Olej ve vzduchové komoře vidlice?

20 nepřečtených
  • vikas

    Ahoj, mám takový dotaz. Koupil jsem si strašní celopéro se vzduchovou vidlici Marzocchhi Bomber MX pro lo, a byla od začátku těžkopádná, při stlačení čvachtala, pri odfukování stříkala olej a při nafouknutí na 50psi se prakticky nehla jak byla tvrdá, DNes jsem kolo otočil a z zjistil jsem, že ve vzduchové komoře je olej, ale ne trochu, ale vylil jsem z ní asi deci! Ptám se fakt tam měl být? A pokud ne, proc ho tam ten de**nt přede mnou měl?

    0 0
    • Concorde  

      100ml je strašně moc. Tolik (cca 135ml, podle typu) se dává do tlumení. Olej tam má být, ale naprosté minimum (cca 5ml)

      0 0
      • Concorde  

        Sypu si popel na hlavu. Ted se dívám, že MX Pro to má jinak než moje bývalá EXR. Jinak tady najdeš přesné množství oleje, které tam má dojít.

        0 0
        • vikas  

          Diky moc, podle te tabulky bych mel mít v jedné noze 135ml oleje a v druhe pouze mazivo 7.5 ml…to byl fakt v*l ten co na tom predtim jezdil, a to jsem nadaval jakej je to srot a pritom po vyliti to pruzi hodne dobře

          0 0
          • Vilém  

            Nejsem si jist, zda si ty tabulky interpretovals dobre.

            Zda se mi, jestli sis nepopletl mnozstvi s udajem 7,5, coz udava hustotu oleje. Do MX pro, kdyz koukam na stranky vyrobce, by melo byt 135ml v obou nohach.

            0 0
            • vikas  

              ee ja mam mx pro lo

              0 0
              • Vilém  

                Co je to za rocnik? A toto presne je napsano na vidlici?

                0 0
                • vikas  

                  jj na 100% marzocchi bomber mx pro lo odkaz primo na kolo je tady http://www.ghost-bikes.cz/…mr-5500–2008

                  0 0
                  • Vilém  

                    Tak to ano, napred jsem myslel, ze je rec o tech starsich verzich.

                    Ten chaos s vazelinou ale nevim jak mysli.

                    0 0
                    • vikas  

                      prelozil bych to asi takhle: do jedne nohy 135ml a druhou necim jemne promazte at to nejezdi nasucho, ach jo…

                      0 0
                      • Concorde  

                        Imho by tam šel dat místo vazelíny olej. Jen to chce utěsnit…

                        0 0
                        • vikas  

                          ted tam doted byl a v takovym mnozstvi ze by tim mohl mazat vidlice jeste muj praprapravnuk…uz je to v poradku, ted to zacne fungovat ;)

                          0 0
              • vikas  

                a tam se ma podle vyrobce davat tohle

                MX Pro LO – 120 7,5 Grease 135 Oil SAE 7,5 – Cod: 55001

                takže zvazuju zalobu, muj zazitek z rychlebskych stezek, kycery a koutu nad desnou nebyl kvuli milionu oleje ve vzduchove komore optimalni, ba az priserny

                0 0
              • Vilém  

                Tak uz na to koukam. Od roku 07 to tak maji. No ale stejne je to nejake chaoticke, pisou 7,5 a za tim pisou vazelina. To uz budou asi nejake ty Suntour verze,

                0 0
                • vikas  

                  vzledem k tomu ze na druhym kole mam fox talas rlc 100–120–140 tak jsem byl z bombera hodne spatnej, ale po tom, co jsem z nej vypustil kilo oleje to zaclo chodit jako vzduchova vidlice, s tim olejem vevnitr to bylo jako sutr, bezně jsem jezdil s tlakem vzduchu 0 a i tak to bylo tuhy…

                  0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Vilém  

      Je to vidle s otevrenou lazni, tzn je to normalni.

      Ta deci je mozna jeste malo, nastuduj si mnozstvi oleje na strankach vyrobce.

      Jinak tech 50psi je taky pomerne dost, ja se svejma skoro 100kg jsem do ni foukal min.

      0 0
      • vikas  

        no prave neni to takova ta klasicka,ma olej v jedne noze a ve druhe vzduch jako u foxu, proto jsem se zhrozil co z toho teče

        0 0
      • vikas  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • vikas  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.