Na zadnom kolese na strane kotúča som si všimol že niektoré páry „drátov“ sa na mieste kde sa krížia navzájom dosť ohlodali. V jednom prípade sa prehlodal jeden drôt do druhého už cez štvrtinu priemeru.
Kontroloval som predné koleso, no tam k ničomu takému nedochádza.
Neviem či to mám prisúdiť asymetrickému zaťaženiu zadného kolesa alebo faktu že zadné koleso chytá predsa len viacej blata a tak je tam vždy dostatok brúseneho materiálu.
Druhá možnosť je, že keď som chytil vetvu do výpletu a zrušil patku, tak som koleso zľahka rozhodil a veci ktoré neboli v kontakte už teraz v kontakte môžu byť. Centrovanie takmer nebolo nutné, išlo o pootočenie v rámci pár stupňov u pár drátov, no spomínané ohlodanie som si všimol práve keď som mal koleso dole aby som ho skontroloval a zľahka docentroval.
Preto by som požiadal majiteľov Crossmaxov ST aby pozreli na zadné koleso na stranu kotúča či sa to vyskytuje aj u nich, (podla možnosti nech má koleso odjazdenú aspoň sezónu). Ak sa to nikomu nevyskytuje, tak potom mi ostáva už len servis mavic na a nechať vymeniť dané dráty a vycentrovať to s použitím tenzometra.