• xshreck

    Dneska jsem trošku zkoušel vidlici. Většině lidem zbývá ještě 1cm do max. zdvihu.

    Je to kvůli motion controlu, kterej to ke konci rapidně přitvrdí a nechce to pustit dál (prostě vidli dost zbrzdí).

    Nedokážu si představit, jak to přesně funguje. Z ****** jsem zkusil upustit pár ml oleje z tlumení (mám teda rebu XX). Přišlo mi, že šla trošku níž. Vidla pořád tlumí, zamyká (možná o trošku hůř) a dokonce už jde prorazit i lock (což předtím nešlo). Jinak se mi chová i štelovátko komprese (zlaté točítko gate).

    Nepokoušel se někdo o úpravu tlumící části, aby se zlepšil chod vidlice ke konci Nebo nějaký jiný nápad.

    0 0
    • xshreck  

      :-D tak dneska jsem vidlu rozdělal, no v noze tlumení je malá vydřená ploška. Počítám od hlavičky „pístku“ v tlumení, na kterém je palstová rozpěrná pružinka. Byla slabší jak nová. Může to být od toho? Olej vytekl černý jak bota :)

      tlumilo to, fungovalo. Bude to něčemu vadit? Je to cca 5cm od spodního okraje, nijak to nedrhne :-/

      0 0
      • Concorde  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • pavlik6022  

        mel jsem stejny problem u lyrika. stacila jedna vyjizdka a olej v moco byl uplne cerny a navic Sestra vidla chovala jako by mela utazeny komprese. Po vymene oleje bylo vse v poradku, ale jen na par km. Rozebral jsem Moco a pistek mel po stranach odreny elox, takze jsem ho vymenil za novy vcetne plastoveho tesneni, dal novy olej a do te doby nez jsem vidlu prodal uz to nedelalo

        0 0
        • pavlik6022  

          Sestra? :)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • xshreck  

          Pístek je právě neodřený, jako by to ani neudělal on. Vidla jinak fungovala normálně :-/ dělal jsem jen posezonní servis. Nečekal jsem že zrovna tady se něco vyvrbí. Plastový kroužek jsem dal jiný.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.