• Njaji

    Ahoj,

    na jednom kole (HT) jezdím do práce a i o víkendech. Do práce je to spíše po tvrdším povrchu a tak nepotřebuji hrubší vzorek na pláštích. O víkendu naopak se snažím asfaltu vyhýbat a tak se prostě hrubší plášť hodí. Nejlepší by bylo mít dvě kola, ale prostě další domů už nedám a tak uvažuji o dalších zápletech, které bych vždy na víkend prohodil s těmi pracovními.

    Má to někdo z vás tak? Jde mi o to jak moc vždy budu muset ladit třmen brzdy a také řetěz jak si povede každou chvíli na jiné kazetě. Můj roční nájezd je tak kolem 6t.

    Děkuji za reakce.

    0 0
    • va-bo  

      No jo, proč ne, taky řešení. Pokud bude stejná nába (ideální stav), tak by brzda měla sedět na obou. Koupil bych i stejný kotouč. Kazety a řetěz je samostatná kapitola.

      0 0
      • Breakpain  

        Stejný náboje, stejný kotouče atp …

        Stejně se to občas musí štelovat… za mě ideální koupit si kotouče na centerlock (lehké přehození) a kazetu přehazovat – nemusíš řešit rozdílné opotřebení kazety, řetězu …

        Nebo se nato totálně vyprdnout, mít stejný setupy, častěji měnit řetězy a dolaďovat třmeny …

        ALE že by to bylo 100% bezproblémový mi nepřišlo. Já se nato po roce vyprdnul ;)

        0 0
        • va-bo  

          Souhlas. Když bude km nájezd přibližně stejný, tak v pohodě. Jen běžný ladění. Přehození kazety a kotouče – práce tak na 2 minuty.

          0 0
        • Njaji  

          Díky všem za reakce.

          Trošku problém, neb teď mám na kole trošku každý pes jiná ves, co se týká zápletů, tak že bych musel koupit dvě sady …:-(

          0 0
          • Vilém  

            Dve sady ceho?

            0 0
            • Njaji  

              Dvě sady zápletů bych musel koupit abych měl stejné náboje :-)

              0 0
              • Vilém  

                Tak to da rozum, kdyz chces druha kola, ze bys musel mit dve sady.

                Co ze to teda mas za soucasna kola?

                0 0
                • Njaji  

                  Původně MAVIC CROSSRIDE 2017, ale po všech reklamacích a dalších starostech teď mám přední Fulcrum (centrlock) a vzadu ještě ten MAVIC (6děr), ale tomu dávám tak max. 3000km a opět praskne ráfek :-).

                  Jak jsem psal, trošku každý pes, jiná ves. :-) Tuhle sadu jsem si chtěl nechat na dojezd do práce a do terénu pořídit něco kvalitnějšího, ale koukám, že investice co mě čeká bude větší :-(.

                  0 0
                  • nitraq  

                    Spíš jiná otázka – jaké pláště chceš střídat? Jaké na všednodenní drcení asfaltu a jaké na víkendové ježdění v lese?

                    0 0
                    • Njaji  

                      Teď jezdím na Maxxis CROSSMARK. Předtím jsem měl cosi hrubšího (už si nevzpomenu co).

                      Prostě je mi líto ojíždět na silnici nebo cyklostezce hrubší pláště, no:-)

                      Tak jak koukám na zdejší příspěvky, tak snad udělám doma pořádek (a přemluvím manželku :-)) a to druhé kolo si pořídím abych měl klid.

                      0 0
                      • pumpy  

                        " je mi lito ojizdet hrubsi plaste na silnici "

                        kdyz si vezmes kolik stoji plaste a kolik stoji nove zaplety (plus misto doma na uskladneni a prace s prehazovanim) tak bych zvasil jestli se nevyplati ojizdet hrubsi vzorek.

                        Otazka je co jezdis v terenu a jaky vzorek mas na mysli – ale ja bych spis sel do nejaky plastu co jedou – ja treba mam spec renegade a v terenu s tim nemam problem.

                        0 0
                        • kubad  

                          přední bych neřešil, a max bych měnil zadní plášť na to co popisuje mě přijde měnit obě kola jako zbytečný luxus, st

                          0 0
    • Archer  
      1. Stejný náboj, kazeta a brzdný kotouč. A stejně budeš po každé vyměně kola „zajiždet“ brzdné deštičky.
      2. Pokud nepoužíváš bezduše, tak rychleji bude přehodit plášť.
      0 0
      • mr.garisson  

        Já mám teda 2 sady se stejným setupem, jedny DT a druhé Fulcrum a nic jsem nikdy při přehazování nemusel dolaďovat. Kazeta XT, brzdy XT, kotouče HS1.

        0 0
        • Archer  

          Máš kliku, mě to taky fungovalo u náboje DT a Mavic, ale s Shimanem už ne…

          I když nepotřebuješ nic dolaďovat – pokud nevyměníš taky kotouč nebo deštičky, tak nebudou brzdit tak dobře jak zajeté.

          0 0
          • mr.garisson  

            Moc nebrzdím,abych pravdu řekl. Nějaký rozdíl tam asi bude, ale nic zásadního, co by se nesrovnalo po pár zabržděních.

            0 0
        • allrose  

          také 2 sady

          zadky DT/Novatec sedí,nic neseřizuji,jen pevná osa po dotažení nesedí o 1/4

          předek Shi centr/Dt 6děr ,na dotažení stejné,bylo nutné podložkovat kotouč…6díry se podložkují snadněji než centr :/

          a jak psal Archer „zajíždění kotoučů x desek“,přijde mi,že neježděný pár se „zamastí“,stačí párkrát zabrzdit a je to ok..

          0 0
    • jecnak  

      Jak pisi jini. Idealne mit stejne naby a kotouce. Nebo aspon od stejneho vyrobce. Prohazuju dvoje DTcka na CX kole ladit nic nemusim, krome predniho trmenu, protoze tam mam samodomo redukci osy.

      0 0
    • lunochod  

      Jak vidíš, jednodušší bude sehnat si ještě jeden bike :-)

      0 0
      • Njaji  

        No že bych si těsně před 50 dé pořídil fulla ? :-) Tak jde spíše o to, že ho tolik nevyužiju a o to místo v bytě.

        Ještě to tady pročtu a pak se rozhodnu.

        Díky za reakce.

        0 0
    • krabica  

      Polohu kotouče na 6 děr mám poladěnu podložkami, XD kazetu přehazju, protože za 2 Eagly se mi platit nechce a řazení doladím pootočením štelovátka o 2 zuby. Mám to hotové fakt za chvilku. Jediný problém je zajetí destiček po každé výměně, což je určitě víc opotřebovává…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.