hoj, měníte olej uvnitř vilice, když doléváte nad pístek??? protože jestli ho dolévám a tudíž mi steklo např 3ml 80W dolů a tam je 15ml 10w40 tak ten olej musí být hustý jako kráva když se zmíchá, ne? určitě už to nebude 10W40. nebo na to ser* pes?
hoj, měníte olej uvnitř vilice, když doléváte nad pístek??? protože jestli ho dolévám a tudíž mi steklo např 3ml 80W dolů a tam je 15ml 10w40 tak ten olej musí být hustý jako kráva když se zmíchá, ne? určitě už to nebude 10W40. nebo na to ser* pes?
Anketa: měníte nebo ne?
co máš za olej v nohách když tam máš 10w40?
to vím taky, vidlice je epicon TT, akorát že olej nad pístek dolévám tak po 40 hodinách jízdy, ale vnitřek čistím a měním olej jen 1–2× do roka… a hustší olej určitě mění vlastnosti chodu vidlice si myslím já
Tak kdyz ti ten z pistku protece dolu, tak ten mazaci snad naredi, ne?
Kecam:) Nejak jsem se v tom zamotal.
Kazdopadne bych to neresil, pokud ten pistek nejak nepousti.
vyměň si těsnění na pístku, bude v řiti. 1–2× do roka to stačí.
Předepsaný olej mám 15wt, dával jsem do něj 80wt redrum a chod byl pořád stejně citlivý.
rád přijmu radu, které těsnění se na pístek Epiconu nejenom hodí, ale taky nepodfoukne za provozu.(O kroužky mám vyzkoušeny a gufero rozměru na pístku jsem nikde nenašel). Občas na delších šutrech jsem bez vzduchu. Já jsem narazil jenom na náhradní komplet pístek asi za pětikilo a to se mi zdá přes moc. Dík
Dal jsem nižší gufero, vnitřní průměr a vnější pasovaly a jezdila. Mě ušel vzduch uplně. Pak jsem na tom najezdil pár stovek a epic šel pryč. borec mi nepsal že by mu vidle nefungovala.
díky, zkusím ještě jedno podobné gufero.
už nevím jak ty rozměry byly – na výšku mělo origo myslím 7mm a já koupil 5mm. Ostatní rozměry seděly. Případně by to mohl vyřešit vymezovací kroužek. Je to asi zase nějaký atyp.
Míry si nepamatuju je to už nějakou dobu :)
Chceš jezdit? Nechceš platit a žádáš rady ? Takových je kopec:-)
Pane Chytrý, když Vám chybí čepička na ventilek, tak kupujete novou duši?
Howgh
Pan chytrý si danou věc opraví, popřípadě zakoupí náhradní díl. Co více potřebuješ napsat? Sežeň těsnění a máš hotovo.
******* je v tom že dané těsnění snad nikde nekoupíš. Taky vozím epicona . Nastane li problém s ůnikem vzduchu, nechám si vyrobit pístek, kde budou dvě těsnění. Hlavně klasické kulaté.
klasické kulaté? Jako okroužek? Dvojité? no fuj :)
Stačí i jedno,bílej silikonovej kroužek 5×15.
„jen“ 1× – 2× do roka? proboha, co s tím kolem děláš? :D
má jich víc :)
V rámci pravidelného servisu se olej v nohách mění dost často na to, aby tohle mělo nějaký vliv. Leda že by těsnění pístku už nějak výrazně hodně prochcávalo. Taky pak záleží na konkrétní vidli, mě třeba prosáklý olej zůstává v negativní komoře.
okamzite bych vymenil, jinak se to zadre:D
myslis, ze ty 3ml ty vidli ublizej?:) maximalne budes mit o fous olej v levy noze hustsi…
Pokud tam nebudes mit „pistkoveho“ 10ml, tak si ymslim, ze to nevadi…
Tak treba tam ma v nohach termostaticky rizene vyhrivani, aby mel mazaci olej presne definovanou, stalou teplotu a vlastnosti zustaly za vsech okolnosti stejne:)
ja myslim,ze to tam Milan jeste nemontuje:)
Tak jako tak, mel spis napsat Milanovi na dotaz a nemusi to resit zdlouhave na foru…
moc to řešíš podle mě. Za prvé by ti měl protékat jen minimálně za druhé v tomto množství to nic neudělá a olej na mazání může být i hustší než se dává a ničemu to nevadí