Názory a pomoc při výběru kola do terénu

13 nepřečtených
  • MirdaVM

    Ahoj, uvažuji o koupi jednoho z těchto kol. Mohli byste mi napsat své zkušenosti a názory do čeho by bylo nejlepší jít? Jde mi o zhodnocení jízdních vlastností, výbavy kola a hlavně posouzení předních vidlic.

    Merida Matts TFS 900-D (2007) Merida Matts TFS 800-D (2007)

    GT Zaskar Expert (2006) GT Avalanche Expert (2006)

    Chtěl bych kolo do terénu, přejezdy hor a taky občas na silnici…prostě aby něco vydrželo

    Díky moc

    0 0
    • delfyn  

      ja hlasuju za gt, jestli chceš pohodlnější posed ber avalanche jinak zaskara

      0 0
    • wendak  

      Taky bych šel do GT a nejspíš do toho zaskara…

      0 0
      • Honza z H  

        Přejezdy hor je široký pojem :-)) Jestli budou přejezdy po silnici, tak zaskara, jestli divočinou, tak spíš avelanche a U-turn vidlici.

        0 0
    • Hejdik  

      U těch GT je „problem“ v tom,že avalanche je spíš do drsnějšího terénu a zaskar je zase větší chrťák,takže spíš na závody.Já osobně bych se taky přiklonil k GT,ale zase na druhou stranu ty meridy se mi zdají takový univerzálnější a pro tvoji potřebu by mohly být lepší volbou,ale pro objektivnější radu bys musel to svoje ježdění líp popsat.

      0 0
    • jipík  

      Můj čistě osobní názor GT můžu, Meridu nemusím, třeba ti pomůže :-)

      0 0
    • Kovak  

      jedině GT se jak lavina řítí z kopce do kopce

      0 0
    • skier  

      GT Zaskar Expert.Jezdím Zaskar Pro a naprostá spokojenost.Letí do kopce i z kopce.

      0 0
    • ke.tch-GT  

      Ahoj,

      poradili byste mi jestli zvolit

      GT avalanche expert nebo GT avalanche i-Drive 5, 4.0

      chtěl bych pohodlné kolo do terénu…les, lesní stezky, ježdění po horách ( Krkonoše, Beskydy,…). Aby bylo pohodlné na ježdění, aby se na něm dalo jezdit i po silnici a asfaltu ( aby to zas moc nehoupalo ). No a taky nevím, jak se bude chovat zadní odpružení při stoupání do kopce.

      Prosím o Vaše názory a hlavně Vaše osobní zkušenosti…díky

      0 0
      • pitos  

        Pokud vybíráš z těchto dvou biků tak určitě tu i-drive5. Expert je sice dobré HT ale pořád jen HT.A do hor co píšeš je full nejlepší volba. To že by se na tom nedalo jezdit po asfaltu se neboj,systém je to udělaný dobře.Ovšem tyto bajky patří do terénu a tam si to odpružení plně užiješ. Jo a do kopce se ti v terénu na fullu pojede líp.

        0 0
      • MlokCZ  

        To máš tedy dost velký výběrový rozptyl.

        Já bych šel z těch dvou určitě do i-Drivu. Pokud se moc bojíš u fulla, že to hůř pojede a chceš jezdit víc po silnici, tak můžeš uvažovat o něčem mezi těmi koly, tzn. třeba i-drive 4 nebo jiný full. Já bych se ale nebál a klidně vzal tu 5-ku, akorát bych ho bral s nějakým lepším tlumičem jako RP23 (nebo stačí RP2) ať má vypínatelný/za­pínatelný propedal.

        0 0
    • Grifon  

      Já jezdim na GT už dost dlouho a naprostá spokojenost. Když jsem se rozhodoval mezi Zaskarem a Avalanchem, rozhodl posez. Avalanch je pro normální ježdění pohodlnější. Zaskar má o hodně delší geometrii, je to hold chrtí stroj. Mám Avalanche Pro '06

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.