• johny.h

    Co by jste doporučily, změnily na týhle sestavě?

    Rám-No Saint MaxAri carbon, vidlice-Rock Shock SID, hlavové složení-?, představec-Ritchey WCS carbon, řidítka-Truvativ Team Carbon(FSA,Rit­chey), gripy-Ritchey WCS, řazení-Sram X-9 2007, brzdy-Avid Juicy 7 2008, kliky-Shimano XT 2008, pedály-Shimano PD 540, přesmykač-Sram X-9, přehazovačka-Sram X-9 2007, kazeta-Sram PC 990, řetěz -Campagnolo C-9, sedlovka-Ritchey WCS Carbon, zapletená kola-Progress XCD-1 SC, sedlo-Fizik Gobi, pláště-Michelin XCR Dry II

    0 0
    • Hnoj  

      Pokud se nejdná o sida 08, tak vidlici…

      0 0
      • johny.h  

        Samozřejmě SID 2008, nebo možná i Magura Durin, ale o té nevím vůbec nic.

        0 0
    • roud  

      Až to budeš mít v kupě tak se pochlub pocitama z ramu docela o něm začínam taky uvažovat :O) jinak tohle tvoje kolo bude pěknej drak :O)

      0 0
    • přišlapávač  

      no a mě se bude říkat, že moc nešetřim :-)

      0 0
      • johny.h  

        Zatím si to kolo stavím jen virtuálně a nejdřív jsem hodil do bazarů můj současný stroj. Až se prodá, bude nařadě to co tu vymýšlím a díky názorům ostatních třeba i upravím.

        0 0
    • přišlapávač  

      a doufám, že Ti je jasný, když rám vezmeš od jednoho a maguru od druhýho, že ten první bude nasranej :-D

      0 0
    • jonti  

      Ahoj, mne sa ten bike zda super a mozem ti ho zavidiet. Sam by som ale par veci zmenil/kupil inak. Ako prve by som si spravil tabulku v excely a urcil priority, teda vaha a vykon predpokladam, v pomere k cene jednotlivych variant.

      Pojdem zaradom. Ram – super Vidla – Sid 2008 super, ale za rozumnu cenu ho zozenies tak v lete 2008. Rozumna cena je 15000Kc. Oproti Reba Team za 10kKc je treba premysliet. Ale ten SID je krasny :)\ Hlavove by som dal klasiku Ritchey WCS alebo nejaky Cane Creek, podla vahy a dostupnosti Riaditka – vsetky porovnatelne a dobre Predstavec – nevidim ziaden prakticky prinos WCS Carbon oproti WCS odovodnujuci cenovy narast Radenie, Prehadzovacka – K tomu ramu za tie peniaze by bolo pekne X0 :), ale to zas asi o tolko lepsie nebude Brzdy – pekne, len nevidim dovod pre 08, modely pre jednotlive roky su rovnake az na kotuce a detaily ako farba a starsie su casto lacnejsie Kazeta – XT by tam slo tiez Pedaly – bezproblemove, ale nevyplatia sa viac nove XT? alebo XTR M970? Retaz no comment Sedlovka super volba Kolesa – som zvedavy na to ako sa ti budu pacit Sedlo – ak ti sedi tak preco nie? Ale na taky lahky bike by som dal nieco lahsie Plaste – nema cenu riesit, je to spotrebak

      0 0
      • johny.h  

        S tou vidlí vůbec nevím a zajímal by mě i názor Milana, až se mu dostane do ruky. Zatí mám od něho Axona funguje perfektně, akorát je těžký(1700g) a stále su mu povolují nohy. Těď mu to budu posílat na opravu. Představec a řidítka jsou pouze věc vzhledu a pár stovek navíc. Brzdy jsem četl, že mají používat lepší brzdovku a jsou snad vylepšené:) Pedály jsem psal pouze dle mých současných takže klidně nový model. Sedlo jsem taky přemýšlel o SLR XC Gel, ale současné Gobi mi vyhovuje tak zatím neřeším.

        0 0
      • Gorgov  

        Brzdy jdou naopak 08 jine tvarem paky nez 07 – jsou lehci.

        0 0
    • petebike  

      podobne bych taky rad stavel ale na shimanu…novej Sidour je krasnej :-)

      0 0
    • kesu  

      dal bych XT kazetu-lehci (g cca) a podle meho lip radi brzdy:marty SL (minus cca 200g) nebo aspon juicy ultimate(karbon ke karbonu ne:) ) saltr bych vzal asi kvuli designu X0.. jinsk moc pekna sestava

      0 0
      • johny.h  

        Jinak k volbě Sram X.0 se mi zdá pouze jako vyhazování peněz. Šaltr stejně vydrží odhadem pouze rok, chytne trochu vakl, kladky půjdou do pr… a na to X.9 stačí.

        0 0
    • jonti  

      Vseobecne sa mi to zda dost nevyvazene, k tak drahemu ramu a vidlici su tie komponenty velmi slabe, si myslim ze presunut viac penazi na komponenty a kupit napriklad No Saint Luzifer sa oplati, vysledkom bude lahsi a lepsi bicykel. Myslim konkretne brzdy, pedaly, mozno kolesa, radenie.

      0 0
      • Gorgov  

        tak na to mam opacnej nazor. Nevim jak ty kola, ty jsou dost podstatny, ale ram a vidle s kolama jsou zaklad. To jeslti tam bude X.0 nebo 9 je v podstate jedno.

        0 0
    • jecnak  

      Takovy detaily jako geometrie ramu resis?

      0 0
      • johny.h  

        Na to bych potřeboval opravdu zkušenou radu. Když jsem koupil Axmana, tak mi tu bylo vytknuto, že je na mě krátkej. Předtím jsem měl Apache a ten měl cca stejnou vzdálenost střed hlavovky a střed sedlovky měřeno vodorovně, přitom byl Apač 21´´ a Axman je 20´´. Tenhle rám by měl být snad delší.

        0 0
        • jecnak  

          On totiz ten karbonovy i scandiovy NoSaint je spis kratsi. Tak aby to nebylo stejne jako s tim Axmanem.

          0 0
        • Rychlej turista  

          MTB rám No Saint MaxAri Carbon

          Geometrie (dodávané velikosti jsou aktuálně 17, 19 a 21")

          Velikost A
          C
          D
          F
          G
          Hmotnost

          17" 440 580 110 73° 71° 992 g 19" 490 595 130 73° 71° 1040 g 21" 530 605 150 73° 71° 1110 g

          A – sedlová trubka (střed – konec sedlové trubky) C – horní rámová trubka (měřeno vodorovně střed – střed) D – hlavová trubka F – úhel sedlové trubky G – úhel hlavové trubky

          0 0
          • jecnak  

            Luzifer je kratsi Progress je delsi Sup jeste delsi (horni ramova trubka – delsi – lip se na tom chrti)

            0 0
            • johny.h  

              Na supa jsem měl dost velkej zálusk loni, ale někdo je už nevím proč pomlouval. Jinak bych ho klidně vzal taky, i když ta váha:)

              0 0
              • jecnak  

                Nesmis dat na vsechno co se tu rika. Sup neni spatnej, ale je uz fakt hodne dlouhy, chce to nejit podle svych telesnych proporci nejaky kompromis mezi tim jak to jede dopredu a jak se s tim da popasovat v terenu. Takze vyzkouset u kamaradu, porovnat stary ram s tim co chci koupit a podle toho co mi nevyhovuje na stavajicim vybrat novy.

                0 0
          • johny.h  

            Teď jsem mrknul na ty dýlky a Sup carbon má ve 20" 600mm efektivní délku a oproti MaxAri 19" to je –5mm což snad není tolik, ale cca –500g (20" – 1530g) je vcelku hezký rozdíl.

            0 0
            • jecnak  

              Nemam chut to zkoumat, ale meri to primo na trubce a nebo „realnou“ delku?

              0 0
            • kubad  

              abys toho rozdílu nelitoval :-) hlavně v tuhosti.

              0 0
              • johny.h  

                Co se tuhosti mýho současnýho Axmana týče, tak nevím jak by to ohodnotil znalec, ale mě to vyhovovalo. Už jsem někde psal, že to je jako jízda na měkém kole. Pruží i sedlovka a je to mírně houpavé, ale jak drží rám v oblasti středu a jaká je boční tuhost fakt nevím. Nepřipadá mi, že by se nějak kroutil. Příjemně pebírá menší nerovnosti a hrbolaté polní cesty. A jaký bude MaxAri nevím.

                0 0
              • Baracuda  

                Podle testu v nemeckem zkusebnim institutu to vyslo tuzsi, nez scott scale – je sice pravda, ze je to rovnice nemecka znacka + nemecka zkusebna = vyborny vysledek, ale me se tomu chce verit :-)

                0 0
            • jonti  

              Tak to bude, ten karbonovy sup je na rozdiel od hlinikovych velmi kratky.

              0 0
              • MlokCZ  

                By mě zajímal důvod, proč mají karbonový rámy o tolik kratší. Že by chtěli za každou cenu ušetřit na materiálu? :-)

                0 0
                • jonti  

                  Hlinikove ramy asi zadaju ake chcu a take im na Taiwane zvaria, karbonove asi len zadaju vo formulary pocet kusov a velkosti :)

                  0 0
                • Vilém  

                  protoze karbonovy ramy kupuji.Pochybuju, ze by si zaplatili vlastni formu atd. pro tech „par“ kusu.

                  0 0
      • Rychlej turista  

        Píšou, že vycházejí z Lucifera, takže asi bude dost krátký. Ovšem ta váha …

        0 0
        • jecnak  

          Tak to bych koupil za 500,– v bazaci trikolku, ta ma pod 3kg cela ;-)

          0 0
    • jecnak  

      Mozna trapnej dotaz, ale k cemu to kolo ma slouzit?

      0 0
      • johny.h  

        Tak trochu závodím KPŽ, ale na vás borce nemám:) Podle toho kolik se tam sejde eliťáků tak cca 35.- většinou 60. místo. Aktivně jezdím 2. rok a rok před tím jsem zkoušel, jestli na to ve svým věku vůbec mám(38). Vím že v kole to není, ale proč tomu trochu nepomoc:)

        0 0
        • jecnak  

          Vidla – Reba – novy Sid neni o tolik lehci, takze pokud nemas techniku a odvahu jit do stareho… Hlava – radeji CC Riditka – nejaky full karbon, spis sirsi – 58>>60 Gripy – neco s objimkama, vsechno ostatni se protaci Predstavec – nekarbonovy Razeni, prehazka – 9kovej SRAM Brzdy nevim, ale prijde mi lepsi mineralni olej nez brzdovka Kazeta XT Pedaly – podle chuti, me sedi Ritchey V4 Pro Retez C9 – dobra volba Sedlovka – karbonovy WCS Sedlo – neco s Ti lizinama, Gobi praska kola – nevim, zalezi na co jsou penize, Progress bych neriskoval

          0 0
          • johny.h  

            Do starýho SIDa se bojím, protože moje technika není uplně to pravý a při mých cca 77kg a kotoučovkách by to nemuselo dopadnout moc dobře. A s vidlema mám zatím vcelku smůlu. Za svou krátkou historii mám už 3. vidli. 1. Axon od Milana se předloni na bahnitém Drásalovi odporoučel – vystřelilo těsnení, dostalo se do něj bahno a chytil vakl jako prase. 2. Black Platinum IT do kterýho stále teklo a sekalo se zamykání a teď Axon od Milana a neustále se povolující vnitřní nohy, tak jsem zvědav, co s ním provede. Sedlo zatím OK. Kola je pouze levnější volba místo Maviců. AC se řešily tuším kvůli nábám a ložiskům a DT mám doteď na V brzdách pouze o chlup těžší, náby 340, Mavic 717 a dráty Revolution.

            0 0
            • jecnak  

              Zrovna zde dost demonizovany SID je velmi dobra vidle, ale vzhledem ke zdvihu – relny je tak 75mm to chce mit dobrou techniku. Na druhou stranu je uzasne citlivy. Prave Reba na 100mm mi prijde jako dobry kompromis pro hoby jezdce. Co se tyce zivotnosti nemuzu moc soudit, ale Duke, kteryho mam uz minimalne 3 roky je stale ok – meneny gufera a nekolikrat olej. Co se tyce Suntouru – nechci tu vyvolavat flame a nebo zobecnovat, ale prave volba horsich materialu na pouzdra a nedoresene detaily jsou proste kamenem urazu techhle vidlic. U Manitou mi zas prijde spatny chod.

              Co se tyce AC – nevidel bych to zas tak katastroficky, staci vymeni loziska a foukat dostatecne tlaky a melo by to byt ok. Ale zas nevnucuju a nemam vlastni primou zkusenost – mam jen silnicni…

              0 0
              • přišlapávač  

                sakra, teď jsem zjistil, že bych si měl koupit novou vidli :-I

                0 0
                • roud  

                  Heh sid je vohranej ted frčí pevná :O)

                  0 0
                  • přišlapávač  

                    hmm, ne dík, svoje ruce mám rád, vemu třeba brdy s pevnou, už ted mám zlámaný ruce :-) děkuji nechci ;-)

                    0 0
                  • Gorgov  

                    sranda je, jak některý lidi vidí jen nízkou váhu a neuvědomujou si že přesto budou často v terénu ztrácet. O pohodlí nemluvě…

                    0 0
                    • roud  

                      Já sem zatím spokojenej ale asi je to spíš tím že to co je v mym okolí neni žadnej terén :O)

                      0 0
                      • Gorgov  

                        pokus is spokojenej, pak je vsechno v poradku. Ja si aleneumim moc predstavit jet nektery tezsi maratony pres 100 km na pevny vidli…

                        0 0
              • Hnoj  

                Ječňák má k snídani manuál mavicu, obědvá katalog progressu, a večer si dá špetku nepodložených cyklistikých klepů opepřených vlastním úsudkem. A proto doporučuji jíst notubes-actimel každý den, ten Vám narovná střeva !

                0 0
              • Gorgov  

                tak tady naprostej souhlas ve všech bodech.

                0 0
            • Lišák  

              Můžeš upřesnit tohle: „neustále se povolující vnitřní nohy“ tomu nerozumím. Kde se povolují? Dík za info. L.

              0 0
    • honza.biker  

      Brzdy bych dal radsi XT 08…

      0 0
    • kubad  

      Rám – Ok tvoje volba nikdo o něm asi nic moc zatím neví Vidla – Reba – novy Sid neni o tolik lehci o kolik je a nějakou dobu bude dražší Komponenty, řídítka představec,sedlovka bral bych od jedné firmy, WCS,FSA,Race Face …určitě carbon Hlava – CC/FSA/WCS 9.kový SRAM – funkčnost X.0 – Sram krása a funkčnost Brzdy – Stavíš lehké kolo J7 jsou těžké dej Ultimate, nebo Marty výrazně lehčí a přesto i líp brzdí. Kliky – XT ok popř. Truvativ 3,3 Noir bude to líp ladit k Sramu Kazeta – XT Pedaly – OK Řetěz – C9 dobra volba Sedlo – dle pozadí :-) Gobi praska a je těžké – SLR Kola – Progress bych asi nezkoušel DT-XR1450 nebo něco zaplést na 240 nábách Pláště dle terénu XCR Dry II Ok ale jde rychle do háje

      0 0
      • johny.h  

        Co máte všichni proti Sram kazetě, že každej doporučuje XT?

        0 0
        • jonti  

          Je o trochu tazsia a o trochu drahsia ako XT. Zla neni, ale XT je lepsia. Ak to mas ako bike hlavne na preteky, nie na kazdodenne jazdenie, tak by som zvazoval aj XTR 2007, je tam dost velka vahova uspora.

          0 0
        • petebike  

          vic vydrzi…aspon moje zkusenost

          0 0
      • Gorgov  

        ale cenove se dost posune nahoru:) Jinak by to bylo pěkný

        0 0
    • Gorgov  

      kazetu, tohle by taky nemuselo vubec fungovat, nedivil bych se kdyby to strilelo i na novym sramu. XT je kvalitativne jinde.

      0 0
      • johny.h  

        XT kazeta je s C9 vpohodě? Mám tušení, že jsem někde čet, že si spolu nerozumí snad kvůli o chlup jiné síle pastorků?

        0 0
        • johny.h  

          Tak kecám. Našel jsem to v historii a týkalo se to převodníků. Někomu to střílelo, někomu ne:)

          0 0
    • johny.h  

      Jinak vidli Maguru jsem díky proběhlým testům v časopisech prodatím odsoudil, protože se prý dost kroutí. Takže Magura NE!!!

      0 0
      • Hnoj  

        Tohle je docela dobrý, je jasně vidět, že velu pells to „testování“ nezaplatil, protože podle zahraničních magazínů je to vidle tuhá jak šurt. Toto srovnání mě pobavilo ještě víc vzhledem k tomu, že oponentem byla R7, která se většinou kroutí jak had… Pro anglicky gramotné článek ze singletracku 11/07:

        SINGLETRACK writes in its november 2007 issue:Looking around at the number of dedicated XC forks you'd be forgiven for thinking fork manufacturers had decided that the market was dead and that we all need 160mm fork on all our bikes. Admittedly the need for 80mm forks isn't what it was so it's nice when someone, in this case MAGURA, comes along and makes one. And does a good job of it too. Available in 80mm or 100mm travel and weighing 1450g and 1500g respectively the Durin is a flyweight contender. But thanks to its double braces it can stup up a class. A XC fork that isn't flexy – I know it's a novel idea, but it works. In the 80mm guise I tested, the fork was easily as stiff as some 130mm forks I've ridden. This stiffness means that although only 80mm of travel was on offer I felt confident of hitting obstacles at speed and knowing the bike would still be going in the direction I wanted and not deflected off somewhere else. The Double Arch Design also looks really good, and the graphics make it look like a proper ‚factory racing‘ unit, which I love. Should you want them there is a bar mounted lever (included) for locking out the fork although I've got to say I've never seen the point of locking out 80mm of travel. Losing the lever saves weight – after all they are XC forks. Saying that, the lever is a massive improvement over last year's. Ther is a canti boss version available but should you want to run discs you can run anything up to 210mm discs on these XC forks. I love the German sense of humour. Overall: Three months testing. Light, stiff, good looks. A XC fork for a new generation.

        0 0
        • MlokCZ  

          Magury (Laurin i Menja) jsou dle měření na tom z tuhostí opravdu dobře. Ovšem že R7 je tuhá nějak hodně málo dle měření není. Je na tom pouze o fous hůře než Reba a dokonce lépe než odlehčená Reba WC. Čísla dle tohoto testu: data.mlok.net/fe­dergabeln-0507.pdf

          0 0
          • johny.h  

            Teoreticky by ta Magura Durin ale mohla být měkčí než Laurin, protože váhově to je cca 1450g proti 1840g. Četl jsem to opravdu ve Velu, ale bylo to i v předchozím čísle. Snad jim to Velo zas tak nezdrblo:)

            0 0
    • MITY  

      rám: nevim vidle: fox/ reba wc páčky: sram 9 šaltr: sram 9 smyk: sh xt brzdy: Avidy juici carbon kliky: truvativ stylo/noir/xtr kola: mavic (podle peněz) gumy: bezdušový rubeny (xc dry II. ve mě budí strach) komponenty: karbonový kombo, karbonový rohy, karbon sedlovka sedlo: Selle Italia řetěz: sram/campagnolo kazeta: sram/xt a místo gripů bych dal silniční omotávku…

      0 0
    • lord168w  

      Zajímal by mě váš názor na ty progressácké kola, jinak Johny hodně kvalitní výsledky v KPŽ,navíc jen po třech letech ježdění,to nové kolo tě určitě posune zas kousek dál!:)Ať se daří!

      0 0
      • johny.h  

        Díky moc:) Ta pana co máš v profilu byla tuším na Drásalovi ne? :))) Viděl jsem ty borce 2× Jednou v kopci jeden ji bral zepředu a druhý zezadu a po druhé asi za polovinou trati v asfaltových stoupáních. Tam už jsem toho měl plný kecky. Ty dlouhý tratě mi letos vůbec nesedly.

        0 0
        • lord168w  

          jj z Drásala,sám jsem nevěděl co chystají,když jsem je viděl jak ji v tom kopci berou tak jsem skoro spadl z biku.:)) Vidím,že zaujali,pamatuješ si to přesně.:) Dlouhé tratě nejsou prdel,já jel jenom Drásala a stačilo!

          0 0
    • johny.h  

      Tak po delší době by mělo vypadat následovně:

      rám No Saint MaxAri carbon 21" černo/bílá vidlice RS SID Team 100mm PopLock 2008 hlavové složení Ritchey WCS Press Fit představec Ritchey WCS 4-Axis 130/31,8mm řidítka Ritchey WCS carbon 31,8mm gripy SRAM racing 60mm řazení Sram X.0 Grip Shift brzdy kotoučové Avid Juicy Seven 2008 kliky Truvativ NOIR 3.3 – carbon 175mm pedály Shimano M 540 přesmykač Sram X-9 2007 přehazovačka Sram X-9 2007 kazeta Shimano XT CS-M770 11–32z řetěz Campagnolo C-9 sedlovka Ritchey WCS carbon 31,8mm zapletená kola Mavic CrossMax SLR 6 děr sedlo Selle Italia SLR pláště Michelin XCR Dry II bowdeny Jagwire, Aligator bezdušová sada NoTube.com

      Ve vidli si ještě nejsem úplně jistý. Co doporučíte?

      SID 08 REBA TEAM MAGURA DURIN

      0 0
      • MITY  

        No na ty vidice magura jsem moc chvály neslyšel…a ještě detail, co zkusit šlehače?

        0 0
        • johny.h  

          Šlehače jsem jezdil a bohužel mi nevyhovovaly. Při nástupu se mi docela často stávalo, že mi po nich noha přejela jako po ozubeném kole:)

          0 0
        • přišlapávač  

          co furt máte s tím durinem? ste něco slyšela od nějakýho chytráka a ted papouškujete, chce to taky číst jinde než u nás…

          0 0
      • přišlapávač  

        vidli bych vzal nového SIDa, ale bude dýl…jinak ohledně crossmaxů- z centrlocku 6 děr uděláš, ale z 6 děr to opačně nejde, to bych promyslel…s plášti moc dobrý zkušenosti nemám, ale ty sou stejně na tři měsíce :-)

        0 0
      • RedAce  

        130mm představec? trochu historie… Osobně bych si už X.9 přehazku nekoupil (docela peklo sehnat excentrickou kladku).

        0 0
        • johny.h  

          Myslíš tím horší ovladatelnost kola? Kdysi jsem něco četl, teď hledám v historii a zatím nic. Jaký je důvod?

          0 0
    • johny.h  

      Tak už je doma. Díky všem, co pomohli radami a svými názory při výběru dílů. www.bike-forum.cz/…se_biky.html?…

      0 0
      • RedAce  

        Supr raketa, ale to Ritchey… nějak mi zlidovělo, ale stejně je to moc pěknej kousek!!!

        0 0
      • quassar  

        No parada Honzo, ze ty chces bejt letos v KPZ do desitky? :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.