Zdravím planuju nákup nového kola a tak by mě zajímal váš názor na todle kolo MRX
Hlavně názor nějakého majitele, pokut tady nějaký je :)
Zdravím planuju nákup nového kola a tak by mě zajímal váš názor na todle kolo MRX
Hlavně názor nějakého majitele, pokut tady nějaký je :)
Majitel sice nejsem,ale aspoň názor přidám. Vidlice jako taková je docela solidní,funkční. Tlumič taky neurazí, ale ani nenadchne. Osazení Deore je takovej tank. Vydrží to moc,hodně to odpustí a pěkně to funguje. Jinak celkově carbon full s touhle výbavou za 31k je hodně dobrá nabídka IMHO.
Napiš mi email.:)
Ten rám už je vyprodanej ne? A nedělej si reklamu sakra! :)
Je to hnusný činský full z katalogu, co víc na to říct, nějak extra fungovat to asi nebude, váha bude asi slušná, ale to je tak vše, pokud to chceš na závody tak bych radši v téhle ceně HT a pokud na pohodu tak bych se teda koukal na fulla u jiné značky.
:) Proč by to nemělo extra fungovat?
Nemám v to prostě takovou důvěru a nevěřím že to bude fungovat stejně nebo lépe jako třeba spešl, giant a podobné, ale v rámci možnosti, na turistiku asi v pohodě ;-)
A jak ty to můžeš vědět, že nemaj žádnej vývoj a není to top světovej karbon, co?
vediet to nemoze ale uz som to tu pisal asi 5 krat a siesty sa mi nechce tak ak mas chut si to najdi. skutocnost bude asi dost blizka tomu co pise. nicmenej za par rokov…
V klidu, to nebylo myšlený vážně a on ví, na co narážím ;). Viz Vilémův příspěvek…
sice nerozumiem ale dobre.
Já myslím že fotky z čínských katalogů, které tu byly mnohokrát by ti stačit mohly ne?
A? Ty snad můžeš vědět, že číňani vývoj nemaj? Nebo co je pravděpodobnější, že neokopírovali něco otestovanýho? :D
Já napsal, že v to nemám důvěru a nevěřím že to bude fungovat jako top značky, samozřejmě nějak slušně to fungovat může, ale kdyby to bylo tak skvělé, tak to jezdí každý.
Dobře, napíšu to asi po sté, já nikde netvrdím, že to je dobré, pouze se mi nelíbí, že ty tvrdíš že to je špatné, prestože si to viděl jednou na obrázku, tečka.
:) Nevíš, kdo to psal?
Já nikde nepsal že to je špatné, fungovat to asi nějak bude, ale prostě žádná špička to nebude. Už sem to tu psal asi třikrát, snad si to konečně přečteš.
Vždyť právě, podobně jako ten Radon, o to mi celou dobu jde, žejo :D.
Jenomže já nepsal, že to nic nevydrží, že to zřejmě brzo praskne atd.
A proto tu vzdy doporucujes ruzny nemecky znacky, ze?
Canyon, cube, radon mají nějaký svůj vývoj, vyhrávají plno testů, recenzí, o každém modelu to asi nejde říct, ale prostě jsou úplně někde jinde než mrx z katalogu a to víš, tak si to rýpání ušetři, bo tu zas z toho bude flame, zrovna ty patříš k takovým uživatelům, co nikdy nepíšou k tématu, tak se bud vyjádři k MRX nebo to nech plavat.
Jojo. V testech si svého času vedl dobře i Corratec se svým fullem (jak již dnes víme, byl to katalogáč ze země velkého Maa :-)
Až uvidím zahraniční test, kde bude tenhle MRX srovnáván s fully velkých značek a dopadne podobně nebo snad lépe, pak ho klidně budu chválit :)
Jakože když je to napsaný anglicky nebo německy, tak je to důkaz serióznosti? :D A že v německejch testech vždycky vychází nejlíp německý kola, to je naprostá náhoda :D.
Máš lepší nápad jak porovnat najednou tolik tolik kol z mnoha hledisek než tyhle testy? Z čeho jiného by se potom dalo vycházet? Bohužel je to jediná věc podle které se dá nějak ± orientovat.
Myslíš, že má MRX tolik peněz aby dostali svoje kolo do nějakýho časopisu? :) Připadáš mi čím dál naivnější.
Ty testy mě celkem fascinujou… Všichni udělaný z testů v německejch magazínech, si někdo myslí, že to tam chodí jinak, než u nás třeba ve Velu? :D
by som povedal ze aj ano. nemaju tam v zasade problem sprdnut aj nemeckeho vyrobcu. ono ked sa meria tak sa meria, tam to odrbes len tazko. ked niekto riesi jak velo iba pocity tak to je ine :-). navyse pri tom pretlaku na nemeckom trhu by sa v pripade nejakych pochybnosti velmi rychlo konkurencia ozvala. a to ze to vyhravaju povacsine nemecke znacky? a co z toho co tvori 90% predaja okrem speslu, treku a canondalu neni nemecke? ktore plaste co tvoria 80% predaja nie su nemecke? a tam kde to tak neni (brzdy, vidle) imho nejsu nijak protezovane nieto aby vyhravali.
Nojo, v Německu by se nic takovýho nestalo… Vlastně, počkat :D.
hej, uz som to pocul, v krcme nebola rec o nicom inom. aj ked ma auta absolutne nezaujimaju tak sa to prepocut nedalo. nicmenej on nefalsoval vysledky ale pocty hlasujucich za uxcelom zvysenia prestize ADACU-u. cize nijake testy, merania a pod. a hlavne na to prisli. to v takom vele asi nehrozi :-0
clovece keby ma auta nejak zaujimali tak je pre mna ADAC este stale doveryhodnejsi ako svet motoru a pod.
To říkám, jak to je německy nebo anglicky, tak to hned všem přijde důvěryhodný :D.
Jinak ono výsledky měření můžeš upravit celkem snadno, ono to bude všechno vycházet ± podobně, tak u každýho vyřadíš pár měření, co se ti nelíbí, trochu zvýšíš směrodatnou odchylku a máš hotovo, přitom to pořád vychází :D. A že by někdo koukal v časopise na poznámku pod čarou o statistický významnosti testů? :)
Vitezstvi v testu :-D a recenze :-D.
Podle čeho jiného se chceš orientovat?
Osobni zkusenosti anebo i pratel (nebo nepratel zde na foru).
Bohuzel media jsou lehce zmanipulujes. A na testech je to videt.
Tak názory na jednotlivé kola se můžou lyšit, navíc ne každý tomu tak rozumí aby mi to řeklo co potřebuju, v těch testech jsou srovnány reálné hmotnosti, thustoi, a hlavně porovnání mezi jednotlivýma kolama, bohužel nikdo mi asi nepůjčí 10 kol od různých značek třeba na půl roku abych si to srovnání udělal podle sebe.
Jak jsou srovnany tuhosti?
Navic urcite porovnavaji seriovky – jine obsazeni kol, os, vidlic, tlumicu.
A ty si myslis, ze tem casopisum jo? Navic na pul roku? Myslis, ze maji cas testovat pul roku treba 20 kol?
Hlavne, kdyz se to kolo ma taky nekdy zacit prodavat a do testu se posila prave za ucelem zvyseni prodeje – aby se nakopl prodej hned na zacatku?
Navic, kdyz se testuje pul roku – kdy ten clanek vyjde? Test pres leto = clanek nekdy na podzim. To uz bude mozna ten model zastaraly a vyjdou nove veci do dalsiho roku. Test pres zimu – jine podminky nez v lete.
Ve zkratce: Uz neverim ani dTestu, ze je objektivni. I jejich testy se daji upravit, aby vyhrala urcita vec.
tak samozrejme ze 100% to asi nebude. sam pamatam casy ked sme v chipe zaplatili za vysoko pozitivne PR. lenze v momente ked tam vstupuju objektivne merania tak to uz je horsie, to sa da vzdy napadnut takze tam aspon aka tak objektivita je. preto ja osobne vidim dost podstany rozdiel medzi tymito testami a pseudotestovanim podla pocitov kde potom naoizaj nevies ci sa mas smiat alebo plakat. uplny specialista v tomto bolo velo. a mysli si so chces mne tie testy v nemeckych casakoch docela zodpovedaju s tym co je realita. jak z osobnej skusenosti tak s tym co citas na forach a pod. konkretnych prikladov by bolo na mraky.
a propo fora – zober ktorekolvek, akykolvek vyrobok a najdes o nom ze je od uplne super mega cez da sa az po odpad. tak si potom vyber.
Jop. Na forech to chce trochu prelouskat no.
Ale presne jak pises s tim Chipem… Zaplatit.
Dnes Ti ani neudelaji clanek, pokud nezaplatis. Umisteni tiskove zpravy na CTK = 2 490 Kc.
U každého testu je napsáno jak to dělají, mě zrovna tuhost při mé váze netíží, ale jsou tu lidi co poznají minimální rozdíl.
Když jsou za to placení, proč by neměli čas testovat 20 kol? dají to více lidem a ty ty kola jezdí, když na tom někdo najedi i třeba 500 km, tak se dozvíš víc než z obrázku.
Bohužel jak píšeš, takové testy dlouhodobé srovnávací často vycházejí v půlce sezony a podobny ale tak značky většinou daný model nechávají relativně beze změny pár let, takže takový test může být klidně užitečný i po 3 letech, lepší než drátem do oka.
O tom, že výsledky můžou být upravené, to jo, beru to, ale ty testy beru jako odrazový můstek, předpokládám že většina pravdy na tom bude, navíc ty kola většinou testuje více časopisů a těhdle serverů atd, takže pochybuju, když nějaké kolo vyjde dobře na 5 servrech a jiné zase na všech špatně, tak nepředpokládám že by výsledek byl o 100% jiný, i když samozřejmě šance tu je.
Asi jsi porad nepochopil, jak to chodi. Kdyz to vyjde na 5 serverech vsechno dobre. Je nekolik moznosti – jo, nekomu se povedlo neco super, jezdi to reprezentant a vyhral, je to regionalni produkt (RB, DC), Nasypal do toho pytel penez.
Jak to delaji. Jezdi na tom. Jenze tech okolnosti kolem milion. Nemusi danemu jezdci sednou geo a uz je to kolo na prd.
A ano, jsou za to zaplaceni. Temi, co tam kola dodaji, prectou si casopis, kola dodaji.
Vis, jak to casto chodi u mobilnich aplikaci, aby se vubec udelala recenze? Udelas vec na iOS. Nakoupis kotel iPhonu, nahrajes tam jen svoji aplikaci a posles to recenzentum (mobil jim samozrejme zustane). Takze recenzent uz rad sahne po te tvoji aplikaci – preci jen dostal iPhone atd. Takze uz ted je tvoje aplikace zkreslena ;-).
Jak už jsem psal, neříkám že to nemůže být nějaké ovlivněné, ale prostě není nic jiného od čeho se odrazit, navíc jsou i servery kde jsou i uživatelské recenze atd.
Jasně že ti testovací jezdci můžou hodnotit jinak, prtože jim něco vyhovuje více atd. ale to se i většinou v tom článku dozvíš a pak taky to jsou lidi, kteří už toho projeli hodně takže to můžou srovnat s ostatníma, když napíšou že je něco méně nebo více progresivní tak to jsou většinou fakta, protože každému vyhovuje něco jiného a i podle toho se dá zorientovat ne jenom podle celkového pohledu, každá část testu mívá něco do sebe.
U každého testu je napsáno jak to dělají, mě zrovna tuhost při mé váze netíží, ale jsou tu lidi co poznají minimální rozdíl.
Když jsou za to placení, proč by neměli čas testovat 20 kol? dají to více lidem a ty ty kola jezdí, když na tom někdo najedi i třeba 500 km, tak se dozvíš víc než z obrázku.
Bohužel jak píšeš, takové testy dlouhodobé srovnávací často vycházejí v půlce sezony a podobny ale tak značky většinou daný model nechávají relativně beze změny pár let, takže takový test může být klidně užitečný i po 3 letech, lepší než drátem do oka.
O tom, že výsledky můžou být upravené, to jo, beru to, ale ty testy beru jako odrazový můstek, předpokládám že většina pravdy na tom bude, navíc ty kola většinou testuje více časopisů a těhdle serverů atd, takže pochybuju, když nějaké kolo vyjde dobře na 5 servrech a jiné zase na všech špatně, tak nepředpokládám že by výsledek byl o 100% jiný, i když samozřejmě šance tu je.
laskave jdi nekam se svyma radama a doporucenima.
Co ty pises k tematu mi taky neni jasne, jen tu papouskujes, co si tu kde vycetl a soudis podle toho, co TOBE prijde jako vyhodne v pomeru cena/vykon. Coz ovsem s objektivitou nema co spolecneho.
Nikdo ti nebrání poradit něco lepšího, ale vidno se jenom rád hádáš, možná bys měl zamířit třeba na novinky.cz tam by ses vyřádil až až.
Simtě, tam už je Pavka.
Ale jdi ty. Pouze jsem reagoval na tvoje nicim nepodlozene odsouzeni toho kola a pozastavoval se nad tvym opakovanym doporucovanim nemeckych znacek, jen proto ze se ti libi jejich cena a ty kola jsi na vlastni oci ani nevidel, natoz na nich sedel.
Ja o nem vim uplne stejny hovno jako ty a proto nemam co bych k nemu napsal. A soudit jen na zaklade sympatie ke znacce, to bych si netroufnul.
Jinak dik za tip na novinky.cz, ale netouzim se tam opet potkat s tebou.
Kdyby tu ke každému kolu na které se někdo ptá měli odpovídat jenom ti co je jezdí, tak je drtivá většina takových vláken úplně prázdná.
Jinak se divím, že si neodsoudil i JakeFa, jak odsuzoval německá kola i když na nich neseděl :o))
Jinak nepodložené, jak se to vezme, neslyšel jsem od nikoho že ten MRX je top full, že by někdo s velkýma zkušenostma psal, že nic lepšího nejel, nevidím to nikde na závodech ani u nikoho kdo tomu rozumí a fulla si kupuje tak jsem MRX taky neviděl, o něčem to asi vypovídá.
Moment, JakeF neodsuzoval německá kola… Jen trochu krotil vaše nadšení nad jistým kolem, který bylo prvním pokusem o karbec podobný kategorie daný značky a všichni se z toho mohli udělat, protože to mělo X01 a karbonovej rám za pár korun :).
Kdyby každý první karbec dané kategorie všech značek byl *******, tak to tu máme těch průserů pěknou haldu.
Takže co je za problém s tím MRX? :)
„Kdyby tu ke každému kolu na které se někdo ptá měli odpovídat jenom ti co je jezdí, tak je drtivá většina takových vláken úplně prázdná.“
no ty vole snad v to doufá každý kdo se na něco ptá ne?
svého času ve Stereu ve všem vyhrávalo Sony..kupodivu se po pár letech přišlo na to kdo přispíval na provoz :-).
Které v nezanedbatelném počtu případů berou matroš z čínského katalogu a bez číňana by si ani nevrzly (viz pár článků v cyklistických médiích o vývoji nového Ghostu Riot, kdy se sice všichni evropané tvářili, jakože něco vyvíjejí, ale pak přišel boreček z Číny a ukázalo se, že je to velitel a co jak bude vypadat nakonec stejně určí on :-).
bez ironie a rypania daj nejake info, link atp.
lebo ako iste sam vies alfa a omega fullov je chod zadnej stavby (pripadne v kombinacii s konkretnym tlmicom) co nijako a nicim neovlyvnis, nezmenis a nezlepsis a co v tomto ako aj vsetkych obdobnych pripadov cinskych katalogoviek (kellys, 4ever apod.) bude stat takmer isto za hovno.
ht uz asi kludne ano ale ako katalogovy cinsky full na to este cas nedozrel, mozno za par rokov.
Na prvni pohled mi ted ram prijde stejnej (rozdil je samo v tlumici).
tazko povedat takto z pidi obrazka ale mozne to je a to by bol ten lepsi pripad. konkretne ten, ze nieco pre nich robia, nepreslo to kontrolou ako acko ani ako becko tak to ako cecko predavaju pod vlastnou znackou za stvrtinovu cenu. takychto veci najdes v cine po milu kedves, rozlisit ich od uplneho ausschussu je ale takmer nemozne.
Přesně tak. Není to zas taková věda, fungovat to bude ± stejně. Tam záleží pak na tlumiči, ale to je věc která se dá vždycky doladit.
Já na tom rámu jel a neměl jsem rozhodně pocit, že by to fungovalo třeba hůř než Cube, ba dokonce Camber kterýho jsem jezdil.
Ale Azmir a Emenem v tom mají jasno. Jsou to totiž experti na čísnký katalogovky :)
Já nepsal, že to bude *****, jako turistický full jak sem psal asi pohoda, ale je tu mnoho lepších systémů, já bych takový carb. full za každou cenu nechtěl, to bych radši vzal hliník od jiné značky.
Není to zas taková věda, fungovat to bude ± stejně. – to snad ani nema cenu komentovat. pri tom na kolkych bikoch si sedel mi to vychadza ze ta kludne mohli posadit aj trakar.
Tam záleží pak na tlumiči, ale to je věc která se dá vždycky doladit. – jestli je zadna stavba naprd tak to tlmicom nezachranis ani omylom.
ty vazne predavas bicykle ? nechcel bych byt zakaznik ktory sa podla teba rozhoduje.
Já jsem nepsal, že když je blbá stavba, že to zachrání tlumič. To sis vycucal z prstu. Tohle je klasická stavba používaná na stovkách rámů a někdo myslim ty psla něco o tlumiči co tam je. Tak jsem jen psal, že možná to nebude chodit dobře s tím tlumičem cotam je, ale že to se dá přípaně poladit.
Osobně jsem jezdil Cannon Jekyll, Cannon Rush, Cube AMS, GT Sensor a Specialized Camber.
Každý kolo mělo něco. Osobně bych jako vítěze hodnotil Sensora. Defakto bez potřeby propedalu a vysoká tuhost. Camber měl celkem měkčí stavbu a třeba s tlumičem RS Monarch nebylo moýná ho dostat na doraz při rozumným sagu. To třeba na Sensorovi nebyl problém.
Zkrátka jsme chtěl říct, že to MRX jsem neshledal po projetí ničím zabitý. Stavba chodila moc pěkně a řekl bych, že to bylo i tužší než třeba Camber.
Proto nechápu tyhle soudy nějakýho rámu bez projetí.
Zákazníkům ve výberu fulla rozhodně neradím, na to si fakt netroufám jako mnozí prodavači co o tom věděj uplný hovno.
99% bajků co stavím jsou taky HT.
Ty jsi prostě jen plácal, vidíš fotku, čísnkej rám a hned to odsoudíš.
+1
Sensor není moc populární kolo, ale když jsem se na něm projel, tak mé nadchlo, trosku jsem cítil, zentaha za pedály, ale na to by jsem si zvykl, něco na tomhle rámu by jsem si dokázal představit.
to su presne tie pocitve testy ktore ale nehovoria o skutocnosti vobec nic.
To nejsou pocity. To že má Camber měkkou stavbu je holej fakt. To že byl s monarchem progresivní jak svině, je fakt. To že měl Sensor tužší stavbu je fakt, to že zadní stavba chodila krásně lineárně, je fakt, to jsou všechno hmatatelný a viditelný věci.
Já narozdíl od tebe hodnotím fully jen dle toho jestli s nima mám zkušenost a projel jsem se na nich, Pokud jsem na nich nejel, tak je ********** je hodnotit.
Ale reálně změřenou pevnost drátů jsi nepoznal :D. Tak teď nevím, nakolik ti věřit, že bys poznal tuhost rámu :).
Ty si prostě překrucuješ věci, tak jak chceš a jak bys chtěl aby to bylo.
To že třeba Sapim Race jsou méně tuhý než třeba Sapim Leader, jsem nikdy nezpochybnil.
Já jsme jen tvrdil, že u 32 drátovýho výpletu nejsou Sapim Race dráty nějaký problém co se tuhosti týče.
A psal ti to i Kubad a to je nějaká váha, že se Sapim Race drátama nemá problém.
Ty se svýma 70kg nebo kolik máš, bys ale nikdy Sapim Race nemohl vozit, protože jsou málo tuhý :)
Ale ne, spíš jsem si všimnul, že ty vždycky poznáš jen to, co se ti zrovna hodí :).
Divný, že já mám přesně ten stejnej pocit z tebe.
Ty si hlavně fakt strašně rád překrucuješ věci tak aby se ti to hodilo.
Aha :). Jakože například když potřebuju prodávat lowend kola na určitejch drátech, tak jejich nízkou tuhost nepoznám, i když to je reálně změřený, zatímco tuhost zadní stavby poznám naprosto bezpečně, nebo jak jsi to myslel? :)
Mně je přeci ale jedno jaký dráty komu zapletu, nevim jaký máš představy :)
Řekl bych, že skoro z 80% zaplétám lidem Sapim Race nebo DT Competition. Lidem kolem 100kg už doporučuju spíš nezeslabovaný. Pak pár jedinců chcě něco lepšího.
Rozhodně ale Sapim Race dráty nejsou na low end kolech. Low end kola jsou kola kolem dvou tisís s shimano m475 nábojema a noname drátama třeba.
A co je hlavní, já především nic prodávat nepotřebuju. Když nic nezapletu, nepostavím žádný kolo tak se u mě nic neděje, není to moje obživa :)
to tvrdis ty a len na zaklade toho ze si sa na tom odviezol. to su ciste pocity tzv. „velo test“. skutocnost moze byt a povacsine aj je ina.
inak ked nepoznas rodiel medzi dvoma zasadne odlisnymi fullmi (Není to zas taková věda, fungovat to bude ± stejně.) pricom je to ***** odlisne a rozhoduju o tom milimetre tak sa dost cudujem jak musis byt inak senzitivny ked poznas pocitovo linearitu chodu zadnej stavby.
Linearita není o pocitu. K tomu stačí gumička na tlumiči ty chytráku.
mas pravdu, gumicka, to ma nenapadlo.
eeee, jak sa s nou ta linearita pri jazde pozna?
Že by tak, že při normálním SAGU využívá tlumič pěkně celý zdvih, nebo stačí poskočit a vidíš že tlumič dojel až na doraz.
Kdežto třeba Camber z kraje zdvihu fungoval krásně citlivě, ale i při větším skoku nebo na velkýchj kořenech se tlumič nedostal dál jak do 2/3 zdvihu a to už musela bejt fakt prda.
teraz srandujes, to hned vidno.
Jinak od někoho, kdo na těch kolech staví a vydělává, to zní fakt objektivně :)
Na tomhle rámu jsem stavěl jedno kolo a ten rám nevíc už MRX nenabízí, takže rozhodně mi nejde v tomhle o reklamu ;)
Na tlumiči záleží pouze v tom smyslu, že může daný rám zabít (tedy slušný rám může být zabitý tlumičem).
Blbý rám ovšem sebelepší tlumič zachránit nemůže.
A ± stejně jednotlivé fully nefungují. Je to přesně naopak, fully se chováním liší často opravdu hodně. Nikde pak není dáno, že některý je konkrétně špatný nebo dobrý obecně, protože každý preferuje jiné vlastnosti.
Jen např. od jedné značky jezdím (nebo jsem jezdil) dva fully stejné kategorie s naprosto odlišným chováním. A vyhovovali mi oba dva pouze proto, že jsem výrazně změnil svoje prefernce. Hodnotit to z pohledu preferencí aktuálních nebo dřívějších, tak vždy jeden bude super a druhý bída s nouzí.
Je to přesně naopak, fully se chováním liší často opravdu hodně
To je ale taky dost subjektivně, co třeba pro někoho je velkej rozdíl, tak druhej člověk vůbec nemusí ani poznat. Většinou to nepozná ten co to nějak nepytvá a moc o tom nepřemejšlí, takže většina kolistů :)
Dyť sem taky psal, že jako turistický full dobré :)))
Na to bacha, maajkee je krutej sjezdař a i na silnici by nás všechny vyškolil :). Svěťák v XC je pro něj nuda s prstem v nose…
Nejsem sjezdař. na silnici bych nikoho nevyškolil a třeba v novým městě jsem byl na kamenných sekcích posranej až za ušima.
Pokud někdo nepozná zásadní rozdíly, tak nemusí vybírat vůbec nic a může si koupit první kolo které potká a vlastně nemusí řešit ani zdvih.
V praxi se velmi často dva rozdílné systémy (a to jejich konkrétní provedení) liší více než stejný typ rámu odlišného zdvihu (sousedního zdvihu typu 120mm x 140mm).
Já se ovšem v praxi nikdy nesetkal s tím, že by někdo vůbec nevnímal rozdíly mezi fully. Ne každý postřehne každý detail, ale spoustu vlastností typu jak se to pohupuje, jestli to jde na stejné překážce jde do půlky zdvihu nebo do 4/5, jestli to hodně mění geometrii ve výjezdu.
Tohle pozná téměř každý, jen dost jezdců není schopno určit konkrétní příčinu daného chování.
A tedy např. jen zaznamenají, že toho v prudkých výjezdech méně vyjedou a už neví proč (nedokáží odlišit vliv geometrie, posedu, změny sagů, atd.).
A dost často někdo něco nepozná jen proto, že nemá žádné srovnání. Když nemá více praxe, tak po vyzkoušení neví, že to jak se to kolo chová je třeba úplně špatně a že to může být daleko lepší.
Však to je jasný, taky ale hodně záleží na stylu jízdy.
Z obrázku se bohužel nic moc nepozná. U některých systémů stačí posun čepu v řádu jednotek mm a chování se změní opravdu hodně.
Tím nijak nehodnotím ten MRX rám, protože nemám na hodnocení žádné relevantní podklady (jako např. aspoň model v Linkage když už jsem na tom rámu nikdy nejel).
Pokud to je okopírovaný Spark (tedy opravdu přesně), tak stejně jako Sparku bych se tomu rámu vyhnul. Spark jsem nikdy moc nechápal tu kombinaci jak extra je to houpavý rám (ale zase je aspoň pěkně citlivý) a jeho zaměření.
Na těhle rámech dělalo Sintesi a pár dalších značek…Takže nevidím větší problém…
No jo, ale víš jak, není to spešlájzd, tak to nefunguje…
Radon spíš :D.
Co znamená na těhdle rámech? Jako přesně tenhle totožný rám jako MRX, ze stejné fabriky jenom s jinou nálepkou nebo co si mám představit?
Podobně jako Kellys, který má nachlup stejného fulla jako Corratec, Whistle a ještě spousta dalších.
Tak corratec už delší dobu není nějaký etalon kvality a Whistle ani neznám to bude něco podobného jako kellys ne? Však takových je mnoho.
Etalon kvality je co? Něco jako Radon? :D
Měl jsem na mysli kvalitu vývoje, ale ani tam na tom Radon není nějak nejlépe, ale ten tu furt cpeš jenom ty :)
Dej si do Googlu Sintesi 609… Tenhle, nebo ten starší model je uplně totožný…A Sintesi není jediná značka.
Nedá se někde najít geometrie toho mrx? Jsem jí hledal a nemohl najít.
Právě od Sintesi je koupená forma. Stačí to některým jako vysvětlení kvality a funkčnosti?
Proč by to mělo být vysvětlení kvality? I kdyby to bylo opravdu tak a Sintesi mělo nějakej vývoj fullů a slušnej systém (což nemá), tak to stále nevypovídá o způsobu práce s karbonem a použití kvalitních vláken a pryskyřic. Tady hromada lidí vidí karbon jako jeden materiál, což ale vůbec není pravda. Nejenom jdou použít daleko lepší materiály, ale i výrobním postupem jde ty vlastnosti krásně doladit. Třeba jako 26" Flash, kde byl přední trojúhelník tuhej a kolo tak šlo krásně za pedálem, ale zadní stavba přitom krásně žehlila nerovnosti.
Tak ted už opravdu nevím jetly ho pořídit nebo ne :) jeden říkate že je to činskéj šrot , druhý že to tak špatné není tak opravud nevim co si myslet. Majitel taky žádnej tak to asi bude mluvit za vše. Chtěl bych ho na cykloturistiku ale taky na nějaký ten závod ale ne žadnej bláznivej, jenom polni/lesní cesta, ne žádné velké sjezdy. To a bych se podival na nějkéj jinej full, mohl by mi někde z vás zkušenejch něco doporučit kolem těch 30tis. ?? A carbon to být nemusí. :)
Za ty peníze je to slušná nabídka.
Na to co to chceš, to bude zřejmě úplně v pohodě ;-)
Vzhledem k tomu, že VOC toho rámu bez tlumiče byla cca 20 tisíc, je cena za to celý kolo opravdu dobrá.
s tim zverejnovanim VOC bych byl trochu opatrny, neni to podle me uplne idelani…
Ten rám už není v prodeji a neměl by být.
já bych do toho klidně šel. Vidle i tlumič už jsou z řad a od výrobce kdy to funguje a celkem vydrží. Rám je okopčená 96 od meridy, takže moc nevidím důvod proč by to mělo být špatný.
koupil bych na to nějaký lepší kola a vystaráno, budeš mít za hubičku solidní kolo co z tebe v lese nevytřese duši.