• toram

    Ahoj, takže máme s kámošem takovej nápad. Otevřít servis později možná i prodejdu. Ale zezačátku servis. Živnosťák je jasnej. Rodiče proti nejsou. Místo máme taky. 2 celkem velké místnosti..prak­ticky v baráku,ale s vlastním vchodem.Vybavení se taky dá dohromady. Máme hodně nářadí na kola, a nějaký to kolo jsem splácal, takže výměna komponentů nebo opravy nejsou problém. Jde mi o to jesli se to vyplatí. Jestli to něco vynese nebo ne. Nebylo to by jako „hlavní“ práce ale spíš vedlejšák. Bydlim na vesnici, což je podle mě problém, ale nevím. Pár servisů okolo je, ale jeden je neskutečnej patlal, ostatní jsou dál 15km cca:) Co vi na to?.. Zkusit nezkusit? Za každou radu budu rád. I negativní ohlasy beru.

    0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Ano, ale jen za předpokladu, že budeš poctivej a pořádnej mechanik. Jinak to nemá smysl.

      0 0
    • ulipik  

      Ale jo, dělat to po odpolednech po práci, či po škole. Prodej můžeš dělat rovnou z katalogu.

      Lidi si cestu najdou, ale na vesnici potřebuješ zásobu základních SIS komponentů, jetejch cajků a hodně nervů na seřizování Tesco kol. Hlavně nesmíš na začátku něco zkur…, to by se celou vesnicí rozneslo. Mám jednoho známého, kterej to takhle dělá asi už 20 let a nejbližší velkoobchod má 5km.

      BTW Spíš je to pro jednoho mimo sezónu, v sezóně i pro 2 a asi z toho nezbohatnete, ale jestli tě to baví, tak je to lepší než sedět v hospodě.

      0 0
      • toram  

        Tak s tim se počítá. A nemam v plánu na tom zbohatnout. Jen mě to prostě baví. A nějaká ta kačka se hodí.. NEchci ani nějak obírat lidi.. je to prostě hobby, jezdit a hrabat se v tom..

        0 0
      • kyl  

        Proto jsem s tím taky praštil,ty kola z Tesca a různé do mrtva jeté Liberty apod.mě začali štvat.

        0 0
        • gazman  

          Tak tak, vypadá to hezky, že si budeš dělat pěkné čisté kola, ale realita je jiná, brutální šroty musíš látat tak, aby oprava pokud možno vyšla za 5,50 kč a nejlépe aby to bylo hotovo už včera. Super práce by bylo stavět kola na zakázku, s veškerými individuálními požadavky zákazníka, ale to je utopie.

          0 0
          • mastihuba  

            ja to zkusil 2× jednou jsem kolo neměl doma a dopředu nakoupil převody(všechno špatně) a podruhý zareznutá osa na kterou mi stejně chyběl klíč a musel jsem s tím ke kamošovi do servisu. Tyhle amaterský chyby už opakovat nebudu. :) I to skládání chce grif, bajka sem sestavil relativně v pohodě, ale na silnicu s kampou mi taky furt něco chybělo. :D

            0 0
          • kyl  

            A to nějakej lepší servis je tak ±20km daleko.Ted se s tím baví známej v pneuservisu a už taky nadává.

            0 0
          • Bulda  

            tak nějak, brutální šroty a ještě k tomu brutálně špinavý, nápis, že maj kola vozit čistý jakoby nebyl :)

            0 0
            • martin_bakov  

              hehe v servisu platim vzdycky priplatky za zapraseny kolo, blby ale je kdyz si delas vostudu kolem od bahna nekde kde te osobne znaj ;)

              0 0
          • Volf  

            Asi tak. Stručně a pravdivě. Na servisu jiného než vlastního kola není nic hezkého a ani naplňujícího. Pokud tedy nechceš zaměstnat mechanika jen to řídit…

            0 0
      • hawrda  

        S tou hospodou bych byl opatrnej:)

        ulipik

        0 0
    • Quik  

      V tvé lokalitě (Rokycany-Volduchy) to postrádá smysl. Musel bys lidi přesvědčit, proč zrovna mají jít k Tobě. V okolí pár dobrých servisů je a nezapomínej, že servis a prodejna kol je spíše starost, než dobrý byznys…

      0 0
    • mr.antik  

      Tak jako vedlejškák proč ne, ze začátku do toho moc vrazit nemusíte… ale extra výdělek bych někde na vesnici nečekal.

      0 0
      • mr.antik  

        když to tak vezmu tak tady v Liberci/Jablonci moc servisů taky není… a celkem na malé ploše žije dost lidí

        0 0
        • alinceb  

          Jestli to nebude tím, že je to tady hodně cyklisticky založený kraj a spousta lidí jsou fandové, co si kola servisují sami…? Mě se teď hodně osvědčil Wide bike. Moc toho na kole obvykle udělat nepotřebuju, ale když už, tak půjdu asi tam…:) Kolega z práce zase nedá dopustit na bikeservis.eu…:)

          0 0
          • mr.antik  

            je to fakt, že je tu dost závodníků a ty si dělaj doma dost.

            Kam bys tady dal vyplést/vycentrovat kola?

            0 0
            • alinceb  

              No já zatím nic moc nezkoušel, ale přístupem, dohodou i cenami mi sedl ten Widebike. Za zkrácení hadice brzdy si řekl 100Kč (oproti 300Kč, co mi řekli v Bikeworldu). Nakonec – výměna konusů v předním kole + seřízení P+Z + srovnání kotouče + zkrácení hadice a seřízení brzdy + doplnění horního kroužku hlavovky (který mi praskl) = 400Kč…:)

              TJK jinak doporučoval ještě Budinu. Oboje máš z práce relativně dost blízko…;)

              0 0
          • vinca  

            V Jabloci vím o 5 v provozu, a o dalších asi dvou , který sice oficiálně asi už nejedou, ale po dohodě tě vemou. Momentálně mám rebu v bikeservis.eu tak uvidíme, jak se vytáhou :-)

            0 0
    • Vilém  

      Nevim cemu rikas hodne naradi na kola, ale pokud se nechces soustredit jen na vesnicke plecky, tak budes muset vcelku dost otevrit penezenku.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • toram  

        Tak svoje kolo rozeberu kompletně celý.. centrování kol se musí vychytat, pak sem tam nějaký nářadí chybí no, ale nemyslim si že toho chybí moc.

        0 0
        • Vilém  

          Centrovani a stolice pro nej je vcelku sranda, pokud jsi sikovnej, tak vyrobis sam, nebo s pomoci nekoho zrucneho. Horsi je to s vystruznikama, frezama, lisama atd., tam uz proste neni moc moznosti jak se nemale investici vyhnout a bohuzel se bez nich, pokud chces delat poradne a lepsi kola, neobejdes.

          Schvalne si projdi stranky Kovysu, ktery patri v tomto oboru k nejlevnejsim a zacni pocitat, kolik budes potrebovat penez jen na naradi.

          0 0
          • toram  

            zavitniky, vystružníky mam..nebo levně seženu pokud nějakej chybí..a pouštět se rovnou do tohodle se mi nechce..já potřebuju „zaučit“ na kolech z tesca a tak normální výměny komponentů a tak podobně prsotě to běžnější, udržba vidlic taky neni problém teda typu suntour atd… navíc pochybuju že by sem někdo dal kolo za 100 000kč a chtěl tam nalisovat..:D

            0 0
            • Vilém  

              Tak to potom ano, zkus a uvidis, prostory mas, tak co.

              0 0
            • hony007  

              Taky si myslím, že nikdo by se nenechal nalisovat do kola za 100 k.

              0 0
            • Patar  

              Pokud neznáš závitové normy , které se na kolech vyskytují(já jich znám 5), psk se snaž k nim dopracovat. Doporučuji Ti pořídit si především opravné sady na pedálové závity v klikách , na stahovací závit v klikách , na závit M10×1 v patce pro přehazovačku.. Konusové klíče 13, 14 ,15, 16 17(vyskytují se i 11 a 12 ) , a to vždy v páru a obou tloušťách.Dále pak zvonky na rovnání patek , rovnací a kontrolní rameno pro paralelu šaltru, kvalitní nýtovač řetězu , sadu dlouhých plochých klíčů až po rozměr 42 mm. postupně můžeš nářadí doplňovat z prostředků , které svou prací vyděláš. Levná záležitost to není , já mám v technologii cca 1/2 Mega. Nepočítám přípravky , které jsem si sám vyrobil.

              0 0
              • kesu  

                k čemu je klíč 42? já si vystačil s 32 (stahovák středu) a 36tkou (vidle). Ale 42 je už dost…

                0 0
                • Vilém  

                  Pokud se nepletu, tak leva miska stredoveho slozeni.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • nox159  

                    muzes nahodit konkretne u jakeho? vetsinou byvaji 3 „zarezy“ popripade je jich tam vic, nebo klasika na nastrcny stahovak…

                    0 0
            • gazman  

              Co se chceš učit na výměně komponentů, dyť je to jen točení šroubkama na jednu, nebo druhou stranu. Bicikly jsou stupidně jednoduché vehikly, na kterých je nejsložitější vypletení kol a rosborka a sborka tlumičů a vidlí, nic víc nic míň. Jestli todle nestíháš, tak se na ten servis vyser. Učit se na kolech zákazníků, jejich vidlích a tlumácích, pokud na tebe nedohlíží někdo zkušený je špatně. Pár krát něco zmastíš a skončils, navíc ty chyby zaplatíš.

              0 0
            • fousek  

              Jestli dokazes servisovat levny vidle tak aby fungovali za prijatelnou cenu, tak mas vyhrano. Protoze to hned tak nekdo nedokaze. Ono sehnat futra na RST, Zoom a podobne nebude zadna sranda, zvlast kdyz 3/4 levnejch vidlic nefunguje uz od vyroby. A tezko ti nekdo da za servis treba 600kc, kdyz si tu samou vidli muze koupit za 1500 novou.

              0 0
              • Kubas.1  

                to se pleteš, takovej člověk si za 1500 koupí celý kolo :-)

                0 0
      • mr.antik  

        stačí základní klíče a vyrobit si hooodně dlouhý nástavce až za ty zarezlý věci bude rvát :-)

        0 0
        • Vilém  

          Plynovej horak se taky hodi:)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Turbo  

      Doporučuju mít levný ceny i za cenu nižšího výdělku. Buď vstřícnej k zákazníkům, snaž se jim vyjít vstříc (ale nepřehánět to, když se ti to nevyplatí). Když do dvou let nebudeš v zisku tak se na to vykašli, nemá to cenu. Když jo, začal bych uvažovat o prodeji nějakýho mainstreamu Author a pod.

      0 0
      • toram  

        Zrovna koukam na ceníky z jinejch servisů a u něčeho si řikam že je to strašně přehnaný:D Tak je jasný že když to nic nevydělá nebo stovku za rok tak se na to vykašlu..

        0 0
        • mr.antik  

          No nevim, zkus dát nějakej příklad, mě to vždycky naopak přišlo třeba proti autoservisu bída, a tam maj aspoň marže s dílů.

          Kromě nějakých luxusních servisů v Praze..

          0 0
          • nox159  

            dam ti priklad odsut je to podle me fest podstrelene…

            vymena retezu 30

            serizeni prehaz 20

            centrovani cca 50

            cisteni naboje predni + zadni 40+ 60

            napleteni kola + centrovani 150

            0 0
            • Turbo  

              Tak to je sakra málo!

              0 0
            • Evilcleaner  

              tak kdybych měl v okolí kvalitní servis s takovými cenami tak bych se na svoje kolo ani nepodíval a vždy to tam hodil:-D

              0 0
            • AsiJura  

              To ses měl přiznat dříve, odteď už se nebudu špinit s řetězem :p

              0 0
            • Vilém  

              Ale to je cernota bez papiru. I tak hodne levna.

              0 0
              • nox159  

                ne…

                0 0
              • lubor123  

                jednim slovem: „dedina“

                prober se. mesto 500tis obyvatel. cena servisu 100%. dedina 8tis obyvatel. rozdil cen penuservisu >50% cca kolem 60% a bohuzel i v lepsi kvalite. srovnavam pneuservis. ve velkomeste to mas bez vyvazeni, cenu zavazi a vyvazeni platis jeste navic. pri vyvazovani pro velky fronty se ani neobtezuji disky ojet smetakem, takze vyvazuji pisek s prachem a to se vyplati pokud si to neocistis sam predem. jeste si uctuji za paty sroub a pojistny sroub prirazky a pak se dostanes i pres ten 60% rozdil.

                0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              1 0
            • jIrI___  

              Kde že to je? Do takhle naceněného servisu bych jezdil, vyšlo by mě to líp než se s tím drbat doma.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • toram  

            Nebudu jmenovat, v jednom servisu po mě kdysi chtěli 300 za sundáni klik..:).. Za zapletení kol s ráfkama za 300 a náboje s drátama/niplema jsem si přines..vyšlo mě to lehce nad 1800kč a to to bylo pěkně odfláknutý.. musel jsem to po pár km doma dodělat..:D..

            navíc nemůžeš to srovnávat s autem, v autě se dneska bude hrabat málo kdo.. kolo neni tak složitý..teda ty běžnější..

            0 0
    • nox159  

      jsi z vesnice kde lidi jezdi na kolech do hospody do obchodu…

      tzn jsou to plecky… nejak spravovat to jde, poradne takove kola delat postrada smysl, protoze to ti lidi z vesnice nezaplati…

      skoro bych rekl ze kdyz marketak umyjes a seridis prehazku a bzrdy tak lidi budou radeji nez kdyz to fakt udelas poradne tak jak by se melo…

      jestli muzu jen tak otazku kolik bys chtel brat priblizne za hodinu, neberu ze musis mit nutne hodinovou sazbu ale spis kolik chces mit proste prumerne za hodku vydelku…

      pokud bydlis v prdeli tak je to relativne tezke a hlavne si jeste zjisti jestli to nekdo v te vesnici uz nedela, kdyz jsem to tak zbezne zjistil tak na jednu vesnici tady v okoli jsou takovi samodomo kutilove min 2 :)

      0 0
      • toram  

        Nemám představu. psal jsem že to neni práce ale spíš koníček..prostě aby z toho nějaká ta kačka byla a neprodělávalo to.. zase taková prdel to neni:D.. a ne nedělá to tu nikdo..a bezprostředně okolo taky ne, takže by to tak marný bejt nemuselo..nečekam od toho že mě nebo nás to uživý..a když to nepude tak s tim seknu a je to..

        0 0
        • Kouba_2005  

          Blbý je, že na takový dědině budou chlapi prachy za servis přepočítávat na piva a ženský servis nebudou potřebovat „na ten jejich kousek do obchodu nebo kostela“. Jak někomu napálíš kilo za centrování kola, tak budeš hned za zloděje :-(

          0 0
          • toram  

            Jo tak u někoho je mi to jasný.. bohužel na pronájem nějakýho prostoru ve městě fakt nemam, natož to nějak slušně zařídit. Dobrý je že v okolí je pár lidí co by mi sem tam nějaký kolo dohodili..kámoš tam má právě teť 2 takže aspoň něco..zase nemůžu mít všechno..musim se ještě učit na maturitu… kdybych pak měl možnost rozšířit pole působnosti tak proč ne..

            0 0
            • Kouba_2005  

              nevim, no …

              servis u prodejny = samořejmost a nutnost

              servis u hospody na cyklistický stezce = super a zákazníků habakuk

              pouze servis kdesi v dědině = to by se muselo kvalitou rozkřiknout po okolí, ale s těma plečkama, co bys asi ladil, toť otázka …

              0 0
            • mr.antik  

              No tak zační takhle dělat kola známým, klidně na černo (po práci/škole) a uvidíš jak se to bude hrnout…

              0 0
              • toram  

                Jak tak nad tim přemejšlim… známí na kole nejezdí..:)..a těch pár stejdů co jezdí do hospody nebo do krámu to taky nevytrhne..kvůli tomu si nemá cenu dělat živnosťák sakra.. asi to byl blbej nápad…

                0 0
                • Turbo  

                  Odpověděl sis sám!

                  0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • skvedo  

                To bude asi nejlepší.

                Začal jsem na svém kole. Postupně jsem začal servisovat skoro celou rodinu.

                Loni jsem dělal servis mamce známé, letos tátovu šéfovi a ve čtvrtek jdu pro kolo známé. Třeba se to časem trochu „rozjede“.

                Je to koníček a těch pár korun které tím vydělám většinou vrazím do nářadí, které bych asi stejně koupil pro sebe, nebo přilepší na pivo po vyjížďce, tatranku na svačinu…

                0 0
              • karliner  

                V jednom vlákně se pozastavuješ nad tím, jak politici kradou a ve druhém radíš, aby někdo dělal načerno.

                To mi hlava nebere.

                0 0
                • JSt  

                  takovych kontrastu je to tu plne ;-)

                  0 0
                • mr.antik  

                  protože začínat legálně kvůli pár stovkám za týden je utopie, ani by se nevydělal na ten živnosťák…

                  0 0
                • jeniiiik  

                  Pokud vím, tak do nějakých 12.000,– za rok (pokud to zase nezměnili) své příjmy nemusíš přiznávat, tak na co živnosťák?

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Nemyslím si, že by kdokoliv uvažoval se zařizováním cykloservisu kvůli tomu, aby vydělal měsíčně 1000 Kč…

                    0 0
                    • mr.antik  

                      jak přivýdělek proč ne… stejně máš práci tak na 6 měsíců v roce…

                      0 0
                  • raceman  

                    do 20 000kč

                    0 0
                • mr.antik  

                  samozřejmě kradení politiků a lidí okolo nich je sofistikovanější, určitě to nedělaj na černo, to jen tak na okraj…

                  0 0
      • felix.org  

        Servisovat hospodský plečky je bezva byznys. Seřídit na tom pořádně skoro nic nejde a když k tomu vyměníš základní věci jako špalky a řetěz a řekneš si pak za materiál a 2 hodiny práce o pětikilo, tak jsi za zloděje.

        0 0
        • toram  

          Doufam že dojdou i lidi co mají zájem o to aby to kolo jezdilo jak má..

          0 0
          • nox159  

            hlavne bacha na to at ti tam nedojde nekdo s kolem jake si jeste nemel v zivote ani v rukach a rekne ze chce kompletni servis a ty mu to bud odmitnes nebo das nekolik litru za naradi :D

            0 0
            • toram  

              Tak je to všechno na jedno kopyto…a člověk s drahym kolem to neda kamsi do volduch ale do nějakýho „lepšího“ servisu..:) a když tak se uvidí..

              0 0
        • Vilém  

          Presne jak rikas.

          0 0
        • konarider1  

          a to ještě kolikrát po výměně jednoho komponentnu, potřebuješ vyměnit i další, aby to vůbec fungovalo.A pak se cena zvyšuje až do nebeských výšin:)Tyhle vesnický plečky opravuju na servise pořád a je to vážně utrpení.

          0 0
    • oddie  

      Pokud bych bydlel někde na vesnici u frekventované stezky, po které jezdí hodně cyklistů, otevřel bych si tam v první řadě stánek s pivem a buřty, a teprve jako doplněk bych dal rychloservis. Pokud v okolí nic takového není, asi bych se do toho nepouštěl.

      0 0
    • artorie  

      Dělej to opravdu kvalitně, buď milej na lidi, snaž se jim vyjít vstříc, dělej věrnostní programy, a nejlepší reklamou budou tvoji zákazníci.

      0 0
    • Evilcleaner  

      jako kdybys měl kolem sebe širokou komunitu bajkerů tak by to možná mělo i smysl. nicméně s*át se s plečkami, to už ti tady objasněno bylo jak to je. nehledě na tom že donutit plečku fungovat je elitní práce oproti seřízení kvalitního kola… to by mohl dělat cvičený orangutan. jinak kdybys to rozjel tak bez žl se nedostaneš do velkoobchodů, zase s tím odběrem který bys měl (maličký) bys brzo přišel na to že mnoho věcí se ti vyplatí v akci koupit na kupkolu než v rozežraném skladu.

      nicméně pokud by ses pro to rozhodl tak přeju hodně štěstí.

      ja teda dělám v jednom a doma si udělám takovou malou dílničku, ale spíše proto abych si mohl dělat svoje kola doma nářadí jen takové které potřebuji pro svá kola a pořídím si tam na servis přesně takové drobnosti jaké budu sám chtít (bowdeny, lanka, desky, řetězy prostě spotřebák, ale trochu specifický). primárně tedy pouze pro sebe, maximálně když někdo známý bude moc potřebovat.

      0 0
    • toram  

      Tak díky všem. Došel jsem k závěru že tady se to vážně nevyplatí.Moc lidí tady na kole nejezdí. Vlastně asi 4 vč. mě:D A ani nic zajímavýho, kam by lidi jezdili tu neni. A o zpravování ukrajin za 50kč nestojim protože bych do toho vrazil mnohem víc peněz. Možná někdy se k tomu dostanu. Dík

      0 0
      • Turbo  

        Už asi tušíte, proč tolik lidí u nás krachuje…

        0 0
      • StuntJ  

        realita dnešního dne, u nás v servisu chtěj lidi spravit plasmové televize v cenách např. 50 000,–Kč za maximálně tak 200 korun … Prostě je asi divná doba, anebo tomu nějak nerozumím …

        0 0
        • AsiJura  

          Tak neasi:D Zaplatíš 50k za televizi, a ještě do toho něco vrážet jo? Drzost:)

          0 0
        • Frostty  

          JJ, taky si myslím. Zloději od Panikasonicu.

          0 0
    • mastihuba  

      na většině pleček stačí jen napumpovat kola, aby měl zákazník při odchodu ze servisu pocit že mu to líp jede. :D

      0 0
    • žvejk  

      Pokud tě to baví, máš prostory bez nájmu, nějaké nářadí a trochu zručnosti jdi do toho ;) Krom reklamní cedule do toho prakticky nevrazíš ani korunu. Pokud to budeš mít v baráku tak nemusíš nikam docházet, brát kola můžeš kdykoli, když bude někdo z rodiny nebo ty doma. Ceny nasaď lehce nižší a pak uvidíš jak to půjde… V česku je taky strašně důležitý jak to vypadá :)

      0 0
    • lutte1  

      Někde si tu spal že by ses chtěl napřed zaučit na levnějších kolech typu Tesco.

      Já jsem dělal 3 sezony servisáka v krámu s kolama, myslim si že sem se dostal k různejm věcem. Ani po týhle zkušenosti bych do toho na vlastní pěst nešel. Je to nevděčná práce a vydělat se tim nedá.

      0 0
    • McBlacky  

      já si myslím, že na trhu je prostor pro servis co umí udělat kvalitně vidle a tlumiče, dneska i teleskop sedlovky a další věci, které vyžadují čas od času repas, výměnu těsnění atd.

      pokud to budeš dělat dobře, tak si k tobě dojedou i ze vzdálenějšího okolí. Bohužel to už chce opravdu zkušenosti.

      0 0
      • toram  

        Prolém je, že v dražších,slo­žitějších vidlicích..fox, RS, a tak se absolutně nevyznam, pár vidlic jsem už „vytunil“ a majitelé si „chrochtaj“ ale to je vesměs suntour a rst jedna aeris, ale to je ten samej systém…:D vyměnit těsnění taky zvládnu..jenže­..zase..nejsou lidi, tady se pořád razí, auto auto auto…líná populace tady..:) Nejspíš si udělam jen dílničku a sem tam někdo příde a je to.. nebudu z toho dělat „podnik“..

        0 0
        • žvejk  

          Pokud si trochu zručný odservisuješ téměř jakoukoli vidlici. Nic na tom není, za 45 min, max za hoďku to máš. za Rock shox a podobné si beru 450,– i s olejem, za hoďku práce je to dobrý kšeft si myslím.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • JSt  

            to ale predpokladas, ze k tobe prijde bezchybna vidlice na preventivni vymenu oleje, coz bych nenazyval servisem v pravem slova smyslu…

            0 0
          • McBlacky  

            akorát, že když k tomu připočítáš sadu těsnění tak děláš skoro zadarmo :)

            0 0
            • nox159  

              on tesneni ale podle me nemeni…

              podstatne ale je jestli to zakaznici vi nebo ne :)

              0 0
              • McBlacky  

                alespon přijdou časteji, když teče olej nebo nedrží tlak – šup do servisu

                0 0
            • žvejk  

              Těsnění připočítám, když ho měním. Když je v pohodě je to na dohodu s majitelem když nechce neměním a účtuji jen tu práci samozřejmě…

              0 0
        • žvejk  

          A co se týče městských vykopávek a šrotových kol neboj se že by ti za opravu lidi rádi nezaplatili, kolo sice nemá kdo ví jakou cenu, ale pro ně má velkou. Zvykli si na něj, jezdí na něm všude, do práce, na nákup, na zahradu… jsou na něm prostě závislí. Ví že si kolo sami neopraví a ani většinou neví co to obnáší a jak se to dělá, tak že ti moc rádi za tu práci zaplatí…

          0 0
          • toram  

            No zkusím to jen tak, fláknu něco na barák a na net a uvidim..

            0 0
            • pepan_kladno  

              Já myslím že to má cenu, Jestli tam u vás nic není a Mášdo toho chuť tak bys to měl zkusit. Ale jak říkaj ostatní. Pravděpodobně na tom nezbohatneš.

              0 0
            • hony007  

              Dej si to jen na „šeptandu“, nebo tě někdo práskne.

              0 0
      • fousek  

        Teleskopicka sedlovka je na servis horsi nez vidle. Kdyz u vidle lock kapku protejka tak si toho nikdo ani nevsimne, ale u teleskopu je to dost velka zavada. A servis tlumicu stoji na lahvy s dusikem a spravnou koncovkou na natlakovani (on by vzduch stacil, ale to se da udelat jen u svyho kola)

        0 0
    • Atilla  

      Kámoš si otevřel servis s prodejnou v takovém maličkém městečku. Ceny má fakt nízko a lidi v sezoně poměrně má, ale ty nervy. Tesco kola a všechny krumply. Všichni to chtěj udělat za pár, ale aby to vydrželo. 9 z 10 kol je spíš do šrotu, než do hospody, fakt by ses bál na tom jet. Práce hrozná, špinavá a ani z toho člověk nemá radost. Hlavně musíš mít hafo dílu a znát ty starý systémy, který už dneska na kolech nevidíš. Každopádně pevné nervy ti přeju.

      0 0
    • KAPLIS  

      Co se týče těch tesko kol, tak to je fakt opruz. Proto je dobré udělat nabídku na nějaké jiné kolo za přijatelnou cenu. A přesvědčit zákazníka, že pro něj bude lepší trošku si připlatit, než vrážet prachy do herky. Bude spokojený a ty budeš mít příště „ulehčenou“ práci. Hodně lidí na to slyší. A ti co nechcou, tak buď poslat s herkou pryč, nebo udělat jen to co má smysl. Lidi neradi slyší, že jejich kolo je po smrti. Ale když je to tak a ty nejsi čaroděj, nenaděláš nic. Akorát se natrápíš za minimum vděku a ještě méně peněz.

      0 0
    • Blahycz  

      Hele já to dělám tak, že mám velkou garáž a tam známým a kamošum opravuju kola ale primárně od podzimu do jara. Kdybych to měl dělat pořad tak mi jebne. Beru si cca 200 na hodinu. Jasně. Někdo je pomalej, někdo rychlejší. Dělám to nejlíp jak umím, odměnou mi je chvála a nějaká koruna na pivo. Už mě to taky napadlo , dělat to na živnost, ale to by mi práce sebrala koníček. Přes léto jezdím a leju tak na to nemám čas.

      1 0
    • madhence  

      Mě by zajímalo, jak to dopadlo. Ale už se to asi nedozvíme.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.