Čauu,jakej máte názor na Bicycle Café? Jak to tam chodí? Uvažuji si tam u nich nechat udělat na Vánoce kolo,ale nevím jestli to je tak dobré jako v Birell cykloškole.Díky P.
Čauu,jakej máte názor na Bicycle Café? Jak to tam chodí? Uvažuji si tam u nich nechat udělat na Vánoce kolo,ale nevím jestli to je tak dobré jako v Birell cykloškole.Díky P.
pokud na to máš budeš spokojený, pokud ne tak tam nelez
nic neni zadarmo a v cafe to rozhodne kupkolo styl nebude, na druhou stranu urcite poskladaji neco fakt luxusniho tak abys byl naprosto spokojeny. jse jen o to jak rika david, jestli to zvladne tvoje srajtofle :-)
Birrel cykloskola staví kola?
Jinak bez hromady peněz do caffé nelez.
Ne,ale v birell cykloškole ukazovali bicycle café
jen technická – jaký máš rozpočet na kolo?
Dobrá otázka !
jj na to jsem taky zvedavej
100K
co chceš stavět fulla ht?
HT,fulla mám ted,a vahove mi nesedí,mám vybraný rám,vydlici a ostatni bych nechal na nich,do limitu.
Co za rám a vYdlu ?
rám : http://www.specialized.com/…CProduct.jsp?…
a vdli foxku
Núúúúdááááá. Vážně chceš vyhodit 100litrů na spešla a k tomu SOX? Ale nééééé.
Proč ne?Lidi si ty kola chválí.
lidi chválí i author meridu atd.
:) Za ty prachy bys to moh mit na karbonovym ramu. Dat 100t za HT na duralovym ramu mi prijde jako silenstvi.
me ne, ale musis chtit neco kultovnejsiho a ne tuctovku co potkas na kazdejch zavodech v poctu 20 a vic kusu..
stavět HT za 100 t. na alu rámu? no zajímavé xD
Ono když to chceš celý ****** novejma tune dílama tak cena odpovídá xD
Protože jsou to slisovaný plechovky od piva, přesně proto…
No popravde s tebou musim souhlasit, za kilco bych uz rozhodne hledal individualitu a ne tuctovku…
Myslíte ze 100 je málo?Začínám závodně a víc do toho zatim nedám.
Neni to málo ale daj se vybrat špičkový kola i díly který prostě nemá každej…
malo to neni, za kilo postavis top raketu kolem 8.5 kg co nikde nepotkas… ale ne na foxce a speslu :-DDD
Fox je jedna z nejlepsich vidlic ne?
na tohle se tu radši neptej !!!
Rozhodně vedou v žebříčku nejméně spolehlivých vidlic, předvším XC modely z řady F32 jsou vyhlášené svojí „bezproblémovou funkcí“ po celý rok.
btw – mám XC model z řady F32 a funguje bezproblémově už několik let…
Tak to seš prostě jen klikař :-D
blacky mi to taky říkal :-)
naposled modely 2008 byly docela bezproblemovy,od 2009 se dost zhoršili…
ja taky, jsme asi 2 klikari :)
A jaká značka dělá lepší vidle?Chci se dozvědět co nejvíce nových věcí pro mě.Dík
Magura, DT Swiss z těch nejznámějších.
z toho bude flame, to já poznám :-)))
jj, bude – proto to píšu, ale já ho nerozpoutám :-)))
prej Magura:)))
Mám f32 FX 100 RLC dva roky a no prblem. Vím, žes měl smůlu a dvakrát? tuším se ti po..ala, ale já mám zkušenost jinou. Stavět ale kolo dneska, jdu jednoznačně do DT Swiss.
S DT Swiss bych souhlasil.
Ale jak píšu výš – s Foxkou druhý rok bez problému. Na DT Swiss se mi líbí jejich Twin Shot a asi bych šel do karbonu, jenže ta cena :-(
To jsou ty vidle, co jí tuším Jakub Magnusek přelomil ve spojení korunky a krku a co se mi nába od stejnýho výrobce rozsypala při výměně pláště? :D
Jo tak to jsou přesně ty. A zamykání vidle na řidítkách se rozpadne po jednom švihu :-DDD
DT sou strašně drahé na to co nebízí/nenabízí
za mě na zavodní kol SID s 15mm osou
No ve srovnání s Foxkou je cena ± stejná aspoň podle toho, jakou má kamarád. Zase ji není moc vidět :-)
jasné, pokud stavíš kolo i na efekt tak jo, pokud by se jednalo o kolo na závody, pak bych asi radši vzal Sida je výrazně levnější
Sid + pevna + hope naba… neprustrelna kombinace :-)
To je asi pravda.
souhlas
Nechci obhajovat ani Foxky, ani DT Swiss, ale myslím, že někdy praskla každá značka i se rozsypal náboj. Rozhodně ale tedy vím, že kdyby náhodou někde ten Magnusek pracoval jako servisák, svoje kolo mu nesvěřím :-)))
Jj, tak to je, každá značka vyrobí sem-tam nějakej zmetek :-)
hehe zrovna tohle sem tu chtěl napsat :D http://www.youtube.com/watch… 2:38
Myslím si, že dát za kolo na ALU rámu 100 litrů je totální nesmysl. Když si koupíš v kameňáku „výprodejovej“ bike kolem 100 litrů, uděláš IMHO o hooooodně lépe…
za kilo bych vzivote vyprodejovku nekoupil uz jen proto ze si to postavis na imho vetsich lahudkach a poladis jak chces, koupeny je to vzdycky o kompromisu…
nebude
http://www.bikegallery.cz/…-advanced-sl
Myslim že by třeba kulhavýmu stačilo i na svěťáku.
(nebo cokoliv od jiný firmy)
Nejezdí Kulhavý náhodou svěťák na 29" fullu?
jj
promiin ale komplet XTR SLRKa fox a race face.. je proste beu originality a tuctovy kolo… nehanim kvalitu .. to v zadnym pripade a ja bych za to kilo nedal…
Tsk nějak. Když už se chystá člověk investovat tolik, tak ať to kolo má aspoň nějaké koule a ne osazení jako každý druhý závodní bajk.
no jasně že to je tuctová sériovka ale bez kompromisů.
Ale pokud jsem v takovéhle situaci, tak se to za ty prachy vyplatí řešit nějak takhle. Nevěřím, že to někdo poskládá levnějc nebo pro mě vhodnějc, zvlášť pokud nemám žádný speciální požadavky.
Já už bych si dneska taky sériovku nekoupil, protože už vim co chci, líbí se mi něco, vím kde ušetřit a kde si připlatit, mám svoje sympatické značky a prakticky na takovou kombinaci nenarazim. No jít cestou koupit komplet, rozprodat, upgradovat, ve výprodejových cenách se teď určitě něco sežene. Nevím jestli to ale v bicyclecafé budou řešit takhle sociálně :-)
No to rozhodně nebudou.
rozhodne nebudou, tim jsem si jist :-) a navic bych si tipl ze se na stejnym osazeni dostanou s cenou spis nahoru…
Pak je ale otázka, co mu z toho vznikne. Závodní bajk na neAlu rámu z dílů, které budou spolehlivé/lehké/neokoukané. Aby mu ta stovka ještě nebyla málo. (:
Za mě – nevím, co je špatného postavit kolo na hlinkovém rámu a dopřát si na komponentech? Když chce Alu Spešla, tak proč ne? Rám to není špatný a já jich nějaká závratná kvanta nepotkávám. Jaké jsou ty kultovnější varianty?
RM, Yeti…
Otázka zní – je to alternativa pro někoho, kdo uvažuje o stavbě na Spešlu? Mě třeba k Yeti vedou zcela jiné pohnutky než ke Spešlu.
K rámu Yeti by mne vedla jediná pohnutka – že bych nesehnal jiný…
Není…nevidím důvod stavět závoďáka za 100k, nadto ještě na Alu rámu…:)
Žádný rozumný dát 100k do něčeho, co budeš trápit každý víkend, není. Snad jen udělat si prostě radost. Stejně ale pořád nechápu to, proč je takový nesmysl to stavět na hliníku?
třeba pro mě už RM není to, co býval – naposledy mě od RM bral červenej Vertex – poslední modely jsou tak nějak o ničem…
Však jsem nepsal, jaký ročník…;)
Souhlas.
hlavně na pestrobarevném černobíločerném rámu už nic kultovního nedáš, aby to teda vyniklo…
Pak už se žádné opičky holt nepřipouští. Prostě černé komponenty a klidně kultovní. I když na těch dílech, co oba zřejmě myslíme, není podle mě kultovního zatím vůbec nic. Kultovní jednou bude maximálně jejich cena. (:
pokud chceš kolo na závody tak je nesmysl do toho rvát takové prachy, a nechat stavět z luxusních věcí v Cafe, tam bych volil spíš cestu komerčních levnějších ale spolehlivých dílů
sory blbe sem to zaradil.. mela to bejt reakce na richarda :-)
Jsem čekal za ty prachy fakt nějakej unikát ale ne tuctofku. I když jsem měl tenhle rám taky kdysi v hledáčku, naštěstí mi to moudří z BF :-D dobře rozmluvili .
Myslím, že za ty prachy by Ti spousta lidí tady postavila i lepší kolo než v BC
Ale ti nebyli v birell skole a taky by chybela ta spravna nalepka na ramu:)
No pokud je to takhle …
jaky sou jeste firmy co staví kola?
Tady na foru je spousta lidí, co staví fajnovky jen tak pro radost pro sebe – koukni jim do profilu – kubad, TJK, roud… No a třeba hnoj…
tyjo.. dik.. jsem polichocen :-)))
Nemáš zač … ale Ty to moc dobře víš :-)))
Aj ja staviam kola. A na pevnejších rámoch :) Ale problém je v tom, že asi máloktorý bajker aby priznal, že mu kolo postavila holka :)
Ono tu dost lidí staví kola. (:
No já s tím problém nemám a ty VanNicolasy vypadají moc pěkně.
Určitě stavíš pěkná kola, osobně bych si ale nechal postavit od chlapa. Tak nějak věřím, že by to udělal líp, stejně jako si myslím, že třeba ženská by zase líp uštrikovala svetr.
Jak sexistické…:D Pokud do toho vidí, tak nevidím problém. Tina má imho mnohem hezčí a vyváženější kola, než spousta „stavitelů“ tady na B-F…
Ale jo, já vím, je to prostě zakořeněné, stejně jako bych cikána nanajal jako nočního hlídače nebo tlustou a o sebe nepečující mařku jako recepční… Atd.
tak dík, skvelé prirovnanie :)
Třeba se od tebe nechal v noci hlídat :-D
No, trochu jsem to přitáhl za vlasy…
Peace :-)
:)
jsi mě ještě neviděl štrikovat :)ú
Takze neco jako Demolition Man v cyklistice jo? :-DDD
kolikrát to domů štrikuju, že by z toho byl svetr jak víno :)
hladce nebo obrace? :-)
Rika se „Svetr jak rum“! :-D
nohama ;-)
„…osobně bych si ale nechal postavit od chlapa.“
A to já bych si zase nechal klidně postavit od ženský!
„Tak nějak věřím, že by to udělal líp…“
No tak pravda – asi to už má víc v ruce… :-)
no postavit si kolo není přeci žádnej velkej problém, stačí peníze, google a příručka parktool. Jakou to má výhodu, v tom café? Že si jako můžu navymýšlet, vozkoušet, povyměňovat kolik chci představců, řidítek, sedel, rámů, když se mi zdaj brzdy málo vostrý, daj mi tam ostřejší?
Někdo chce top kolo, má peníze, ale nemá čas shánět a vybírat a třeba se v tom ani moc nevyzná, proto jde do B-C, vyplázne třeba o třetinu víc, než je cena dílů, ale nemusí se prakticky o nic starat…;)
Asi stejnou výhodu, jako že drtivá většina lidí si koupí třeba iphone už smontovanej a ne po dílech jako stavebnici z Číny, i když je vyjde zhruba 4× dráž…
A to se dá? 8D
Ano.
a kde? :-O
Ježiš já nevim, ale jestli o to extra stojíš, tak buď hledej anebo se tedy můžu zeptat kámoše, co to dělá – jako koníček..
No synek po něm touží, tak by se šikl k vánocům :-)
Staví z originál dílů kupovaných v Číně nebo jak? Neboli – výsledek je iPhone nebo fakePhone?:D
Z originálních.
Prej sakumprásk díly do 4000 + práce. Ale fakt je ten, že je to jeho obrovskej koníček (opravy neopravitelných mobilů) a má to hodně zmáklý, jak ten postup, tak kde co koupit.
Takže cena celkem? Asi bych si ho musel nejdřív osahat…každopádně HTC je lepšejší. Neumí i HTC?:D
na htc sou na netu i videa a postupy… aspon na ten s vysouvaci klavesnici… desire Z? :)
prosím hoď nějaký link nebo klíčová slova, nic nemůžu najít…
zkusil bych treba HTC assembly atd.
u Ztka se hlavne resilo to lehke vysouvani klavesnice… http://forum.xda-developers.com/showthread.php…
odkazu na videonavod je tam nekolik.. ke konci i poradne :)
No tak vidim návody na konkrétní úkony, výměny křáplých displejů a nějaký tuning, já ale myslel spíš důkaz toho, že se někomu podařilo sehnat potřebnou hromadu náhradních dílů, za takovou sumu, a z toho sestavit funkční telefon.
Já bych samozřejmě nedělal, spíš jen pro zajímavost, jestli se to finančně může vyplatit. A že tyhle čínské díly jsou stejné jako originální.
jo tak o skladankach nic nevim, tam mas ciste jen video rozlozeni-slozeni :)
na info o skladankach si musime pockat od karlinerova kamose :)
Jen aby ten kámoš vůbec existoval.
Přesně to bych chtěl (přechod z G1) – má ho švagr a je fakt super…ale na jemnou elektroniku sem levej (můj největší výkon je „luxování“ Aceru a výměna flexkabelu o slideru)…:(
kup, stoji ted pakatel oproti ostatnim… neco pres 6 tisic :)
Stejně tak – kolik cena celkem a jaký typy je schopný sestavit?
Neživí se tím, říkám, že to je koníček, pokusím se zjistit podrobnější informace, nečekal bych, že by se do toho někdo chtěl pouštět.
Ad HTC – řekl bych, že takhle jde „udělat“ asi každý, při dostatečném skillu.
Ten skill já právě nemám…:(
OK díky. NEchce se mi za něj synkovi k vánocům dávat 14L nebovímjákolik :-)
třeba nemá čas, a ta samolepka na rámu má taky svoji hodnotu :-D
Jak pro koho…pro mě nálepka B-C znamená, jakoby si na záda napsal: „Potřebuju všem ukázat, že mám peněz na rozhazování…“ :)
no šak to je hodnota pro toho, kdo si ho nechal stavět ;-)
aha, úspora času, nakoupěj díly a smontujou kolo, ok. No a co ty výměny dílů, prostě třeba fakt nesedí, potřebuju vyměnit, zaplatíš za díl znova nebo jak?
V sekci zakázková výroba jsem nabyl dojmu, že půlka patentů ohledně kol je z jejich hlavy, nebo je aspoň těm výrobcům schválili:)))
Za to koupíš leda tak Meridu :O(
Ale zase nebuď škarohlíd :-) Canona určitě taky :-))))
mno nějakýho bad boye do města možná jo :O)
Ale zase nebude mít kulhavou vidli :-)
bad boy se dělá s kulhavou fatty v top provedení :O)
No tak to pak jo, na tahání croozeru snad stačí :-)
Však Specialized je Merida. Merida je vlastníkom Specialized :)
Podle Wiki má Merida jen 19% podíl. Většinovým vlastníkem je stále zakladatel Spešlu Mike Sinyard.
Jarda Kulhavy jeste nema vlastni wiki? :)
wiki nema udajne aktualni info, Merida uz ma nejakej patek vetsinu
husty, za 100k stavet kolo na hliniku, to je peklo :-))))
To, že to bude hlína za 100k je imho jedno – pokud by to bylo nějaké RM, Yeti apod., tak proč ne… Ale stavět kolo na top komponentech na závody, kde dostávaj díly hroznej záhul, je blbost. Lepší koupit nějaký solidní lehký karbon a do 60k nebude problém postavit spolehlivé kolo, na kterém když se ti něco poškrábe, zadře, zlomí apod., tak si nebudeš škubat vlasy…
zcela uprimne za jednoho z nej zavodnich HT povazuju bika Buldy – je to lehky, tuhy, ucelny bez zbytecnejch paradicek a navic hnusny jak prdel takze mezi lestenkama na zavodech to spis nekdo neukradne kdyz si jdes po zavode pro pivo :-)
S tím by se dalo souhlasit…;)
no s tím škubáním vlasů ti nevím.
když odhlídnu od elity, tak širší špička hobíků v ČR jezdí za návodech kola hrubě přes 100tkč v kategorii HT. A jen minimum z nich si to nefinancuje ze svého.
Otázka je taky ale, kolik z nich není navázáno na nějaký shop a nakupuje díly za běžné ceny. Můj odhad = 0.
ono to není levný ani se slevou :/
moje kolo je lacinejsi… aha, psal jsi sirsi spicka hobiku, tak to jo :o)
ty spíš hobík jednou nohou v elitě :)
zas taková levnota to taky není myslím
Některý kola od nich jsou naprosto luxusní ale zas na druhou stranu některý vypadaj jako by je stavěl barvoslepej :O( a počítej s tím že to nebude zahubičku :O)
věřim že dost záleží na oku zákazníka, protože ten má vždycky pravdu a peníze.
taky si myslím že to co je u nich v galerii má na svědomí občas i zákazník :-(
:O)
připrav si tak ± 200 000kč a budeš spokojenej.
nějak si nedovedu představit, že bych na takovým kole jezdil..:D ale hlavně bych s ním asi i spal a nikdy ho nespouštěl z očí.. nějak si nedokážu představit to dilama milisekundu před pádem- já, nebo kolo:)
žádný dilema to neni prostě sebou švihneš a pak seš nasranej :O)
:))
nebo tak…:)
Já bych klidně jezdil. Ale nevim jestli bych ho nechal v autě minutu bez dozoru.
No pokud máš tmavý skla a na kufru dekl…
v tanku možná :-)
Kdyz jsem videl jak na zavodek typek ze shnily felicie vytahuje titanovy kolo za hodne pres 100k, tak jsem tomu nerozumel. Az ted vidim, ze to byla kamuflaz :)
bude spokojenej v případě, že mu nebude vadit, že ta ty prachy dostane kolo v hodnotě +/- 100 kKč a bude ho používat více na masírku než na ježdění…
slysel sem ze servis je vybornej ?
Tak to musis vedet ty jestli si to slysel, ne?
tak samo zkušenností mají kopec, to musím potvrdit, kvalitní servis ale najdeš ve spouště cyklokrámů a za ehm jiné ceny
Jj, přesně tak. A termíny ehm trochu nestandardní a co se mě týče, tak jednání opravdu veeeeeeeeeelmi zvláštní :-( ale třeba jsem měl smůlu.
jasne najdes ale musis o tom vedet. je to stejny jako v jakymkoliv jinym oboru, nekdo je dobrej, nekdo prumernej a nekdo je vycurana vojebavka. me na BC prijde sympaticky ze se da domlouvat cas predavani/vyzvedavani kola i mimo standardni hodiny (treba v deset vecer). Taky nic nemam proti umyti kola :-).
jj
Tak to já mám servisáka, kterej pro mě dělá to samý :-) a sežene co potřebuju prakticky do druhýho dne… a zatím jsem se nesetkal s problémem, který by nevyřešil.
stavět na závody hliníkové kolo je nesmysl, hned vedle toho stavět na závodu kultovku na netypických komponentech.
Pokud s tím budeš jezdit víc než 2–3 závody za rok, tak počítej, že za dva, nejpozději tři roky je to po smrti a to do toho mezitím nasypeš mrak peněz za díly co zničíš bahnem, pádama a prasením
Závodní kolo má priority jinde.
+1
pravda, pravda, taky už jsem k tomu nakonec dospěl
To je zas o něčem jinym někdo na to má aby si každej rok koupil 1–2kola za 200 a klidně je na závodech huntovat může a někdo ne…
tak takovýho znám jen jednoho :)
a i ten to nehází z okna lopatou
nevim uplne kde se vzal ten nazor ze musis mit pretejkajici srajtofli abys moh do takovyhohle kramu.
Kdyz mi bylo 19, Klezl mi trpelive vyndaval kliky Morati z vitrinky abych si je potezkal a nasledne si koupil tak maximalne casak, a to jen nekdy. 5 let na to jsem tam zacal vozit durateca poskladanyho z bazarovejch dilu v cene tak 50 tacu na servis, tu nábička, tu výplet, tu Foxka. A pred rokem jsem si nechal postavit kolo za kilo deset ( Dily jsem mel z pulky odjinud). Servis byl vzdycky ochotnej, a vesmes bezchybnej a nikdy jsem nenabyl dojmu ze by byl drahej.
Ceny dilu mi pripadaly velmi dobry, nehodlam uvadet konkretni priklady. Pokud se mi cena nezdala, sel jsem koupit jinam a u nich nechal namontovat bez toho, ze by se na me nekdo dival zkrz prsty…
Akorat jsem trochu znejistel ve chvili, kdy jsem dal do googlu heslo bicyclecafe,a videl odkazy ktery to vyhodilo …
Jen dám typ na svůj vysněný stroj… Snad jediný titanový full Litespeed Sewanee (ale pro tebe nějaký jejich pevňák) DT Swiss vidle, kola a všechny další komponenty od CrankBrothers Cobalt v krásně modrém eloxu, snad má nejerotičtější přestava ;-) zkus si něco podobného v mysli představit a pak to přetav do skutečného bika!
Když si odmyslím ty CB, zadní odpružení, vidli a modrý elox, tak mám celkem podobné sny…:D
ale jen rám a vidle by vyčerpala 100k rozpočet, nechápu výběr hlíny, s takovým rozpočtem bych se pokouknul právě po Titanovém Litespeedu, nebo ocelovém Sinttesi na Columbusu.
K čemu je dobrý titanový full kromě masírky ve bikerských fotogaleriích?
Taková Prudičská otázka :D Ale třeba pro mojí ůctu a okouzlení k preciznímu zpracování kovů a především právě titanu a antipatii k uhlíkovému vláknu. Samozřejmě i naprostá originalita a splnění snu.
Jasný :-), ale zrovna Litespeed je McDonald titanovejch rámů, někde jsem četl, že dělají 15.000 rámů ročně.
Tak řešit jak je masivní výroba titanových rámů… :D Litespeed už je zavedená značka s renomé, Linskey se mi už tolik nelíbí, Merlin také ne a Van Nicholas no nevím… ale špatný z nich není ani jeden
Ale na stary dobry Morati nema zadnej, skoda ho:(
amen
Těžko říct…třeba pro pocit, že mám kolo jako nikdo jiný…?
Mám úplně stejný názor, Bicyclecafé můžu určitě doporučit! Lukáš Klezl je ochotný, biker srdcař a myslím, že vede jeden z nejlepších servisů/prodejen tady v ČR. Takový americký styl v ČR. Mě osobně se líbí, že se nespecializuje pouze na jednu značku, ale má velice široký záběr. Nenutí ti věci od jedné značky. Řekne ti svůj názor, zkušenosti z praxe a rozhodnutí nechá na tobě. Co se týče cen, tak jsem naprosto spojen a 100% přesvědčen, že bych nikde jinde nesehnal výhodněji. Stačí si nechat udělat kalkulaci a rozhodni se sám. Jedinou výtku bych měl k tomu, že v průbehu letní sezóny jsou zavaleni prací a nestíhají. Pokud budeš ale kolo stavět v zimě, tak myslím, že budeš mít jejich 100% pozornost a budeš spokojen.
Rady kterých se ti tady od lidí dostalo, si zkus přefiltovat tím, že se podíváš do jiných vlákem na rady například ohledně techniky. Občas mám dojem, že je to tady tak z 90% samý brouk pytlík. Něco podobného jako je Babica kuchař. Když nemáš šroubek, tak to přitluč hřebíkem, když nemáš hřebík, tak to přivaž špagátkem a když nemáš ani ten, tak se na to vykašli :o) Když máš dražší kolo, než na které oni sami cenově dosáhnou, tak to je špatně, zbytečné, komerční, snobské atd.
A ty jezdíš na čem bruku ? :O)
Specialized S-Works Epic 29"
Tak to mnohéé vysvětluje :-D
A co to jako vysvětluje? Kupuji si kola která se mi líbí, která mě baví, o kterých si myslím že jsou kvalitní a která chci. To, že se můžu takhle rozhodnout považuji za štěstí a jsem tomu rád. Pro tohle kolo jsem se rozhodl sám po dlouhém zvažování a otestování několika modelů. A rozhodl jsem se správně. Je to BOMBA bike a jsem z toho jak funguje naprosto unešenej!! Pokud narážíš na fakt, že se na tom projíždí i spousta snobů, mě osobně je to fuk. Za ty jejich peníze žije spousta prodejen/servisů, snižuje to ceny a těžíme z toho my ostatní.
Očividně o tom víš, více než my všichni dohromady.
Vím, že nesnáším, když někdo někoho hodnotí dle kola na jakém jezdí. Nic víc. Připadá mi to podobné jako rasismus. Napsal jsem pouze jeden příspěvěk, zbytek jsou odpověďi na Vaše reakce.
vymyslel jsi novy termin, bikerasismus:)))
Barva pleti o tobe vypovi asi dost tezko jakou mas shruba povahu, jestli mas prachy atd. Bike to alespon trochu dokaze… Proto tve srovnani je trochu mimo, bych rekl…
A to ze si nekdo nechava skladat bike v BC uz o necem svedci take:)
…až si říkám, že sem ten Patrik se svým drahým kolem chodí. (:
Máš s tím snad nějaký problém?
Popravdě je mi to buřt. Od člověka s podobným náhledem na zdejší osazenstvo (vylíčil jsi nás tu za sprostě závistivé brouky pytlíky) bych ale čekal, že se tu zahazovat nebude.
Psal jsem svůj názor na Bicyclecafe, protože je to již druhé kolo které mě Lukáš stavěl a protože s ním (ještě z doby kde dělal v ProgressCycle) nám cca 8.leté zkušenosti. Nezlob se na mě, ale na rozdíl od 90% jiných lidí tady v tom vlákně, nemelu prázdnou slámu, ale hovořím o tématu na které bylo tohle vlákno založeno.
jak můžeš posoudit něčí zkušenosti, když si nedokážeš sám postavit kolo?
To není mířené proti žádnému ze stavitelů, spíš jen tak pro zamyšlení…
Ty mě snad znáš, že mě tady rovnou takhle soudíš? Na biku jezdín od cca roku 1992. Sjezdil jsem již docela dost biků, navštívil docela dost servisů, takže určitě můžu přispět vlastním názorem. Po střední škole jsem cca 2.roky pracoval jako mechanik v servisu a prodejně kol. Myslím, že tedy mám docela dost zkušeností, abych zhodnotil práci nějakého servisu/prodejny. Celé kolo bych si asi již postavit nedokázal. Jsem jižb léta mimo praxi, ale pokud bych měl potřební nářadí, dokáži si odservisovat skoro vše.
Proč nepřispějete Vy vlastní zkušeností z Bicyclecafe?
Protože tady si většina lidí staví exkluzivnější biky sama.
Ke kvalitnímu odservisování/postavení kola potřebuje člověk spousty speciálního nářadí v ceně minimálně desítek tisíc Kč. Tiše tedy závidím Vaše garáže plné vrcajku od Park Tool atd. a Vaše šikovné ruce. Ať Vám to šlape :o))
Si děkáš srandu, nebo to s těma desítkama tisíc fakt myslíš vážně? Tak to asi něco dělám špatně. A není jen Parktool.
Co se Vám nezdá. Kvalitní profi nářadí je drahé. Stačí se podívat http://www.cyklonaradi.cz/
Tady s kvalitní nářadím neuspěješ .Tady je to bahno mechaniků a všeumělu co znají jen kladívko sadu imbusů a šroubováku z Kauflandu nebo Lídlu( a to musí být v akci) pak nesmíš divit ,že tě sesmahnout za tvoje připomínky.
Ale vy byste si s JdS náramně rozuměli :).
Možná to je JdS sám :-)
A na takové to domácí skládání ani nic víc nepotřebuješ :-))
Drahý určitě je, ale potřebný k postavení kola ne:)
na servis ano, na slozeni bika ne!
Tak to jsi si dovolil dost .Kacířská myšlenka o drahém nářadí.Tady se totiž hlávko velkého Kinga mlátí palicí nebo stahuje prkínkem to ví přeci každej bajkoforkář přece a to ,že je to namontovaný na hovno tady nikoho nezajímá.
Naklepával jsem ložiska do rámu přes kuchyňský prkýnko a víš co, točí se mi úplně stejně, jako kdybych je tam dal lisem za 3 litry…
Ha ha ha :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Koukám, že s argumentací jsi v koncích…
S tou jsi v hajzlu ty prde:-)))))))))))
Prosimtě, ve kterým servisu že děláš?
To město neznáš to je strašně daleko a mluví se tam divnou řečí a překvapením pro tebe bude ,že se za něj i platí:-)))))))))))))))))))))))))))))))
A prozradíš mi, kterej to je? Rád bych si u Tebe nechal složit moje kolo, určitě by mi to hned jelo rychlejš, než když jsem to já poskládal sám…
Ty jsi přesně typ člověka který neocení ,že bude mít správně vyfrézovaný , začištěný patky rámu atd , atd ,atd:-)))Natož aby za to platil!
Tobe musel taky nekdo hodne ublizit (mozna zakaznik nezaplatil) a Ty ted budes mit mindrak do konce zivota? neni to skoa?
Ne, protože mám rám, kterej to měl už z výroby. Žádný hliníkový vložky, ale misky na ložiska tvarovaný z karbonu, žádný šikmý dosedací plochy, prostě rám připravenej k používání, ne dodělej si sám. Tak už prozradíš, kde pracuješ?
Na novým rámu jsem si nechal zkontrolovat, popř. zafrézovat patky a střed. U lepších rámů není potřeba ani to :) Na zbytek je nářadí cenově v pohodě. A pokud si někdo doma postaví a servisuje pár kol, tak fakt nepotřebuje ParkTool :) Ty si taky na vyvrtání pár děr do zdi kupuješ Makitu?
Rámy na které jsem nic nepotřeboval a už z výroby bylo všechno top jsem v životě narazil jen na dva a to Morati a Colnago .Ostatní křivoty a dodělej doma.
neverim, ze ti je 35, kdyz reagujes jako male decko…
Ale pan marszy z toho pak v servisu nemá ani korunu… (:
Á nejvetsi mechanik pod sluncem je tady. Uz jsi se dlouho nepredvadel, tak do nich.
vlastních zkušeností je tu dost, už sem tu psal dobrý kvalitní servis, s cena celkem vysoko, Zaměřením na dražší a kvalitní kola, bohužel trochu přezíravým přístupem k zákazníkovy kterému netrčí tisícovky z kapes, myslím že Treat
to potvrdí a to taky žádná socka není
Stejně jako ty soudíš 90 procent lidí, který neznáš… Bicycle café nehodnotim, nikdy nedám do kola víc než 100 papírů a komponenty si s prominutím dokážu vybrat a sešroubovat sám…
To je právě problém celého tohoto serveru. Většina diskusí se neodehrává na dané téma, ale jsou to blábaly jako tahle naše diskuse nijak nesouvisející s Bicyclecafé. Je mi úplně jedno kolik peněz jste ochoten dát do kola. Koho to zajímá? Rádi si ale poučíme, jak a kde si kupujete díly typu S-Works rámy od Specialized, Chris King, Enve atd.
Mně už dneska přijde, že člověk těch drahejch bajků vidí tolik, že S-Works, CK a ENVE + ještě Tune jsou zrovna snad největší tuctovky, co se týče zakázkovejch staveb.
Ty díly jsou parádní, ale třeba poslední kola od Café nebo 9395 přecpané Enve mi už pod nos taky dvakrát nejdou a to mám rád, když všechno hezky ladí k sobě. Poslední dobou si daleko více cením toho, když někdo díly pečlivě vybere podle toho, jak mu sedí a jak ladí k sobě, bez ohledu na značku. Z tohohle pohledu mě třeba zaujala Kubadova silnice, ze které se někteří mínili z té samé příčiny mínili zbláznit.
Bohužel trh v ČR je malý a dílen jako je Bicyclecafé zoufale málo. Držme jim palce ať jich je více, vzájemně si konkurují/odlišují a těžit z toho budeme všichni.
Tak když není poptávka, proč dělat nabídku? Lidí co maj 200k na kola moc není…
To si nemyslím, vidím úplně něco jiného. Je spousta lidí kteří mají peníze na to, aby si koupili TOP kolo. Stačilo třeba navštívit světový pohár v Novém Městě a podívat se, na jakých strojích tam jezdili návštěvníci. Další věcí je to, že není možné vše posuzovat dle cen v katalogu. Nakupuje se za úplně jiné ceny. Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by kupoval za katalogovou cenu. Navíc kupovat TOP kolo z katalogu je nesmysl, daleko lacinější bývá si koupit rám a nechat si ho složit. Nehledě k tomu, že si člověk můžu vše vybrat dle svých potřeb a přání.
tady uplně nesouhlasím samostatnej TOP rám obvykle stojí jak kolo se stejnym rámem a celkem slušnym osazením…
Tak spousta z nich si to kola stavěla doma… A na XTR, Scotta Scale, DT Swiss atd. Ti stačí i „normálnější“ obchody. A top kolo to bude stále.
Předposlední věta – to se týká nejdražších kol v sezóně. Teď budou přeci jen slevy. Poslední věta – jednoznačně ano, ale když si přečteš úvodní příspěvek, tak to nebude ten případ.
Prostě jsem pro mít víc alternativ…
Taky se možná pohybuješ mezi jinými lidmi, ale mě přijde hodně trapný, když někdo jezdí nějaký takhle postavený kolo, maximálně zná jeho cenu a hmotnost, a k těm šperkům se chová jak k shimanu…
Prostě to drahý stavění by měla být taková srdeční a osobní záležitost.
howg
Máš pravdu, chovám se k tomu jako ke každému jinému (svému předchozímu) kolu. Jezdím na tom na vyjíďky, terén, bahno, občas nějaký skok, občas si člověk natluče atd. Kde je problém, je to kolo, tak na něm jezdím. Že skvěle funguje,řadí, brzdí, kola se skvěle odvalují, je lehké, super obratné, ve výjezdech se nehoupe a ve sjezdech tlumí atd. Kde je problém? Proč by to mělo být trapné?
Tak nemyslim funkci kola při ježdění. Takhle si stavíme kola my, brouci pytlíci.
Ale asi bys měl vědět, proč sis vybral náboje Chris King a ne XTR. Určitě ne kvůli funkci…
Kvůli zvuku volnoběžky :)
šak to vrčí jak zdechlá stíhačka :D
Tak ty CK se kupujou hlavně kvůli funkci…
V tom případě vítej na BF a nebo běž diskutovat do café…
To samozřejmě beru, ale ty víš, kam jsem směřoval. Zarazilo mě, jak snadno hodíš všechny do jednoho pytle. Já si naopak myslím, že se tu rozjela celkem plodná a zajímavá diskuse. Že většina diskutérů nemá zkušenost s BC ještě neznamená, že neumí poradit a do diskuse přispět. Všem se jejich přístup a práce nutně líbit nemusí.
Že je ty oslavuješ a myslíš, že nikdo jiný nesežene blbý S-Works rám , to je věc druhá.
Vole, to je nejlepší na světě, Kulhec na tom vyhrává na svěťáku přece…
Socialized přece :-)))
A na to srovnání s Babicou jsi přišel jak bruku?
to chceš říct, že sériovka na podzim slevněná na 100 táců (tj. třeba ze 130) bude horší než sestava za 100?
Já se ptám, proč stavět, když vlastně nevím co chci. Prostě bych něco koupil, třeba i levnější a po první sezóně (nebo po prvním závodě:-) si to nechal vyšperkovat podle svých požadavků. To by musel být zázrak aby se to povedlo jak na sériovce, tak u stavby…
A to platí pro všechny začátečníky bez ohledu na cenu…
Pokud ti ta seriovka sedi komponentove, tak bude vyrazne lepsi. Trebs Scott Scale 10 za 63000 bych neposkladal nikdy.
Tady jsi v CR kde se každý snaží se vším ******* obejít jen aby to bylo co nejlevnější a pak čumí když to nefunguje to si potom stěžuje na netu jaky to jsou židáci a svináci.
A ty jsi hrdina a velký vzor pro všechny, že to nakupuješ schválně za draho :D.
Ty budeš dobrej ***** a drahý díly namontovaný v kvalitním servise za těžký prachy se neserou enbo co jsi maličko mimo realitu LOL
na jednu stranu si stezujes na vychcanost lidi, na druhou stranu si vzpomen, jaks tady delal machry s know-how na zapleteni kol, ktere je vpodstate banalni, navic volne dostupne na infernetu treba vtutaj ;-)
ze ty se ridis heslem: podle sebe, soudim tebe:)
Ja si nemyslim ze to je ceska natura, ale spis je to dano nejakym histor.vyvojem, kterym jsme jako zeme prosli…
A na hledani co nejvyssi kvality za nizsi cenu nevidim problem, to urcite delaji i jinde nez v CR, nemyslis?
V pracovní praxi je sjednávání co nejvýhodnějších podmínek (cena, kvalita, záruka atp.) naprosto běžnou a nepostradatelnou praxí. Někteří ale prostě nedokážou překousnout, když to chce někdo aplikovat i v osobním životě. Nad tím nemá cenu se pozastavovat…;)
kola co maju v katalogu mi pridu, ehm… divoke farby, tvary, mozno je to pre mna az prilis luxusne ale pacia sa mi od nich mozno 3–4 bicykle
přítelkyně si chtěla nechat zkrátit hadice a odzvdušnit Shimano brzdy, večer jsem zavolal, objednal ji, druhý den tam přijela a za půl hodinky byla zpátky, 350,– i s materiálem. To mi nepřijde jako přehnaná cena. Navíc si nestěžovala, že by byli nějak arogantní…
Ty jsi to nepochopil :-))Tady kamenáky nejsou v kurzu tady si všechno děla každý sám doma .Heslo dne dát kolo do servisu jen přes mojí mrtvolu:-)))))))))))))))))
a proč ne,když na to mám vybavení,umím to a baví mě to :-)
Já se ani nedivim, tobě svěřit kolo, tak se bojim sabotáže…
Ventilek bych ti povolil :-))Na jednom závitu nechal:-)))))
V BC jsem osobně nikdy nebyl, ale jsou mi sympatický. Že jsou tady pro lidi který nejsou chudý,na tom není nic špatnýho. Stejně jako není nic špatnýho na tom,že si lidi s radostí stavěj kola doma protože je to baví. O drahým vercajku to fakt není..
Ono to máš jak s auto-servisy. Většinou si naúčtujou totální nesmysl a eště to dost často sprasej, tak nemůžou čekat, že jim lidi budou v klidu svěřovat svý auta.
S kolama je to to samý. Hodně lidí má se servisy špatnou zkušenost a nakonec si to raději dělá sama, protože jim to přijde bezpečnější…
Esli seš ty poctivej-super-servisák, je to jen dobře, ale nemůžeš čekat, že většina lidí, co se už naučila si dělat na kole i docela složitý věci se k tobě pohrne, jen proto že to děláš poctivě.
Když jdu do autoservisu tak se klepu jak ratlík co ty joudové udělají.To máš pravdu.
Tak vidíš, já jsem na ně už zanevřel fakt dokonale (na automechaniky) a dělám si většinu běžných věcí sám a díly mám za půl darma z VO.
S kolama je to stejný, proč bych to měl někomu svěřit, když to nejspíš sprasí a ještě za to bude chtít peníze? To si to můžu rozbít sám a eště z toho budu mít radost…
Přesně tak. Na druhou stranu většina cyklistů z mého okolí si na kole řadu věcí udělat dovede a přesto si svého servisáka našli a patřičně si ho hýčkají.
Tak takhle jsem dopadl taky, jen auto nezvladam tak chodí k opravařovi nějakému, v dřívější auto kelly auto málem zabili… Na kole se snažím dělat většinu sám a přinutila mě k tomu zkušenost z toho času programcycle…prace od nich byla drahá ale hlavně špatná… Potřetí jsem tam už nešel.
nene, to jsi nepochopil ty, na kola co máme doma, si sáhnout jen tak nenechám, dokonce jsem poridil i lis na hlávko, ale třeba do brzd a výpletů se moc nehrabu. Zbytek zvládnu s přehledem sám doma…
ale to není předmětem téhle diskuze, já jenom napsal, že brzdy udělali dobře a byli vstřícní
To je přece jedno všichni jsme GO GO:-))))
to si vystihl, ale většinou si za to můžou servisy samy.
Řekni mi jedinej úkon, který si doma (byť s použitím hoby nářadí) nemůžu udělat.
Mě napadá možná zmíněné frézování (což jsem stejně nikdy neužil) a pak nějaký větší rozebírání a ladění vidle a tlumičů.
Jiný je to když máš servis za rohem, ale nakládat auto a jezdit 10 a víc kilometrů a pak ještě jednou nebo víckrát (než se umilostní), to mi přijde rychlejší a levnější si nářadí koupit a naučit se to. Zvláště pokud máš víc kol…
Jasně ,že jsou ukony který si uděláš doma sám a nemusíš chodit do servisu .Netvrdím aby jsi s výměnou kazety nebo řetězu letěl do servisu ,ale jsou věci který doma neuděláš viz frázování atd.
co se týče frézování, pokud ti prodejce prodá rám, kde nesedí střed/hlavko/brzda protože to je křivý, tak jako zákazník mu to hážu na hlavu a na jeho náklady to v rámci reklamace ofrézuje.
extra servis vyžadují některé tlumiče (brain) a jinak se to doma s nářadím za cca 10000kč dá všechno udělat. Investice do nářadí se vyplatí.
To je levné.
V Pekáči Concept store 600…
Nechápem celej tejto debate…Nie všade sa dajú zohnať komponenty ako v Caffe a nie každého baví skladať bicykle. Tak zájde tam a povie chcem toto a toto a oni to profesionálne a tak ako sa patrí zložia , čo je na tom nepochopiteľné ? Tak isto mi pripadá divné že by sa na komponentoch tipu Tune atď nedal postaviť závodný bike s ktorým sa tak bude aj zaobchádzať- o5 je to o peniazoch , mám peniaze na kúpu a servis Tune po každom závode -nech sa páči prečo nie .Pre niekoho je tu kultovka no pre niekoho to môže byť „obyčajné“ závodné náradie …
všecko jde, ale aby pak stačily ta prachy na tune :-) 100 tisíc se zdá dost, ale vezmi nějaký značkový karbon rám, top sadu, top vidli a už moc nezbývá a nebo je to o kompromisu.
taky stavba, sice ne z BC, ale slint kola na výlety pro důchodce:)))) jestli to má smysl? těžko říct, ale proč ne:))
Kavky si udělaly radost a servis má reference a PR. To je v pořádku, co by za takové PR dalo to Bicycle caffé :)))
Reagovat na jednotlivé již nebudu, jenom pro upřesnění dodávám. Když jsem dostal rozpočet od Bicyclecafé na kolo, ověřil jsem si cenu každé položky (např. včetně niplů) a zjišťoval, zda bych ji nedokázal sehnat jinde levněji. Výsledek za díly na celé kolo byl rozdíl několika stokorun v nákupních cenách. Když bych si připočetl cenu za dopravu, byl bych na stejné sumě a ještě bych se s tím musel babrat a chodit na poštu pro balíky. Původně jsem si plánoval něco obstarat sám a ani to nebyl problém. Klidně bych si mohl přinést svoje díly. Cena za složení kola byla normální, přepočteno na sazbu za hodinu práce naprostý standard. Velice ochotně taky sehnali kolo pro přítelkyně, katalogový Trek, kvalitou lepší průměr a cena byla opět cajk. Nevím proč si tady někteří chytráci myslí, že lidé co si nakupují dražší kola neumějí počítat a jsou to tupé ovce.
LOL
co takhle důkaz místo slibů? zveřejnit to samozřejmě ochotný nebudeš co.
Imho je BC jeden z nejdražších kšeftů co tu je, nikdo tu proti nim neřekl v podstatě nic špatného, jen že sou drazí,
Váš příspěvek přesně vystihuje celé tohle fórum. Kladete mi otázku a rovnou si na ni odpovídáte :o). V nečem ale máte pravfu, zveřejňovat tady nic nechci, nejsem blázen, ani se to nehodí. Je to záležitost dvou stran (zákazník/prodejce) a ne veřejného fóra. Abych tady ale nebyl za žvanila, kterého se ze mě snažíte udělat, neskenoval jsem Vám část posledního účtu. Aby to bylo jednoduché, nechal jsem tam pouze jednu položku (u zbytku jsem vymazal ceny). Řetěz SRAM PC-1070 na 10ti kolečko. Vše podstatné je tam vidět. Takže pánové, karty na stůl. Zasypte mě informacemi o Vašich lepších nabídkách. Aktuální odkazy, naskenované účtenky atd., žádné plané kecy.
jasně, plus poštovný:) když tam ale nakoupim další dvě tři věci, asi to bude prostě levnější..
Podle mě, to je debata o ničem, BC je super, vybereš si, pokecáš, pokocháš se, zaplatíš. Tak to má bejt!
jj
furt moc http://obchod.sportblazek.cz/…PC-1070.html :-))
:D
fakt dobrý, sem dej tu účtenku celou i s DPH
Jestli s DPH, tak je to na kameňák slušná cena.
Cena je s DPH. Nezlobte se na mě, ale chtěl jsem Vám pouze ukázat, že tady neplácám nadarmo a vím co čem mluvím. Více informací zveřejňovat nebudu. Jak jsem již psal, je to soukromá záležitost vztahu zákazník/prodejce a nemám potřebu to tady ventilovat. I s tou účtenkou jsem reagoval pouze pod tlakem, když mě tady někdo, koho ani neznám osočuje, že jsem žvanil.
myslím, že svými reakcemi jsi tady BC udělal spíše negativní reklamu, předpokládám, jestli se opravdu tak znáte, tak že už ti volali, ať si další reakce odpustíš :-)))
I kdyby ti ho dali zadarmo, tak ta informace má nulovou hodnotu. Hlavně teda pro tazatele, který asi chudák jen kroutí hlavou.
I ze 100tis by se měl maximalizovat užitek a ne slepě ho poslat do jednoho obchodu…
Ze 100K hlavně. Nevím, co je tak strašně tajného na rozpočtu kola – docela rád bych ho viděl.
Spotřebák o krámě až tak moc nevypovídá, spíš cena na dražší díly…
To bych řekl právě opak – na dražší díly se dobrá cena dělá snáz než právě na tenhle spotřebák. O kšeftu to vypovídá mnohé. Několikrát jsem narazil na obchod, kde bylo Deore ohodnoceno jako jinde XT, pedály 520ky za cenu nad 1000,–…není to velký problém.
No když něco bereš ve velkém (řetězy, kazety, pedály atp.), tak se mnohem snáz dají dohodnout lepší obchodní podmínky, čili i celková cena. Jasně, že pokud máš vidli za 15k a z toho je 7,5k marže, tak se dá s MOC taky zajímavě čarovat a je to citelněji znát…
To je pravda, ale když vezmeme v potaz, že velcí hráči (eshopy, velké kameňáky) to berou ve velkém všichni, tak je pak problém hnout s cenou byť o pár korun.
?
kluci, uz ho nechte, stejne to z nej nedostanem:)
Nikdo nikoho nikam neposílá, ptal se na zkušenosti, tak jsem napsal tu svoji a tím je to tady pro mě jednou pro vždy uzavřené.
ještě bys mohl odvolat ten odstavec o těch broucích pytlících…
a dyť jo, to je taky dobře ne? myslím si, že tady šlo spíš celou dobu o to, že když do BC, tak dražší kola, asi si tam nikdo(byť i třeba bohužel pro ně) nepůjde stavět kolo v řádu 20000,–
Stejně si ale dokážu představit, že tu někdo dokáže nějaké komponenty sehnat levněji…
A prostě nepopřeš, že je spousta lidí, co si dokážou postavit kolo i doma, bez ParkTools nářadí v super mega kufříku, nebo se stylovým stojanem/nástěnkou na ono nářadí…
Servis vidlí, tlumáků, výplety atd.. je věc jiná. Ale postavit kolo z novejch dílů je prostě reálné, vždyť je to pár součástek:)
Na oba způsoby potřebuješ peníze, u domácího stavění potřebuješ
navíc zcela jasnou představu o tom co chceš a čas na to to realizovat
Té furt keců, kolem skládačky:)
Je to možné, shánět po kusech není vždy snadné pokud zrovna to nejsou komponenty z kupkola a chainu.
Ale určitě bych zkusil takovou nabídku porovnat to s nějakou karbonovou raketou z výprodeje a můj odhad je, že se dostaneš užitnou hodnotou jinam.
Já mám zkušenost jen tu nejlepší. Jezdím k Doktorovi na servis už cca 8 let a vždy jsem byl maximálně spokojený. Ceny mi připadají přiměřené, vůbec ne přemrštěné – poměr cena/výkon neporovnatelný s čímkoliv jiným..:-)
Začal jsem tam tenkrát jezdit, protože mě nevyhnali s totál zabláceným kolem, což se běžně dělo jinde v servisech. Při bydlení v garsonce bylo mytí fakt problém..:-)
No a na díky letité dobré zkušenosti si tam právě nechávám stavět kolo.. A nestydím se za to! :-)
no s tím zabláceným kolem kdyby to bylo jenom na mě tak bud nepříjmat nebo nějaká sankce za toto. protože servisu máš platit za servis ne za čištění, navíc důležité komponenety nemůžou být zamarasené pro precizní funkci. skutečně bych každému „hovadu“ co donese kolo na servis přál aby si zkusili práci na čistém a na zasraném kole, klidně to čištění přidá na čase 50% k velkému servisu…
Oni to tenkrát měli jako jednu z konkurenčních výhod, to čištění a mytí, což mi právě vyhovovalo a tím si mě získali. Náš svazek i díky tomuto trvá do dnes..:-)
u kamoše v servisu je běžně v nabídce umytí a vyčistění, spešl na to dělal mycí box
Souhlas, přeci jen je už rok 2011 a to by mělo být v běžné nabídce služeb..
no a někde musíš kolo rozebrat, vyčistit, složit a pak až dát do servisu. Chybí tedy jen ta oprava, kterou si ve finále uděláš sám při tom čištění.
Nerozumím tomu proč servisy brečí, stačí aby začali mejt kola:)))))
no a? dyť to naúčtuješ, nechápu.
A kecy vo tom, že má bejt kolo čistý, a když je špinavý a jezdí se na něm v bordelu je potřeba vše vyměnit mě fakt moc ba.
Jediný co je potřeba na kole řešit je řetez+zuby, který bordel do řetězu nesou, vostatní jede i ******** a je takřka jedno kolik je na tom bláta. V principu. Neberu extrémy kdy je to vše ******** tak, že máš prostě hroudu bláta místo kola a nejede to. Ale i tak vomlátim, vyšťourám a jedu…
kolik času stojí většímu servisu omýt kolo? 5 minut? Určitě míň než doma v paneláku. Při sazbě 300/hodinu servisáckého pohůnka, to je nic.
V paneláku je to fakt voser. Plánuju si pořídit malou wapku a budu ho stříkat venku…:)
Nevím jakého pohůnka ze servisu si myslel, ale například někde tady chválený atom bike si za hodinu práce účtuje tuším 650kč.
Myslel jsem nějakého brigádníka co dělá ty základní hrubé práce za stovku (plus mínus) na hodinu…
Tak kdyby nějaký servis nabídl takovou brigádu za prachy jak jsi napsal, tak zájemce musí odhánět pumpičkama :). Reálně bych si tipl, že ta brigádnícká sazba bude tak poloviční a do toho se už nikomu moc nechce.
To bych neviděl zas tak nereálně. V servisu někde v Práglu nebo Brně by si brigádník klidně i takové peníze vydělat mohl. Záleží na šikovnosti a ochotě…;) Za 50 na hodinu by to imho naopak nikdo nedělal…
i v ove to neni problem, akorat si na to pak clovek zvykne a nad 55kc/h brigadama ohrnuje nos :D
Za 55Kč/hod sem nedělal ani nepamatuju, naposled snad když mi bylo asi 16…:)
no já dělal někdy v 15ti za 35,– na hodinu :)
Ve 14ti sem začínal načerno u mamky v práci za 30/hod, v 15 sem měl taky těch 35/hod…:)
Já v patnácti začal na 70 Kč a vícemeně na tom zůstal až do dneška s tím, že to už není na černo a je to zdaněno :-D
No jo, ale v tý době za to byly nový boty :-)))))
klasicka ostravska taxa… nekde, kdyz se zadari je 70… :)
Nevim, je to můj tip, spíš někde v praze a často třeba zaplaceno v naturáliích.
No to by ses divil, co lidi kolikrat dovezou. Blato ap. to je pohoda, ale kdyz dovali kolo, ktery leta mazali nejakym vyjetym olejem a ty to mas opravit, cele je to obalene cernou srackou, tak je to nic moc. Kdyz jsem delaval v servise, tak jsme na to meli taky special cenikovou polozku, i kdyz se pak lidi semtam pekne kroutili, kdyz jsi ji nauctoval. Nedelal jsem to casto, ale semtam ano.
Tak nějak to vypadalo, když sem dával do kupy bika švagrovi – celý pohon byl obalený vrstvou takového černého tuhého „čehosi“ – musel sem šaltr, smyk a převodníky drbat acetonem…:)
To je hnus.
Párkrát jsem taky takový kolo čistil, ale od tý doby co znám Carlan je to bez problémů.
5 minut? Jak psal Vilém, když někdo doveze kolo rok a více nemytý a hojně mazaný, tak je půlhodina málo. Dostat ten mazut z kazety, klik a přehazky… A takovejch lidí je 70% z celkového počtu zákazníků.
ale tak zas snad maj k dispozici nějakou tu chemii. Samozřejmě by měli rychlým pohledem zkontrolovat, jestli ta výměna a seřízení přehazky bude snadná nebo si tam připočíst čištění, to je jasný. Mě teda vždycky v servisu říkali cenu v nějakém rozpětí, které by tohle mělo pokrýt.
Je to práce jako každá jiná…
Jak pise mr.antik, pokud to bude hodne zasrane, nanesou cyklostar ci neco podobneho, nechaj to chvili pusobit a pak to vezmou wapkou – stejne to pak budou servisovat.
To jo, já měl na mysli pečlivé umytí celého kola, ne jen přehazky nebo klik samostatně.
mate slabou wapku :D
wapkou to je odstrikly hned ;-)
a pak lidi nadavaj ze loziska HTII malo vydrzej:))
co je to malo? meju jen wapkou a takovych 11–12k uz to nalitano ma a jeste to urcite nejaky tisic vydrzi. ;-)
tak se mi tomu nejak nechce verit, pokud nalitas na HTII loziska 13tkm tak jsi podle mne svetovy rekordman:)
budu na nich mit tak podobne :-)
Nemám k tomu daleko.
Na jednom kole jsem taky překročil 10tis (s HT II ložiska původní) a jsou stále ok.
Na originalnich HTII XT 03 najeto cca 20tkm, nez odesly do kopru.
napisu to pod tebe…
Jeste nedavno se tu resilo ze nevydrzej ani 3tkm a najednou 20tkm?? zeby sli japonci tak s kvalitou nahoru?
asi jako že styla cvakaj a já si toho zatim nevšim ani u jedněch…
u starsich modelu loziska vydrzely opravdu dost malo (max. do 4tkm), v podstate celym kvalitativnim prurezem shimana…
Pak ale konecne zacli davat lepsi loziska a ty vydrzej uz pomerne hodne slusne (na to je to HTII:) )
To ne. Prostě jsou tu tací jako Zlatka, co jim nevydrží pomalu ani jednu vyjížďku a pak spousta těch co jim vydrží 10tis. km+.
nj, ale Zlatka je proste exot:)
Me na biku vydrzej komponenty relativne dost a muzu potvrdit ze mi na Hone vydrzely max. asi 3tkm… Ted ma zena XT, najeto kolem 3tkm a loziska jsou jak novy… Dalsich par lidi SLX, XT atd. a loziska v pohode drzej…
To nevim, to byly originaly z roku 2003. Takze jestli pak nesli Japonci s kvalitou spise dolu. Ted tam mam obycejna cinska po 39Kc, ktera jsem preventivne rozebral a doplnil kvalitni vazelinou. Zatim najeto cca 3tkm a bez problemu.
Měl jsem taky střed z těch prvních sérií, kde nebylo skoro žádné těsnění a najel jsem na středu taky k těm deseti, ale je pravda, že jsem na nich nejezdil moc v mokru a blátě.
Na silnici klidne i vic (pres 20000 uz na nich mam), ale staci par maratonu v bahne a nebo nejaka ta destiva 24hours a jdou pryc velmi rychle.
tak na silnici vubec vsechno vydrzi taknejak o dost dyl:)
Taky když srovnám lowend od Shimana na silnici a na horalu, tak silniční komponenty jsou o dost kvalitnější. Hodně je to vidět na převodnících Sora vs Deore. Sora má najeto více a opotřebení je skoro stejné jako na Deore, které má pár stovek km… A to na horalu jezdím prakticky jen po horších asfaltkách. No a když porovnám převodníky od Campy, tak to je už úplně jiná pohádka, taky ovšem cena :-)
Každému „hovadu“, co si o lidech, kteří mu chtějí za jeho služby zaplatit peníze myslí, že jsou „hovada“ (a ještě se tím chlubí na internetu) přál co nejrychlejší krach/vyhazov…
asi tak
no ne že by mě překvapilo že reakce tohoto typu je od tebe. je mi jasné že ty bys to byl ochoten dělat za poloviční peníze s dvojnásobným úsměvem a nikdy neříct půl slova, protože by se ti všechno líbilo;)
jinak osobní invektiva typu přeju někomu krach atd si nech laskavě pro sebe
Nějak se tě to dotklo jindřichu.
tak myslim ze myti v servisu by melo byt dneska taknejak standard, proc kdyz ma nekdo prachy by si mel myt kola sam? Servis si to nauctuje – nevidim v tom problem…
Tak za tenhle post by měli z BC čembě poslat pár šušňů :-)))
Souhlas, já k Doktorovi jezdil (hlavně teda slintat nad Kleinama:-) už někdy před 13lety když ještě sídlili v Římský a přístup i servis byl vždycky super. Pak jsem si tam nechal i postavit kolo a cena byla přiměřená, srovnatelná s nabídkou co jsem si nechal udělat jinde.
A co máš teda za kolo?
Pokud se nepletu, tak nějaký klenot z Mariánského údolí…:)
Tak na normální prasení a závody pěkně veselýho růžovýho houpavýho dámskýho Sparka a pak pro radost nudnýho celopevnýho šediváka od Doktora když (vy)prodával Morati :-) A jak jsem psal, cenu mi tenkrát na něj dal dost slušnou.
Tj. za rám?:) Nechceš hodit foto? Vždycky když někde něco napíšeš o Morati, tak si řikám, že by fotka neškodila…:)
Jsme 2. :-)
Bicycle Café
Dobrá firma, exkluzivní zboží pro specifikou skupinu zákazníků.
Osobně nemám potřebu využít jejich služeb, nedokázali by poskytnou víc než jsem schopný ze svých konexí sehnat.
Jinej dotaz co je, k čemu je Birell cykloškola? Reklamní hodnotu chápu a pro bajkery?
Bicycle Café má svoji klientelu, svoje zákazníky kteří na ně nedají dopustit a nad názory B-F se můžou snad akorát pousmát.
Nebylo by jednoduší než to řešit tady si u nich udělat návštěvu, probrat to a určitě se dozvíš spoustu potřebných informací…
Pokud jim to stačí, tak je vše v nejlepším pořádku.
Nemyslím, takový jejich průměrný zákazník ani B-F nečte vůbec. Otázka jestli je považovat vůbec za bajkery. To extrémně drahé kolo je jen prostředkem pro vymezení se , ukázání, že na to má. O nějakém sportu , courání přírodou atd… není účel. Spousta východních oligarchů si taky koupěj hyperdrahý kolo, protože je důležitý „společensky“ Otázka jestli na tom umí jezdit nebo by mu stačila lowcost Merida.
Ale co daj někomu vydělat tak proč je nepodojit.
Nějakou Xc raketu z důrazem na originalitu a váhu bych si tam klidně nechal postavit,ale nic v kategorii enduro,viděl jsem pár jejich projektů v téhle kategorii a nepřesvědčily.
to si pleteš, to bylo v kategorii gramařský enduro :)
http://xman.idnes.cz/…an-styl.aspx?… snad totu neni
malý dotaz…jsem si přečetl diskuzi, ale rád bych se ujistil co je podle vás výhodnější: nakoupit díly přes internet a složit svépomocí nebo si stejný setup nechat udělat u nich…třeba hodně se mi libí to RB CRR…diky za reakce
to sis asi nepřečetl dostatečně, výhodnost v BC nehledej, spíš kvalitu, luxus a jedinečnost. Další otázka je zda by ti to CRR vůbec vzali práce co vím mají nad hlavu
jasný, takze asi ne, zjistuju jaky jsou alternativy, pokud vím, tak firma RB staví kola přímo na zakázku v jejich provozovne
pokud si z prahy tak bikez.cz jak píše kolega pode mnou můžu taky doporučit, nebo po poradě s BF vymyslet díly nakoupit na e-shopech a složit sám
Bikez.cz umí hodně slušné ceny + i celé stavby. Místní user Hnoj…
koukám že hnoj už šlape na BC hehe :oD
hlavne aby nezacal vymyslet experimentalni dily, to by mu pak mohlo cvaknout a zacne pit kozi mliko se sifonem… a dal tu pohadku zname :D
výhodně nakoupit a složit sám, nebo si nechat složit jinde anebo taky můžeš nakoupené díly donést do servisu a zaplatit jen za složení kola – aspoň v Brně s nákupem přes e-shop a montáží v servisu problém nemám :D
Myslim, ze cinnost firmy je utlumena (nevim jak to bylo pred tim, v krámě jsem nikdy nebyl) odpovídaly by tomu i webové stránky/nestranky. Kazdopadne na uvedeny email nereaguji. Nejnověji jsem chtel toto: „dualy“ Versa vrs-11, razeni a brzdove páky pro kombinaci alfine 11 se silnicnimi riditky… Tento komponent mi byl doporučen zde ma foru, do ty doby jsem nevěděl, ze neco takovyho je. Po telefonu uvedeném na webu BC mi bylo doporučeno kontaktovat shimano Ostrava… :))
popravde se ani moc nedivim, ze te odkazali na ofiko(Lange?) cestu. takovy komponent bych tam asi nepoptaval. je to specialni dost, ale rekl bych „jinym smerem“. :)
On to Versa razeni ma v nabidce Lange?
opravdu nevim, ale hadam, ze ne, kdyz se ptas. :) jen chci rici, ze chapu reakci BC, ktera odkazuje na ofiko cestu…, at uz ta cesta cestou k vyreseni poptavaneho je, nebo neni.
No ja taky nevim, jen by me to prekvapilo, kdyby to vozili.
Proc se obracel na BC, to netusim:)
to sis asi našel ideálního dodavatele cyklodílů, asi s nepochopil čím se BC zabývá :D
Sem to kdysi psal- na minulým webu měli přibližně toto: "sezeneme a dovezené jakýkoli komponent vyrobeny v nejzapadlejsi garáži kdekoli na svete… " pod dojmem tohoto jsem u nich shanel komponent v ČR nedostupnej, nezadarilo se, nic se nedeje
no a přijde ti že Shimano vyrábí v nejzapadlejší garáži?
to s ten slogan dost blbě pochopil :D
Takze ta versa je shimano??
netuším, každopádně se nedivím že to dopadlo jak dopadlo
proč si to neseženeš sám?
slogan chápu stejně jako gorre,
Pokud u nich stavíš kolo, tak předpokládám, že to také tak funguje.
šach – mat! :-D
kua… kua.. kua :-D
máš tu forbec a redukci :D teď už jen klasický problém hehe
oujé… na Vánoce to bude doma :-D
Počkej, to jako Ježíšek z Břeclavi startuje až na Vánoce?!? Kua! :(