• Orfi

    Zdravim.

    Na kolik se ma nafoukat zadni tlumic X-Fusion O2 RL Remote

    http://www.merida-bike.cz/…yobrazek.php?…

    0 0
    • kubad  

      to ti nikdo neřekne, to zaleží na tom jaký máš rám, kolik vážíš.

      Tlumič se fouká na SAG doporučený výrobcem rámu, co je to SAG a další potřebné info najdeš v historii.

      Tím tento thread strácí smysl a můžeš ho zamknout a informace si dohledat!!!

      0 0
    • Orfi  

      :( ?

      0 0
      • kubad  

        to ti nikdo neřekne, to zaleží na tom jaký máš rám, kolik vážíš.

        Tlumič se fouká na SAG doporučený výrobcem rámu, co je to SAG a další potřebné info najdeš v historii.

        Tím tento thread strácí smysl a můžeš ho zamknout a informace si dohledat!!!

        0 0
        • nox159  

          souhlasim – jen jsem se na to tedka dival a na strankach meridy jsem nenašel doporucovany sag ktery udava vyrobce, mozna jsem jen spatne hledal, ale moc tam toho ohledne toho nastaveni nebylo ( jen ty jejich „stare tlumice“ – jak to bylo primo v te zadni stavbe – nevim jak se to jmenuje) jinak vubec nic

          0 0
          • kubad  

            je to možné, ale myslím že v historii při troše snahy najde vše co potřebuje k nastavení tlumiče

            0 0
            • nox159  

              ja jen, ze me to spis zarazilo ze jsem to nenasel,

              u anthemu x co jsem nedavno kupoval jsem mel brozurku kde bylo presne rozepsane co a jak nastavit i jakesi CD k tomu tlumici (ktere kolca na co jsou) sem dostal, na jejich webu sem nasel taky navod jak na to i priblizny tlak od ktereho zacit…

              jinak mu podle me klidne staci udaj 20–30% a zkouset :)

              ale samozrejme historie je toho plna

              0 0
              • oldaka  

                jj u Canyonu mam taky v manualu doporucenej SAG a zvlast brozurku k tlumicu.

                Jo a jak jsi reagoval na vahu myho ramu (Canyon LUM MR XL)…Psal jsi, ze az se da hlavko a objimka tak to bude ±stejne jako tvuj Anthem. Upresnuji, ze 2,3 ma muj i s hlavkem a sedl. objimkou. Ale i tak to neni velkej rozdil.

                0 0
                • nox159  

                  no na to ze je to karbon x hlinik to moc velky rozdil neni, jinak tech cca 200g je pro nekoho moc pro nekoho malo – ale popravde jsem cekal ze ho budes mit o trochu tezsi ;-)

                  a jak si teda vyrešil ten tlumič, nebo spis to ze se ta zadni stavba nechtela hybat? uz mas to kolo slozene?

                  ( s tou tuhou zadni stavbou sem se setkal u ninety six kde byl tlumic DT ale mel jsem to jen v rukach nijak sem do toho nezasahoval, ale taky se to ani nehlo tak kdybych se s tim znova setkal tak at vim na co se divat ;-)

                  0 0
                  • oldaka  

                    no oddelal jsem zadni sroub, kterej drzi tlumic a stavba bez tlumice fungovala. Tlumic jsem tedy nainstaloval zpet a uplne ho vypustil. Pak jsem na to hňácl :) a povolil. Pak uz jsem jen postupne doplnoval tlak a propruzoval, aby se rozchodil a uz to vali jak ma. Prekvapil me dost nizkej tlak – cca 130psi na vahu 85kg. Fakt hodne zalezi na stavbe ramu no. Kolo jeste cely postaveny neni. Az bude tak ho sem urco hodim. Jak jsi na tom ty? hotovo?

                    0 0
                    • nox159  

                      jj hotovo, postaveno, vyzkouseno, nabourano → pobyd v nemocnici) → kolo zkontrolovano, sundane ohle sedlo, – tedka ceka nez se dam dohromady a pak vyrazim :)

                      jinak prvni vyjizdka super, fakt me to bavilo ale nevim jak se to bude chovat na zavodech, asi si budu muset trochu zvykat na jiny styl jizdy…

                      jinak zadni stavba perfektni, kdyz zapnu propedal (na trojku) tak pokud mam zamcenou vlidlici tak i kdyz to toho dupu ve stoje tak nepozoruju ze by se to nejak extra houpalo, pokud slapu vestoje s klidem tak pocitove necitim ze by stavba chodila :)

                      celkove zatim dost pozitivni, ale mozna ze to nebude to prave na kratke zovody – ale nechci predbihat :)

                      0 0
                      • oldaka  

                        a jakto co nejaky fotky? hmm?

                        co tam mas za vidlu? a vlastovky nebo chrt rovny? :)

                        A propedal mas teda stabilne nastavenej na 3 a jen prepinas otevrenej tlumic/propedal ?

                        0 0
                        • nox159  

                          fotku sme tu hodil jednu ale musim to vyfotit znova :D

                          kokpit hodne zkresluje

                          vidlici ze stareho bika R7, vlastne je to cely preskladany bike takze nektere veci prijdou casem upravit ale nejak tedka aktualne nejsou penize

                          jina zatim najety 2h takze zatim spis testuju zatim teda propedal na trojce a jen prepinam zaply vyply

                          0 0
                          • oldaka  

                            Hele, neni mi uplne jasny nastaveni tvrdosti propedalu. Nastaveny to je vzdy na to cislo, ktery se zrovna nachazi u packy on/off propedalu ?

                            0 0
                            • nox159  

                              tedka nemma kolo pred sebou ale pokud si dobre pomatuju tak by to tak melo byt, svak to zkus jde to poznat, nekde jsem cetl ze:

                              1 – propedal " funguje" na 20%

                              2 – na 50%

                              3 – na 80%

                              nevim jestli jsme se dobre vyjadril (s tim "funguje) a jestli ty procenta sedi presne, ale kdyz to das na trojku tak je to proste pri zaplem propedalu nejtužši ( nejmin se houpe)

                              0 0
                              • oldaka  

                                jo to chapu, jen mi slo o to do jake pozice otocny volic nastavit, abych ziskal pozadovany „cislo“. vyzkousim a snad zjistim.

                                0 0
    • lutte1  

      Na tlak se vykašli,to je údaj o ničem.Nafoukni tlumič tak,aby až sedneš na kolo, zajel do zdvihu cca 25%.Pak se jdi projeď a když budeš chodit hodně často na doraz, přifoukni ho.

      Výsledek, o který by ses měl snažit, je ten, aby tlumič chodil v celém svém zdvihu, ale nedostával se na doraz.Na ten může jít jen vyjímečně v krizových situacích.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce