• Lessen

    Ahoj, chci se zeptat, máte někdo nějakou zkušenost s koly DT Swiss X 1900? Zvažuji jejich nákup a nevím jestli vzít tyhle, nebo něco jiného v téhle cenové relaci(4700Kč). Jinak vážím 95kg a jezdím lehčí xc, tak si myslím že by mohli dobře posloužit…

    Co vy na to?

    0 0
    • Vítekbiker  

      Mám na nich asi 3 000 km a spokojenost. Akorát jsem je nechával asi dvakrát centrovat, ale to bylo vždy mojí jezdeckou chybou. Po 2 000 km jsem měnil lažisko v ořechu. Jinak šlapou suprově :-)

      0 0
      • o.1  

        Neber si to osobne ale pri takychto reakciach neviem ci si niekto robi srandu alebo to mysli vazne…

        Nie uplne lacne kolesa, 3000km, 2 centrovania a po 2000km menene lozisko a spokojnost?!

        To je skor na reklamaciu nie? HOCIAKE nesupermarketove kolesa by mali vydrzat 10-krat tolko

        Ibaze by tam vsade chybala este jedna nula…

        1 0
        • MlokCZ  

          Přesně tak. Normální je po pár set kilometrech jedno lehké dotažení výpletu (to si sedne každý) a to většinou není vůbec rozcentrováno.

          Je jasné, že dle podmínek v jakých je ježděno, váze jezdce a stylu jízdy bude výdrž i stejných kol různá.

          Já si nepamatuju jediná kola, co jsem kdy na biku jezdil, která by měla pod 10tis. km problém a muselo se něco měnit. Teď nepočítám pár ojedinělých případů, kdy jsem něco zrušil svojí vlastní chybou, když jsem třeba prorazil duši (ještě když jsem je kdysi vozil) a pak následně zrušil ráfek než jsem z větší rychlosti zastavil.

          Opravdu dobrá kola si představuju, že najedou třeba 40tis. km a za tu dobu se třeba 2–3× vymění ložiska, jak tu psal třeba jecnak k Cmaxům. Já nemůžu u STček zatím posoudit, ze tří párů mi tu zůstaly dva (jeden jsem prodal s kolem). Neměnil jsem na nich ještě nic (oboje pouze jednou dotažený výplet na začátku a na jednich 2× doplněný olej do ořechu, na druhých jednou), ale nemám ještě celých 10tis. km ani na jednich.

          0 0
        • Vítekbiker  

          Centrovat jsem je musel proto, že jsem trefil obrubník a po druhé jsem šel ze skoku přímo na přední kolo. Kola jsem vozil na maratony i XC a dostali záhul v bahně, mytí vabkou atd. a nikdy jsem je nerozebíral a nečistil. Nové ložisko stálo 200 Kč a choděj jako nové :-)

          0 0
      • Lessen  

        No to jsi mě moc nepotěšil, to ty šunty co vozím teď mají za s sebou 7000km a ani jedna porucha…

        0 0
        • Georrge  

          záleží jak jezdíš, těžší jezdec který jezdí jak prase rozcentruje během pár kilometrů jakékoli kolo… když jezdíš opatrně a největší překážka je pro tebe pomalý sjezd patníku tak ti vydrží všechno… mohl by napsat jak jezdí, ale píše že to vždy bylo jezdeckou chybou, takže asi do něčeho vrazil…

          0 0
          • v POHODÌ klokan  

            No, já ti nevím, jestli sjezd patníku vydrží každý kolo :-)

            To bych musel umět jezdit jako Pepa Dressler :-)

            0 0
          • jonti  

            Taky jsem rozsekal po 500 km rafek na Crossmaxech a nebylo to kolem :)

            0 0
    • MartinRHC  

      Ahoj. Chtěl bych se zeptat, jestli půjdou v domácích podmínkách vyměnit ložiska v nábě? Jde mi hlavně o to, jak se dá sundat krytka na fotce a jestli ji pak bez speciálního nářadí dostanu zpátky. Díky za odpověď, Martin.

      0 0
      • MartinRHC  

        Ahoj, zkusím se zeptat ještě jednou. Nemám problém si na to nějaké nářadí koupit, případně něco udělat. Jen nevím přesně čím a jak sundat a nasadit zpátky krytku na fotce. Za případné odpovědi díky. Martin.

        0 0
        • Charlie_R  

          Dá de to bez speciálního nářadí, dělal jsem to na zadním kole asi dva roky zpátky. Myslím, že dle tohoto návodu:

          https://youtu.be/4MP_zrrCjPw

          0 0
          • MartinRHC  

            Na nějaká videa jsem koukal, ale nebylo z nich vidět, jak sundávají tu krytku. Tahle tam je nalisovaná.

            0 0
          • novas752  

            Jenže na zadbim kole neni pojistný kroužek vlisovaný do těla náby, tam je to snadné. Tady je na to potřeba inverzní kladovo na vyrahování ložisek nebo vytahocák ložisek za vnitřní kroužek.

            0 0
        • kadlec  

          Jde vyloupnou treba osou, neni tam nijak na fest. Kdyz das osu jen na zacatek a zapacis, je venku. A loziska jdou vymenit v pohode. Bohuzel ty origo za nic nestojej.

          0 0
    • Bandicoot  

      Taky jsem o nich uvažoval na kondiční XC a půl/maratony ježdění, nakonec se mi naskytla příležitost odkoupit sezónu jeté Mavic Crossmax elite které stéjej nové 16tis? za polovic, takže si vrním blahem :D Dle váhy si vyber ty DTčka maj více označení dle šířky ráfku a váhy jezdce / účelu použití. Dle lidi co jsem zjišťoval solidní kola za dobré prachy

      0 0
    • XNeo  

      Uvažoval jsem o nich, ale chtěl jsem něco na přelomu AM/ENduro na doporučení jsem zvolil zakázkovej výplet (na DTSwiss komponentech), protože 1900X jsou fakt ty „nejslabší“ – jsou určena na XC. Já dával enduro ráfek a 370 střed (dle prodejce je sice těžší než 350, ale odolnější) Cenově byli někde kolem 14tkč.

      0 0
      • Bandicoot  

        no nvm jestli mu to k něčemu bude když mu pošleš aletarnativu o 10k dražší :) 1900 jsou sice nejslabší z řady ale rozhodně velice slušné kola, které vydrží dlouho

        0 0
      • poison  

        Ale oni se nevyrábí jen X.Existují i M a E s vnitřní šířkou 30 a 35mm a váhovým limitem až 150kg.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.