• tom..2

    ahoj, nevite nekdo jak je to s touhle vidli? ..nekde sem cet, ze je to pruzina, jinde zase vzduch..na ofiko strankach pisou..jestli sem to spravne prelozil, ze pruzina je v jedny noze

    ..mate sni nekdo zkusenosti z terenu?..za ty prachy vypada dobre..pokud aspon nak chodi..

    ..nejsem sice zadnej zavodnik, jezdim pro sebe a rad si „uzivam“ technicky pasaze.., ale chci aby kolo „chodilo“ ..nerad bych se omezoval spatnou vidli ..ted cekam na novy kolo ..bude na nem Suntour XCR LO..prej je dost spatna a mekka (,ale mam 70kg..tak by to snad slo..)..tak jestli to ma cenu menit

    0 0
    • Twister  

      Já bych jí nebral. Je hrozně těžká a v nabídce Marzocchi je to low end, takže se to asi někde promítne.

      Až ti dorazí kolo, tak můžeš buď to XCR rovnou prodat, ale moc za něj neutržíš, nebo ho jednu sezonu trápit a pak vyměnit třeba za Epicona.

      0 0
    • krtex  

      ahoj,

      vidli co POSTujes neznam, papirove je Z4@2001 o 30 deka lehci, ma nesrovne lepsi povrchovou upravu savli, spodni monoblok netusim. V Bazaci jsem davno jednu zahlid za 1k (= cena noveho zavazi XCR), ale pocitej spis 2k po komplet repasi (nova OIL & DUST SEALS, kluzna pouzdra.)

      Jestli ji za ten 1k sezenes, tak Ti ji za ten 1k oservisuju tzn. tech 6 bazmeku + napln + prace. Pokud nenajdes nekoho v Brne.. ;)

      regards, KTX@

      0 0
    • krtex  

      aa promin jsem zamenil XCR s XCT.. ale i tak,

      Nechal bych XCR?

      hmm, tak ne :)

      KTX@

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.