MTB dámské 27,5 - stavba Praha?

28 nepřečtených
  • Smikee

    Ahoj všem,

    sháním pro slečnu nové kolo a vzhledem k požadavkům a možnostem (20k) mi přijde ideální něco postavit. Zevrubně jsem pročítal starší témata, ale nenašel jsem v žádném odpovědi na mé otázky (snad mě hned neukamenujete s nějakým topicem, co jsem přehlédl :-)).

    Hlavní věc je, že hledám stavitele z PRAHY – rád bych stavbu konzultoval osobně, aby nám stavitel fundovaně poradil s výběrem komponent a velikostí rámu. Vím, že tu operuje Hnoj, ale podle webu a i aktivity tady na fóru asi odletěl na měsíc, proto píšu sem.

    Nebo myslíte, že to nemá smysl řešit a stačí jen finální osobní předání?

    Prosím tedy o kontakt na šikovné stavitele z Prahy, konkrétní zadání bych už řešil s ním osobně a ne tady na fóru.

    Díky moc

    Michal

    0 0
    • Al Stra  

      hnoj emigroval navždy a daleko do kanady

      0 0
    • Kuba78  

      Ja sem vloni tez hledal stavitele z prahy, na damske kolo. Nakonec sem to nechal postavil od stavitele od Budejic a kolo si vyzved kdyz sem pak jel nahodou kolem (ale normalne ho i zasle). Ono vlastne ten osobni kontakt tak moc potreba neni- co chces poradit tak se s nim poradis emailem ci telefonicky at je z prahy nebo z tramtarie. Skladbu kola ti v navrhu posle do jednotlivych komponent takze si fotky muzes dohledat na netu, ohledne velikosti, posedu atd ti po radit dokaze protoze uz ma nejake zkusenosti. Takze bych se toho nebal pokud nenajdes nekoho z prahy tak se obratit na mimoprazskeho.

      0 0
      • senior  

        Zdravím, měl jsem stejný problém, jsem také z Prahy, vše jsem tehdy probíral se Scalarem, který je sice z jižních Čech, ale pro kolo jsem si tehdy chtěl dojet . Vše po emailu probíhalo dobře, jen nebyl tehdy pro mne akutně rám, který jsem si přál a čekal jsem na něj.Mezitím mně moje tehdejší kolo ukradli a tak jsem potřeboval rychle nové, které jsem koupil pak seriové ( v Praze to bylo RB, kde jsem si komponenty volil ) a z vlastní stavby pak sešlo, ale Scalara doporučuji, stačí mu napsat a projednává se vše emailem a reaguje promptně / tedy platilo to před rokem a půl :-)/

        0 0
        • palo7  

          a nebylo jaro ;-) sám Scalar zde na BF píše, že je na delší dobu zahlcen, ale to teď bude asi většina stavitelů

          0 0
    • scota  

      RB není za 20K.

      Je otázka zda je osobní konzultace (schůzka) pro stavitele lukrativní byznys v této cenové hladině, protože v Praze je draze. Stavitel většinou těží z minimálních nákladů.

      0 0
    • Smikee  

      Jo díky, už dáváme něco dohromady :-)

      Co jinak říkáte třeba na toto kolo od Němčíka? http://www.cyklonemcik.cz/…on-lady-2016 Je tam něco vyloženě špatně? Mně to přijde za ty peníze celkem slušný.

      0 0
      • palo7  

        rám max. 15 (to bude tak max. okolo 160cm), a pokud sedne velikost, tak jsou na tom těžké pneu (to by asi vyřešilo i celkovou nadváhu kola :-)) , slabé brzdy a netuším co ty kola. Taky bych nechtěl 3× a už vůbec ne pro ženskou, když je tam 42 velkým převodník. Za 18 nedostaneš výrazně lepší asi ani od stavitele, ale za 20, už to může být celý 2×10 Deore, včetně brzd, s kolama Remerx a slušný plástě k tomu.

        0 0
        • Smikee  

          Myslis,ze 2×10 ma zde smysl?chceme jezdit hlavne zpevnene cesty,lesni cesty a spise rovinky nez nejake vyslapy. S 2×10 jsem vetsinou videl draz oproti 3×10… Brzdy by mohly stacit m395.

          0 0
          • oddie  

            Pro ženskou má smysl 1× něco, protože ženská zpravidla nechápe/neumí/nemá ráda přesmykač :)

            0 0
            • puka  

              Ale dá. Stačí jí říct, že menší kolečko je do kopce a větší z něj. Furt by si jen vymýšlely.

              Takto skončí u Eagla.

              0 0
              • oddie  

                To, že dá, bych do toho netahal :)

                0 0
                • puka  

                  Když ženský zvládají vařit, starat se o děti, sledovat noviny naráz, tak proč by jim mělo dělat problém řazení a šlapání?

                  0 0
                  • Breakpain  

                    Protoze nechce …aspon u te me to tak je.

                    0 0
                    • puka  

                      To je tak debilně komický, když si to představím.. :DD

                      0 0
                      • oddie  

                        Že jo? Já s tebou úplně souhlasím. Mám úplně normální auto s nesynchroni­zovanou převodovkou, když chceš podřadit, šlápneš na spojku, vyřadíš, pustíš spojku, šlápneš na plyn tak, aby se motor roztočil tak, aby otáčky odpovídaly tomu nižšímu stupni, zase šlápneš na spojku a v tu chvíli můžeš pohodlně zařadit. Prostě nic složitýho, zvlášť pro někoho, kdo zvládne zároveň vařit, starat se o děti a ještě sledovat fejbůček, že jo. Tak taky furt nechápu, co furt ty ženský mrčej a remcaj a pindaj něco o nějakým pitomým nudným automatu…

                        0 0
                        • puka  

                          …možná proto jezdilo dříve více žen na kolech – nebyly přehazovačky a facebook. :D

                          0 0
          • Pavell007  

            2×10 je pro slečnu ideál. Pokud dáte velký převodník cca 36–38 a kazetu 11–36, tak slečna na velkou pilu ujede 95 procent jízdy, aniž by musela použít přesmykač. 1×10 to nevím, přeci jen pokud tam bude dost asfaltových úseků, kdy cílem nebude se jen přesunout z terénu A do terénu B, ale užít si to, tak by mohly chybět převody do rychla nebo do pomala, dle zvoleného převodníku.

            0 0
    • milan.v  

      Pročpak asi všichni narazí na Němčíka… :o/

      0 0
    • Smikee  

      Řeším teď stavbu je přítelkyni doporučován rám MRX X7 oproti SCUD 2015 (černozelené). Problém je, že se MRX přítelkyni tolik jako SCUD nelíbí a i mně se zdá geometrie více pánská – malé zkosení rámové trubky. Máte někdo zkušenosti, jak se slečnám na MRX jezdí? Má smysl za něj připlácet?

      0 0
      • oddie  

        Mám, dobře, ale jestli se jí něco líbí víc vzhledově, asi bych to nelámal.

        0 0
      • Pavell007  

        Dámská geometrie se neurčuje zkosením rámové trubky ale tím, jak je dlouhá-respektive kratší než pánská.

        0 0
      • sneedy  

        Přítelkyně má pár týdnů nové kolo na rámu MRX a v pohodě, na nic si nestěžuje, jezdí se jí na tom v pohodě. První varianta byl také rám Scud, který byl levnější a na ušetřených financích jsem chtěl přitlačit jinde, nakonec jsem si nechal od stavitele poradit a s geometrií toho rámu nemá žádný problém.

        0 0
      • Smikee  

        Tak se mi jí podařilo přesvědčit, že i MRX se jí vlastně líbí víc než ten SCUD :-) díky chlapi, s ženskýma je to někdy těžký… :D

        0 0
      • palo7  

        pro ženskou, určitě hlavně řešit vzhled. Co se jí líbí, tak je 100% jistota, že se ji na tom bude i lépe jezdit. Rozdíly v geometrii MRX vs. Scud jsou velmi malé, to určitě nepozná. Ušetřené peníze investovat do lepších zápletů a plášťů.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.