak, uz nekolikrat mi kejml zachranil pater, kdyz jsem sel pres rodla a ani nevim jak, ale proste zada diky tomu byly vzdycky v pohode.. potlucenej jsem byl vsude mozne, ale zada cajk…
V letě jsou holá záda fakt návyková. Pro to mají ledvinky taky bum:)
Možná pokud z té vesty nemusíš ten vak vytahovat, jakmile ho musíš vytáhnout, tak už s tím je prostě větší drbačka, než s flaškou. Vysušování vaku je pak taky úkon navíc, zde jen záleží, jestli vak vysušuješ, nebo ho necháváš mokrý a další jízdu jen znova naliješ?
Tak vyndaní a nadaní vaku pokaždé tak půlminutka? Flašku nemyješ?
Jinak když přijedu, tak vytáhnu vak, propláchnu a pověsím. pak ho akorát zase vezmu, naliji vodu a hodím do batohu.
Na kole nic nesnesu, takže stejně jezdím s batohem, kdy mám vercajk, klíče, peníze a mobil.
Časově to měřit nebudu, ale těch úkonů okolo vaku je prostě víc a trvá to dýl, možná ne nějak zásadně, ale když chceš prostě rychle a polehku vypadnout na kolo, tak vezmeš flašku a hotovo. Vercajk na rychlé švihy nevozím, flašku nemyju, jen vyliju vodu pokud nějaký zbyde a nechám uschnout. Na uschnutí ji můžeš postavit kdekoli, nemusíš přemýšlet kam pověsit vak, aby nezavazel a dobře uschnul, prostě flaška je jednodušší, a to říkám jako příznivce vaků.
A proč vůbec tahat i tu flašku? To se můžu napít před jízdou a tu hodinu to v pohodě vydržím. Anebo se někde zastavím na nějaký nápoj.
A taky to tak dělám :) třeba v tomhle ročním období moc žízeň na vyjížďkách nemám, takže se napiju před jízdou a jedu bez flašky, za jízdy by to bylo stejně moc studené. Takže flašku tahám vlastně jen v létě, kdy je žízeň. A proto s sebou vozím ty dvě stovky, kdybych to podcenil a cestou mě přepadla žízeň či hlad, nebo si chtěl v létě koupit nanuka, nebo pro jiné případy…
*1
Zase tahat páteřák v létě … Na takovéto projetí ±50km kde to beru přes traily ke kámošovi na pivo, je ideál ledvinka na prachy a drobnosti, duší s nářadí přilepit na rám + flašku.
Mě to třeba nebaví přehazovat a tak mám všechno v báglu…
Ideál by byl mít na kole uplně všecko nezbytné, i třeba pro ten případ kdy máš víc baťohů nebo tu vestu apod.
Tak na 29" mám nalepenou duší, nářadí a bombičky 25g pořád. A když beru fulla, tak na něj mám zase věci v batohu. Trochu mě štve, že nemám díry na skákačce, hned bych tam dal lahev od fabricu, nebo fidlock.
+1 navíc na kole nic nechci mít, takže batoh to jistí.
Ta vesta se dá vozit i bez té ochranné vložky. Není to páteřák v pravém slova smyslu, ale je to certifikované i pro závodní použití. Když v tom nemám vodu, tak to na zádech ani necítím.
Tohle řešení má jen 2 nevýhody:
já teda nejvytší nevýhodu vidim v náročnosti na management pytle
Asi jak pro koho. Já vozím jen čistou vodu, takže odpadají starosti s bordelem od ochucovadel. Přijedu domů, vyliju vodu z vaku i hadice, brčkem odsaju vodu z míst, odkud nejde vylít, do vaku zkroutím hadici, aby byl rozevřený a pověsím ho na ramínko. Celá operace zabere asi 2 minuty.
A tak 1–2× za sézónu do něj hodím Corega tabletu, aby se vydezinfikoval. Víc to neřeším…
S tou hadicí to zní jako dobrá vychytávka, ty nožičky u camelbaku moc nefungujou…
ja to delam stejne… zaklad je cista voda a pak neni problem
Ale v létě jsou prostě holá záda k nezaplacení. Proti tomu je každý argument s vakem krátký, tak maximálně tahat to v ledvině a to už mě pak přijde dost váhy kolem pasu
Mně je to tak nějak jedno. Já se zpotím jako prase ať je nebo není vedro…:D
Tak to já taky, ale když si vezmu nejslabší triko od under armour a mám jen ledvinu, tak záda stíhají schnout a krásně to profukuje. Opravdu mega rozdíl jestli máš batoh, nebo ne. Jen nesmíš padat no:)
mě se teda černota dělá i v hadici, pokud nesundávám cucátko, nebo v koleně náustku (camel) takže ho sundávám, a občas i ten žlutý čudl sundavám… Já jsem od přírodý líný člověk a vím co je pro mě nejjednoduší.
Bordel v hadici se dělá, no. Tu je dobré občas vyměnit (silikonová hadice v metráži stojí pár korun). Na kousátku se mi černota začala dělat po 3 letech a nové přišlo asi na 30 korun.
Tu hadici kupuješ normálně někde v hobby marketu nebo nějakou spešl označenou jako vhodnou pro pití?
Hadice pro potravinářské použití koupíš třeba tady . Hadici z hobbymarketu bych neriskoval…
Ha… Chtěl jsem teď hadici čistit, ale asi si raději koupím novou :-)))
Normálně tam jednou za čas frknu Savo Original 1:1 s vodou, takže asi 30ml, nechám přes noc působit, ráno důkladně vypláchnu a mám na další 3 měsíce klid.
No je toto možné? Po poslední diskuzi o camelech jsem si už myslel, že to všichni konečně budou skladovat v mrazáku. A tady koukám jak puk. Kupují se nové hadice, hází do toho tablety, atd…
Takže znova. V mrazu se skoro všechny organismy, které způsobují „spinavost“ camelu, velmi špatně množí. Díky tomu pak camel výdrží dlouho jako nový. A žádné ****** se s tím :-)
Já když sem dával vak do mrazáku, tak sem měl problém s tim, že pak smrděl nějakym jídlem, co v tom mrazáku bylo vedle… Možná by pomohlo ho dát eště do igelitky, možná v ní byl, nevim, už je to dávno, posledních pár let sem na to v mrazáku ani neměl místo.
Ale asi tomu zas dam šanci, páč letos sem vak jedinkrát použil a ta voda byla tak hnusná, že sem ho zas schoval.
Však tam dáš jídlo u kterého máš rád jak voní :-)
Chtěl jsem napsat třeba ryby, ale těm z mražáku se vyhýbám… :-)
V mrazáku není místo a tak… :-) To raději jednou ročně vyčistím hadičku když už. :-D
jsem rád, že je to ve všech domácnostech stejné- že mrazák slouží pouze k tomu aby byl pořád beznadějně plnej
*1:)
Tak víš jak… Jednou se zabije pašík, pak se zabije kravka, pak dorazí krocani, a než se to sní, tak se zásoby průběžně doplňuje… :-)))
Nezapomenout na máslo! :D
Na máslo seru. Já rači sádlo… :-D
Jenže pak jedeš na týden do Itošky pod stan......
Tak týden pod stanem se stejně nějaká hygiena moc neřeší. Tak špinavý camel zase tak nevadí.
Jenže v tu chvíli neplatí hláška že v mrazáku vydrží camel dlouho jako nový, protože jak to tam začne, tak to už mrazák nezastaví.
Ale zastaví, akorát je potřeba dobrý mrazák. Ty pižlátka z kuchyně maj ještě dobrých 240K rezervu. :D
Tak jestli máš doma mražák který se přiblíží k nula Kelvinu, tak asi jo:-) Možná by stačilo mít doma pixlu s tekutým dusíkem a cpát ten camel tam :-)
no to sou starosti, pritom se staci zastavit nekde na skopek piva
Tak… :)
Teda chci říct flašku na rám!
A tak kdyz uz to zacne, tak pak jsou na to zase jine technologie. Treba nejake gama zareni, nebo tak neco :-)
Já právě taky ne. To je super, díky za tip! Kterou na to bereš, tu Drinktec Silikon?
Rozepnu, vyliji, vložím dovnitř Shape Shifter a pověsím. Jestli něco zbylo, tak to vykape. Zlatý Hydrapak. :-)
Hydrapak nemám. Až odejde některý z vaků, které mám (3L Osprey a 2L stará Camelbak), tak ho asi pořídím, ale kupovat ho teď se mi nechce.
Takhle končí nefunkční Shape Shiftery od Canyonu? :))
No tak jsem ten název asi nějak zkomolil, ale prostě ten černý uzávěr ;-)
Já teď dlouhodobě testoval různý řešení a dospěl jsem k tomuhle:
Ty přece nepotřebuješ ochranu. Ty nejsi muž ze železa, ty jsi z oceli! :) :D
Vozím obyč ledvinku od husky a úplně v klidu i na skokách. Ale mám v ní jen peníze, mobil, suché tričko a klíče. Pokud tam narveš nářadí, bombičku a duši, tak se asi není čemu divit,
Jo, vozím tam i nářadí a duši a svačinu. Proto tvrdím, že mikroledvinka asi v poho, ale větší (dneska se dělaj i nějaký s camelem) je divná.
Tak ta moje bude mít taky ke 3litrům, ale cpu jí jen lehkýma věcma(triko, větrovka). Jednou jsem do ní dal vodu a bombičky a táhla přes břicho. Překvapivě skákala dost málo když jsem jí natočil víc na bok. Mě to nářadí na rámu neirituje a ve výsledku s 500kč a mobilem v kapse pak můžeš jet v klidu i bez ledviny:)
no ja to beru tak, ze si radsi vemu vic papirovek a na zbytek se vybodnu, proc bych to tahal?na kazdym rohu hospoda, nebo aspon chalupa kde ti v pripade kolapsu napit daji. a kdyz bych v pripade defektu mel kolo tlacit deset km, tak zadny stres, dam si cigo a jdu k prvnimu staveni…
jednou jsem teda skolaboval v lese na samote a pak v prvni jednote sezral celou vytrynu zakusku. bohuzel u sebe ani korunu, tak pani se netvarila radostne kdyz jsem ji rekl, ze je to na sekeru.
Krasna recenze.....
je zajimave jak rychle se tema Liteville 601 stocilo ke camelu a svarecovu merglu :-DD
Liteville už tu stejně nikdo nejezdí… :-D
čtvrtej
nooo a ja byl na tebe tak hodnej :-DD
ještě by se dalo řešit, proč tam má dvojplacku, a to je asi tak všecko