• Valderon

    Ahoj, jsem tu nový. Prohlédl jsem fóra, ale buď hledám špatně, nebo odpověď nikde není. Proto se omlouvám, jestli špatně hledám. Můj dotaz je, jestli můžu míchat různá mlika od jiných výrobců. Mám nové kolo Trek, kde je jejich originální mliko Bontrager. Chci přejít na Stans No tubes. Je možné Stans dolit na Bontrager? A nejde jen o tuto konkrétní značku. Dokážu si představit situaci, kdy mám já nebo někdo mezi nářadím lahvičku nějakého mlika a kamarádovi ji nabídnu /on mě, aby se vyřešil defekt při jízdě… Ale aby z toho nebyl nakonec větší problém, že… Tedy, je možné mlika míchat napříč výrobci, nebo jsou tam výjimky? Jaké? Moc děkuji za odpověď ????

    0 0
    • ZdeNECK1  

      Nemichat!!

      0 0
    • Horvajz  

      Má vůbec smysl patlat se s mlíkama, když se za rozumnou cenu dají koupit duše z TPU?

      0 12
    • jannk  

      Hele, ja to loni z nouze namichal a porad jezdim. A to jsem jednou projel krovim na kterem jsem posbiral asi 50 trnu, kolem kazde dirky prosaklo trochu tmelu, takze jsem videl, ze to lepi.

      0 0
      • Valderon  

        Možná, že jsi měl štěstí na konkrétní značky které k sobě sedly? Občas jsem tady četl, že Stans a Schwalbe míchat lze. Nechápu, podle čeho lze poznat /určit, kdy to možné je a kdy není

        0 0
        • novas752  

          Protože schwalbe mlíko neni nic jinýho než stans s jinou nálepkou. Stejně tak třeba bontrager a modrej joes.

          Obecně radši nemíchat když nevíš. Pokud je to možný tak plášť vyčistit. Samozřejmě když neni zbytí tak se nedá nic dělat.

          0 0
    • kycis  

      Michnul jsem kafe latex s Joe's s no flats a bez problémů.

      0 0
    • Valderon  

      Já v podstatě náhodou koupil kolo, co je už na mliku. Takže se snažím rychle zjistit co a jak. Doteď mám duše a nevadilo mi to. Ale když už jsem takové kolo koupil, chci tomu dát šanci. Takže nejlepší způsob je vylít původní a poté nalít Stans..? A budu vozit sebou malou lahvičku. Pokud nějaký kamarád píchne a nebude mít své mliko své značky u sebe a zrovna se mu to nebude chtít zalepit, tak mu raději nabízet své mliko nemám? A pokud člověk zkouší různé značky, než najde tu svou, tak se vždy původní vyleje a potom teprve nový. Píšu to polopate, aby to bylo úplně jasný.. Problém je, že nějaký mliko může být v roce 2023 nic moc, oni ho vylepší a v roce 2024 může být nejlepší na trhu (nadsázka). Předpokládám tedy, že kvůli tomuto vývoji i vy výrobce mlika měníte. Každopádně děkuji za rady ????????

      0 0
      • scalar  

        Proč budeš vozit tu lahvičku?

        0 0
      • novas752  

        Někde venku na vyjletě je právě ten případ když neni zbytí. Furt lepší nějaká směs než žádný žejo.

        Při zkoušení jinýho moc nevyzkoušíš když se ti to v plášti smíchá žejo…

        Docela rychle si najdeš něco z těch osvědčených a u toho zůstaneš, zkoušet nějaký nový revoluční bůh ví co nemá moc smysl pokud tě nebaví být pokusným morčetem. :-) Stans, Orange, Muc-Off…

        1 0
        • Trance  

          No ale proc by s sebou mel tahat lahvicku s mlikem?

          0 0
          • Kaire  

            protože jezdí na sucho. Nebo kvůli ostatním.

            Znám spoustu lidí co ji vozí. Stejně jako vozí mobilní servisní centrum. Buďme za ně rády, jedno za život je každý z nás potřebuje :).

            0 0
          • -b-n-x-  

            Aby neumrel žízní/hladem.

            3 0
          • novas752  

            Dobře poslouží když po defektu kdesi v lesi zjistíš, že to mlíko v v plášti už tam moc neni a nebo je z něho nefunkční oddělená tekutina, která jen prská ven. To tam pak hezky frkneš čerstvý mlíko, možná i knot a v klidu pokračuješ.

            2 0
            • scalar  

              Nebo duši.

              0 1
              • novas752  

                ***** se s nouzovou duší je to poslední co bych chtěl. V lepšim případě „jen“ natáhnout rukavičky, svlíknout plášť a důkladně ho zevnitř skrz mlíko prohledat a vyčistit od dosud neškodnejch zapíchanejch trnů. V horšim případě ještě bojovat s nějakym odolnějšim pláštěm a v nejhoršim ještě s vložkou á-la CushCore. Proto jí taky ssebou ani skoro nikdy nevozim, nějakej větší defekt – dlouhý proříznutí – to stejně moc nevyřeší. Stačí si vybrat dostatečně odolný pláště pro svoje ježdění a riziko defektu který by vyřešila jen a pouze duše je minimální.

                0 0
                • LM  

                  Přesně. A nakonec zjistíš, že se ti duše přilepila k zamlíkovanýmu plášti a nechce se jí ven :-).

                  Duši jsem kdysi daroval nějakému nešťastníkovi a novou už do batohu nedával. Přihodil jsem radši do krabičky s knotama a záplatama proužek ustřižený z duše, jehlu a kus pevné obuvnické nitě. Ať řezanec můžu případně zašít rovnou v lese…

                  0 0
          • Valderon  

            Protože když už nic jiného, tak je lepší ji mít a nepotřebovat, než naopak?

            0 0
    • -b-n-x-  

      Já teda moc netuším co by se při tom smichani mohlo stát špatného.

      Cíleně bych to teda nedělal, pokud bych to nechtěl záměrně testovat, ale pro nouzi bych v tom problémy nehledal.

      0 0
    • roza  

      Když už to je trochu srandovní vlákno, tak co takové to mlíko, co je v dojezdovém kitu pro automobily?

      0 0
      • allrose  

        Co ti budu povídat ujel jsem 2km a byla zas prázdná..před lety,možná je to dnes lepší

        Na druhou stranu,použil jsem no tubes do auta,kde jsem na jaře našel prázdné gumy spadlé z ráfků,po dofouknutí/nahození stále ucházely,nalil no tubes a od té doby jsem se o ně nestaral (nedofukoval) 3roky ;)

        0 0
        • Noviak  

          Kolik jsi tam toho dal do jednoho kola? To musí dělat problém z pohledu vyvážení kola při rychlé jízdě ne?? Jako po okreskach asi ok, ale na dálnici nevím nevím

          0 0
          • allrose  

            Nejdříve půlku,pak zbytek..to byl vůbec den,na dálnici mi bouchla ve 160 zadní,pak unik přední..všude zavřeno,sobota ráno,takže pak po rychlých okreskách jsem se s tím ploužil tak 80 od pumpy k pumpě na vzduch a nic nekmitalo,ale 6v do v,tak nemělo co ;)

            V pneuservisu potom pěkně nadávali,ale zmlkli,když jsem koupil 2 nové pirelky..

            0 0
    • scota  

      Myslíš kozí mléko a sifon?

      2 0
    • McBlacky  

      Mlika na bazi latexu nemichat s tema co latexovy nejsou a jinak je to jedno.

      0 0
    • Valderon  

      Omlouvám se, že jsem nereagoval, ale jako čerstvě registrovaný jsem byl omezený na dané příspěvky a poté mi to nedovolilo psát další…

      Všem, co věčně odpověděli, moc děkuji. Myslím, že vše podstatné zaznělo.

      A odpovím. Ano, vozit ji chci nejen kvůli sobě, protože můžu dolitim vyřešit defekt, který bych jinak musel řešit sloziteji, ale může se to hodit i jiným, nejen přátelům. Už jsem zažil situace, kdy člověk mohl někomu cizímu pomoci díky tomu, že to mám u sebe. Každý se k tomu stavíme po svém, to je asi normální. Každopádně mi z toho vychází, že lepší je při přechodu původní odstranit. Pokud není zbyti, lze míchat jen stejné složení. To si ještě musím nastudovat, které je které. Snad se to dá někde vyčíst, internetové popisky jsou někdy chabé.

      Mimochodem, mám objednané i opravné sady Lezyne, používají se bombicky. Někde jsem přečetl, že se CO2 nedoporučuje s mlikem snad dokonce to mé Stans. Nejsem chemik, ani nemám ty zkušenosti, proto bych si dovolil ještě otázku, proč se to nedoporučuje? Dě­kuji

      0 0
      • Paja  

        Is Stan's sealant compatible with CO2?

        CO2 is best used in an emergency situation. If you have no other means to get your tire to seat, you can use CO2. However, we recommend that you let the CO2 out either after your ride, or after setting up your tire, and replace it with regular air. Prolonged exposure to CO2 can cause the sealant to separate and/or decrease the life of your sealant

        Jinak mlíko, který tam máš bych v klidu vozil až vyschne nebo až budeš mít defekt, kterej nedá, tak nechat zbytek před nalitím čerstvýho z lahvičky vytéct.

        0 0
      • allrose  

        Nemáš to jen foukat přímo do mlíka,vetilek nahoře,mlíko dole

        1 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.