• VanVren

    Zdravím – rozemlel jsem ve vidli (SID team 09) tlumící váleček z pravé nohy – neválí se vám někomu doma, nebo třeba nabořenej SID. Odkoupím tento díl. Díky i za tipy, kde ho sehnat za rozumný peníz.

    0 0
    • discovery  

      Ahoj bikeři,

      využiji toto vlákno k mému dotazu.

      Chtěl bych se zeptat na množství a typ oleje co se leje do vidlice RS Sid team 2009? Na netu jsem našel, že pravá noha je 93ml 5WT a 5ml 15WT + levá noha 5ml a 5ml 15WT. Jde mi o to, že jsem se ještě dočetl, že se do vidlic dává Redrum, prosím o vysvětlení kam a případně kolik ho dát.

      Dále bych se chtěl zeptat, čím mažete molitanové kroužky pod gufery? Stačila by vazelína od Motorexu (zelená) nebo to chce nějakou speciální?

      Děkuji za odpovědi.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • xshreck  

        pohledej, kazdy to dela podle sebe. Do tlimeni 93ml, mazani noh davam vic jak 5 – prijde mi to zalostne malo, kdyz se tam dostane trosku bordela, tak se mi to ve vetsim mnozstvi ma sanci aspon trocha ztratit.

        Nad pistek dej trosku redrumu, jen aby se priblizne zakryl. Molitanove krouzky davam namocit do oleje 15wt smichany s troskou redrumu.

        0 0
      • mr.ricardo  

        mam rebu team 09 a davam do tlumeni 5WT, leva noha nahoru 5ml redrum a zespodu do obou nohou 15ml redrum/15WT 1:1 smes a tu samou smes napustim molitany. chodi to sametove

        0 0
    • vojtajonas  

      Ahoj všichni, stal jsem se šťastným majitelem RS SID WC. Koupil jsem ji ježděnou a prodávající mi doporučil ať spodní misku hlávka (mám hlávko s průmyslovými ložisky) rozříznu a potom to půjde snadno nasadit a v budoucnu i sundat. Prohledal jsem net i fóra a nikde jsem nenašel informaci, jak se mám chovat k blackboxu. Je pravda, že v místě uložení misky na hlávku není takový ten otvor pro šroubovák, právě pro sundání hlávka.

      Díky za jakékoliv rady :)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • yetti  

        Sice jsem nikdy neměl karbonový krk na biku, ale na silnici už vozím vidle s karbonovýma krkama hodně dlouho a nikdy s výměnou kroužku nebyl problém. Dokonce bych řekl, že to jde sundat snáž než z hliníkového krku.

        Pokud se přesto bojíš výměny kroužku, tak kup nějaké kvalitní hlávko se zapouzdřenými ložisky. Hodně vydrží a pokud by odešlo, tak je pravděpodobné, že seženeš stejné a kroužek měnit nemusíš, protože na něm se nemá co pokazit. Třeba FSA nebo CaneCreek drží hodně dlouho většinu modelů hlávek ve výrobě beze změn.

        0 0
        • vojtajonas  

          Chtěl sem použít původní hlávko co sem měl na kole.

          Tak už sem vidli nasadil. Kroužek byl z hliníku a když sem ho zklepával z původní vidle, na který byly otvory pro páčidlo či klín, měl sem co dělat abych ho nepoškodil, ptž je měkký. Nebýt těch otvorů pro klíny, tak bych ho asi jen tak nesundal aniž bych něpoškodil korunku. Přeříznutý tam šel jak po másle.

          Prvních pár projížděk budu hlávko pozorovat zda je vše ok. Snad bude.

          Díky za odpovědi.

          0 0
        • vojtajonas  

          Chtěl sem použít původní hlávko co sem měl na kole.

          Tak už sem vidli nasadil. Kroužek byl z hliníku a když sem ho zklepával z původní vidle, na který byly otvory pro páčidlo či klín, měl sem co dělat abych ho nepoškodil, ptž je měkký. Nebýt těch otvorů pro klíny, tak bych ho asi jen tak nesundal aniž bych něpoškodil korunku. Přeříznutý tam šel jak po másle.

          Prvních pár projížděk budu hlávko pozorovat zda je vše ok. Snad bude.

          Díky za odpovědi.

          0 0
          • scret  

            jak psal Vilem, urcite riznout krouzek, pak jde rukou…

            Btw.nektery hlavka to tak maji uz od vyroby…

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.