Mám na zadním kole prasklinu u jedné špice asi 1 cm na každou stranu od špice. Co s tím ?
Mám na zadním kole prasklinu u jedné špice asi 1 cm na každou stranu od špice. Co s tím ?
no co, vymenit rafek:) priprav si trojku…
Dvojku a pokud zvládnou přeplést sám..
Přeplést sám…zrovna u těchto kol je tohle rada nad zlato…
Obávám se, že je to jednodušší než klasika. :DD
Nejde to něčím slepit ? Jezdím s duší.
bohužel
kolikrát s to dělala?
podle rady nedela nic jiného :)
Zatím jen třikrát, proč? Kvůli tomu, že nevím jaké to je rozebírat, když jsou zarostlé niple? Vím jaké to je, tři z nich jsem dolovala přes hodinu.
no :D tak víš že to člověk bez slušný servisních znalostí a dovedností bude jen těžko doma udělá, a dotáhnout bez tenziometru je sebevražda
Tak to také znám, ale záleží na váze, pokud nad 80kg tak koncert zaručen.
Zas bych to nehrotil. Moje prvni cmaxy jsem prepletal sam bez tenzometru a po prepleteni udelali jeste krasnych 40000km nez sly z domu na jednom z prodanych kol. Myslim, ze doted bez problemu jezdi.
zarostlý niple na kulatých zircal drátech dokážou domácí servismany hustě vytrápit.
Kde mají ráfek na ST za dvojku?
Záleží jaký, starý, nový (model), přední, zadní, 26, 29? Třeba tady, musí se hledat, zeptat, občas jsu i na cbzu.
Tak jestli počítáš 100E 2000Kč, tak už rozumím všemu :-)
:D odpočítej cenu náby a drátů..
Navíc to je aukce končící za 5 dní, takže cena třeba půjde ještě nahoru:)
DOBRÝ FTIP :D
Ani ne..
Koukám, že jsi zvládla napsat jeden příspěvek najednou a nereagovat opakovaně na sebe sama. To už se ti dlouho nepovedlo. Palec nahoru.
www.kastar.cz …ti problém vyřeší, ale připrav si ranec (nový ráfek + nové dráty + práce a případně výměna ložisek – cca 5.000 kč)
není mi jasný jestli myslíš, že to je viditelné z venku nebo to je klasicky zevnitř, ale pokud z venku, uvnitř bude prasklina nejpíš o dost větší
uz jsem videl STcka vypraskany z venku a uvnitr ok, takze nemusi byt podminka… ale to je spis kvuli pretazeni a unave vypletu…
…a nebo dobre trefenej sutr do dratu.
to vetšinou zircal uletí, s tím má větší problém klasika ocelový dráty, ale stát se může určitě i to
Tak jsem to zavezl do servisu, kde dělají Mavic a vyhodnotili to stejně jako vy-nový ráfek a přepletení.
pak sem rozepiš fakturu – jestli to nebude proti tvé vůli, mně by to třeba zajímalo (pro případ, že to taky budu muset absolvovat)
P.S.: tipuju to tak na 5 – 6 tis.
Mám dotaz ke Crossmaxům ST :) a potřebuju prosím radu.
Mám ze starého kola k dispozici Mavic Crossmax ST 29er z r. 2012 a chtěl jsem je dát na „silničku“ (Sup X-Road) jako druhé bytelnější kola s CX pláštěma. Jenomže jsem narazil na problém se „délkou“ ořechu ITS-4 při osazení silniční kazety Shimano 105 (11–32z), je totiž krátká :( Původně jsem měl kola na MTB 2×10sp. Silnišní ořech Shimano je tedy delsí než MTB :(
Nenapádá vás prosím někoho jak to lze řešit? Díky.
Řeším to tak, že dám na ořech prostě o pastorek míň (buď vyhodím ten nejmenší nebo jiný z malých, který oželím) a přehazku zablokuju dorazovým šroubkem, abych náhodou nezařadil až do špic :-).
ano silniční 11sp ořech je delší
řešit to jde jednoduše u kazety na unašeči , že z něj necháš na konci cca 1,5mm odebrat , aby se na ořechu kazeta posunula
OK, díky, zkusím se vydat touto variantou ;)