Nabídky na stavbu kola.. která?

129 nepřečtených
  • JirkaP

    Zdravím, po dvou vlezlých topicích o radě na koupi MTB 26 jsem se rozhodl oslovit místní stavitele, dostal jsem 3 nabídky, se vší úctou ke všem z nich si dovoluji jejich nabídky zveřejnit, neboť bych rád radu od Vás, kteří tomu více rozumíte. Tímto se omlouvám za zveřejnění těm, kteří mi neposlali odpověď zd ajim to bdu eči nebude vadit..

    1.

    rám MRX Elite 2012

    vidlice Suntour Epicon LOD

    hl. složení MRX cartridge + podložky

    sedlovka Force

    představec Force

    řidítka Force rovná

    sedlo Endzone Ergo

    objímka pod sedlo

    kliky Shimano Deore M590 22/32/44 osa HTII integrovaná

    řazení Shimano SL-M430 (stejné s loňským Deore) 3×9

    přesmykač Alivio new

    měnič Shimano Deore Shadow

    kazeta Sunrace 969 11–32 chrom

    řetěz Sunrace M94 chrom

    kola – Remerx Masterdics (logo Logic)/náboje Logic prime

    pláště Maxxis Crossmark 26X2,1"

    duše Hutchinson

    gripy MRX

    brzdy Shimano M445/446, kotouče 160mm

    lanka, bowdeny, koncovky

    Cena 16300,– plus moznost brzdy deore 700,– kola Remerx 7325Pro s náboji Sram X.9 1100,–

    2.

    Rám Spyder Rio

    Vidlice Epicon lock řídítka

    Kola Deore+Alexrims

    Brzdy Deore

    Pláště Vredestein Tiger Claw

    Kliky Deore

    Řazení Deore

    Přehazovačka Deore

    Přesmykač Deore

    Řetěz Deore

    Pedály klasika

    Sedlovka BBB

    Řídítka Cannondale/Ritchey

    Představec Ritchey

    Gripy Cannondale

    Sedlo Selle Italia

    Kazeta Deore

    Duše+vložky Force

    Objímka sedlovky incl.

    Kotouče Deore

    HS Mortop HS 122

    cena 17 tis

    3.

    rám SCUD 26" AL

    vidlice Suntour Epicon LR

    hl. složení Token press fit

    sedlovka Cannondale 31,6×350mm

    představec Force,černý OS

    řidítka Cannondale 620mm

    sedlo Cannondale OEM

    kliky Shimano FC-M590 3×9

    řazení Shimano deore M590 3×9

    přesmykač Shimano deore M591

    přehazovačka Shimano Deore M592 Shadow

    kazeta Shimano HG50 11–32z

    řetěz Shimano HG74

    kola Shimano SLX,alexrims, černé dráty

    pláště CST 26×2,1

    duše CST 26×2,1

    gripy Lock-ON

    brzdy Shimano M445 + RT46

    kabeláž Jagwire

    Cena 18 tis

    Se všemi nabídkami můžu hýbat, tudíž rád uslyším i různé návrhy a námitky na jednotlivé osazení, vím, že investice není veliká, ale více si dovolit nemůžu. Děkuji za reakce.

    Anketa: Která stavba

    1.
    5x
    24%
    2.
    15x
    71%
    3.
    1x
    5%
    0 0
    • bikerdan  

      Ja bych si tady nevybral, jako sry ale pridej si par kacek a mas to i na carbecu http://www.polygonbike.cz/…x-1–0-epicon

      A i v hliniku to maj lepsi, docela vyvazeny a hlavne ta cena je dost dobra.

      0 0
      • JirkaP  

        Bude to znit divně, ale opravdu se mi nechce davat o dalších 6–7 víc, jsem student počítám každou korunu :-/. kdyby jsi mel ohodnotit tyto tři možnosti? Nejaky nazor?

        0 0
    • JohnnyDynamit  

      nemáš lepší si pořídit nějakou seriovku

      http://www.x-bikes.cz/…

      • pěkná černá po slevě,stejné komponenty jako u těch3 nabídkách,taky zvažuju ho koupit

      jinak mám starší verzi a jsem spokojen :

      http://jizdni-kola.heureka.cz/…c-disc-2012/

      0 0
      • TeryPV  

        Tak to bych si určitě nechal radši složit, už kvůli vidli… Navíc ty kola jsou stejná čína jako ty skládaná…tady bude mít výhodu, že dostane kolo na míru a o tom je skládání..

        0 0
    • oddie  

      Podle mě rám MRX, připlatil bych si ty Deore brzdy.

      0 0
      • Hnoj  

        Vysvětlí mi někdo tu hroznou oblibu MRX?

        0 0
        • oddie  

          Z těch 3 nadhozených mi přijde jako nejlepší volba, to není žádná hrozná obliba.

          0 0
        • Lister  

          Prostě stavíš na tom, co je nejlevněji po ruce.

          0 0
        • pocestny  

          O rámech MRX si nemyslím vůbec nic, ale zdá se mi to taky nejlepší varianta + připlatit za lepší brzdy.

          0 0
    • nox159  

      vzdyt to je vsechno vicemene stejne…

      proste „no name“ ram k tomu epikon a deorko…

      edit: u te treti stavby nechapu tu HG74ku – asi preklep

      0 0
      • scalar  

        Tak takovou hovadinu jsem tu už douho neviděl. Cheš tímhle říct, že pokud je rám „no name“, tak už nezáleží na tom, kolik váží, jako má geometrii, z jakého je materiálu, jak je zpracovaný?

        Nevím, které rámy považuješ za „name“, ale pokud jsme v kategorii standardních hliníkových rámů, tak nějaký vývoj tady už není a výroba je ve stejných východních fabrikách.

        Takže „no name“ české nebo německé rámy nemusí být nutně horší. Naopak, když vezmeš nějakou hodně „name“ sériovku za 15 tis., tak tam může být klidně základní dvoukilový nezeslabovaný rám.

        0 0
        • jonti  

          Jde spíš o to, že kromě stavitelů asi nikdo neměl vic než jeden z těchto rámů. Navíc ani u nich si nemyslím, že je jezdí.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Tak nejak asi vim, kdo nabidl 2. Pokud je to pravda, tak tvoje veta je naprosto nepravdiva.

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • nox159  

          pokud kazdy ze stavitelu postavi svoje kolo, nekdo se na vsech projede… pozna vyrazny rozdil v jejich jizdnich vlastnostech? ;-)

          btw: u kola za 15k je vcelkem fuk co je tam za ram… jestli 2× nebo 3× zeslabovany je vicemene jedno…

          0 0
          • scalar  

            Tak záleží na tom, kdo to bude řešit. Pokud někdo, kdo si kupuje kolo za 15 tis. na občasné ježdění po cyklostezce, tak je mu asi jedno, jestli bude rám o 0,3 kg těžší a jakou bude mít geometrii.

            Pokud to ale chce nějaký kluk na rychlé ježdění v terénu a třeba i na nějaké závody, tak tam už bude v této cenové relaci rám – vidlice rozhodující. Tady když vezmu dva extrémy z tohoto vlákna – rám MRX (hmotnost pod 1,7kg., dobrá geometrie – zadní stavba 420mm, horní rámovka v 19" 600mm…) a Leader Fox (tak 2,1 kg, už na pohled divná geometrie) je rozdíl v jízdních vlastnostech obrovský, čím výkonnější jezdec, tím rozdíl víc pozná.

            0 0
            • Lister  

              Měl jsem podezření že jednička je od tebe.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • scalar  

                :-)

                Ono každému staviteli teoreticky může být jedno, na kterém rámu bude stavět, v podstatě jde o to, na jakém e-shopu klikne u položky „rám“.

                Já mám třeba MRX dobře vyzkoušený (mám na MRX rámech 3 kola, tréningové, závodní a cross), postavil jsem jenom letos na rámech MRX tak 150 kol a na rám jsme neměl reklamaci, tak doporučuji MRX.

                Spyder musí někdy vyzkoušet, zatím mne pár věcí u nich vadilo :-)

                0 0
                • sharkeeCZ  

                  mám stejný rám na MTB a mohu jej zatím jen pochválit, spokojenost.

                  tedy pokud je to tento: MRX RACE ELITE 750 tb

                  0 0
    • Lister  

      Ono to je všechno stejný, takže ve výsledku je to asi fuk.

      Takže možná nakonec víc než komponenty rozhodne to, od koho to je, kolik kol ten člověk skládá a jakou dostaneš záruku.

      0 0
      • 584mm  

        Přesně tak a se zárukou to bude u těchto stavěčů problém, když ti za rok prdne rám, tak to bude špatným zacházením, takže na to bacha.

        0 0
        • Lister  

          Blbost!

          Někteří už se tím regulérně živí, staví desítky kol a záruční dobu mají naprosto standardní!

          0 0
        • Hnoj  

          LOL, expert promluvil…

          0 0
        • oddie  

          Vzhledem k tomu, že snad všichni místní stavěči, co pamatuju, staví ta kola zcela oficiálně a s fakturou, je nákup u nich nastejno jako nákup kola v kamenném obchodě (který ostatně někteří z nich také mají).

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Vilém  

          Nejsi ty nahodou prodavac?

          0 0
        • obda  

          To je pěkná kravina, právě jsem u jednoho místního stavěče bez problémů kolegovi reklamoval po roce prasklý rám.

          0 0
        • ememem1  

          jaky mas konkretny problem resp, konkretnu skusenost?

          btw- nikdo s miestnych satvitelov mi nikdy nic nepostavil ani ich nepoznam ale kedze to majuako ofiko biznis tak v com by mal byt problem?

          0 0
    • jIrI___  

      Taky mi to připadá na jedno brdo. Vybral bych ten bajk, který se ti nejvíc líbí.

      0 0
    • Topol  

      Ani jedno. Vzal bych toho Leader Foxe. Od stavitelů jsem popravdě čekal trochu lepší ceny.

      0 0
      • TeryPV  

        No až přijde na to, že vidlice stojí za prd, tak koupí novou a bude s cenou na kolech od stavitelů… už si uvědomte, že stavění není jen o ceně, ale o tom, že mám na kole to co chci a nemusím už většinou noc měnit = ušetřím… nevím proč to někteří jedinci nechápou…:-/

        0 0
      • Hnoj  

        Leader Fox:

        1. Nepoužitelná vidle
        2. Příšerný výplety
        3. Nepoužitelný brzdy
        4. Děsný kliky
        5. Je hnusnej

        Fakt nerozumím, co byste od staveb lidi ještě chtěli? Vždyť ta prostřední nabídka je už takhle postavná na hlavu, dovedu si poměrně přesně spočítat kolik na tom ten člověk vydělá a za těch podmínek bych to fakt nedělal, protože vzhledem k objedmu té práce na tom, je to prostě „zadarmo“. Ten někdo dělá charitu, jsem zvědav, jak dlouho to vydrží.

        0 0
        • mastihuba  

          tak v pracovní době v zaměstnání si všecko vytelefonuje a nachystá a pak už jen poskládá. Poskládání kola šikovnýmu mechanikovi zabere 2h? a když mu zbude 2k a zaplatí z toho daň tak pořád zbejvá něco do kapsy. :) V mojem oboru si takhle přivydělávají důchodci bez licencí a s minimálním vybavením a pak se při poptávkových řízeních nestačím divit. :D

          0 0
          • nox159  

            2h? to jiste ne…

            0 0
          • scalar  

            Za 2 hoďky kolo neuděláš, když je to včetně hydraulických brzd.

            Pro zajímavost – montáž kola trvá méně, než to kolem (zpracovávání nabídek, e-mailová komunikace se zákazníkem, shánění a objednávání dílů, zaúčtování faktur, balení nebo předávání kola…).

            0 0
            • raceman  

              pokud máš hotové výplety, všechno po ruce tak levou zadní… ;) se divím, že tobě to trvá déle :)

              0 0
              • nox159  

                napada me jen jedna otazka :D nedelas v maxbiku? odpovidalo by to tomu nazoru :D

                0 0
                • raceman  

                  :D ale vážně, i čistá neodfláklá montáž se dá pod 2 hodiny u normálního kola v poho :)

                  0 0
                  • nox159  

                    delas tam? :D

                    0 0
                    • raceman  

                      ale kdeze :) parraat sem se tam akorat mihnul ;)

                      0 0
                      • nox159  

                        :D mas stesti, k maxbiku ( teda k panum co to skladaji) bych neco napsal ale verejne pry nemuzu :D

                        0 0
                        • raceman  

                          :D ale zas tak spatne to tam neni :)

                          0 0
                          • nox159  

                            predstav si ze nekdo nepozna bikovy od crosoveho presmyku, ze nepozna spravnou delku stredove osy, ze chodi dost casto podrena prava klika, bowdeny 2× tak delsi nez by stacily, ze dotahuje matku HT2 jak u ctyrhranu :D, ze kola jsou vycenrovane mimo stred klidne o 5mm…

                            jen si to predstav o maxbiku se v tomhle postu jsem nerekl ani slovo:D slo jen o predstavu co by se nekde mohlo stat :D

                            ono se to kolo da slozit treba za ty 2 h jak pises ale takto slozene kolo nemuzes predat zakaznikovi je na tom jeste v prumeru tak 90mn prace…

                            jinak nic proti maxbiku jejich kola patri k tem lepsim ( z pohledu serizovani) pokud se neprojevi chyba lidskeho faktoru a clovek nemusi menit stred…

                            pomer cena/vykon vychazi taky dost slusne pokud bereme beznou produkci…

                            0 0
            • obda  

              Bez zkracování hadic (já je mám například v té délce, jak jsem je před lety koupil) a pokud jsou to už odvzdušněná Shimana, tak se to dá :)

              0 0
              • maajkee  

                Nezažil jsem aby původní délka hadic pokud koupíš nobé brzdy seděla. Zkracovat se musí vždy a následně odvzdušnit taky vždy.

                0 0
                • alinceb  

                  Když si šikovný, tak odvzdušňovat nemusíš. Já teď zkracoval hadice na 395kách. U přední sem šikovný byl, u zadní ne…:)

                  0 0
                  • maajkee  

                    Ne, rozhodně ne. Šikovný nešikovný, zkrátit a neodvzdušnit i když se zdá, že páka chodí v pohodě, to prostě ne. Pokud se to opravdu odvzdušní, tak pak teprve i levný shimana krásně brzděj a ne jen tak nějak.

                    A u zadní to tak bývá skoro vždy se to moc nepovede.

                    0 0
                • obda  

                  Mám tam tak 10–15 cm navíc, to mi žíly netrhá. A ještě nikdy za 5 let nebyly odvzdušněné, olej původní :)

                  0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • raceman  

                i se zkracenim a naplnenim :)

                0 0
                • obda  

                  O této operaci nespekuluju, ještě jsem ji nedělal :)

                  0 0
              • pold  

                Tak zkrácení hadic na shimanech (nových, s šroubovací nádobkou)je i v domácích podmínkách tak na max 5 minut / brzda.

                0 0
          • George.999  

            2h? Tak to bych tě chtěl při tom sklání vidět.

            0 0
            • mastihuba  

              Dobrá pro tebe před ten otazník dám trojku nebo čtyřku. :) spokojenej? Já fakt nevím kolik zabere kvalitní sestavení kola profikovi, kterej má cvik a všecko po ruce. Já když skladam kolo, tak 80% času strávím hledáním vercajku po celým baráku.

              0 0
        • scalar  

          Co máš na té prostřední nabídce postavené na hlavu? Rám je o 3000,– levnější než MRX, komponenty Deore nejsou specifikované, můžou tam být kliky na čtyřhran a starý model přehazky nebo řazení.

          0 0
          • Hnoj  

            Dobře víš, že rozdíl VOC MRX a Spyderu není 3tis, ale spíš 2tis…

            Uznávám, že DEORE bez spcifikace může značit téměř cokoliv. Na druhé straně nepředpokládám, že by si někdo dovolil tam dát kliky na 4hran a jiný starý deoréčka. Nebo snad ano?

            0 0
            • Lister  

              Ano dovolil.

              0 0
            • scalar  

              Rámy jsem bral spíš podle MOC, u VOC je to dost pružné, Spyder má nižší cenu při odběru 3ks, u MRX jsou slevy podle obratu a druhu platby…

              0 0
    • maajkee  

      Jak tu bylo řečeno, je to pořád na jedno brdo, 9 z 10 poptávek na kolo co mi choděj je na kolo kolem 15 tisíc. Mě už to přestalo celkem bavit a teď když už stavím, tak spíš pro znamé. Hodně času mi teď stejně zabere servis a shánění dílů pro známé a jejich známé.

      Takže pokud by si někdo myslel, tak ani jedna nabídka není ode mě.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Ruprt2  

        Od té doby co díly nakupuješ, už nemáš takový vejvar co? :-)

        0 0
      • oddie  

        A to jsem tipoval, že jedna jo, akorát jsem nevěděl, kterou z těch dvou ti přiřadit. Tak teď teda nevím, čí jsou obě.

        0 0
        • Milvus888  

          Já sem si myslel že to je ta druhá..

          0 0
        • maajkee  

          Ono jako v týhle ceně není zas moc možností na výběr. komponenty ± stejný a fakt záleží co se vybere za rám. Za mě bych dal Spyder Oxygen, 3× zeslabovaný, zabroušený svary, post mount úchyt brzdy, cnc můstek.

          0 0
    • nox159  

      jak se tak divam staci koupit maxbika na deorku bez vidlice k tomu nekde zalevno epikona dat polovicni marzi a muzes konkurovat stavecum…

      asi do toho pujdu :)

      0 0
    • mr.antik  

      Vzal bych to s nejlepším rámem (možná bych si i něco málo připlatil jestli by šlo) plus dle možností maximálně připlatil za kola, zbytek Deore asi není co vymýšlet.

      0 0
      • mr.antik  

        z těchto je to teda MRX ale jestli jestli by se dalo pohnout u toho Spydera aspoň na porovnatelnou úroveň. Pak bych řešil podle barvy geometrii.

        0 0
    • kesu  

      nemůžu si pomoct, ale ani jedno:(

      0 0
    • JirkaP  

      Asi půjdu do toho spydera, líbí se mi i vzhledově, osazení je prý nové, žádné staré deore. Se stavitelem je super komunikac evše mi vysvětlil popsal, snad s ez toho nevyklube nic jiného. Moc děkuji za rady! Už se těším.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Jimm22  

      Tak na to tak koukám a nevidím rozdíl mezi skládačkou a treba tímhle

      http://www.bezvakolo.cz/…b-deore-disc

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.