• THORX

    Tak jsem chtěl dneska vyzkoušet moji novou pumpu ToPeak JoeBlow 5bar která nemá problém nahodit bezdušový plášť, ale mě se to nedaří, samozřejmě bude problém ve volných patkách. Snažím se montpakou pátku usadit na okraj ráfku ale když to udělám po obvodu celého kola tak je nakonec výsledek stejný jak na začátku patka na středu ráfku. Nějaké rady zkušených?

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  

      Nechal bych to na servis.

      0 0
      • Petr L2  

        Tak jít kvůli nahození bezduše do servisu, zdá se, že zlatá éra pro cykoservisy přichází :-)

        0 0
      • Breakpain  

        To nemyslíš vážně, ne? :) Tohle by neměl být problém pro nikoho. Ať to mistr nahodí s duší a jednu stranu nechá nahozenou…

        0 0
        • pepek  

          To právě mistr udělal. Ale prý si už předběžně jednu patku nechal venku, aby pak tu duši snadno vytáhl :-)

          0 0
    • va-bo  

      Sehnat kámoše s kompresorem nebo zajet s tím na benzinku, klidně bez tmelu. Tmel ventilkem dodat pozděj.. První nahození může být problém.

      0 0
      • ememem1  

        to su rady jak pred 10 rokmi. na benzinke pokial nemaju vzdusnik je to tak k hovnu lebo to da menej vzduchu za jednotku casu jak poriadna pumpa.

        0 0
        • couffy  

          Nevím jak Ty,ale bezduše jsem pumpou nenahodil.pomlhl kompresor z Lídlu bez vzdušníku a bylo to v poho,aby patky zaskočily

          0 0
          • ememem1  

            ked to neslo pumpou tak jedine vzdusnik, staci home made pet-ka

            0 0
    • kadlec  

      Tak to nahod nejdriv s dusi a pakmji opatrne vyndej, at ti jedna patka drzi v rafku

      Pak uz to jde nahodit lip, ale je lepsi kompreseor, kde mas k dispozici vic vzduchu

      0 0
      • Mr.Duck  

        Tohle u nekterejch neprilis tubeless friendly rafku vubec nefunguje. A u rafku co tubeless friendly jsou je to zbytecny protoze ty byva lehky nahodit prdnutim do ventilku :)

        0 0
    • Kulasek  

      Zkus vyšroubovat vnitřek galuskoveho ventilku, jde tam potom mnohem větší množství vzduchu. Sebevětší objem pumpy ale nemusí pomoct, já používám Tire booster od Schwalbe a nemám problém.

      0 0
    • THORX  

      Kompresor nebo C02 to nahodí bez problému, když to tak či tak netěsní?

      (mezera mezi patkou a ráfkem) Na co jsem si tu zasranou pumpu tedy pořizoval :D

      0 0
      • va-bo  

        Kompresor nahodí patky bez problému i když to netěsní. Pokud vzduch uteče, tak patky zůstanou na místě. Tmel můžeš dodat pozděj a napumpovat pak pumpou.. Každopádně to chce ale vyšroubovat vložku ventilku, jak píše kolega. Na to jsem zapomněl.

        0 0
      • plzakj  

        Mejdlovou vodu jsi daval?

        0 0
        • THORX  

          Viděl jsem že jeden dával ale měl booster, k čemu má přesně sloužit?

          0 0
          • plzakj  

            Namazat patky mejdlovou vodou. Lip klouzou po rafku, jak je ten vzduch tlaci.

            0 0
          • milan.v  

            No, abys měl čisté ruce, protože s nimi to jde lépe…

            Tady ale zrovna ta mýdlová voda mít efekt nebude, se obávám…

            0 0
          • va-bo  

            Zásobník na vzduch. Dá hodně vzduchu hodně rychle. Někde jsem viděl video na homemade booster z flašky od coly.

            Nejrychlejší bude ta benzinka.

            0 0
      • rorschach  

        výhoda kompresoru oproti pumpě je, že máš obě ruce volné pro mačkání a kvedlání s pláštěm, pokud tu někde nechce naskočit

        0 0
      • Breakpain  

        Dovol mi Tě ubezpečit, že to je rukama ;)… Nahazuji s ní všechno, pokud je problém, dám duši…

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Karel72  

      Já to nahodil i malou pumpičkou :-) Jen sem popotahoval bočnice k ráfku.

      0 0
    • embi  

      Přidat vrstvu pásky… Pak to nahodíš čímkoli. Lepší než se táhnout na benzínku.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • THORX  

      Tak jsem zkusil duši 2 bary a rána :D ale vypadalo to nadějně :D

      0 0
    • THORX  

      Nějaké divné 2 bary by duše měla dávat v pohodě ne? Buď kecá měrka na pumpě nebo únava materiálů tu duši jsem měl přes 5 let

      0 0
      • slavekRM  

        To ti jako takhle praskla uvnitř pláště?

        0 0
      • Frankq  

        Taky mi to nešlo. Dělal jsem to s duší jwdna strana drží druhá povolí pri vydání duše a pak to šlo. Dnes už mi tojde pumpou se zásobníkem a když se tomu nechce postrikam patky cyklostarem aby to tam sklouzlo většinou to zabere když ne tak zas duše nebo pořádně pomackat a zkusit zacvakat patky.

        0 0
    • Rychlej turista  

      Toto.

      0 0
      • milan.v  

        Jo, prima věc.

        0 0
        • Kopis007  

          +1

          Přesně to používám již delší dobu, nahodil jsem s tím nejenom sobě ale i rodině různé typy plášťů a vždy na první dobrou.

          0 0
          • THORX  

            Koupil bych to, nebo od Schwalbe ale jsem v píši bo to nenatlakuji když mám pumpu jen do 5bar výhoda pumpy se hned obrátila na nevýhodu :(

            CO2 bombička to nenávidí do patek?

            0 0
            • kubad  

              Všichni jsou proti tobě peklo :)

              0 0
            • plzakj  

              5bar v boostru je az az. Pouzivam flasku od coly, kdyz to nejde pumpou. A staci do ni dat tak 3bary. Je to velkej objem vzduchcu.

              0 0
              • THORX  

                Po dnešním výbuchu duše si na domácí booster netroufám ikdyž jeho výrobu bych zvládnul :). Pro u těch prodávaných boostru je pracovní tlak od 100psi takže víc než 5bar tak nevím jestli by to umělo pracovat i ze 75 nechce to nějaký majitel zkusit?

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • Doyle  

                  Seš posranej.

                  0 0
                • novas752  

                  Boostry mívají malý objem, petka (nějaká 1,5–2,5l) je daleko větší = stačí menší tlak. Normální petka jde úplně vklidu natlakovat na nějakých 5–7 barů (většinou bouchne někde nad 10), pro nahození drtivé většiny kombinací stačí nějaké 3 bary.

                  0 0
      • THORX  

        Který je lepší tento nebo schwalbe

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      1 0
    • XC-biker1  

      Jestli jsi z Nošovic, tak se můžeš stavit do Těrlicka. Mám homemade tirebooster tak to můžeme zkusit. 

      0 0
      • milan.v  

        Teď se kluk kouká na Večerníček, Pat a Mat jde zrovna, tak doufám, že pochodíte lépe… :o)

        0 0
      • kamaro  

        Ke mě to má ještě blíž a mám v dílně Orlíka se 70 litrovým vzdušníkem…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Rady4  

      Ja jsem si sehnal vzdusnik, ktery natlakuji kompresorem z lednicky na cca 6BAR. Vzdusnik je prenosny a bez problemu plast do patky nahodi pri cca 3BAR. Tento vzdusnik pouzivam i na dofukovani motorek, auta a v dílně se hodi i pro jine práce :)

      0 0
    • roman 3D  

      dej tubolito a máš po starosti

      0 0
      • Nutribird  

        Evidentně existuje důvod proč pumpa a né rovnou kompresor, ale stojí to pomalu stejně. Tak nevím.

        0 0
      • R-A-D-I-U-S  

        Dovolím si v tomto konkrétním případě nesouhlasit. Ale pokud chceš aby vzniklo další zajímavé vlákno, tak Tvůj návrh plně chápu ;-)

        0 0
      • THORX  

        Ne děkuji ;-)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • novas752  

        Aby to nedopadlo jak ta duše výše, Tubolito je ještě míň elastické než duše.

        0 0
    • THORX  

      Tohle by mohlo fungovat jen koupit hadičku cca 5mm? Šíře ventilku a jedeme bomby.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • slavekRM  

      Nemyslím to zle, ale možná bych se zamyslel, jestli při tvém nájezdu 800 Km za rok a terénech, které jezdíš mají vůbec bezduše smysl.

      0 0
      • oddie  

        Za letošek mám nájezd cca podobný, bezduše jsem tam nechal z loňska s už dávno vyschlým mlíkem, takže daly dvě sezóny zcela bez problému, za mě to teda smysl má :D

        0 0
        • Nutribird  

          Smysl to má, jen se to musí naučit. Žádný učený z nebe nespadl. Zase, já mu fandím, kdo nic nedělá nic nezkazí.

          0 0
          • slavekRM  

            Já mu taky fandím, ale moc nechápu ten přínos bezduší pro něj. Teda krom úspory hmotnosti. Váha těch pluskových duší je fakt velká. Ale jinak, kdybych jezdil 800 Km/rok, primárně po asfaltu a polních cestách, tak jaký přínos budou mít bezduše? Ano, ještě nemusím řešit malé defekty.

            Jinak zrovna ve čtvrtek jsem jel na Prašivou a ze zadní bezduše mi ušel vzduch – smýknutá patka. Přiznám se, že v mírném sněžení, teplotě 2°C jsem se modlil, ať to malou hustilkou nahodím. No vyšlo to.

            0 0
            • Vilém  

              hledat smysl jakehokoli jeho pocinani s kolem? To jsi asi nikdy necetl jeho vlakna.

              0 0
            • novas752  

              Už kvůli té hmotnosti je bezduše na pluskových pláštích jasná volba, ušetříš i 200g na jednom kole (výpletu) a to už smysl má.

              I na asfaltu a polních cestách se dá píchnout a i tam to jede lépe než s velkou těžkou duší. Proč by si někteří na bezduše dávaly i silničky a gravelbiky, že.

              To zutí patky je takový největší strašák s bezdušema na vyjížďce, chce to dobrou kombinaci a není se čeho bát. Mě už párkrát bezduše trochu uprskla v ostře říznuté zatáčce, ale vždycky se bezproblému chytla zpět. Asi 14 dní zpět jsem vlastní chybou prorazil předníplášť o ráfek (rána jako kráva v plný rychlosti do prkna), mlíko to nedalo, plášť se vyfoukl, ale bezproblému jsem to dojel asi 600m na prázdném plášti na základnu, plášť se z patek nevyzul, umyl jsemkolo, dal tam knot, dolil trochu mlíka, nafoukl…

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • THORX  

      Mno zkoušel jsem tam dát i plus duši ale problém je ten že pumpa neukazuje foukanÿ tlak takže ji nemůžu pumpnout hodně :( aby zase nejebla, ale myslím že na 2 barech byla a nic se neusadilo

      0 0
    • deh  

      čau, mám tu samou pumpu joeblow2 a zaleží hlavně na plastich co dávás. Treba maxxisy jsou super ty jdou nahodit krasne a drzi i bez mlika, pak treba conti, ale zase jsou plaste jako schwalbe a jine co jsem si musel zajit na kompresor a je to na dýl a víc nervů :)

      0 0
      • Filipsimek  

        Mě jdou racing ray nahodit v pohodě, naopak specialized pláště jsou absolutní peklo.

        0 0
    • Filipsimek  

      Nechat plast přes noc nafoukly na duši aby chytil tvar. Taky je dobrý polivat ten plášť při nafukování vodou. Vyndat ventilek aby prochazelo vic vzduchu, pak tam teprv dolit mliko a pak znova nastřelit. Dneska jsem zkoušel nejakou mast na patky od Schwalbe aby to jednoduše naskočilo-na 2.pokus nastreleno.

      0 0
      • Vilém  

        Dulezity je aby ta voda byla svecena.

        1 0
      • Petr L2  

        To mě *****, to jsou procedury, skoro mám pocit, že něco dělám blbě, když mě to jde bez problémů kdykoliv potřebuji :-)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        1 0
    • Filipsimek  

      .

      0 0
    • brundibar  

      Posunulo se to nekam dal nebo jsme furt zaseknuty na rukach?

      0 0
      • snas89  

        Ty jsou jeste porad od bramborovyho salatu:)

        0 0
        • plzakj  

          A obe levy. Ja myslim, ze to nechame na pristi rok :-D

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • kubad  

        když máš levé ruce tak ti nepomůže nic :)

        0 0
      • Nutribird  

        No a dals to tedy ? Nebo ještě bojuješ ?

        0 0
        • THORX  

          Zkoušel jsem domácí booster ale vzduch uniká :D asi to bude problém absence chybějících matek na ventilku.

          0 0
          • plzakj  

            Coze? Ty ho nemas utazenej matkou k rafku?

            0 0
            • THORX  

              Nemám no, nejsou :)

              0 0
              • Vilém  

                To si delas prdel?

                0 0
              • Nutribird  

                Pak se nediv, že ti nestačí vzduch, když jde jinam než má. Už ti zde radili, dej duši, normálně to nahoď, chvíli to nech den, dva. Pak vyndej duši, dej tam bezdušový ventilek, dotáhni tak jak máš. Vyndej vnitřní část a foukni to, dělá to zde mraky lidí. Hlavně u té práce uvažuj. Až to budeš mít na sucho, dej tmel a zase foukej. Nezapomeň vrátit ten ventil zpět.

                0 0
              • plzakj  

                Kubad mel pravdu.

                0 0
              • mirorek2  

                tak ho vem z prasklé duše

                0 0
            • sis  

              Čekal jsem hodně, ale tohle…:-D

              0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • kadlec  

            A mas tam vubec rafek? Abys nefoukal jen do plaste

            0 0
            • plzakj  

              :oD To by vysvetlilo tu prasklou dusi. Ty draty jsou ostry a paska to neudrzela :-DDD

              0 0
          • Dag  

            Celkem často si říkám, že si THORX dělá ze všech prdel. Protože vážně to snad ve většině jeho komentářů myslet ani nemůže. :-)))

            Ale jak říkal jeden můj bývalý šéf: „Pánbůh chtěl na světě různé lidi.“

            0 0
      • Breakpain  

        O co, že to nepůjde ;)…

        0 0
      • plzakj  

        Normalne si sezen oboustranej slaufek, 1 konec na tvy kolo, druhej konec tatovi na kolo u auta. Mas 2 pokusy na kazdy kolo :))

        0 0
    • Dag  

      Jednou jsem se drbal s nahozením na kámošovém kole a pořád to nešlo nahodit. Nakonec pomohla mýdlová voda jak v pneuservise. Od té doby používám mýdlovou vodu na bezduše vždy a nahazuju pumpou.

      0 0
    • plzakj  

      Tak jak?

      0 0
    • THORX  

      Budu kupovat ventilky a už si udělám funkční tank. Do zálohy CO2 ;-)

      0 0
    • THORX  

      Hoši dejte se do kupy ;-) už je po silvestru

      0 0
      • Cavendish  

        To my se dáme do kupy. Ale ty už si konečně umyj ruce :)))

        0 0
        • Esi  

          Možná by stačila duše odpovídajícího rozměru a časem může zase zkusit bezduše, bylo by škoda prošvihnout celou sezónu :-)

          0 0
      • slavekRM  

        V sobotu jedeme na kolech na Morávku za kamarádem. Bude to záviset i na počasí, ale jestli pojedem a pokud ti to pomůže můžu ti s tím pomoct. Mám tu i ventilky Fulcrum(zadarmo), pokud by jsi chtěl.

        0 0
      • Dag  

        Pokud bys to chtěl nahodit zítra a chtělo se Ti dojet do Havířova, tak se klidně stav. Mám připravené ventilky s matičkama, pásku do ráfku, kompresor, mliko a další vše potřebné.

        Nemělo by nic překvapit. :-) Doufám. :-)))

        0 0
        • THORX  

          Díky za ochotu, ale to musím zvládnout sám ;-) nějak na to nespěchám když se to tak vemne do dubna času dost :)

          0 0
          • Dag  

            jj, já jsem na zimu u dvou kol též dal duše. To mlíko se usazuje a na jaře mně to nebaví škrábat.

            0 0
            • THORX  

              Ja přes zimu nejezdím, možná začnu od této sezóny ;-) až nákupům hadry

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • bobo2311  

      Zdravím, chci přejít na bezduše forum sem si pročetl a zjistil si vše jediné u čeho si nejsem jist je jak širokou pásku použít pro tento ráfek Syncros X-25S / 32H / 25mm / Sleeve Joint#Tubeless ready. Mělo by to být těch 25mm ? V některých vláknech jsem narazil na to ze by měly byt o 2 mm užší než je udaná šířka ráfku tak Prosím o upřesnění Děkuji za případné odpovědi :-)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • plzakj  

        O 2mm sirsi, nez vnitrni sirka rafku. Tedy 27mm, pokud jen ten udaj 25mm vnitrni sirka. Radsi to premer. A Nekdy je potreba dat 2 vrstvy.

        0 0
      • novas752  

        Užší v žádném případě. Širší o 1–3mm podle velikosti a tvaru žlábku v ráfku, čim větší tim širší. Notubes dělá 27mm, dal bych tam to.

        0 0
    • Petr L2  

      Tak jak? už to klaplo?

      0 0
    • LukyCZ  

      Přidám zkušenost, před prvním nahozením jsem si dělal výzkum jak na to a tak jsem pročítal zdejší vlákno ze kterého jsem začal chytat depresi že budu muset na pumpu, po dni pročítání jsem vzal cestovní pupmičku namotnoval bezdušový ventilek nahodil plášt a pumpoval jak magor no a naskočil.

      Tím bych chtěl budoucí uživatele bezduší odradit od hlubokého pročítání vlákna :D DT swiss x1900/Tufo XC14 nahozeno cestovní pupmičkou lezyne.

      0 0
      • novas752  

        Blbý je že je tvuj příspěvek úplně dole. :-)

        0 0
        • Gru  

          Máme doma troje záplety na bezduších. Jedny jsou od Fulcrumu s nahozenými maxxisi. A můžu jen říct že jsem je nebyl schopný nahodit ani na benzínce s kompresorem. Druhé ráfky No Tubes Crest, tam to šlo nahodit bombičkou. 3 ráfky carbon EIE, tam to šlo nahodit úplně bez problémů servisní pumpou. A co mi teď k tomu napíšeš?

          0 0
          • LukyCZ  

            No právěže pročítání by mi pomohlo až když bych si nevěděl rady, nejdříve jsem měl jít a zkusit to a to radím i budoucím bezdušákům a až když to nepůjde tak začít studovat.

            Tím nechci tvrdit že každá kompinace ráfku pláště naskočí sama.

            Při pročítání vlákna se přiznám že mi kleslo seběvědomí :D

            0 0
          • novas752  

            No, to je těma Fulcrumama, ne bezdušema.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.