Mondraker Dune 2015 vs Giant Reign 2 LTD

64 nepřečtených
  • Pohys

    Čau. Přecházím z trailu na enduro a tak přemýšlím o novem biku. A nějak se nemohu rozhodnout… Mojim favoritem je Giant Reign 2 LTD, ale s dostupností je to velká bída… Nechci utracet zbytečně moc peněz za 2016ku a tak koukám po alternativě. A napadl mě Dune 2015 od Mondrakeru. Vybava neni špatná, až na ty brzdy a to že o rafkách a nábách značky MDK jsem nikdy neslyšel… Nemá někdo zkušenosti? Bike chci používat jako EN-AM

    Anketa: Co vybrat?

    0 0
    • Tehu  

      Tak vybavove i cenove urcite Reign. Zkus hledat zbytky urcite jeste budou… ale je to drina, taky mi to cca 2tydny z5 dalo zabrat.

      0 0
    • logoman  

      Pokud by jsi musel utracet za 2016 tak by mohlo byt zajimavy i norco http://www.frbs.cz/?… Za ty prachy je lip osazeny nez reign …

      0 0
    • killa99  

      GIANTU se vyhni obloukem, rám je vyrobený snad z mědi, leda že by jsi jezdil jen po asfaltu, ale jestli s tím kolem vjedeš do lesa a nedej bože pojedeš z kopce, čeká tě reklamace a tam ti řeknou, že se rám ohnul z důvodu vnějšího vlivu a že kdyby jsi ho nechal viset v garáži tak by se ti to nestalo… GIANT od roku výroby 2008 NIKDY!!!!!!

      0 0
      • mr.antik  

        to je teda hláška..... se ti ohnul karbon nebo co?

        0 0
      • Tehu  

        To je zas model, prvni prispevek a hned takova perla :D

        0 0
        • killa99  

          sry, jsem momentálně napeklený na GIANT, dal jsem za rám 36000,– a po 3000 km vybočený rám bez možnosti reklamace, jezdil jsem s tím jak děcko, žádný hardcore, myslel jsem, že vydrží teda více, měl jsem Reigna 2007 a ten byl supr, dalo se na něm sjet po hlavě skálu a držel, ale tohle mne fakt dostalo…

          0 0
          • scret  

            on nekdo kupuje taky solo ramy od giantu?:)

            0 0
            • mr.antik  

              no jasně, třeba já… každopádně by bylo docela zjímavý info, o jakej rám od Giantu se jedná :-)

              0 0
              • scret  

                tak clovek normalne jezdi a najednou sup a ram ohnutej:))))

                a je zvlastni, ze jsem mel 2 gianty a 3tiho ma zena a nic…

                0 0
                • mr.antik  

                  No taky tyhle regny jsou lehoučký AM žvejkačky, ale že by se měl ohnout jen tak :-))

                  0 0
                  • scret  

                    lehoucky AM zvejkacky – no, novy superenduro ramy jsou jeste lehci:)

                    samozrejme ze to je zpevneny pevnou osou, ale stejne…

                    Jinak na svoji domu si myslim, ze Reign nebyl zas tak mekkej… Alespon co jsem mel moznost porovnavat s ostatnima ramama…

                    0 0
                • killa99  

                  měl jsem Reigna 2007 a ten vydržel uplně všechno, z druhé ruky od 100kg chlapa a furt v poho, byl jsem max spokojen, proto jsem koupil nového Reigna, ale po téhle zkušenosti už ani ponošky nebo ventilky NE

                  0 0
                  • mr.antik  

                    no blbě jsi koupil, pokud jsi tomu dával hranu, ten rám je asi tak o kilo lehčí, geometrie, hmotnost, použité vidle, nic tomu nenasvědčuje, že je to enduro stroj, nicméně pár těch kole nějaký závody objelo a žádnej problém (kromě jízdních vlastnosti).

                    0 0
                  • AleZ80  
                    1. on chtěl pořídit Reign 2015 což je jiné kolo
                    2. viděl bych to na vadný kus, nikoli na problém u všech Reignů

                    Jinak mě tedy zaráží, že se to ohnulo místo toho, aby to prasklo.

                    0 0
              • killa99  

                mám Giant REIGN 2013 vel XL, koupil bych si bazarovku, ale nesehnal jsem v dané době na svou výšku(191cm) velikost rámu, tak jsem šel do nového, peněz jak sv***, o vidli ani nemluvím, za ty prachy bych měl pěknou motku, ted o ni silně uvažuji.

                0 0
                • mr.antik  

                  s XL velikostí předpokládám nevážíš 70kg jako já

                  0 0
                  • killa99  

                    važím 80kg, a taky jsem si nemyslel, že by šel jen tak zdeformovat a ejhle, málem mi dře vahadlo o sedlovku…

                    0 0
                    • scret  

                      posli podrobne fotky, at je videt, kde je to a jak ohnute…

                      Takhle je to opravdu jen historka k neuvereni…

                      Dle evidentne nejen meho nazoru se to muselo ohnout po nejakym padu… zvlast, kdyz vazis jen 80kg…

                      0 0
                      • kubad  

                        +1

                        0 0
                      • Atilla  

                        Další možnost je, že to bylo křivé už z výroby a všiml si toho až později. Po zkušenostech se spešlem bych se tomu vůbec nedivil.

                        0 0
                        • scret  

                          taky mne napadlo, ale ze mu skoro neproleze sedl.trubka vahadlama? to by byl extrem…

                          Jinak kamos posilal kolo letadlem a tam mu ohnuli ram… prej na to museli polozit snad tunu:)

                          Takze treba by to byla taky moznost, pokud lita:)

                          0 0
                        • Tehu  

                          Já taky ne, ta sama zkušenost u speslu :(

                          0 0
                      • killa99  

                        u progresscycle mi potvrdili, že rám je opravdu křivý, výrobce vadu neuznal, vnější zavinění(zevnitř to ani nejde že)

                        0 0
                        • scret  

                          fotka celeho ramu nebo kola by nebyla? diky…

                          0 0
                          • killa99  

                            z mobilu

                            0 0
                            • scret  

                              nejpravdepodobnejsi verze, ze to muselo byt krivy uz z vyroby, prtze to nevypada ani nijak otluceny…

                              0 0
                              • killa99  

                                to si nemyslím, ale žádný důkaz pro to nemám, moje verze je ,že to je GIANT šmejd, když na zadní stavbu z boku šlápnu, tak má průhyb 2–3cm, od novotí jsem si myslel, že to je měkké, srovnával jsem s ostatníma rámama a ty byly podstatně tuhší, ale nejsem v tom kovaný odborník. Nemá smysl už kolem sebe plivat směrem k CHINA FABRICE GIANT, nevíte o někom kdo by se to pokusil srovnat??

                                0 0
                                • scret  

                                  Giant mel vzdy dobrou kvalitu a pomerne si myslim, ze i dobry zpracovani…

                                  Mozna jsi mel holt jen smulu…

                                  0 0
                                • mr.antik  

                                  a víš aspoň co je ohnuté – nejsou jen ohnutá vahadla?

                                  0 0
                                  • killa99  

                                    vahadla jsou OK, ohnutý je přední rám..

                                    0 0
                                    • tonik666  

                                      A jezdit na tom nejde?

                                      0 0
                                    • Zdyn  

                                      Takhle z fotek bych řekl, že je na rámu špatně navařený úchyt pro čep vahadel. Sundal bych vahadlo a změřil dosedací plochy navářky vůči ose rámu.

                                      Ohlý přední trojúhelník je dle mě nesmysl. Jsou ty vahadla jen přesazené mimo osu a nebo při pohledu shora jdou i šikmo? Taky zkus rozpojit čepy zadních vzpěr od vahadel, aby bylo vidět, kam směřujou. Jestli momo vahadla.

                                      0 0
                                      • killa99  

                                        všechno relativně sedí, nikde nejsou nějaké vůle, po výměně vahadel se situace lehce zlepšila, dle progresscycle jsou vahadla v pořádku, zadní stavba není zborcená, vada je zřejmě v přední části, u progressu se s tím ještě nesetkali. Výrobce Giant Holandsko vadu neuznává, kdyby byl rám vadný od výroby, vada by se projevila hned, došlo k vnějšímu zavinění, ještě jsem nečetl oficiální popis, rám je na cestě z progressu ke mne, tohle mi dnes řekli do telefonu…

                                        0 0
                                        • mr.antik  

                                          jako mě se nechce věřit, že se tohle stane jízdou – ten rám má jiná slabá místa, na tohle musel někdo dupnout z boku, vrazit to do dveří nebo nějak při přepravě.

                                          0 0
                                          • killa99  

                                            no právě, na kole jezdím jen já, tak vím co ten rám zažil, 1× jsem s ním byl na rychlebech, pár kráte jsem něco sjel v beskydech, ale žádný extrém, nejsem už nejmladší, viděl jsem promo videa, jak kluci na tom rámu jezdí, já se tomu nepřibližuji ani omylem, a jestli jsem tomu dal jak se říká „trochu nažrat“ tak by to mělo něco vydržet, je to přeci REIGN. A jestli někdo říká, že když s tím sjedu schody u nás na vesnici před samoobsluhou, že je to extrém, tak nechápu jaké kolo si mám pořídit, když chci jet na nějaký singl trail. Za mne osobně jsem z GIANTU hodně zklamaný.

                                            Tohle ukončilo moji celopéro kariéru. Vracím se na hardtail. První a poslední nové celopéro, za ty prachy fakt NE.

                                            0 0
                                            • mr.antik  

                                              jako nevim, ale ta konstrukce má nějaký vlastnosti a tohle jízdou ohnout nejde, jedině že by prdlo spodní vahadlo a dostalo to ještě jednu ránu z boku. Spodní vahadlo je umístěný v takovým svařenci, že se to ohnout do strany nemůže. Ten vršek teoreticky jo, ale zase je víc na ráně vahadlo, pokud by to šlo od zadního kola, tak spíš zadní stavba. A pokud by to bylo nějakým skokem na doraz, tak u těhto rámů to spíš pod čepem rádo praská.

                                              Kdybych řešil reklamaci, taky bych to zamítnul, protože to zjevně dostalo nějakej divnej náraz – a pokud by to bylo špatným svařením nebo vrtáním z výroby, nebylo by ohnuté i vahadlo. Prostě je to celé divné.

                                              0 0
                                              • TJK  

                                                hele u tohodle se musis rovinnosti a uhlu domerit… zacal bych od osy vahadla.. tam hned bude jasne jestli je to rovne nebo nakrivo a pak spodni oko tlumice v ramu jestli to neni krive… z toho pujde i najit jestli je ram zkroucenej nebo jen nakrivo obrobenej… s timhle se da zpatky vratit k zamitnuty reklamaci a resit znova… pokud prokazes ze to vyoseni pochazi z obrobenyho ramu…

                                                jinak pokud rika ze s novym vahadlem je to lepsi… tak je to podezrely… krivej ram a krivy vahadlo.. to uz je moc nahod najednou

                                                0 0
                                                • killa99  

                                                  až dojde rám zpět domů, začnu měřit, hodím sem nějaké foto jak a co jsem měřil, s Vámi se už doberu nějakého výsledku, zatím díky za reakce a bajku zdar(a ne jen tomu šlapacímu)

                                                  0 0
      • scret  

        znas to o tom „mluviti stribro..“?:))

        0 0
      • killa99  

        …jezdím na kole už přes 30 let, tohle je podpásovka, za stejné prachy mám tohle:

        http://www.motorkari.cz/…-847571.html

        seru na celopéra a odpružené vidlice za 30000,– ,koupím si ojetého Kellyse a budu spokojený…

        0 0
        • Breakpain  

          Abys nebyl z té motorky zklamaný… Těžká, špatně se klopí do zatáček, těžiště nic moc …

          Něco jsem se na ní nalítal i na okruhu, žádná sláva. Je to maximálně dobré jako přibližovadlo mezi vesnicemi.

          Má jedinou nespornou výhodu… Když spadne, pravděpodobně nic nezničíš ;) … což je ale také plus.

          0 0
          • killa99  

            jj právě chci nějaké přibližovadlo, na dlouhé výlety mám auto a do lesa jedině KTM nebo husu, ale po lese nechci jezdit, to se nedělá, právě proto jsem si pořídíl celopero bajka, ale za ty prachy mne to kolo zklamalo, dříve jsem jezdil na silničce, horské kola neexistovaly, dnes jezdit na silničce v ČR je adrelinová záležitost, dojezdím toho žebráka GIANTA a koupím si z bazaru hardtaila za pár šlupek, bez zbytečné údržby, vrzání, mazaní, mýměny ložisek, pouzder, servisování tlumiče a já nevím co ještě…

            0 0
            • Fredos  

              A proč sis toho fulla kupoval když je podle tebe tak strašně nahovno?:D

              0 0
              • killa99  

                zdar, očekával jsem od toho hodně, měl jsem staré celopéro, a bylo fajn, k nám na vesnice do nízkého jeseníku idealní, koupil jsem nové a to už tak fajn není, je to něco jaky by si koupil AUDI za 1 300 000,– a po 10000km jsi zadřel motor a výrobce Ti řekl, že vada je mezi sedadlem a volantem.

                0 0
                • Fredos  

                  Měl jsi smůlu nebo to bouralo no. A jestli to bylo z výroby tak se toho snad musíš doměřit a prokázat výrobní vadu. Normálním ježděním by se to asi těžko zdeformovalo.

                  0 0
            • fanfan  

              Ahoj díval jsem se na ty fotky a jediné co to může způsobovat je buď ohnuté vahadlo nebo křivě vytvořené (nebo ohnuté) osazení pro jeho uložení (nebo místo kolem něho). Přední stavba i kdyby byla křivá, tak na to nebude mít žádný vliv a potvrzuje to i jak jsi psal, že výměnou vahadla se to změnilo. Pokud by to nebylo kolem vahadla, tak jeho výměnou se vůbec neprojeví změna. Ty sám musíš nejlíp vědět jestli jsi v právu nebo rám dostal ránu a to je vždycky vidět, kde to bylo bouchnuté. Pokud tam opravdu nic nebylo, tak neváhej a jdi natvrdo do nich. S tvoji hmotnosti 80kg žádný neúměrný vnější vliv jezdce nemůžou uhrát. Pokud nebyla žádná rána a tudíž není žádná známka jiného vnějšího vlivu, je na snadě poukázat na výrobní vadu.Neblázněte a proletáři všech zemí reklamujte , protože doba je reklamační.

              0 0
    • Jerwis  

      značka MDK = Mondraker :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.