• RW

    Dobrý den,

    jsem tu nový a potřeboval bych poradit. Chtěl bych si koupit nějakou pěknou silničku od malé, italské firmy, kterou jen tak na našich cestách nepotkám.

    Děkuji předem za radu.

    0 0
    • Šusa1  

      Pěkný silničky (silniční auta) dělá jedna malá firmička v Itálii, tuším, že se jmenuje Ferari:-)

      0 0
    • slavekRM  

      FMR ?

      0 0
    • ELx  

      lee cougan, basso ?

      0 0
      • Tomcat  

        lee cougan… …šije u stejného tchajvance jako Ravo ;-)

        0 0
        • antuch  

          lee cougan..není to náhodou firma se sídlem v Kanadě???

          0 0
          • ELx  

            lee cougan – původně kanadský(americký?) konstruktér,který po změně vlastníků přesídlil do Itálie

            0 0
    • RW  

      Měl jsem na mysli firmy jako BASSO, Cinelli, Daccordi, Moser nebo Guerciotti.

      0 0
    • Vilém  

      Nevim, ale vzhledem k dotazu tu padaji vetsinou same vetsi firmy. Osobne bych si predstavoval spis neco takoveho.

      0 0
    • RW  

      Ještě bych měl asi dodat, že bych chtěl celokarbonový rám.

      0 0
      • Vilém  

        Dobrej dodatek:) Tak to jsem zvedav, co se najde. Osobne me nenapada nic, co by splnovalo tvoji podminku aby to byla mala it. firma.

        0 0
      • Zdenda CUBE  

        Asi by bylo nejlepší, kdybys stejně jako většina jiných tady na fóru, nejdříve sám něco pohledal, udělal si základní výběr a pak sem naházel konkrétní odkazy ke kterým se ti ostatní vyjádří a doplní své návrhy.

        0 0
      • roud  

        šáhni po nějaký větší firmě a jejich top modelu garantuju ti že moc lidí s rámem za 100 litrů tu nepotkáš ;o]

        0 0
      • Vilém  

        Tak treba, nebo. Dal uz si hledej sam:)

        0 0
    • rainbowone  

      Já bych volil něco jako Cinelli , Wilier , Guerciotti, Bottecchia , De Rosa , Casati …hlavně pokud jde o Carbon.Pravda jsou to spíše vjetší rodiné firmy ale těch kol zde moc nejezdí a některé modely jsou zde hodně ojedinělé. Ty hodně malé firmy Carbon nedělají ale kupujou v ČÍNĚ a dají své polepy. Oceláček to je jiná tam by se dalo vybrat lépe a vyloženě originál ale to je spíš pro Hard-Core fandy.

      Taky jde o to kolik do toho chceš vrazit peněz a kde chceš nakupovat. Třeba Cinelli a Wilier jdou sehnat v ČR za „docela“ slušné peníze, DeRosa zde má také zastoupení ale cenovky jsou už docela vysoko.

      0 0
      • RW  

        Díky moc rainbowone !!! Vůbec mě nenapadlo, že malé firmy nemají vlastní karbon a že ho kupují v Číně, to ten vlastní karbon mi jde především To jsem kardinální vůl !!! Co tyhle stroje ?

        Díky moc.

        0 0
        • rainbowone  

          DeRosa je obecně trochu měkčí ale pohodlná jezdil je tým LPR jen ty cenovky jsou trochu výš . Wilier to je klasika jezdí je stáj Lampre.

          Ty rámy jsou to nej co jde koupit a asi bych je přirovnal k Ferari ale osobně bych šáhnul do nižších pater nabídky. Pro mě je psychologická hranice 50 tis. za rám ,víc bych už prostě nedal:) Je lepší investovat do osazení a kvalitních kol tam se investice projeví víc než na rámu.

          Pokud by jsi chtěl hodně pohodlné kolo tak bych možná zauvažoval na Titanem zrovna DeRosa má pěknej :)

          0 0
          • treatt  

            Teda já nevím, kolik top rámů jsem měl možnost projet, když říkáš, že zrovna Wilier je to nej, co jde koupit. Upřímně nevím, jestli by si tohle dovolil říct profi testér třeba z francouzských periodik, kde mají pocit, že když je kolo osazeno Chorusem, tak je ošizený a v čísle mají 10 takových silniček…

            Co se v pelotonu říká mezi profíky, tak prý naprosto nej jsou podle profíků Cervéla..

            Ale zase, co je nejlepší možné kolo pro profíka a co nejlepší možné pro normálního smrtelníka a co je nejlepší možné pro RW, co si vybírá kolo?

            Takhle bych to nikdy nepaušalizoval..

            Ale jako Wiliery jsou parádní, o tom žádná..

            0 0
    • Sinty  

      Za mě třeba Tommasini Jejich oelové rámy jsou nádherné.

      0 0
      • Sinty  

        Ocelové :-)

        0 0
      • Siddha  

        souhlas. na rozdíl od většiny zmíněných značek si o Tommasinim myslím, že to je italie. osobně jsem to model Fire. mám už ho „vybranej“ několik let. jen se ten sponzor pořád nehlásí :)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Vlady  

      čistokrevná, malá italská firma, produkuje v čistokrevném Berlíně, rámy na míru…:

      http://www.pasculli.de/die-produkte/

      Možná budeš v Čechách první…

      0 0
    • RW  

      Nejprve bych chtěl poděkovat za rady a nápady, díky moc !!! Nechci jen rám, kdybych ho chtěl, koupil bych si francouzský Cyfac.

      Dnes jsem se výběru docela věnoval a našel jsem si pár kol. Byl by to Moser 001 s osazením Campagnolo Super Record, BASSO Diamante s Dura Ace nebo Guerciotti Team Replica opět s osazením Campagnolo Super Record.

      Nejvíce se mi líbí Moser 001, co myslíte ?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • StuntJ  

        jojo ten Moser je fakt parádní …

        0 0
    • RW  

      Všiml jsem si rainbowonova alarmujícího příspěvku o maličkých italských firmách, které nemají vlastní karbon a dovážejí ho z Číny a na kola lepí jen nálepky. To by byl obrovský průšvih, na karbonu si zakládám, to je pro mě alfaomega. Teď se bojím, jak na tom Moser je. Co myslíte ?

      0 0
      • Vlady  

        u Mosera nevím, ale výše uvedený Pasculli vyrábí karbonové rámy (na míru!) ve vlastní továrně u Milána. Kola se dokompletují podle požadavků zákazníků buď přímo tam, nebo v pobočce v Berlíně……Tuším, že si jde nadiktovat i barvu…

        0 0
      • Vilém  

        Tady si muzes udelat hruby nahled na to, kde se co vyrabi. Vsechno tam samo neni.

        0 0
      • Zdenda CUBE  

        Nevím jak moc se v tom orientuješ, ale dle mého mínění zavrhovat rám proto, že byl upečen v Asii, to by sis moc nezajezdil. V dnešní době 99% rámů je vyrobeno v Číně, nebo na Taiwanu a došlo to tak daleko, že i značky jako je Colnago atd. pečou až na malé vyjímky většinu produkce tam. Je to prostě předsudek, který dnes již nemá opoctatnění.

        0 0
        • souky junior  

          Dovoluji si oponovat. Předsudek to sice je, ale kam zmizelo vlastenectví? Chápu, že požadovat po českých malovýrobcích netuctovou, opravdu originální silničku by bylo nemožné. Ale proč zbytečně sponzorovat Čínu (Taiwan, Koreu)? Když podpoří klasické evropské výrobce, tak ti na oplátku stoupnou s kvalitou a technologiemi, budou levnější a prostě samá plus. Taky drahé rámy by měl vyrábět někdo, kdo to dělá z lásky ke kolu a ne kvůli jídlu..

          0 0
          • treatt  

            Duratec? Originálně se to tváří, jak to maj udělaný reálně ale nevím..

            0 0
          • Zdenda CUBE  

            Co má společného vlastenectví s tím, že hledá echt italskou firmu ?? Rozuměl bych tomu, kdyby do zadání dal, že hledá výrobce v ČR, který staví kola komplet z domácích zdrojů, ale v tomto případě sis s tím vlastenectvím sedl hodně vedle mísy né?

            0 0
            • souky junior  

              Já to beru tak, že ty malé firmy vyrobí HLAVNĚ svůj rámový set a na to nahážou už více čí méně tuctové komponenty. A co by na tom kole bylo extra ve chvíli, kdyby rám byl z Číny? Přišroubovat na rám několik hejbátek pak umí každý..

              0 0
              • radek80  

                dělá mi radost, že takovej názor má 16letý kluk. Jen tak dál.

                0 0
      • treatt  

        Tomuhle zcela rozumím, když jsem si skládal kolo, měl jsem stejný požadavek :)

        Jinak já skončil u rámu od Dedacciai – to nesplňuje požadavek malé firmy, naproti tomu rámy dělají opravdu oni, naopak to od nich bere několik výrobců a plácají na to svoje loga.

        Krom toho, letošní Deda rámy vypadají dost nehorázně :) Strada ..

        Nicméně jinak to je, jako se psalo výš, malá firma prostě nemá prostředky na to, aby měla technologie na top karbon, takže si je zadává jinde (čti v Asii). Těch vyjímek, co to dělají opravdu sami, je jako šafránu. Každopádně taky bych se opravdu nebránil ruční práci od Time, jejich rámy jsou opravdová technologická špička..

        On i Johan dělá zajímavá kola, jinak, než ostatní, ale jasně, s Itálií to nemá nic společného :)

        0 0
        • treatt  

          A vlastně když už jsem odbočil a zmínil jsem i špičkové menší firmy v Evropě, co dělají vlastní karbon, nejde nezmínit BMC a takový Teammachine je pecka nehorázná..

          Ale je fakt, že tady asi nějaký býemsíčko potkáš, kluci z BMC CZ to rozjíždí moc pěkně u nás..

          0 0
        • max78  

          Stavěl jsi sám nebo na Praze 6 u Jiřího Jírovce?

          Jak jsi s tím rámem spokojený? Jsem momentálně ve fázi výběru rámu a Deda je jeden z favoritů.

          Díky. M.

          0 0
          • treatt  

            Stavěné to bylo celé přes Máru z Bikebros.

            Na rám nemůžu říct ani půl křivého slova, vždycky mě dostane, když na něj sednu ze starého oceláku :) Je fakt, že nejsem zrovna Hushovd, abych poznal, jestli se mi střed neprohne o milimetr do strany (i když zase nejsem muší váha, 75kg), nikdy jsem nezaznamenal ani náznak měkkosti, na druhou stranu naprosto úchvatně žehlí nerovnosti, v pohodlí fakt špička a to platí jak o zadku, tak o vidlici. Geometrie dobrá, ale musel jsem si trošku zvykat na živější charakter, přeci jen je to změna přejít z dlouhého oceláku s Aksiema na lehoulinký rám s lehkýma AC 350 – ale byla to jen otázka zvyku, prostě reaguje na sebemenší podnět, žádný vlak na kolejích. Zatáčky ale ve veliké jistotě, spojení s tím žehlením je to paráda. Je to fakt dravec, parádně jede dopředu a v kopci jde nádherně za pedálem

            Na druhou stranu musím říct, že nemám moc objektivního srovnání, na karbonovém rámu podobné kvality jsem dlouhodobě nejel, takže posuzovat oproti jiným rámům ve stejné kvalitě moc nemůžu…

            Moje očekávání nicméně nejen splnil, ale hodně předčil. Jede jako raketa, přitom žehlí neskutečně..

            0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Meuseev len/karbon… pekne.

          0 0
          • treatt  

            A v barevné kombinaci chrom/rudá naprosto něco neskutečného, viděl jsem naživo na Eurobiku a jedno z nejkrásnějších kol, co jsem kdy viděl…ale pravda, nic pro stydlivého milovníka decentnosti, kterého si pokud možno nemá nikdo všimnout :)

            0 0
    • radek80  

      FRM

      0 0
    • Vilém  

      Ted me jeste napadlo Paduano, to je nadhera. Ale ciste karbon to neni.

      0 0
    • souky junior  

      A co aerodynamický tuctový rám Specialized Transition Pro? Ten je sice od okoukané značky, ale tvar má zajímavý.

      0 0
      • Zdenda CUBE  

        To bych rád viděl co by mu říkala záda po několikahodinovém švihu na časovkovém speciálu…

        0 0
    • Krab  

      Ahoj, netusim, jestli je to made in italy, ale tady nejaky silnicky z italie :)

      http://www.carrarocicli.com/index.htm…

      0 0
    • RW  

      Znovu musím PODĚKOVAT všem za velmi fundované příspěvky. Kolům nerozumím jsem jen velký a v podstatě platonický fanda. Na kolo jsem dlouho šetřil a odtrhoval si od huby. Dal jsem si požadavky, karbonový rám, který nebude z Ásie a osazení Campagnolo. Nedokážu to racionálně vysvětlit, ale Campagnolo mi je milejší než Shimano. Možná že dělám chybu, ale nevadí mi to.

      Dnes jsem si dopisoval s Moserem a už jsem se téměř na 100% rozhodl, kolo bude od něj. Teď ještě přemýšlím jestli to bude model Moser 001 nebo Moser 999, ale když už tak to bude nejspíš střela 001.

      Ještě bych se zeptal na rámy Cyfac, je to čistě francouzská výroba anebo se nám do toho opět míchá Ásie ?

      Dovolil bych si vás poprosit ještě o pár návrhů, třeb změním názor a najdu nějakou jinou firmu. Nebylo by nakonec lepší si nechat kolo postavit ?

      0 0
      • treatt  

        Ten rám 001 je nádherný, o tom žádná..

        Cafac bohužel nevím přesně, ale co se týká Campy, rozhodně zklamaný nebudeš. Funguje parádně a na takovej rám bys mohl dát jedině v případě, že bys Shimano sehnal za nějaký strašně dobrý peníze a nevadila by Ti ta svatokrádež :)

        U mě to bylo stejný, mohl jsem mít na kole Dura-ace a stálo by to míň, než mix Centauru a Chorusu, co tam mám, ale prostě by mě to netěšilo, holt Campa je srdeční záležitost :)

        Ale být Tebou, ještě zauvažuju o Sramu. Je suverénně nejlehčí, funguje dokonale, vypadá parádně a kliky jsou přímo lahůdkové (i když to Campy taky). Pokud bys navíc měl ten bílo červený rám od Franty Mózera, tak nejde najít nic, co by k tomu ladilo víc, než Sram Red :)

        A co plánuješ za kola? To je minimálně stejně důležité, jako rám..

        0 0
        • RW  

          To je opět taková iracionalita, nevím proč, ale musí to být ZIPP.

          0 0
          • zdenys  

            Pokud Campu tak kola Campa nebo Fulcrum.Zajímavou cenu na sadu Campa i ty kola ti dají zde sportblazek.cz mají e-shop nebo jim napiš email na cenovou nabídku.

            0 0
    • RW  

      Ještě mě napadlo neexperimentovat a jít do větší firmy. V tom případě bych volil De Rosu model King RS. Přemýšlel jsem také o Wilieru Cento1 Superleggera, ale De Rosa mi je sympatictější. Má také pěkné, barevné lakování v italské tricoloře.

      Jen na okraj mimo téma, nechci zakládat nové. Co říkáte na Shimano DI2 ?

      0 0
      • zdenys  

        Měl jsem možnost jezdit karbonové rámy těchto značek Intec ,Cube,Trek,Au­thor,De Rosa,Moser,Fel­t.Nejtvrdší a na zrychlení byl Trek,Intec,Felt pak je takový obyč svezení Author,Cube na konci voje je De Rosa,Moser tyto rámy velmi pohodlné „žehlící nerovnosti“ ,ale nemají zrychlení.Je to jen můj osobní názor.

        0 0
        • RW  

          To nevadí, že Moser nebo De Rosa nemají zrychlení, protože jsem stejně pevně přesvědčen, že i kdybych seděl na tom nejrychlejším kole stejně bych to nepoznal. Já jsem úplně obyčejný jezdec bez zkušeností, jen jsem chtěl krásu a neobvyklost. Možná to vyzní jako machrování, ale není to tak, musel jsem tvrdě šetřit, ale člověk si musí udělat alespoň jednou za život nějakou radost, ne.

          0 0
    • RW  

      Nakonec položím dva dotazy a přestanu otravovat a dám vám jen vědět jak jsem pořídil.

      1. minulý týden jsem oslovil firmu Daccordi a oni mi poslali maateriáli ke

      kolu Daccordi Divo. O Daccordi nepadlo ani slovo, nestojí za řeč ?

      1. znovu se zeptám, není nakonec lepší požádat zkušenou firmu

      o postavení kola na míru podle požadavků ?

      To je všechno, DĚKUJI VŠEM, kteří mi pomohli a doufám, že můj thread pomohl i někomu dalšímu, který pátrá po krásném, dokonalém, italském kole.

      0 0
    • radek80  

      ještě jinak, já když mám pár peněz a chuť na Itálii, tak si tam prostě zajedu.

      Já se byl takhle podívat ve FRM, kousek od Ravenny. Bylo to po cestě na dovolenou na Sicílii. A bohužel manželka mě prokoukla, poznala, že do Itálie se jelo kvůli kolu, a ne kvůli památkám, pizze, pastě a slunci.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.