Včera mi při dlouhé vyjížďce naprasklo lanko na přesmyku, nakonec jsem dojížděl 50 km na malém a středním tácu a doufal, že to nepraskne úplně :-( Raději jsem si hned přidal náhradní do výbavy kola.
Včera mi při dlouhé vyjížďce naprasklo lanko na přesmyku, nakonec jsem dojížděl 50 km na malém a středním tácu a doufal, že to nepraskne úplně :-( Raději jsem si hned přidal náhradní do výbavy kola.
Q: Náhradní lanka – vozíte? A: Ne, dojet s počtem převodů 1×9, 3×1,nebo 1×1 jede ;-)
Ano vozím, ale asi jej nikdy nepoužiji. Nějak dojedu jen hold nebudu řadit. U brzdy je to horší. Prostě bych jel pomalu, abych nemusel silně brzdit no a čistě teoreticky, kdyby se mi to stalo u obou brzd, tak bych šel pěšky. Zase záleží jak daleko od domova nebo servisu bych byl. Takže radši je vozím.
Blbost, na silničce stačí preventivně vyměnit 1 x za 30 000 km.
vozím i náhradní hadice k hydrám:)
mno,to chce náhradní kolo do batohu:))).Lanka nevozím chce to občas kontrolu a je to v poho(doufám).
mne se ted nedavno stalo, ze jsem chytl ve sjezdu haluz jak krava. prervala mi lanko u saltru a ohla clanek retezu. patka a saltr to nejakym zazrakem prezily bez uhony. tady by byla veskera kontrola na nic. ale dojet s tim nebyl problem…
uf … buď mám nějaký šit, nebo to mám špatně připevněné .. nebo hmm … nevím co nebo. Na zadní brzdě se mi třepilo lanko, (zatím se tedy odporoučel jeden drátek z lanka) rychle jsem jej nechala vyměnit. A to to kolo má najeto 2800 km. To bych se tedy měla podívat po příčině, není-li tvůj údaj s mnoha smajlíky. …
Jestli se jedná o silničku, tak to se podívej, protože mi lanko praská zhruba tak často, jako rám (rám ale preventivně neměním a nevyhazuju :-D). U bajku to asi hodně záleží na tom, v jakém bordelu jezdíš. Zpravidla se mění dřív, než se stačí škubnout.
A ehm .. odpusT´te mé zmatení pojmů. Možná tady mluvíte výhradně o lanku k přehazce … to se zatím tváří v pořádku. Mně se rozchlupilo lanko k brzdě. A to je asi velký rozdíl. Což mi zpočátku hned nedošlo.
me na biku prasklo lanko zatim jednou, ramu uz asi 5 :-)
vozím .. to je tedy ale jediné, co jsem zatím nepotřebovala. Duši už jsem měnila mockrát, řetěz spojovala několikrát. A tak mi nějak není zatěžko s sebou vozit náhradní duši, základní nářadí, nýtovačku na řetěz. Až přijde na lanko … nu sama nevím jak to zvládnu. To se asi musí nějak protahnout bovdenama … . Po příhodě se zablokovanou šlapkou a následným pádem pod autobus jsem chvíli přemýšlela i o náhradním pedálu. :-))) No .. to bylo je chvilku. Spíše se rozhlédnu a nechám poučit o nějaké trvanlivějším pedálu. Bo to už je druhý, který jsem letos zlikvidovala.
Mno, tak pedál vydrží ještě déle než lanko. Ale protože je preventivně neměním, už se mi dvakrát stalo, že mi z něj zůstala jen osa. Dojet se na ní dá :-)
Osa .. ale mně se nezničil pedál jako takový. Ono se mi právě zablokovalo ložisko na ose pedálu. To ve chvíli, kdy jsem potřebovala ujet autobusu, bylo docela psina.
A podruhé, hned jak zase začal bový pedál cvakat .. přesněji jěmně tikat (ono je to cítit i pod chodidelm jako jemné zavibrování) … šel pa pa a dala jsem tam nový. V obou případech pravá šlapka. Levou jsem při prvním případu vyměnila preventivně také. Podruhé jsem měnila jen tu pravou. … A i kdybych se zbláznila a vozila s sebou náhradní šlapku … potřebuji také obr klíč k výměně šlapky. To hmm :-)) no … i zbláznit se má své meze :-)))
Není to silnička .. je to trekové kolo a není to snad až takový shit. (Amulet Digest). Pedály jsou Xerama. Do nášlapů se mi moc nechce. Po jakých pedálech se mám poohlédnout??? nebo v čem může být chyba???
chyba je v pedálech, jsou to prostě šunky. třeba bych zkusil tyhle s průmyslovejma ložiskama:
nebo tyhle:
To bys musel vozit vše náhradní :-) Za posledních hodně let sem lanko neškubl. Měním preventivně před sezónou a případně podle stavu a potřeby, ale většinou sezonu vydrží v pohodě :-)
pote co mi prasklo lanko k prehazce 30km od domova ho vozim:-) zabere to malo mista a nic to nevazi, takze s tim nemam problem.
netřeba, pokud praskne stačí dva kameny správných velikostí a používáš (strčíš mezi přesmyk a rám) dle potřeby :)
Nikdy jsem s tím neměl problém, pokud to je dobře udělaný vedení lanka. To spíš se podaří ohnout patku přehazku, přesmyk, řetěz, kotouč…
Od dovolené mi zůstalo v podsledlovce „zapomenuté“ řadící i brzdové lanko a patka přehazovačky. Zatím jsem nenašel důvod to vyhodit …
pro strejčka příhodu vozím ale zatím jsem nepotřeboval
Na vyjížďky ne, jen na delší cesty, třeba na dovolenou. Ale ještě jsem je nepotřeboval. V.
ano
Nevozím, ale už se mi to dvakrát nevyplatilo. Naposled před měsícem jsem dojížděl na prostřední placku s šiškou zapříčenou pod přesmykem.
To lanko prasklo v řazení.
Ne, ale nasadili ste mi brouka do hlavy… nikdy mi neprasklo, u brzdy by to mohl být problém, řadil bych rukama, vozim sebou gumový rukavice na řetěz :-)…
ne… gramarim ;DDDDDDDDD
ne vazne: nevidim duvod. jsou potrebnejsi veci jaky vozit… lanko menim pravidelne cca po sezone, takze mu verim.
Jo vozím jedno dlouhý k řazení a vozil jsem i jedno dlouihý k brzdě. Nic to neváží, nezabírá to místo.
jen při etapaku, normalně ho menim tak casto ze by nemelo prasknout…
Jako že měníš lanka preventivně? Jak často?
no prakticky po každym bahnenim zavode, nebo kdyz to blbe radi – vetsinou i bowden…ale jen u saltru, smyk je v tomhle docela v pohode, letos tak 8–10 lanek…
Já na starým bajku vyměnil lanka až když mi praskly, tzn po třech a půl rocích a 19ti tisících kilometrech :o) Do té doby sem jel semotamo bowdeny prošplích wédéčkem.
Nevozím,jen na vícedenní akce a nechávám s nářadím na větší opravy na hotelu.