Ahoj, je tu na fóru někdo, kdo vlastní delší dobu M. Teocali? Zajímalo by mě, jak je to s údržbou čepů zadní stavby, je u nich nutná častá údržba(jako třeba u GT), nevytvoří se v nich brzy vůle? Jak jste spokojeni s funkcí zadní stavby?
Ahoj, je tu na fóru někdo, kdo vlastní delší dobu M. Teocali? Zajímalo by mě, jak je to s údržbou čepů zadní stavby, je u nich nutná častá údržba(jako třeba u GT), nevytvoří se v nich brzy vůle? Jak jste spokojeni s funkcí zadní stavby?
Ahoj,
sice mám GT Force, ale o Teocali jsem taky uvažoval..Co se týká fce, tak to docela jde ikdyž oproti i-drivu trochu hůře chodí při jízdě ve stoje. Jinak mi příjde, že to chodí podobně, ty systémy jsou dost podobné, ale zkoušel jsem ho jenom chvilku. Pokud jde o údržbu tak si myslím, že by to nemělo potřebovat tak častou udržbu jako GT. Uvažuješ o modelu 2010 – protože mám pocit, že věch starších (2008 a starší) byly trochu jiná ložiska…
mel sem teocali a snad kazdel pul rok sem to cistil protoze to stale vrzalo a lupalo . loziska taky toho moc neudrzeli menil sem je taky jednou a to sem ho mel rok. lepsi ge gt na udrzbu a nenicijou se tam skoro vubec loziska to sem taky jezdil dva roky a skoro sem na to nesahl
to je obecna vlastnost mongoosu, ty slaby loziska.
Jednu sezonu jsem dojel na Rocketu, takze mohu potvrdit. Bylo to sice pohodlny, ale neprilis tuhe do stran. Ta nizsi tuhost a poloha cepu si vybrala dan v podobe odchazejicich lozisek.
jo schwinn je ten samy system.
Myslel jsem Schwinn Rocket:)
sak ja to pochopil. pruzeni to ma na stejnym principu jako mongoosy.
Aj, sorry, to mi jaksi nedoslo, zil jsem v tom, ze se tu resi Schwinn:( Ale mas pravdu, ten system je stejny.
Díky za info.