nechapu nekde pořád čtu že jsou jedno a dvou pítkové hyd. brzdy .. mám chápat že nektere se sevřivaji proti obe a jine proti jednomu pístku co je pevný .. mam trekto co ty dělají jsou lepčí ty 2 pístkové
nechapu nekde pořád čtu že jsou jedno a dvou pítkové hyd. brzdy .. mám chápat že nektere se sevřivaji proti obe a jine proti jednomu pístku co je pevný .. mam trekto co ty dělají jsou lepčí ty 2 pístkové
Většina mechanických kotoučovek jsou jednopístkový – lanko ovládá jen jeden pístek, druhý je napevno. Ale pár mechanik umí hýbat i oběma pístkama.
Hydraulický jsou snad všechny (minimálně ty aktuálně vyráběný) vícepístkový – tedy většinou dvojpístkový, u brzd na enudro a gravity disciplíny čtyřpístkový a pár šestipístkovejch magořin a mám pocit že i osmi. :D
A to že jsou dvojpístkový neznamená, že jsou lepší. Dvojpístkový brzdy jsou od pár set za ty nejlevnější po víc než deset tisíc za ty nejlepší a od toho se odvíjí i funkčnost.
Jednoduše.Jednopístkové mají na každé straně jeden pístek,vpravo,vlevo.Dvoupístkové mají na každé straně dva.Chodí proti sobě,bud´ dva,nebo čtyři.
Ale houby
Jo jo sorry za dezinformaci
Jo jo sorry za dezinformaci
a čtyřpístkové brzdí i z vrchu a zespodu?
A šestipístky i zepředu a zezadu. :)
sakra, byls rychlejsi! :-)
Ovšem co s osmipístkama? :)
Tak ty krome toho vseho dokazi brzdit cas :-)
A sestipistkove jeste i zepredu a zezadu :-)
sorry jako
to je beztak nějaká účelovka
existovaly snad veškerý kombinace,
jednopístkový s druhou stranou pevnou – třeba starý Magury Louise
dvoupístkový s plovoucím třmenem s pístkama z jedný strany – Magura Gustav M
dvoupístkový s protiběžnejma pístama
4 pístkový s protiběžnejma pístama
no a pak pár šesti a více pískovejch
Like