• pjetka

    Máúcta, vybírám kolo 29" v ceně do 20.000 a většina výrobců s oblibou i u kol za můj strop 20 tisíc nabídne pružinovou vidlici za 1.200,–Kč :-o

    Dívla jsem se na stránky Cyklo Němčík, kde se dají komponenty dost dobře konfigurovat a chci se zeptat na tenhle kousek http://www.cyklonemcik.cz/…e-raidon-445

    je tohle kolo v základním provedení (bez příplatkových pozic) trochu vyvážený ? Případně kde bych si měl ještě doplatit ( vidlice?). Vážím 95 kg, najezdím za léto tak 1500 km většinou po lesních a polních cestách, lehce pod polovinu taky po silnici, do terénu se nepouštím.

    Díky za Vaše tipy, kde se případně poohlídnout jinde

    0 0
    • roman 3D  

      to je slušně vybavený za ty prachy, když chceš 29 proč ne

      0 0
      • scalar  

        Podívej se na datum a čas registrace zakladatele a uvažuj – někdo se zaregistroval, aby právě tohle vlákno a takhle založil, řekl bych, že jsi ovce, co se chytla na reklamu :-)

        0 0
        • maajkee  

          +1 :)

          0 0
          • miche  

            No jo pánové, vy si tu zase děláte skoro v každým vláknu reklamu za stavbu kol … :-)

            0 0
            • maajkee  

              Tak šup, když si dělám ve skoro každým vlákně reklamu, tak sem hoď alespoň 3 linky třeba za poslední měsíc, to by nemělo být těžký. Jinak jen cancáš.

              0 0
              • miche  

                Klid a mír, smajlík na konci … já jen, že takovejch vláken vo ničem a nebo se skrytou reklamou je tady milion.

                Byla to narážka na to, že každej dotaz na kolo pro děti končí: Patar ti něco postaví … kroska nebo MTB: Majkee nebo Scalar ti něco postaví :-) Polygon a Canyon se tady taky snaží :-)

                S cykloněmčíkem nemám nic společného, na cyklobazaru se teda taky mohutně snaží … něco jako Lalajda tady na bazaru …

                0 0
        • roman 3D  

          zase nejsem tak paranoidní abych si u každýho příspěvku zjišťoval datum,důvod a profil uživatele zda-li by se mohlo jednat o reklamu, navíc s cykloněmčíkem mám několikatero dobrých zkušeností co se od rádobystavitele majkeeho říci nedá:-) a navíc reklama od spolehlivých mě vůbec ale vůbec nevadí

          0 0
          • maajkee  

            Škoda, že sám sebe nevidíš z druhé strany, jak jsi ubohej :)

            0 0
            • roman 3D  

              kdybys místo neustálých výlevů tady na BF šel něco raději dělat tak by jsi uspokojil ty davy co od tebe něco chtěli/čekají a zlepšil si tak morální kredit spolehlivosti a slušnosti

              0 0
              • maajkee  

                Vidíš to, já mám ještě šanci něco změnit, ale ty už jsi naprosto ztracen. Ty nemáš totiž ani špetku slušnosti ani špetku morálky. A odpověz si co chceš, už mě to nezajímá.

                0 0
                • roman 3D  

                  já mám ale tu výhodu že jsem tady nikomu nic neslíbíl ani nic nedlužím a vůbec tady nikoho osobně neznám takže jsem pěkně k suchu,klídku a teple:-) a jdi už něco dělat

                  0 0
          • pepino  

            Kámoš má s němčíkem taky dobrou zkušenost, ale stavitelem scalarem jsem byl označen za cykloněmčík agenta:) Ten člověk by se měl už léčit.

            0 0
        • pepino  

          Nebo ty pacient, kterej každýho podezřívá z konkurence:)

          0 0
          • scalar  

            Ty ve vlákně o Němčíkovi, to je ale náhodička :-)

            0 0
            • scalar  

              jinak, když se zadá tady do vyhledávače spojení „pepino cykloněmčík“, vyjede seznam 49 vláken, kde tohoto prodejce doporučuješ…

              0 0
        • pjetka  

          Opravdu nerad bych tady rozšířil nějakej flame, jen jsem se chtěl zeptat, kde se dá pořídit solidně vyvážený 29 MTB. Diskusi jsem četl i dřív, ale zaregistroval jsem se až teď. Samozřejmě se nebráním jiným návrhům, to Cyklo Němčík byl jen takovej nástřel něčeho zajímavýho, na co jsem natrefil. V principu mi nemám vybranou ani značku, ani prodejce, jen jakous takous představu a cca 17 tisíc, kterejch bych do toho chtěl vrazit, popř. trochu víc, pakliže by tam něco mělo pokulhávat.

          Ano, díval jsem se i na některý další odkazy z Cyklo Němčík, je to důsledek toho, že jsou docela agilní, mají x kol na Aukru a vůbec jsou dost vidět.

          0 0
          • roman 3D  

            za 17 tisíc to jde, to že někteří za každým odkazem vidí čerta musíš tady na BF zkousnout, oni študují datumy registrace, věk, a vůbec vše co by mohlo podpořit jejich konspirační teorie:-) to že jsou ty kola vidět svědčí o jejich spolehlivosti, některé ovce jenom o tom žvaní a skutek utek:-)

            0 0
            • pjetka  

              OK, já časem přidám do profilu víc věcí a snad i fotku kola :-) někdy se snad zaregistrovat musím, ne ? ;-)

              je to po 5 letech co zase chci koupit kolo a raději si nechám poradit. Myslím, že zrovna v ceně 17 – 20 tisíc už začínají docela použitelný kola a proto se to tady tak často omílá.

              Viděl jsem docela zajímavý kola i na bike-discount, ale to už se mi zdá na dlouhý lokte, hlavně při reklamacích. Pokud mi tady někdo ze solidních stavitelů řekne – kolo je OK, ale u mě budeš mít za tu cenu to stejný třeba s lepší vidlí, vůbec se tomu nebráním.

              0 0
              • roman 3D  

                možná bych ještě pouvažoval dle financí nad: VE VERZI S VIDLICÍ SUNTOUR EPICON X2 LO AIR(ČERNÁ) 15qlc(pevná osa)CENA PLUS 1600-kč NAVÍC -pouze s náboji shimano XTPpřední náboj s pevnou osou 15mm)-plus 950-kč navíc! příp. ten Raidon ale s +500 KČ ZA ZAVÍRÁNÍ Z ŘÍDÍTEK

                0 0
                • pjetka  

                  s tou vidlicí no problem, ale té pevné osy se trochu bojím – když vozím kolo v autě, rád si vyhodím přední kolo a taky defektík předního kola by byl komplikovanější

                  0 0
                  • Vilém  

                    Demontaz kola je stejne bezrpoblemova jako klasika, je tam rychloupinak.

                    0 0
                    • pjetka  

                      Hmm, jsem Lojza – nevím proč, ale měl jsem zažitý, že pevná osa se neslučuje s rychloupínákem. Trochu jsem pogooglil fotky a je už mi to jasný :-)

                      0 0
                • alinceb  

                  Že tys ve škole v jednom kuse dostával koule a poznámky za opisování …?

                  0 0
                  • pjetka  

                    Co su ňákej Samsung ? http://www.fashionnstyle.com/…s-a-hoax.htm

                    Spíš Jára Cimrman ( teď tady byl…)

                    No ale na tom kole něco bude, když se na něj (nezávisle!) tolik (až 2) zájemců informuje

                    0 0
                    • alinceb  

                      V té specifikaci, kterou jsem psal v tom druhém vlákně, je to za 20k hodně solidně osazené kolo. Ostatní věci jsou spotřebka, kterou můžeš časem vyměnit…;)

                      0 0
                      • ssana  

                        Zdarec.Toho Maxbika jsem před týdnem koupil.Mám na něm najeto jen asi 200 km, ale zatím naprostá spokojenost.Jinak ho doporučuji s Epikonem(pevná osa v pohodě, jde rozebírat snadněji než klasika).Jěšte bych ho doporučil s SL rámem.Černá mat vypadá skvěle.

                        0 0
                        • alinceb  

                          A máš ho v té specifikaci co jsem psal (Deore HTII kliky, XT náby a Deore Shadow šaltr)? Nevíš, kolik to takhle váží?

                          Jinak jsem rád, že jsem doporučil dobře…:)

                          0 0
                          • pjetka  

                            Můžete mi k těm zmiňovaným dvěma vidlím někdo sdělit praktický rozdíly v chování při jízdě? Já mám teď pět let starou utahanou pružinovou potvoru a tyhle nuance už jsou mimo moje osobní zkušenosti.

                            Blahopřeji novýmu a snad šťastnýmu majiteli a mám dotaz – co jsi měl za kolo předtím a můžeš je trochu srovnat ? dík

                            0 0
                            • alinceb  

                              Základní rozdíl mezi Epiconem a Raidonem je ve váze, protože Epicon má ALU kluzáky, kdežto Raidon ocelové a pak taky v tlumení, kde Epicon je plně nastavitelný a Raidon se štelovat nedá…

                              Další věc je upínák vš. pevná osa. Pevná je trochu těžší, ale nemusíš řešit nějaké cinkání kotouče apod. Celková tuhost vidle je pak taky o něčem jiném…;)

                              0 0
                              • scalar  

                                Co myslíš tím plně nastavitelný? U Raidonu X2 u Epiconu jde nastavit tuhost tlakem vzduchu a tlumení.

                                0 0
                                • pjetka  

                                  A jak je to se seřízením odskoku? (pokud je to vůbec k něčemu dobrý nebo jen marketingovej trik)

                                  0 0
                            • ssana  

                              dříve jsem jezdil na Autor Basicku 26".Jen trochu líp osazeném než z obchodu.No, a rozdíl je značný.Vidle opravdu funguje, rám se po de mnou nekroutí a celé to tak nějak lépe odsejpá.

                              0 0
                          • ssana  

                            Kromě klik ano.Ty budu řešit později.S SPD-čkama to váží 12,9 kg.

                            0 0
                          • ssana  

                            a ještě jednou díky

                            0 0
                            • pjetka  

                              Tak to mám obdobný kolo, jako jsi měl Ty. Nejhůř je na tom samozřejmě vidle a taky původní osazení trochu začíná zlobit. Hlavně se těším, že to bude celkově tužší a bude to mít příjemnější geometrii.

                              Asi se jen tak platonicky půjdu podívat na ten veletrh Bike Brno, třeba tam uzřím ještě nějakou inspiraci.

                              0 0
              • scalar  

                Tak já se pokládám za solidního stavitele, takže říkám, můžu za tu cenu (kolem 20 tis.) postavit lepší kolo s vidlicí Rock Shox Reba. Poslal bych Ti nabídku, ale nemáš vyplněný profil s e-mailem a působíš dojmem „nastrčeného“ člověka.

                0 0
    • Egesi  

      Kamošce sem tam objednal levnou 29ku, ta konfigurace v černé za 12tis. a něco. Kolo vypadá parádně, udělal to s bílejma bowdenama, je překvapivě lehký a funkční, přitom obyč. acera a xcr vidlice, ale fakt mě překvapilo jak to dobře jede, čekal sem že to bude líný, prostě levný velký kolo, ale vubec ne, jede to parádně, je to tuhý a zároveň moje první jízda na 29ce mě překvapila jak je to příjemný. Pro ni naprostej luxus a mě se taky dost líbilo. Co se týče obchodu tak naprosto bez promlémů, domluvíš se na všem a hotový je to za 2 dny, řešil sem to mailama a pak ještě konzultace telefonem. U vyzvednutí jsem nebyl, byly u toho jenom holky a teda zaskočený, že jim to pán jenom předal a věnoval se zákazníkům :), čekali k tomu nějakou předváděčku a poštelování, tak to je možná jediný minus, ale zas když se to vezme z druhé strany :). Sám sem ho neviděl no, tak to může být třeba nějakej bručoun.

      Narazil sem na to náhodou přes bazar, protože v téhle ceně se prodávají seriový totální krámy a co on staví mi přijde všechno pěkně vyvážený.

      No a co se týče příspěvků místních „stavitelů“, tak ty jsem taky oslovil a napsali mi, že za ty peníze to stavět nebudou nebo nechcou, takže všechny příspěvky tady neber vážně, když někdo kritizuje.

      0 0
      • scalar  

        S dovolením Tvůj subjektivní a z kontextu vytržený příspěvek trochu doplním. Jedná se o kolo pro přítelkyni, která aktivně běhá, mělo být tedy i pro sportovní jěždění, cenová relace byla okolo 10 tis.

        Každý, kdo problematice trochu rozumí, může sám posoudit, jak toto splňuje kolo, o kterém píšeš:

        http://www.cyklonemcik.cz/…acera-8-ecco

        Cena 12,5 tis., hmotnost půjde k 15 kg, nezeslabovaný rám, vidlice Suntour XCM, pláště o hmotnosti kilogram/kus, sada Acera, kterou Shimano nedoporučuje pro horská kola, kliky železný šrot). I takové kolo si najde svého uživatele, ale na sportovní využítí pro dívku to podle mne není.

        Mimochodem, třeba takový Felt Nine Trail na kvalitním lehkém rámu, s vidlicí XCR, kombinací Acera Alivio 3×9 sp., plášti Geax…, tedy minimálně o třídu výš, se dá koupit za 10,5 tis:

        http://www.prodejkol.cz/…e-trail-2012#…

        Nicméně ani toto kolo bych pro daný účel nedoporučil.

        Poptával jsi mne, rozhodně jsem Tě neodmítnul proto, že by se mi stavět takové kolo nevyplatilo – kola mezi 12 – 15 tis. stavím nejčastěji. Jenom jsem ti doporučil připlatit si na cca 15 tis. a nechat si postavit kolo na lehkém rámu, se vzduchovou vidlicí, sadou Deore…

        Já prostě za každým poptávaným kolem vidím konkrétního zákazníka a chci, aby kolo bylo pro něj co nejvhodnější, neflákám kola ja „Baťa cvičky“ ve stylu „padni komu padni“. Mám obavu, že až dozní placebo efekt z radosti z výhodné koupě a začnou se projevovat nedostatky levných dílů, pochopíš.

        0 0
        • alinceb  

          Kompletní vysvětlení situace není na škodu. Vystřízlivění možná nepřijde tak brzo, jak píšeš, ale zcela určitě přijde ve chvíli, kdy se Egesiho kamarádka sveze na pořádném 29eru s váhou kolem 12kg. To bude čumět, jak to kolo letí…

          A tohle mám z vlastní zkušenosti. Když sem svojí drahé stavěl nové kolo místo starého 15kg oceláka, tak brblala, že je spokojená, nové kolo je zbytečné a Schwalbe LandCruiser (950g/ks) jedou dobře. Vraník má 11,3kg, FF2.0 jedou jak sv*ňa a drahá si libuje…jen těch keců kolem…:D

          0 0
          • marco  

            Stejný pocit z lepšího materiálu jsem zažíval v lepším autě o kole to platí o to víc. Zpět kvalitativně bych se jak s autem tak s kolem nevracel. Každý nadává jak jsou ty kola drahé, ale kolik kusů kol jsme si mohli koupit za 1 průměrný plat před takovými 10–15 lety.

            0 0
            • pjetka  

              díky za všechny konstruktivní příspěvky

              pokud by bylo kolo z CN (raději kódovaně) asi už bych byl trochu nasměrovanej

              očekával jsem taky nějaký protinávrhy, třeba i od scalara nebo majkeeho…

              je mi celkem ukradený, odkud kolo budu nakonec mít, pokud teda nebude ukradený :-) jsem pragmatickej a nezatíženej sympatiema či antipatiema ke určité značce, prodejci nebo stavěčovi, jen chci kolo na dalších cca 5 let, tak mi zkuste šupnout ještě nějakou alternativu k uvedenýmu kolu + S VIDLICÍ SUNTOUR EPICON X2 LO AIR(ČERNÁ) 15qlc(pevná osa)CENA PLUS 1600-kč s náboji shimano XTPpřední náboj s pevnou osou 15mm)-plus 950-kč + ještě bych vyměnil pláště (ale to už asi není podstatný)

              0 0
              • scalar  

                vidlice Rock Shox Reba RL, rám Force nebo Apache Hawk, Deore 3×9(včetně klik s integrovanou osou), kola Remerx Fastdisc/náboje Sram X.7 (průmyslová ložiska), brzdy Avid Elixir 1, doplňky Cannondale/Force, pláště od Maxxisu…lehce přes 20 tis.

                0 0
                • maajkee  

                  REKLAMA JAKO PRASE!!! Ty mi něco říkej o reklamě v galerii! Ty vole, to je banda kecálistů tady :)

                  0 0
                  • scalar  

                    Zkus trochu číst a rozlišovat – tady zakladatel vlákna projevil zájem výslovně o můj názor, tak jsme mu slušně nastínil moje řešení.

                    0 0
                • pjetka  

                  popravdě řečeno, hlava mi nebere, jak může být individuálně skládaný kolo konkurenceschopný seriovkám a polosériovkám… zkusím si projít tu specifikaci, ale zdá se mi to už vyšší liga než to původně zmíněný kolo. Aby už takový kolo nebylo házení perel sviním, i když svině nejsem :-)

                  0 0
                  • maajkee  

                    //popravdě řečeno, hlava mi nebere, jak může být individuálně skládaný kolo konkurenceschopný seriovkám a polosériovkám… //

                    Hlava ti to nebere? Stačí si uvědomit, že prodejce má většinou na kole co prodává cca za 20 tisíc tak 5000,– marži. Stavitelé nakupují díly velkoobchodně.

                    0 0
                  • scalar  

                    Teď nevím, jestli tu konkurenceschopnost myslíš cenovou nebo kvalitativní. Sériová kola jsou marketingové produkty, musí být tedy postavena tak, aby si je někdo koupil a výrobce na tom co nejvíc vydělal. Tedy lákavý design, díly, co jsou nejvíc na očích (a zákazník, co se moc neorientuje v problematice, si je nejznáze porovná) jako přehazovačka z vyšších řad, naopak málo viditelné díly (náboje,…) se ošidí, ve vidlicích se také málo lidí orientuje, takže se dají levnější, případně se polepí nebo nastříkají v designu rámu…

                    U skládaného kola se řeší každý díl předem, může se upřednostnit kvalita některých dílů podle požadavků a potřeb zákazníka, pochopitelně lidé skládající kola mají nížší náklady a tedy i marže (neživí tu marketingovou mašinérii).

                    0 0
                    • maajkee  

                      Jo, třeba takovýhle úlety

                      Přehazka XT versus řazení Acera a vidlice XCT, to už se někdo fakt posral v kině…

                      Spolehlivý stroj pro rekreační až sportovní cyklistiku

                      0 0
                  • alinceb  

                    On Němčík taky neprodává jen seriovky, ale skládá i svoje kola z komponentů. Jen na rozdíl od maajkeeho a scalara to dělá trochu ve větším a má už nějaké svoje typové sestavy, které pak je trochu poupraví. Maajkee a scalar (stejně tak třeba hnoj) skládají od začátku individuální sestavu přesně podle tvých požadavků a peněženky.

                    Jinak je pravda, co napsal scalar. Sérioví výrobci staví kola na maximální zisk. Postaví třeba vcelku nic moc kolo s těžkou pružinovou vidlici, těžkýma kolama (třeba na těžkých a špatně utěsněných nábojích Shimano 495) apod. a pak celou sestavu líbivě nalakují a „navoní“ třeba přehazovačkou XT.

                    Typický český hejl dojde do kšeftu, vidí hezké kolo, identifikuje vzadu pověšený „závodní“ XT šaltr, který viděl i na kolech za 50k a řekne si, že to bude dobrý kauf…:D

                    0 0
                • Vilém  

                  Akorat ta fotka k tomu chybi.

                  0 0
                  • scalar  

                    doplňuji, ale mám jenom s trochu lepší výbavou

                    0 0
                    • pjetka  

                      ano, toto vlákno jsem zakládal ( byť poněkud duplicitně ) právě proto, abych tady dostal připomínky k mýmu návrhu a taky tipy na něco obdobnýho, takže jsem rád za každou alternativu, která rozšíří moje obzory (nabídka je opravdu velká a pro mě až nepřehledná). Jak už jsem uvedl, mě jde hlavně o to, abych si co nejlíp vybral a je mi jedno, jestli je to s reklamou nebo ne (pokud ta reklama není klamavá).

                      OK, řekněme, že prodejci mají marži 25%, ale to je z ceníkových (vyvolávacích) cen, který jak se chýlí sezóna ke konci musí snižovat, ne? Takže teď už třeba snížili marži na nějakých 10%. Když někdo staví kolo, tak to je dost práce, zařizování a shánění, který musí být taky nějak oceněný. Z toho mi vychází, že musíte ( scalar + maajkee) mít hlavně úžasný rabaty na vstupní komponenty. Kdysi jsem si to zkoušel počítat, a když jsem měl polovinu věcí a viděl tu cifru, tak už jsem to vzdal. Měl jsem zažitou představu, že individuální stavba kol je doména kol za 30.000+

                      0 0
                      • felix.org  

                        Že ty si prostě jenom nechceš připustit, že individuálně poskládaný kolo za 20k bude lepší než kolo za 20k koupený ve kšeftě? :-)

                        Jinak já bych to řekl právě naopak. Pokud nechceš vyloženě kolo podle sebe s nějakýma míň běžnýma dílama, tak se stavba kola za 30+k nevyplatí a vyplatí se u kola tak do 25k.

                        0 0
                      • alinceb  

                        Samozřejmě. Kluci ty díly kupují za VOC a vědí, kde co nakupovat. Ani nepotřebují rabat. Pak se jejích odměna za práci schová do rozdílu mezi VOC a MOC.

                        A popravdě – teď třeba budu objednávat kolo pro manželku kolegy z práce. Sestavu jsem vymyslel sám, sehnal jsem si MOC na netu a proti tomu postavil nabídku od maajkeeho a vychází mi to skoro nastejno (rozdíl je třeba 1000–1500Kč u kola za 30k). Zásadní výhoda ale je, že od něj to bude bez práce a bude záruka na komplet… i když jsem zvažoval, že to budu stavět sám, protože mě to baví…:)

                        0 0
                        • pjetka  

                          nejde o připuštění :-) jen mi to tak trochu vrtá hlavou, jestli na takovým poskládaným kole nenajdu nějaký použitý nebo repasovaný díly – i když ani to by mi nevadilo, kdybych o tom věděl a udělalo to něco s cenou

                          0 0
                          • scalar  

                            bazar je jinde :-)

                            0 0
                          • maajkee  

                            Žádný bazarový díly. Už se s tím smiř :)

                            0 0
                          • oddie  

                            Používání použitých, opravovaných atd. dílů pro opraváře a servisy nebývá zrovna výhodné, protože s tím je dodatečná práce na jejich shánění, dost špatně se to řídí (krámy obvykle nemívají skladové zásoby použitých dílů) a ceny proti velkoobchodu nových nebývají výhodné, často je nový ve velkoobchodu levnější než použitý v inzerci. Neznám sice přesné marže na dílech na kola, ale na auta reálně nakupuji jen těsně přes půlku maloobchodu, takže obrovský rozdíl.

                            0 0
                            • maajkee  

                              V kolech to tak určitě není, lecky se stává že moc třeba na kupkole je stejná nebo dkonce i nižší než voc u oficiálního dovozce.

                              0 0
                              • oddie  

                                Takoví prodejci se najdou i v autodílech, třeba na Aukru apod., počítám to proti ofic. distribuci. Jasně, i v těch autodílech může koncový spotřebitel ušetřit, když bude prohrabávat všechny tyhle malé prodejce a přeprodejce, ale zase to žere nějaký čas a je to náročnější.

                                0 0
                                • alinceb  

                                  Jak se to vezme. Když jsem sháněl spojkovou sadu a setrvák na Avensise, tak jsem skoušel AutoKelly a podobné kšefty, autorizovaný servis Toyoty atd., ale nakonec sem koupil komplet originální kit Aisin od prodejce z Aukra za cenu nějakého jednohmotového shitu/napodobeniny od AutoKelly…

                                  Oproti ceně opravy v autorizovaném servisu sem nakonec ušetřil asi 15tis. Kč a to už se celkem vyplatí.

                                  0 0
                                  • oddie  

                                    No, a ten autorizák má nákup minimálně stejný, ne-li ještě menší než ten má prodejce z Aukra, akorát to prodává za plnou cenu, kdežto tomu aukristovi stačí míň.

                                    0 0
                                    • alinceb  

                                      O tom to je. Opravu mi udělal jeden kluk u sebe v garáži, při tom ještě rozchodil brzdy (auto skoro 3/4 roku stálo v garáži) a pak následně ještě zrepasoval řízení.

                                      Akorát mám teďka menší problém s ČKP, tak mám zas s tím autem starosti…:/ Snad se z toho nějak vykroutím…

                                      0 0
                                      • pjetka  

                                        ta scalarova sestava je pro mě takovým stropem, kam bych asi byl schopen zajít, myslím, že hlavně vidlice to celý posouvá vejš (i cenově :-)

                                        bohužel nemám přehled v cenách jednotlivých komponentů, ale v jaké cenové hladině by se pohybovala tato sestava, pokud by se tam dala trochu levnější vzduchová vidlice (nebo by to znehodnotilo celkovou sestavu?) ? (A není to reklama !!! :-) http://www.bike-forum.cz/…il-9808.html

                                        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.