Ahoj,
hledáme nadšeného cyklistu a nového spolupracovníka do prodejny v Benešově. Jedná se o pozici prodavač – mechanik. Nástup možný ihned. Více informací na emailu: jiri.dusa@seznam.cz nebo telefoním čísle 733 502 733.
Ahoj,
hledáme nadšeného cyklistu a nového spolupracovníka do prodejny v Benešově. Jedná se o pozici prodavač – mechanik. Nástup možný ihned. Více informací na emailu: jiri.dusa@seznam.cz nebo telefoním čísle 733 502 733.
chybí nejpodstatnější informace ZA KOLIK, bf si na tom potrpí:-)
Cenu jsem sem nechtěl psát a proto je tam na mě telefon a email a kdyby měl někdo zájem může napsat a nebo zavolat.
Nenapsal jsi toho víc. Ale lidi sháníš ty, ne já :-)
a stvanice zacina…:)
No jo, jaro se nám blíží a tím pádem hromadný nával v cykloprodejnách, takže práce na půl roku ( jistě zakotvené v prac. smlouvě s platem 14tis. brutto + vysoké prémie podle kvality a rychlosti odvedené práce, o kterých si může uchazeč jen nechat zdát, protože šéf není nikdy s výkonem dost spokojen ) ? No a to nedej bože, kdyby bylo nadprůměrně deštivé jaro a léto a chodilo málo lidí s koly na servis.
No jo, jaro se nám blíží a tím pádem hromadný nával v cykloprodejnách, takže práce na půl roku ( jistě zakotvené v prac. smlouvě s platem 14tis. brutto + vysoké prémie podle kvality a rychlosti odvedené práce, o kterých si může uchazeč jen nechat zdát, protože šéf není nikdy s výkonem dost spokojen ) ? No a to nedej bože, kdyby bylo nadprůměrně deštivé jaro a léto a chodilo málo lidí s koly na servis.
Tvuj prispevek je podle me mimo. Nevis proc hledaji kolegu, za jakych podminek atd a hned tu vyvozujes takoveto soudy. Nerikam, ze se tomu tak nedeje, ale kazdej neni nerad. Navic zadavatel pise, ze pro blizsi info je na emailu, kde si napisou podrobnosti. Takze Tvuj prispevek je zbytecny. Na druhou stranu by se asi sluselo napsat nejake body k novemu zamestnanci. Ono se pak muze stat, ze se budou hlasit nedelni jezdci, pro ktere je vymena duse nadpozemsky servisni ukon anebo naopak profi mechosi, kteri cekaji mesicni vyplatu 3× takovou, nez ve skutecnosti bude… :-D
Doplním informace k nabídce zaměstnání. Nejedná se o práci na půl roku, jde o dlouhodobé zaměstnání. Hledám dva až tři nadšené cyklisty kteří by měli zájem a chuť pracovat v cyklo prodejně. Jednalo by se o dvě pozice prodavačů, kteří by měli samozřejmě umět klasické servisní úkoly jako je seřízení řazení, hlavového složení, konusů, centrování, výměna duše, složení a seřízení nového kola a podobné úkony a pozici mechanika pro servis nových i starších kol. Mechanik by měl umět klasické servisní úkony + lisování a lepení ložisek, servis vidlic a tlumičů (jsme servisním centrem Rock shox), servis a odvzdušnění brzd všech druhů, přepletení kol + práce s tenzometrem a ostatní odborné práce. Znalost servisů lyží a běžek výhodou (nastavení vypínacích sil, převrtání vázání, broušení hran a skluznice, voskování a podobně). Platové ohodnocení dle dohody, znalostí a zkušeností + zaměstnanecké benefity.
To Ti teda fandím. Min. 10 let se to bude muset učit. Bacha na pověst firmy!
preju hodne stesti ve shaneni lidi… Dneska je kumst rozumet dobre kolum, natoz dohromady jeste lyzim…
Zas z toho nedelejme raketovou vedu.
a pak clovek prijde do minimalne 50% servisu, aby u spousty veci zjistil, ze si je udela levnejs a kvalitnejs sam:)
Což platí prakticky o všem, nejen kolech a lyžích…
presne tak, neboli nekdy je raketova veda i vareni:)
Tak zrovna u těch lyží si toho, co se týká servisu, doma moc neuděláš… Jinak souhlas…
Já naštěstí nelyžuju, takže to nemusím řešit vůbec, ale když jsme si na horách půjčovali lyže pro děťátko, maníci v tom místním půjčovnoservisu taky nepůsobili zrovna jako raketoví vědci ;)
Tak raketová věda to není, to je fakt, ale potřebuješ na to poměrně drahé vybavení – řádově dražší než vybavení cykloservisu. Pokud to chceš dělat fakt na úrovni, tak odhaduju, že cena vybavení bude spíš na úrovni autoservisu…
co si na lyzich sam neoservisujes?
Kvalitní vyvaření a strukturované broušení skluznice, keramické broušení hran…
to je otázka času
zatímco doma si s jarním servisem hraješ klidně tejden v servisu bys to musel mít hotový za 2 hodiny
pak je logický že když něco někde není eňoněňo tak se to nějak zabastlí aby byl čas na další kola
Problém ale je, když to nemáš KDE dělat. Nemluvě o nutnosti si na to pořídit alespoň nějaké speciální nářadí (minimálně na kliky a kazetu; ideálně pak montážní stojan). Dnes už to není jako „zamlada“, kdy mi na jarní „generálku“ kola stačilo pár klíčů, kleště, šroubovák, kladivo a kelímek vazelíny…
Tak zrovna v pripade stahovaku kazety a klice na HTII nejde o zavratne sumy. Horsi to je se stahovaky a lisy lozisek, ale nejsem si jistej, ze je zrovna maji v kazdem servisu a v prumeru, co potrebujes – poklem a nalisovanim pres zavitovku ci ve sveraku si to muzu udelat sam.
Stojan z Lidlu stál pár stovek, na doma stačí, klíče na kazetu, HT II apod. taky pár stovek, celkově třeba jako sevis za dva, tři roky? Ale s bonusem, že to mám doma kdykoliv po ruce, nemusím kolo nikam vozit a na opravdu čekat. Zvlášť v sezóně, když mají v servisech plno.
Fajn. A ještě mi tedy prosím poraď, KDE bych to kolo (resp. kola) měl montovat. Na chodbě činžáku? Venku před barákem? Píšu, že to hlavně nemám KDE dělat. Hodit to do servisu po předchozí domluvě není až takový problém. Málokdy to „hoří“; a i kdyby, tak se to dá vždycky nějak pořešit…
Soused si kola servisuje na chodbě před sklepem. Asi to není nic moc pohodlného, ale netváří se, že by mu to nějak extra vadilo… Jinak samozřejmě každého věc, to je otázka priorit, jaké bydlení si kdo kde pořídí a zařídí, aby tam mohl dělat co chce a potřebuje. Co do servisů, domluvy a hoření, zase, každého věc, ale čas od času nějaký ten nářek, že se rozbilo něco na kole a před víkendem mu to nikde nespraví, vidět je.
*1
Na chodbě před sklepem to moc nejde, máme tam totiž světla na pohybový senzor, takže ti to co chvíli zhasne. Montáž blatníku či sedla člověk psychicky ještě zvládne (světlo – tma – popojít a zamáchat rukama – světlo – tma…), ale na něco složitějšího je to už fakt na rozkopání…
A pokud se mi něco rozbije na kole před víkendem, tak si halt vezmu jiné kolo anebo mám „smolíka“. Ale na druhé straně, málokdy se něco rozbije zničeho nic (i když neříkám, že se to nestává a že se to taky nestalo nikdy mě).
ty nemas v byte nejakou chodbu?
Ve 2kk 40 m2 „nějakou“ chodbu, kde bych se alespoň vlezl s kolem, fakt nevyčaruji…
Byt jsem pořizoval stylem „a to tak, že rychle rychle“ (rozvod), v té době toto bylo jediné (do OS), co jsem během pár dnů sehnal.
Proč asi tak furt píšu, že nemám KDE kola montit… Kdyby bylo kde, tak si něco udělat zvládnu, až tak levej snad ještě furt nejsem. ;-)
pises, ze jsi rozvedeny, bydlis ve 2+kk, takze asi bydlis sam + obcas nejaka souloznice… muj dohad…
V cem je sakra problem roztahnout si v obyvaku starej koberec 2×1,2m a montovat to treba pri vecernich zpravach?:)
Špatný odhad… ;-) A bydlím tu se synem (ve střídavé péči).
Problém je najít v „obýváku“ pás 2×1,2 m. A pak taky, kam pak dát ten starý koberec… A obývák ani nemám, je to pracovna (plus kuchyň), takže stoly a počítače (pro sebe a pro mladého) a tak.
Prostě neřešitelný problém, hoši…
Mam to podobne co se prostoru tyka. Jednu dobu uz jsem i uvazoval, ze si pronajmu nejakou „garaz“ nebo neco…
A balkón, balkón máš?
Balkon mám. No, balkon. Takovej ten „kuřácký“, pro dva lidi max. Teda byl by, kdyby tam nebyla jednotka klimatizace… ;-)
a mas doma akvarko?:)
Ne. Nevleze se. :) Ale jednou jsem měl akvárka na balkoně, když se ucpal odtok… :-D
pak uz jen vymenit byt:)
Na těch pár let už to nemá smysl… :-DD
tak di do pice z tama. ;-P
Hehe, servisuju v pokoji na prostoru 90×130cm, takže když se chce, tak to jde…
A teď si vem, že si dáš v pohodě kávičku a pak se vrhneš na něco na kole. Rozvrtáš to dole v kolárně a najednou se ti chce na záchod. I to blbé odvzdušnění brzd člověku přijde, jako hrooozně dlouhá práce.
A vypletení starého kola prostě musí počkat, až budeš mít doma odpoledne sám. To fakt v kolárně člověk nechce dávat-
Ještě horší varianta je pachtit něco na autě před barákem.
No a doma-pachtění při představě, že by ti za to někdo měl dát 200 na hodinu, aby zaplatil i odvody, tak jakýkoli domácí servisní úkon by byl v reálu nezaplatitelný. Vypletení starého ráfku, který je zkroucený jak divoká zmije, včetně umytí a promazání náboje 1000 korun :) To by se asi lidi servisu vysmáli :)
Rozvrtané auto před barákem je legrace mnohem větší – a taky jsem to dával. Nářadí holt naházet dovnitř, zamknout a běžet…
To světlo jde doplnit o vypínač nebo tam dodělat další vypínací světlo :)
To by asi „majitel“ nerozdejchal… :-D
To je SVJ, když to máš v osobku, ne? Jó, není nad to, když jsou lidi v baráku schopní se domluvit…
Proto píšu „majitel“… Znáš to, by pak všichni ječeli, že si tam FURT svítím a oni to musí platit..
Neznám. U nás se to dá celkem v pohodě dohodnout. A podobným situacím kdyžtak i sám předcházím tím, že nabízím o to větší díl platby ze svého, na základě odhadu a výpočtu, co tam asi tak spotřebuji navíc. Za chvíli mě tohle mimochodem čeká na zahrádce se společnou vodou, dohadování o bazén – hodlám tam nadhodit pravidlo, že kdo jej bude chtít (taková ta cachtátka pro děcka, ale furt to nějaký kubík sežere), zaplatí o příslušný objem větší podíl. Přesně kvůli předcházení dohadům.
Asi Vás naseru a je to i Of topic, ale musíte se umět oženit/přiženit. :-) Potkal jsem se s borcem, co jsme závodili a on: to se Ti to žije, neplatíš nájem, bydlíš na vsi !!! Já mu na to: jsi jezdil na trén. stejně jako já, měl sis najít holku z vesnice, né z paneláku. /// Nutno dodat: prostory mám, ale zas to má jiné nevýhody.
Mě tím rozhodně nenase*eš. Já zastávám názor, že každý dospělý svéprávný člověk by si měl umět určit priority a podle toho se zařídit. Pokud se někdo dokázal zařídit jen tak, že se „uměl“ oženit, jeho boj, mně je někdo takový spíš pro smích, obdiv mám jen pro lidi, kteří se o sebe a svou rodinu dokáží postarat sami bez věna a dědictví – když už jsme offtopic. Nicméně mezi tu volbu priorit jednoznačně patří rozmyslet si, kde a jak chci žít (charakterem), a to včetně domyšlení důsledků. Takže proto třeba bydlím na kraji Prahy a ne na vesnici, protože nehodlám být závislý na autě a dělat dětem taxikáře kvůli každému prdu, a úměrně svým potřebám a možnostem jsem si pořídil to bydlení s garáží a dalším zázemím, abych nemusel řešit, kde nechat kolo, nářadí a kde si něco kutit. Jednou se možná na tu vesnici odstěhuju, až mě děti nebudou potřebovat a nebudu muset chodit do práce, ale bude mi stačit pasení oveček a sběr lesních plodin. A nebo taky ne, teď to každopádně řešit nemusím.
Co to řešíte za problém?! čelovka!!! Znáte čelovky, ne?
Jinak většina baráků má spoustu místností jako kolárny, kočárkárny, bývalé prádelny, mandlovny, sušárny, atp. Není důvod něco montovat někde u poštovních schránek.
Je to jen o tom, jestli se vám chce nebo nechce si sami servisovat kolo.
Rozporuju to, ze by clovek musel mit 10 let zkusenosti, aby dokazal obslouzit 90% zakazniku a oservisovat bezne problemy jak serizeni prehazky, smyku, vymenu duse, plaste, lanka nebo riditek.
To jestli je lepsi si kolo servisovat sam a zda se mi vyplati si poridit naradi je vec uplne jina. Dalsi veci je kvalita servisu, kdy i nove sestavene kolo neni sestaveno perfektne, protoze na to servisak nema cas a nekdy ani cit. Na to asi narazi Patar, ktery je na tohle vysazeny. Bohuzel doba je takova, ze laik dobre sestavene kolo nepozna a servisak je placen od hodiny ci kusu, takze to pak v praxi vypada jak to vypada.
Tebou vypsané úkony jsou dnes tak akorát dostačující pro amatérský (kuchyňský nebo sklepní) servis. Neříkám , že každý cyklomechanik musí zvládat všechny servisní operace.Nastupují specializace, kdy mapř. jeden člověk se věnuje pružícím jednotkám , další třeba DI2. Oba ale musí být na takové úrovni , aby třeba při stružení sedlové trubky neotáčeli výstružníkem na obě strany. A tom to je.
brdo koky to su kecy jak hovado. robite z toho vedu jak keby ste servisovali F1. nehovorim ze kazdy kazdy urobi vsetko ale jak pisem vyssie oporti servisovaniu napr. takej motorky je servisovanie aj toho najzlozitejsieho biku jaky si viem predstavit viac menej o nicom.
Tak to trefils dobre:) Myslim, ze i k tem motorkam se muze vyjadrit dost fundovane:)
tak potom nechapem o to viac.
Asi tak, je to jízdní kolo, ne F1. Každý dnešní auto je o 16 generací složitější.
Krom toho, přeci každý si může vygooglit jak oservisovat tu či onu vidlici, sedlovku nebo cokoliv dalšího. A obsluhovat tak složitej zázrak jako je závitník, brusku a další umí každej trošku šikovenější nástrojář/zámečník či vůbec kdokoliv šikovnější. Krom toho, vždy je možný se někoho zeptat a nechat si poradit.
Z tohodle mě vždycky rozbolí za krkem, jak nad tím kroutím hlavou. :-)
Kolo za 150 000Kč a já si představím několik technických výkresů a vedle toho vidina vagonu výkresů, co je potřeba na jedno osobní auto a cena je třeba jen dvojnásobná. A vůbec se nebavím, kolik materiálu je potřeba na kolo a kolik na to auto.
Krom toho, s jakou precizností je třeba vymyslet/nakreslit/vyrobit a složit něco tak jednoduchýho jako je třeba tříválcová HTP…
Naposled u Kraba mi řekli, že tlumič CCDB je něco jako Ferrari…
Tak je to bohužel se veškerým sportovním zbožím :) Musí se brát také v úvahu, že v automotive se jedou naprosto jiné série.
Srovnej si Oktávky a nějakého Ferrari. Tam je příplatek taky za to, že je to něco extra a dělané v malé sérii.
Hledaji nekoho na kram a na zakladni servisni ukony. Mezi ty struzeni sedlove trubky nepatri. Na tu druhou pozici – servisaka bych jaksi ocekaval, ze ma zakladni technicke a dilenske znalosti, tzn. umi vzit do ruky vrtacku, mikrometr, vystruznik, vyriznout zavit atd.
tiez by som povedal, oproti praci mechanika napr. motoriek je to stale brnkacka.
Já si jen tak rýpnu :)
Mám třeba kolegu, kterej se doma hrabe v motorkách, ale seřídit smyk na kole neumí. Jinak když porovnám kolo s motorkou, tak mi to vychází celkem nastejnou.
Rám je u kola (fullu) většinou složitější, než u motorky. Vidlice i tlumiče na kolech jsou oproti stejné třidě motorek někdy i složitější. Brzdy jsou prakticky stejné. Náboje (kola) jsou stejné nebo složitější u kola ve srovnání s motorkou (kolik motorek se dnes musí centrovat?).
V podstatě jediná složitější věc na motorce je motor + převodovka. Ale zase tam není o moc více dílů, než třeba v řazení na kole.
Nástroje se používají prakticky stejné na oboje. Jen to někdy chce u motorky více přípravků (na motor,…)
Bavím se tady o běžnémservisu a ne o tuningu závodních speciálů, aby mě nekdo nechytal za slovo.
+1
Souhlas.
tak od cloveka ziviaceho sa servisom bikov je to logicka reakcia nicmenej by som povedal ze motorku (nie babetu) si asi v zivote rozbranu nemal.
p.s. – nemienim rypat.
ajajaj to bude stěr…
:D
a ty jsi měl prosím tě rozebrané od kol-motorek co? že tu tak bohurovně srovnáváš
bezne veci si na motorke riesim sam, do zlozitejsich veci mi chyba naradie, vedomosti a zrucnost resp. skusenost.
bicykel ci uz ht alebo full rozoberiem kedykolvek do poslednej gulicky, jedine co som este nerobil je centrovanie rozobrate nemal, je tlmiaca cast zadneho tlmica.
takže běžné věci si děláš sám – to je co?
Jinak, když si jakože leccos domyslím, tak pak nechápu proč ti přijde bike vs moto tak rozdílné.
ok, tak sorry.
aha :D
Mam pocit, ze jsi vedle – pokud se nepletu, servisuje si Richard i enduro motorku … pripadne mne opravi.
dost zasadne nesuhlasim, z toho, ze sa pouiva +/- rovnake naradie vyvodzovat ze je to takmer to iste neni uplne ok navyse to ani neni celkom pravda. uz len pocet dielov je nasobne resp. radovo vacsi(z toho vyplyva aj o dost vacsi pocet naradia), bicykel okrem ramu a rafikov poskladam do jednej igelitky. a tiez mi neni jasne, z coho usudzujes ze pruzenie a tlmenie na biku ako aj ram je u bicyklov zlozitejsie alebo ze brzdy su prakticky identicke. ano, fyzikalny princip hej ale su nasobne komplikovanejsie.
zo srandy si tu poklikaj a povedz uprimne ci si myslis, ze je to asi take +/- rovnako zlozite a zvladnutelne jak oservisovat bicykel.
Nebavime se ale o dilech, ale o naradi (gola, sroubovaky) + praci
Na motorce bych si netroufnul do elektriky a motoru. Ostatni klidne srovnam s kolem – vidlice, lanka, retez, olej, vycisteni karbecu, kladivka, svicky, brzdy, rozeta… Lisovani lozisek je take stejne (akorat radove vetsi), no a plast jsem nahazoval montpakou z traktoru.
Tak že se něco vleze do igelitky o ničem nevypovídá. Trakař se tam také nevleze a moc složitý není :)
Jinak třmeny brzd na kole jsou stejné, jak u motorky, páky na kole jsou myslím často i složitější (nastavování bodu záběru třeba). V čem jsou brzdy na motorce násobně složitější? Rámy kol mají často mnohem složitější kinematiku a s tím souvisí přepákování a pod. Na motorce je to často obyč jednočep. Vidlice a tlumiče u kol často obsahují třeba lock nebo změnu zdvihu. To na motorce není. U kol navíc teleskopická sedlovka např. Převodovku motorky je možno porovnat s Rohloffem (složitější).
Kolik (jaké) nářadí máš u motorky, které na kole nepoužiješ? Nemám na mysli speciální přípravky.
Jinak motorku mám doma také, ikdyž je to veterán.
Neříkám, že motorka je na servis stejná jako kole, ale tvrdím, že není pro standardní servis výrazně složitější.