tak prvotni nadseni z teto vidlice vystridalo urcite rozcarovani.
Prvni vec – nefunguje uplne spravne 2-step. Vim ze driv byval problem s tim ze se nvracela do plneho zdvihu, ja mam problem zcela opacny – na nizsi pozici je tak na 125 mm misto 115. Po zrborce rozborce to na tech 115 drzelo ale jakmile jsem s tim ujel tak 20 km je to zase tam co pred servisem. Prijde mi ze mi nekam tece olej z te 2-step komory ale neni mi jasny kam, nezda se ze by nekde prebyval. Nicmene kompletni rozborku jsem znovu nedelal jenom jsem zkusil dolit olej do 2-stepu a situace se opakovala:-(
Druhy, daleko zasadnejsi problem jsem objevil dneska – vidlice ani za boha nejde do plnyho zdvihu – zbyvaji cca 4 cm. Sundal jsem vnejsi nohy a vypustil vzduch. Overil jsem ze problem neni v pruzine ale v tlumici – je tam mision control. Vypada to jako by tam bylo moc oleje, tlumic nejde zatlacit, zasekne se to prave ty cca 4 cm pred koncem. Vzhledem k tomu ze jsem se do toho nehrabal a vidle z pocatku chodila OK me napada ze se v tom mision controlu neco kousne a prestane to propoustet olej dal. Nemate nekdo s podobnym problemem zkusenosti? Bohuzel nemam momentalne jak to rozdelat protoze nevlastnim 24 tenkej klic a 1.5 imbus na sundani regulatoru highspeed komprese je na jedny strane ********* a nejde to povolit:-(